BEHALVE HALLON NIKS.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:08 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
HEY HALLO IK_ZOU_HAAR_DOEN WATS ERR
heel goed meis, OV was ge-wel-dig :$........ xxxquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]OMG JIJ
HOE WAS DE SEKS VNDAAG SGHATJJ.
Jatten van zwarten. MEISJE ik ben BOOSquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:07 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
geeneens speciaal bericht voor mij alleen meisje MEISJE ik ben BOOS
Ook goed lekker vakantie enzulks.quote:
iPhonequote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je moet ook niet voor je pc gaan slapen eh slimpie.
HAA WAT NOU MEISJE IK BEN BOOS IS VAN MIJ JA.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Jatten van zwarten. MEISJE ik ben BOOS
Dat komt omdat ik hem geopend heb.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nachtbagger leeft weer, leve de vakantie.
Hoera! Hoera! Hoera!
eigendunk :Squote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:10 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik hem geopend heb.
Nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:10 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik hem geopend heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh zo, ja, weet ik veel man.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:10 schreef robuust89 het volgende:
Ik dacht, ik stel een vraag
Iemand gaat het festival af, kan je dan zijn bandje overnemen en in zijn plaats het festival op? Of zeg ik nu iets heel stoms?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |