Bh vergeten aan te doenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
Ik zie de tieten van die dochter niet, te vaak zijn hand op gelegd?
Ik ook!quote:
Sorry, ik geloof daar ECHT niet in.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:58 schreef Guanabana het volgende:
Jullie geloven me toch niet, maar mijn opa kan echt pijn wegnemen met zijn handen, heb het zelf ervaren.
je meent het lolquote:
Mijn opa kon pijn geven met zijn handenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:58 schreef Guanabana het volgende:
Jullie geloven me toch niet, maar mijn opa kan echt pijn wegnemen met zijn handen, heb het zelf ervaren.
quote:
Ja da's mijn talentquote:
Je bent nu pas bij de kast waar ie allang uit is gekomen?quote:
Het enige nummer waar ze een licentie voo rhebbenquote:
Dat moeten ze echt verbieden ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
Alleen die naam, Boy, is een beetje jammer.
zijn zus dacht ik, komt zo nog wel misschienquote:
is het niet van Inception?quote:
Op dameswc's doen ze dat al,quote:
Oh ja Saw! Sawquote:
Ohw jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Benny maisjuh staat naast Robert backstage
quote:
zou goed kunnenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
Vast een weddenschap, die danser lacht zich rot.
quote:
ietwat te lang... ik vind anderhalf uur wel genoeg eigenlijkquote:
Ik heb je even aangepast.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben fan geil van Boy en die mondharmonica-Mackenbach dude
Die 2 vond ik ook het bestequote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben fan van Boy en die mondharmonica-Mackenbach dude
1,5 uur is inderdaad genoegquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
[..]
ietwat te lang... ik vind anderhalf uur wel genoeg eigenlijk
Nou ik denk soms ook wel eens niet met mijn lul... en dan nog vond ik die 2 het bestequote:
ik loop echt onwijs achterquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Gelukkig begint ATWT vandaag niet om 22:15.
Ik mis een hashtag in beeld oidquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
In ieder geval geen getwitter etc. in dit programma.
Ovide?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
Derik "kijk uit malloot" Ovide. Ook zo'n heerlijke charlatan
Wat een verademingquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
In ieder geval geen getwitter etc. in dit programma.
quote:
Gelukkig niet!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik denk soms ook wel eens niet met mijn lul... en dan nog vond ik die 2 het beste
En die kindjes aan het begin... en daar speelt mijn leuter echt geen rol bij
Iemand die wel kan presenteren is een wat anders.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
En geen Wendy, Lieke of Winnie winston hoe leuk is dat
Hoe fijn is dat!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
En geen Wendy, Lieke of Winnie winston hoe leuk is dat
Doel je nu op Robert?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iemand die wel kan presenteren is een wat anders.
Een beetje wel; irritatiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
Robert kunnen ze er gewoon uitlaten, die voegt helemaal NIETS toe.
Die treedt niet op de voorgrond. ZO hoort hetquote:
ja erg hequote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het wordt nu weer leuk met Holden en Lily en zo ... helaas nog steeds dat gezeik van Noah.
Amanda Holden?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Ze moeten dat Engelse vrouwke invliegen voor de jury... die altijd in het midden zit daar in de jury
Tweet dan ook niet zoveel bennyquote:
Van Brittain Got Tallent?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Ze moeten dat Engelse vrouwke invliegen voor de jury... die altijd in het midden zit daar in de jury
Ik ken geen naam maar die er jaren in zit.... zo'n leuke vrouwquote:
En ze gaan de jury verassen. Pakt iemand de brandblusserquote:
doe mij die middelste van XFA UK dan maarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ken geen naam maar die er jaren in zit.... zo'n leuke vrouw
Cheryl Colequote:
als Dan nou zou strippenquote:
Eens.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Een klein meisje met een berg make-up op ... triest.
Nog even en we gaan Amerika achterna: met die miss-verkiezingenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Een klein meisje met een berg make-up op ... triest.
Inderdaad, oude kop!quote:
dat was nog schattig, dit kan je niet schattig noemenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vorig jaar waren leuk, dat meisje met haar moeder.
Hij is straks papaDan!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:22 schreef roos85 het volgende:
aaah wat is Dan toch cutie, hij verpakt het zo lief
nee.quote:
je typt me zin in.quote:
Moet ik dan ook op een stoel zitten?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
oooh ik kan je gedachten lezen! ik ga volgend jaar mee doen!
Deze zijn goedquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
Niet ergeren, niet ergeren. Misschien is het wel leuk.
Mag niet in groepen.quote:
Dat is op MTV geweest. En dan nog ultimate dance battle, maar dat was ook individuen bij elkaar gezet, geen plaats voor groepen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan ben ik in de war met iets anders, ik heb ook weleens iets gezien met groepen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Je ziet Dan gelijk van die pretoogjes krijgen
ja, ze hebben het hele album. Van die kiddymuziekquote:
het was vast leuk maar het is ontzettend slecht in beeld gebrachtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:31 schreef Karina het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee of dit goed was of niet, ik vond het zelf niet zo leuk eigenlijk
Dus datquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:31 schreef Karina het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee of dit goed was of niet
En het werd afgekapt, daar zal het ook wel door komen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
het was vast leuk maar het is ontzettend slecht in beeld gebracht
Dat is standaard bij RTL. SYTYCD is ook tenenkrommend met camera.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
het was vast leuk maar het is ontzettend slecht in beeld gebracht
Poepquote:
Klopt en dat was bij TUDB ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is standaard bij RTL. SYTYCD is ook tenenkrommend met camera.
Yupquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:32 schreef Karina het volgende:
Het was weer leuk! Weer lekker gelachen in ieder geval.
Bij de AVRO ook ... Junior Songfestival 2007 in Rotterdam: slechtste camerawerk van al die jaren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is standaard bij RTL. SYTYCD is ook tenenkrommend met camera.
Vond ik ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:32 schreef Karina het volgende:
Het was weer leuk! Weer lekker gelachen in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |