Ja, ok 17 blank en altijd heel serieus altijd enzo.quote:
Ennu ik graag.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ok 17 blank en altijd heel serieus altijd enzo.
Ben je weleens heel dronken en dat je zwalkend over straat gat om 4 uur 's nachts enzo?![]()
Volgens mij niet.
prrrquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef Ikbenserieus het volgende:
KONTHAAR TARREL NEUKEN SEX POEP HONDEN KATTEN ALLE DIEREN SCHILDPAD NEUKEN VINNEN HAAIEN
Voel maarquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:22 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
aii kapot sterk :$:$:$ mag ik je spieren voelen
Ik vroeg het eerder.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ben je weleens heel dronken en dat je zwalkend over straat gat om 4 uur 's nachts enzo?![]()
Volgens mij niet.
Nee. Dit is een feit.quote:
En nu ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
welkom trouwensquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef Brownies het volgende:
BEDANKT Aight1 en JApieman voor het hoi zeggenvoelt goed
Jou ken ik nauwelijks.quote:
zozo erg oldskoolquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef Markster het volgende:
bagger hoort niet in 1 topic. Baggeren doe je door het hele forum.
Amateurs tegenwoordig, gadverdamme.
2 weken geleden nog zo dronken dat ik niet kon lopen en onderweg 4x ben gevallen op m'n hoofd en het bed van m'n ouders ondergekotst, maarja maakt niet uit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Please doe mij, als je goed raad krijg je pics van mij te zien.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jou ken ik nauwelijks.Maar je lijkt op Penisbaard en zn 300 kloons.
15 jarig schattig pubertje.quote:
wrm dubbelquote:
Watquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zeg me waar ik heen moet, ik volg je.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef Markster het volgende:
bagger hoort niet in 1 topic. Baggeren doe je door het hele forum.
Amateurs tegenwoordig, gadverdamme.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
zozo erg oldskool
schrijf er een boek over
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
2 weken geleden nog zo dronken dat ik niet kon lopen en onderweg 4x ben gevallen op m'n hoofd en het bed van m'n ouders ondergekotst, maarja maakt niet uit.
Oke, mijn beeld is weer verpest.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
2 weken geleden nog zo dronken dat ik niet kon lopen en onderweg 4x ben gevallen op m'n hoofd en het bed van m'n ouders ondergekotst, maarja maakt niet uit.
ik ben de kloon van penisbaard meidquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik wil ookquote:
Daarom.quote:
ja vroeg me al af wrm ik ;squote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:24 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ik ben de kloon van penisbaard meid
Misschien kom ik op jou zo over, maar ik ben niet serieus.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oke, mijn beeld is weer verpest.Maar je bent wel altijd serieus enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |