Trusten!quote:
Daarom geen sig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:00 schreef Chloroform het volgende:
Iedereen heeft zo'n sig van "die en die schreef toen en toen van dit en dit over mij dus ik ben cool"![]()
![]()
Ik niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:00 schreef Chloroform het volgende:
Iedereen heeft zo'n sig van "die en die schreef toen en toen van dit en dit over mij dus ik ben cool"![]()
![]()
nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:01 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
wil je ook ff zeggen dat ik cool ben dan kan die in me sig
boeren?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:01 schreef thavinca het volgende:
Alle ..... Zijn homo !!!! (Vul maar in )
thavinca´squote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:01 schreef thavinca het volgende:
Ohwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
homo'squote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:01 schreef thavinca het volgende:
je moet geen grapjes maken over je problemenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was een garpje. Ik wacht nog steeds op mijn pityfuck.
Die ook.quote:
Justin Bieber is homooooooooooooquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:01 schreef thavinca het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohwnee je moet spontaan een stijve krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Soms wel ja.quote:
Ik probeer ze weg te lachen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:01 schreef Brownies het volgende:
[..]
je moet geen grapjes maken over je problemen
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee je moet spontaan een stijve krijgen
Dit alles heeft werkt dan juist averechts, dat snap je hopelijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kut !quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit alles heeft werkt dan juist averechts, dat snap je hopelijk wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |