Wel goed dat ie het op die manier gelijk ff van tafel veegt. Duidelijk, geen tegenspraak. Zeker omdat er ook van die leken kijken, dan kun je dat maar beter snel rechtzettenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:01 schreef One_of_the_few het volgende:
Nelissen zie je nu zich ergeren aan zoveel onwetendheid.
Wilfred stelde dan ook dezelfde vraag.quote:
Zeker, al is het natuurlijk genant als er echt mensen zijn die denken dat je zo hard kan fietsen met alleen een potje, maar ze zijn er echt helaas.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wel goed dat ie het op die manier gelijk ff van tafel veegt. Duidelijk, geen tegenspraak. Zeker omdat er ook van die leken kijken, dan kun je dat maar beter snel rechtzetten.
Kan ie geen platen meer opnemen...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:04 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Playbackt gewoon, zelfs dan krijg je hem niet weg
Hij is idd niet van die voorbedachte grapjesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:05 schreef marcodej het volgende:
Gert heeft geen timing als het niet spontaan is.
Voor Henk & Ingrid.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoiets is ook nog eens accountmanager.
Ik heb Gert nog niet om zichzelf zien lachen hoor?quote:
Hij wacht op applaus, dat is 10x erger.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb Gert nog niet om zichzelf zien lachen hoor?
Gooi eens een balletje op, zou ik zeggen? Ik zie zo snel geen andere presentator een programma als dit op een dergelijke manier presenteren. Enige persoon die nog een beetje dat entertainmentgehalte heeft is Humberto Tan, maar daar ben ik A geen fan van en B weet die ook niets van wielrennen. Wilfred mag dan overigens geen wielerkenner zijn, hij acteert ook niet er wél één te zijn en doet gewoon prima waar hij voor is aangesteld: een leuke show neerzetten en de vaart erin houden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:21 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Lijkt mij de perfecte kans om volgend jaar een capabele presentator te vinden.
En zo is het.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:28 schreef Veerboot het volgende:
Rondemiss vind ik nog wel leuk gevonden, zit ook redelijk goed vervlochten in het programma. Wielerquiz moet nu eenmaal voor de sponsor, is gelukkig maar eens in de paar dagen. De postduif kunnen ze beter laten inderdaad; oninteressant en een potentieel zapmomentje. Hetzelfde geldt voor die kok met zijn geleuter. Danny N. met zijn tweets is ook wat overbodig, maar duurt meestal niet zo lang (en moet weer voor de sponsor). Beklimming van de Alpe d'Huez is een leuke toevoeging wat mij betreft. Kortom: de duif morgen in z'n boxje laten, de kok in zijn eigen sop (soep, haha...) gaar laten koken en voor de rest is het allemaal gelegitimeerd en prima wat mij betreft.
Je kunt toch gewoon via rtl gemist kijken?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:28 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)our_Du_Jour_s1_a.mp4
Dank!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:28 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Dat werkt bij veel mensen niet. Hier ook nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon via rtl gemist kijken?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
Heerlijk dit soort dagelijkse shows. Ik heb nog nooit één etappe gezien maar toch vermakelijk.
Daniëlle Overgaagquote:
Ze schuift aanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:28 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Daniëlle Overgaag![]()
Gaat ze op de fiets daar de Alpe d'Huez beklimmen of schuift ze aan?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:36 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ze schuift aan![]()
[ afbeelding ]![]()
Vandaag Rooks op de fiets ,die gaat knallen .![]()
![]()
[ afbeelding ]
Genee is vooral amusement/show, dat is meer iets voor de commerciëlen. (of de Tros). Als er 5 minuten niet gelachen is, dan moet hij dwangmatig grapjes gaan maken/lollig doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:29 schreef Lagrinta het volgende:
Snap niet dat de NOS Genee niet wil hebben. Vind Genee erg allround en heeft een groot aanpassingsvermogen. Wimbledon verslaan is ook geen probleem voor hem en ik denk dat niet veel dat kunnen zeggen.
Zoals ie dit doet als wielerleek vind ik uitstekend. Hij speelt zn interesse niet vooral omdat hij humor kan inzien van de dingen die gebeuren in de Tour.
Zon Oemberto Tan, hoe welgemanierd en ingeburgerd ie ook is, zn mening of praten over voetbal boeit me al niks laat staan als het over andere sporten gaat.
Onderschat niet de voetbalkennis van Genee. Hij is echt een wandelende encyclopedie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Genee is vooral amusement/show, dat is meer iets voor de commerciëlen. (of de Tros). Als er 5 minuten niet gelachen is, dan moet hij dwangmatig grapjes gaan maken/lollig doen.
Dat weet ik, maar dat is ook van de laatste jaren bij Genee. Hij kan prima functioneren bij de NOS, niet op dezelfde manier maar op zijn manier past ie prima.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Genee is vooral amusement/show, dat is meer iets voor de commerciëlen. (of de Tros). Als er 5 minuten niet gelachen is, dan moet hij dwangmatig grapjes gaan maken/lollig doen.
Tnxquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:28 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
denkutnie. zijn cynische humor past niet bij het klootjesvolk en hij gaat zich daar vervelen want hij weet veel te veel..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:50 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat is ook van de laatste jaren bij Genee. Hij kan prima functioneren bij de NOS, niet op dezelfde manier maar op zijn manier past ie prima.
Daar geloof ik niks van. 3 jaar geleden sprak niemand over Genee. VI is pas echt losgekomen sinds VI Oranje. Dat is pas een jaar geleden en VI bestaat pas sinds zomer 2009. Tuurlijk was er daarvoor al humor maar de succesformule en hype - wat ik prachtig vind - rond dit trio is echt nog maar kort geleden begonnen. Al die tijd daarvoor was Genee geen showman.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
denkutnie. zijn cynische humor past niet bij het klootjesvolk en hij gaat zich daar vervelen want hij weet veel te veel..
Voor z'n Talpatijd waren Genee en VI ook een succesformule hoor...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:30 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. 3 jaar geleden sprak niemand over Genee. VI is pas echt losgekomen sinds VI Oranje. Dat is pas een jaar geleden en VI bestaat pas sinds zomer 2009. Tuurlijk was er daarvoor al humor maar de succesformule en hype - wat ik prachtig vind - rond dit trio is echt nog maar kort geleden begonnen. Al die tijd daarvoor was Genee geen showman.
Ja, maar niet zoals nu. Toen had je dit trio niet en niemand heeft het nog over de uitzendingen van destijds. Succesformule ja, maar niet het succes van nu.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor z'n Talpatijd waren Genee en VI ook een succesformule hoor...
de mensen die nu VI kijken zijn niet het studio sport klootjesvolkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:35 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ja, maar niet zoals nu. Toen had je dit trio niet en niemand heeft het nog over de uitzendingen van destijds. Succesformule ja, maar niet het succes van nu.
Nope, alleen RTL Gemist als je NL-er bent.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:07 schreef Tompsen het volgende:
Is tour du jour ook live over internet mee te kijken?
Dat doen ze wel bij Mart. Hier hebben we de scherpe meningen, de botte oneliners en de platte grappen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:24 schreef Geo3kant het volgende:
Laten we de tegenvallende etappe maar eens kapot analyseren.
Derksen is er niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:24 schreef Geo3kant het volgende:
Laten we de tegenvallende etappe maar eens kapot analyseren.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
Gert zit al te glimmen: er zit een mooie vrouw naast hem.
Tomorrow will be mine.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:32 schreef AB86 het volgende:
hoe heet eigenlijk dat nummer dat ze in het begin spelen?
Tomorrow Will Be Mine.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:32 schreef AB86 het volgende:
hoe heet eigenlijk dat nummer dat ze in het begin spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |