Proof, or it did not happen.quote:Op zondag 17 juli 2011 06:36 schreef malse-sjanker het volgende:
En hij is alweer verplaatst volgens mij, ik krijg net een whatsappje met foto van de fokstok![]()
om 06:37 zondagochtend, gekke mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn pinpoint zou hierzo zijn, in Meddo, that is.
[ Bericht 11% gewijzigd door Thijz op 17-07-2011 10:18:54 ]Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
quote:Op zondag 17 juli 2011 09:52 schreef Thijz het volgende:
[..]
Proof, or it did not happen.Proof:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It did happen, en ze zijn nog onderweg, de mcdonalds vestigingen op route waren nog niet open haha.
quote:Op zondag 17 juli 2011 10:56 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
Proof:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It did happen, en ze zijn nog onderweg, de mcdonalds vestigingen op route waren nog niet open haha.
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
quote:donderdag 7 juli 2011 het volgende:
HelaasIk was laat in Tilburg, en om nou om 23.00 uur nog op zoek te gaan, daar had ik even geen zin in.
quote:donderdag 14 juli 2011 het volgende:
ahh ik wil `m ophalen maar ligt te ver!!![]()
quote:vrijdag 15 juli 2011 het volgende:
Morgen?
dus de conclusie........niets is zeker.quote:Zaterdag 16 juli 2011 het volgende:
Morgen misschien dus ..
quote:Op zondag 17 juli 2011 10:56 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
Proof:waar gaat ie naar toe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It did happen, en ze zijn nog onderweg, de mcdonalds vestigingen op route waren nog niet open haha.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
kun je ook subtiel informeren waar ze heen gaan? Beetje in de trand van:quote:Op zondag 17 juli 2011 11:57 schreef malse-sjanker het volgende:
Daar heb ik helaasch geen kijk op, ben op me werk en heb geen gps locator in die zoefmobiel van hun
ofquote:Hé, waar leggen jullie 'm neer?
Zoiets.quote:Hé, al een plek gevonden om de stok aan vast te knopen?
quote:
nee het was Eibergseweg bij het fietsknooppunt 54 (Top Haak en Hoek)quote:Op zondag 17 juli 2011 09:52 schreef Thijz het volgende:
Mijn pinpoint zou hierzo zijn, in Meddo, that is.
We hadden ook heulegaar geen rekening gehouden met "maaiers"...quote:Op zondag 17 juli 2011 11:36 schreef zwarte_hand het volgende:
BTW de stok hing wel zo in het zicht dat het me verbaasde dat ie er nog hing
[ afbeelding ]
Als je de foto's bekijkt van Vamperotica zie je hem nog net hangen (als je weet waar) maar nadat het gras gemaaid was kon je hem van afstand al zien hangen.
In het verleden verdween de stok nog al eens na een maaibeurt, zou men nu de stok laten hangen dankzij dat kaartje/info die ik er op gemaakt heb??
zou wel leuk zijn, misschien dat de maaier zich ook aanmeld en mee gaat doen??
Je ziet duidelijk die loods op de achtergrondquote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef malse-sjanker het volgende:
Door die treurwilg zou je denken dat ie daar ligt ja, maar aan de andere kant van wemeldinge staat ook zo'n boom volgens mij, en die locatie zou ik eerder vermoeden, omdat ik hem daar ook neer zou leggen ivm 'lekker afgelegen'.
Desalniettemin een mooie verplaatsing ! Nachtdieren dat het zijn haha.
Wat ik dus zegquote:Op maandag 18 juli 2011 22:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk die loods op de achtergrond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ook niet
Dan denk ik dat je maar eens hierheen moet rijden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:15 schreef Piles het volgende:
Kut, te laat![]()
Nou ja, dit is net zover weg. En wilde toch eens de nieuwe N57 rijden, dus wie weet komt het er nu eindelijk van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |