Wat ik dus zegquote:Op maandag 18 juli 2011 22:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk die loods op de achtergrond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ook niet
Dan denk ik dat je maar eens hierheen moet rijden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:15 schreef Piles het volgende:
Kut, te laat![]()
Nou ja, dit is net zover weg. En wilde toch eens de nieuwe N57 rijden, dus wie weet komt het er nu eindelijk van
Boks ouwe.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:25 schreef Thijz het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je maar eens hierheen moet rijden.
Tik 'm aanmaaklimonadequote:
|Ik vraag me af of er dan voldoende users zijn die hem daar aan de gang houden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:24 schreef rtyu het volgende:
Zou het niet leuk zijn als we speciaal voor de hollandse duitsers een apart fok!stok dumpen in duitsland?
Ik wil er wel eentje maken.
Wat is de achterliggende gedachte van die uitspraak?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:24 schreef rtyu het volgende:
Zou het niet leuk zijn als we speciaal voor de hollandse duitsers een apart fok!stok dumpen in duitsland?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:24 schreef rtyu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Morgen gaat niet lukken (Tour de France kijkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:19 schreef malse-sjanker het volgende:
Duitsland ? waar ligt dat?
NOU VERPLAATS DIE STOK IS !
Dat plan had ik al een beetjequote:Op woensdag 20 juli 2011 23:55 schreef malse-sjanker het volgende:
Kustlijn. En met kustlijn bedoel ik geen plaats.
Hij gaat richting Den Helder danquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
Doe maar richting Den Helder, en dan bedoel ik ong. 250km richting Den Helder
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
Doe maar richting Den Helder, en dan bedoel ik ong. 250km richting Den Helder
Weet je wat ook tof is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:49 schreef Thijz het volgende:
[..]
Weet je wat ook tof is?Dat zou inderdaad tof zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wil wel, maar ik kan nietquote:
Die grap is zo slecht dat ik stiekem toch moest lachen...quote:
Ik had ook niet anders verwachtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:53 schreef Broertie het volgende:
Bingo! Was niet zo heel moeilijk.... en dat is een understatement...
quote:
Ik was al ruim 100km onderweg, dus vond het wel bestquote:(je had toch wel wat lastigers kunnen verzinnen op dat eiland?)
Tof, welkomquote:(overigens was ik met Bas toen we de stok aan de andere kant vd wereld gingen halen.. in euhmm meddo)
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:24 schreef q01z het volgende:
Ik zal m es ff een kleine 120km hoger gaan droppen..
pics volgen straks, als ik er ben enzo
vandaar die plantenquote:Op zondag 24 juli 2011 01:06 schreef q01z het volgende:.
Zal morgen ff planten! er moest nog een tuin aangelegd worden ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |