Wat moest ie anders.. Topic openen duurde lang en Gert was net lekker bezig..quote:
Vrouw van Cavendish was ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:39 schreef marcodej het volgende:
Eindelijk een tweet die wat opleverde: een goed verhaal.
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:40 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Vrouw van Cavendish was ook niet verkeerd
weet ik ook niet echt, ik weet wel dat hij ook speelt in de reclames en "om het programma heen"quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oja nog even over de band.
Wat doet Danny Vera daar? 30x per uitzending hetzelfde kut riedeltje spelen op z'n gitaar.
Hij verlaagt zich zo tot hetzelfde niveau als Dries, behalve dat hij er wat stuivers voor krijgt.
Tsjah.. Iedereen kent ze nuquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oja nog even over de band.
Wat doet Danny Vera daar? 30x per uitzending hetzelfde kut riedeltje spelen op z'n gitaar.
Hij verlaagt zich zo tot hetzelfde niveau als Dries, behalve dat hij er wat stuivers voor krijgt.
I know (ben er geweest weet je nog), maar ook zulke dingen zou ik niet doen als artiest die zichzelf nog serieus wil nemen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:41 schreef timm_95 het volgende:
[..]
weet ik ook niet echt, ik weet wel dat hij ook speelt in de reclames en "om het programma heen"
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
De tour van morgen brengt een bazenetappe
En of...toch is de etappe naar de Galibier nog net iets bazigerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij zal er wel aardig wat mee verdienen dan, ben het wel met je eensquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
I know (ben er geweest weet je nog), maar ook zulke dingen zou ik niet doen als artiest die zichzelf nog serieus wil nemen.
Hoe klinkt z'n stem in het echt?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
I know (ben er geweest weet je nog), maar ook zulke dingen zou ik niet doen als artiest die zichzelf nog serieus wil nemen.
Jij vocabulaire heeft ook niet echt veel woorden he. Baas dit baas dat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Tja het is wel reklame .. en met je kop in beeld, anders had ik nooit van hem of zijn band gehoordquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Baas is ook een bazig woordquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Jij vocabulaire heeft ook niet echt veel woorden he. Baas dit baas dat.
you sunk my battleshipquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd hoor. 2x C1, 2x C2, 1x C3, 1x HC bovenop
Ja uiteraard. Hij heeft op zich nog wel wat leuke songs, die ene van de Royal Club reclame bv.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoe klinkt z'n stem in het echt?
Hoe hij zingt, dat moet toch wel een opgezette stem zijn?
En dan zoekt ie ook nog de hele tijd met iedereen ruzie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Hij is 13 ofzo, niet zo gek nog.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Etappe 18 is denk ik net iets beter.. Das 3x HC na elkaar met Galibier als einde.. Maar 6 cols op een dag is ook wel mooi.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd hoor. 2x C1, 2x C2, 1x C3, 1x HC bovenop
Arrogante kut amsterdammers hequote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan zoekt ie ook nog de hele tijd met iedereen ruzie.
19 is de koninginnerit met de Alpe d'huez volgens velen. Ik vind 18 veel bazigerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Etappe 18 is denk ik net iets beter.. Das 3x HC na elkaar met Galibier als einde.. Maar 6 cols op een dag is ook wel mooi.
Wat is precies de Koninginnenrit?
Soberso!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
19 is de koninginnerit met de Alpe d'huez volgens velen. Ik vind 18 veel baziger
Moet naar een familiedag morgenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoorde het niet goed, maar het klopt iig welquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:52 schreef Specularium het volgende:
Zei hij nu dat VI voor de komende 3 jaar veilig is?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:53 schreef Geo3kant het volgende:
Hoe kom je nu aan die bochten?Je finished wel maar aantal bochten is minder dan een andere..
Hij finisht niet, maar hij heeft een uur de tijd om zover mogelijk te komen, in dit geval 10 bochtenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:53 schreef Geo3kant het volgende:
Hoe kom je nu aan die bochten?Je finished wel maar aantal bochten is minder dan een andere..
daar is baantjer nog bezigquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:53 schreef Szura het volgende:
Trouwens Gesink en Boom dadelijk bij Vive le Velo voor wie het nog niet wist.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen had jij nog een normale stoelgang.
[..]
[..]
Waarom komt hij nooit bij VI?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:53 schreef Szura het volgende:
Morgen komt Peter R. de Vries hier, zag ik op zijn Twitter.
quote:PeterRdeV - Peter R. de Vries
Even geen boeken... Nu eerst heerlijk de VI's (Voetbal Internationals) uitlezen die ik in het buitenland heb gemist...
11 Jul
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:01 schreef RemcoW23 het volgende:
Danny raakt overspannen, maar hij heeft gewoon een punt.
Hij neigt de hele tijd naar het randje van moeten om het moeten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:01 schreef RemcoW23 het volgende:
Danny raakt overspannen, maar hij heeft gewoon een punt.
Wel goed dat ie het op die manier gelijk ff van tafel veegt. Duidelijk, geen tegenspraak. Zeker omdat er ook van die leken kijken, dan kun je dat maar beter snel rechtzettenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:01 schreef One_of_the_few het volgende:
Nelissen zie je nu zich ergeren aan zoveel onwetendheid.
Wilfred stelde dan ook dezelfde vraag.quote:
Zeker, al is het natuurlijk genant als er echt mensen zijn die denken dat je zo hard kan fietsen met alleen een potje, maar ze zijn er echt helaas.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wel goed dat ie het op die manier gelijk ff van tafel veegt. Duidelijk, geen tegenspraak. Zeker omdat er ook van die leken kijken, dan kun je dat maar beter snel rechtzetten.
Kan ie geen platen meer opnemen...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:04 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Playbackt gewoon, zelfs dan krijg je hem niet weg
Hij is idd niet van die voorbedachte grapjesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:05 schreef marcodej het volgende:
Gert heeft geen timing als het niet spontaan is.
Voor Henk & Ingrid.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoiets is ook nog eens accountmanager.
Ik heb Gert nog niet om zichzelf zien lachen hoor?quote:
Hij wacht op applaus, dat is 10x erger.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb Gert nog niet om zichzelf zien lachen hoor?
Gooi eens een balletje op, zou ik zeggen? Ik zie zo snel geen andere presentator een programma als dit op een dergelijke manier presenteren. Enige persoon die nog een beetje dat entertainmentgehalte heeft is Humberto Tan, maar daar ben ik A geen fan van en B weet die ook niets van wielrennen. Wilfred mag dan overigens geen wielerkenner zijn, hij acteert ook niet er wél één te zijn en doet gewoon prima waar hij voor is aangesteld: een leuke show neerzetten en de vaart erin houden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:21 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Lijkt mij de perfecte kans om volgend jaar een capabele presentator te vinden.
En zo is het.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:28 schreef Veerboot het volgende:
Rondemiss vind ik nog wel leuk gevonden, zit ook redelijk goed vervlochten in het programma. Wielerquiz moet nu eenmaal voor de sponsor, is gelukkig maar eens in de paar dagen. De postduif kunnen ze beter laten inderdaad; oninteressant en een potentieel zapmomentje. Hetzelfde geldt voor die kok met zijn geleuter. Danny N. met zijn tweets is ook wat overbodig, maar duurt meestal niet zo lang (en moet weer voor de sponsor). Beklimming van de Alpe d'Huez is een leuke toevoeging wat mij betreft. Kortom: de duif morgen in z'n boxje laten, de kok in zijn eigen sop (soep, haha...) gaar laten koken en voor de rest is het allemaal gelegitimeerd en prima wat mij betreft.
Je kunt toch gewoon via rtl gemist kijken?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:28 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)our_Du_Jour_s1_a.mp4
Dank!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:28 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Dat werkt bij veel mensen niet. Hier ook nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon via rtl gemist kijken?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
Heerlijk dit soort dagelijkse shows. Ik heb nog nooit één etappe gezien maar toch vermakelijk.
Daniëlle Overgaagquote:
Ze schuift aanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:28 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Daniëlle Overgaag![]()
Gaat ze op de fiets daar de Alpe d'Huez beklimmen of schuift ze aan?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:36 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ze schuift aan![]()
[ afbeelding ]![]()
Vandaag Rooks op de fiets ,die gaat knallen .![]()
![]()
[ afbeelding ]
Genee is vooral amusement/show, dat is meer iets voor de commerciëlen. (of de Tros). Als er 5 minuten niet gelachen is, dan moet hij dwangmatig grapjes gaan maken/lollig doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:29 schreef Lagrinta het volgende:
Snap niet dat de NOS Genee niet wil hebben. Vind Genee erg allround en heeft een groot aanpassingsvermogen. Wimbledon verslaan is ook geen probleem voor hem en ik denk dat niet veel dat kunnen zeggen.
Zoals ie dit doet als wielerleek vind ik uitstekend. Hij speelt zn interesse niet vooral omdat hij humor kan inzien van de dingen die gebeuren in de Tour.
Zon Oemberto Tan, hoe welgemanierd en ingeburgerd ie ook is, zn mening of praten over voetbal boeit me al niks laat staan als het over andere sporten gaat.
Onderschat niet de voetbalkennis van Genee. Hij is echt een wandelende encyclopedie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Genee is vooral amusement/show, dat is meer iets voor de commerciëlen. (of de Tros). Als er 5 minuten niet gelachen is, dan moet hij dwangmatig grapjes gaan maken/lollig doen.
Dat weet ik, maar dat is ook van de laatste jaren bij Genee. Hij kan prima functioneren bij de NOS, niet op dezelfde manier maar op zijn manier past ie prima.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Genee is vooral amusement/show, dat is meer iets voor de commerciëlen. (of de Tros). Als er 5 minuten niet gelachen is, dan moet hij dwangmatig grapjes gaan maken/lollig doen.
Tnxquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:28 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
denkutnie. zijn cynische humor past niet bij het klootjesvolk en hij gaat zich daar vervelen want hij weet veel te veel..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:50 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat is ook van de laatste jaren bij Genee. Hij kan prima functioneren bij de NOS, niet op dezelfde manier maar op zijn manier past ie prima.
Daar geloof ik niks van. 3 jaar geleden sprak niemand over Genee. VI is pas echt losgekomen sinds VI Oranje. Dat is pas een jaar geleden en VI bestaat pas sinds zomer 2009. Tuurlijk was er daarvoor al humor maar de succesformule en hype - wat ik prachtig vind - rond dit trio is echt nog maar kort geleden begonnen. Al die tijd daarvoor was Genee geen showman.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
denkutnie. zijn cynische humor past niet bij het klootjesvolk en hij gaat zich daar vervelen want hij weet veel te veel..
Voor z'n Talpatijd waren Genee en VI ook een succesformule hoor...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:30 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. 3 jaar geleden sprak niemand over Genee. VI is pas echt losgekomen sinds VI Oranje. Dat is pas een jaar geleden en VI bestaat pas sinds zomer 2009. Tuurlijk was er daarvoor al humor maar de succesformule en hype - wat ik prachtig vind - rond dit trio is echt nog maar kort geleden begonnen. Al die tijd daarvoor was Genee geen showman.
Ja, maar niet zoals nu. Toen had je dit trio niet en niemand heeft het nog over de uitzendingen van destijds. Succesformule ja, maar niet het succes van nu.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor z'n Talpatijd waren Genee en VI ook een succesformule hoor...
de mensen die nu VI kijken zijn niet het studio sport klootjesvolkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:35 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ja, maar niet zoals nu. Toen had je dit trio niet en niemand heeft het nog over de uitzendingen van destijds. Succesformule ja, maar niet het succes van nu.
Nope, alleen RTL Gemist als je NL-er bent.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:07 schreef Tompsen het volgende:
Is tour du jour ook live over internet mee te kijken?
Dat doen ze wel bij Mart. Hier hebben we de scherpe meningen, de botte oneliners en de platte grappen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:24 schreef Geo3kant het volgende:
Laten we de tegenvallende etappe maar eens kapot analyseren.
Derksen is er niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:24 schreef Geo3kant het volgende:
Laten we de tegenvallende etappe maar eens kapot analyseren.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
Gert zit al te glimmen: er zit een mooie vrouw naast hem.
Tomorrow will be mine.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:32 schreef AB86 het volgende:
hoe heet eigenlijk dat nummer dat ze in het begin spelen?
Tomorrow Will Be Mine.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:32 schreef AB86 het volgende:
hoe heet eigenlijk dat nummer dat ze in het begin spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van hunzelf.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:35 schreef AB86 het volgende:
[..]
tnx ... maar is dit een cover of van hun zelf?
Hij wilde inhalen in de afdaling. Is lastig voor Laurens.quote:
En volgens mij is het een beauty met brainsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:38 schreef marcodej het volgende:
Goeiemiddag, wat ziet Danielle er goed uit zeg.
Hopelijk belooft dit wat voor de rondemissquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:38 schreef marcodej het volgende:
Goeiemiddag, wat ziet Danielle er goed uit zeg.
hoezo? je fietst toch met je benen. Zolang de pijn dragelijk is en je verder kan fietsen, doen ze dat ook. echte bikkels.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:38 schreef De_kromme het volgende:
Ziek die foto.. Ze moeten dit soort gevallen echt tegen zichzelf in bescherming nemen, zelfde geldt voor Hoogerland.
Moet je eens Fok! fobo's gaan door bladderen .. duurt lang hoor voordat je wat leuks tegen komt, dus als er dan een op tv komt.. hubba hubbaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
Die reacties weer als er een mooie vrouw in beeld is
Dit is nog een twijfelgeval. Maar bij Hoogerland had je hem gewoon uit de koers moeten halen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:39 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hoezo? je fietst toch met je benen. Zolang de pijn dragelijk is en je verder kan fietsen, doen ze dat ook. echte bikkels.
Ga eens naar buitenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Moet je eens Fok! fobo's gaan door bladderen .. duurt lang hoor voordat je wat leuks tegen komt, dus als er dan een op tv komt.. hubba hubba
Fok fobosquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Moet je eens Fok! fobo's gaan door bladderen .. duurt lang hoor voordat je wat leuks tegen komt, dus als er dan een op tv komt.. hubba hubba
Het valt me nog mee dat ze zich niet willen inzetten voor de wereldvrede...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:42 schreef marcodej het volgende:
Mooi PR-verhaal hebben ze allemaal. Heel spontaan ook.
Want? De beste man is 50.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:43 schreef Marcoss het volgende:
Rooks moet toch veruit de snelste tijd neerzetten.
Onkruid vergaat niet.quote:
nee joh, nu ruud gister geweest is durft iedereenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:43 schreef Gramulanion het volgende:
Zou Rooks een kuurtje van tevoren gedaan hebben of..
Welke Ruud was dat? Ik heb gisteren niet gekeken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:44 schreef AB86 het volgende:
[..]
nee joh, nu ruud gister geweest is durft iedereen
Big Brother-Ruudquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke Ruud was dat? Ik heb gisteren niet gekeken.
Knuffel Ruud BBquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke Ruud was dat? Ik heb gisteren niet gekeken.
heb je vanmiddag ook gekeken?quote:
ja, robben mocht een renner aanduwen als die van fiets moest wisselenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:46 schreef AB86 het volgende:
[..]
heb je vanmiddag ook gekeken?
Ik moest wel lachten toen maarten aan m vroeg of die zelf ook fietste....
die man huilt al om niets dus maarten had dat antwoord zelf ook wel kunnen bedenken....
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:46 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja, robben mocht een renner aanduwen als die van fiets moest wisselentoen was ook al de grap gemaakt dat ie zich zou blesseren met dat duwtje geven.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ging zij maar fietsen met een t shirtje
schwalbe van die Jezusquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:48 schreef Gramulanion het volgende:
Ik vond dat Ten Dam ook wel lang bleef liggen hoor.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:50 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Die miss lijkt op een van die dochters van Pfaff..
Ben benieuwd of ze ook een tourspel gaan doen vandaag![]()
[ afbeelding ]
Posthuma zelf niet toch? Was alleen maar O'Grady, volgens mij.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:49 schreef Eenskijken het volgende:
posthuma, ook geweldig gereden. heel stuk het peleton geleid.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Posthuma zelf niet toch? Was alleen maar O'Grady, volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |