Wel goed dat ie het op die manier gelijk ff van tafel veegt. Duidelijk, geen tegenspraak. Zeker omdat er ook van die leken kijken, dan kun je dat maar beter snel rechtzettenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:01 schreef One_of_the_few het volgende:
Nelissen zie je nu zich ergeren aan zoveel onwetendheid.
Wilfred stelde dan ook dezelfde vraag.quote:
Zeker, al is het natuurlijk genant als er echt mensen zijn die denken dat je zo hard kan fietsen met alleen een potje, maar ze zijn er echt helaas.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wel goed dat ie het op die manier gelijk ff van tafel veegt. Duidelijk, geen tegenspraak. Zeker omdat er ook van die leken kijken, dan kun je dat maar beter snel rechtzetten.
Kan ie geen platen meer opnemen...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:04 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Playbackt gewoon, zelfs dan krijg je hem niet weg
Hij is idd niet van die voorbedachte grapjesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:05 schreef marcodej het volgende:
Gert heeft geen timing als het niet spontaan is.
Voor Henk & Ingrid.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoiets is ook nog eens accountmanager.
Ik heb Gert nog niet om zichzelf zien lachen hoor?quote:
Hij wacht op applaus, dat is 10x erger.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb Gert nog niet om zichzelf zien lachen hoor?
Gooi eens een balletje op, zou ik zeggen? Ik zie zo snel geen andere presentator een programma als dit op een dergelijke manier presenteren. Enige persoon die nog een beetje dat entertainmentgehalte heeft is Humberto Tan, maar daar ben ik A geen fan van en B weet die ook niets van wielrennen. Wilfred mag dan overigens geen wielerkenner zijn, hij acteert ook niet er wél één te zijn en doet gewoon prima waar hij voor is aangesteld: een leuke show neerzetten en de vaart erin houden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:21 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Lijkt mij de perfecte kans om volgend jaar een capabele presentator te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |