Iets zegt me dat ze dat niet helemaal per ongeluk doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:21 schreef Redefine het volgende:
Cancellara spreekt het al helemaal als Fuckler uit.
Duitse commentatoren doen het ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze dat niet helemaal per ongeluk doen.
Zeker ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:24 schreef Redefine het volgende:
Vind Cancellara trouwens minder goed ogen dan vorige jaren.
Motorpechquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:24 schreef Redefine het volgende:
Vind Cancellara trouwens minder goed ogen dan vorige jaren.
die is leuk... maar ik ga er van uit dat hij het op eigen kracht doet, ondanks de bedenkingen.quote:
Ik ook hoor. In tegenstelling tot de Schlecks kan ik Cancellara wel goed pruimen en heb ik respect voor zijn manier van koersen. Jammer dat hij zich het schompes moet rijden voor die twee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:26 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
die is leuk... maar ik ga er van uit dat hij het op eigen kracht doet, ondanks de bedenkingen.
Joost Posthuma is ook niet al te best. En Andy zelf lijkt ook minder scherp dan vorig jaar te zijn.quote:
Hoezo? Ze staan 2e over het gehele jaar gezien in de ploegenranking van de UCI, paar punten achter HTC.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:31 schreef Redefine het volgende:
Sowieso merken ze bij Leopard wel dat je niet zomaar even een top ploeg samen stelt.
Zo hoog, heb ze onderschat.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoezo? Ze staan 2e over het gehele jaar gezien in de ploegenranking van de UCI, paar punten achter HTC.
Ja, maar wel zonder grote overwinningen. En dat kan niet met een ploeg als deze.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoezo? Ze staan 2e over het gehele jaar gezien in de ploegenranking van de UCI, paar punten achter HTC.
Ik verwacht niet dat ze snel weer uit elkaar zullen gaan. Ze vormen wel een sterkte team.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:34 schreef Contador_The_Best het volgende:
Het probleem bij Leopard is gewoon dat er twee Schleckjes bij fietsen. Gewoon allebei in een aparte ploeg. Dan is het toch beter voor hun beiden?
E3-prijs, Criterium International, top-5 plaatsen in M-S, Gent-Wevelgem RVV, P-R, AGR, L-B-L, etappezeges in Zwitserland, eindzege Ronde van Luxemburg.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar wel zonder grote overwinningen. En dat kan niet met een ploeg als deze.
Eigenlijk verwacht ik dat ook niet, maar ik vraag me af hoe ze anders een keer de Tour willen gaan winnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:36 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ze snel weer uit elkaar zullen gaan. Ze vormen wel een sterkte team.
dat zijn toch geen grote overwinningen wat je allemaal noemt?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:39 schreef Szura het volgende:
[..]
E3-prijs, Criterium International, top-5 plaatsen in M-S, Gent-Wevelgem RVV, P-R, AGR, L-B-L, etappezeges in Zwitserland.
Het is maar wat je zonder grote overwinningen noemt. L-B-L was wel behoorlijk matig gekoerst door de broer, die 2e en 3e werden achter Gilbert.
Jij snapt zelf ook wel dat dat voor Leopard niet genoeg is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:39 schreef Szura het volgende:
[..]
E3-prijs, Criterium International, top-5 plaatsen in M-S, Gent-Wevelgem RVV, P-R, AGR, L-B-L, etappezeges in Zwitserland, eindzege Ronde van Luxemburg.
Het is maar wat je zonder grote overwinningen noemt. L-B-L was wel behoorlijk matig gekoerst door de broer, die 2e en 3e werden achter Gilbert.
Zie edit. Het gaat er weer om wat een grote overwinning wordt geacht. Ik vind een aantal van die zeges wel meetellen hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:41 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
dat zijn toch geen grote overwinningen wat je allemaal noemt?
En toch, er zijn zat teams die het met een soortgelijk budget veel minder doen. Om al die ereplaatsen in overwinningen om te buigen moet het wat meezitten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij snapt zelf ook wel dat dat voor Leopard niet genoeg is.
Lijkt wel het palmares van een Gilbert die niet goed in vorm is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:39 schreef Szura het volgende:
[..]
E3-prijs, Criterium International, top-5 plaatsen in M-S, Gent-Wevelgem RVV, P-R, AGR, L-B-L, etappezeges in Zwitserland, eindzege Ronde van Luxemburg.
Criterium International is zeker een mooie koers, maar toch echt een paar gradaties te laag voor de beste ploeg die er is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Zie edit. Het gaat er weer om wat een grote overwinning wordt geacht. Ik vind een aantal van die zeges wel meetellen hoor.
Budget zegt niet altijd wat. Als je kijkt naar de selectie, hebben ze eigenlijk alleen maar goede renners met ook nog een zooi wereldtoppers. Natuurlijk hebben ze wat pech gehad. Maar het is toch minder dan de Saxofoon/CSC tijd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:43 schreef Szura het volgende:
[..]
En toch, er zijn zat teams die het met een soortgelijk budget veel minder doen. Om al die ereplaatsen in overwinningen om te buigen moet het wat meezitten.
Zou dat zijn omdat ze écht denken dat ze de Tour kunnen winnen of eventuele jaloezie ten opzichte van Contador?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat ze met Andy Schleck (ondanks de twijfelachtige Tour) 1 van de 2 beste ronderenners hebben en met Cancellara hebben ze 1 van de 2 beste eendagsrenners. Geen enkele ploeg heeft dat.
Dan hoor je gewoon elke jaar minstens een topklassieker en een grote ronde te winnen (dat ze fixeren op de TDF en de rest negeren, hebben ze aan zichzelf te danken).
Op zich is Andy in zijn normale Tour vorm ook in staat om deze te winnen. Contador is normaal gesproken wel iets beter, maar het zijn geen gigantische verschillen. Dus vind ik het wel logisch dat Andy vol voor de Tour gaat. Al vind ik de manier van rijden in voorbereidingskoersen van Andy niet om aan te zien. Hij mag dan van mij best wel wat meer zijn best doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:04 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Zou dat zijn omdat ze écht denken dat ze de Tour kunnen winnen of eventuele jaloezie ten opzichte van Contador?
Ben ik het wel met je eens. Maar het grote verschil tussen deze twee topwielrenners is dat Contador vaker lijkt door te trekken. Anders zouden de verschillen tussen hun wellicht nog kleiner zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op zich is Andy in zijn normale Tour vorm ook in staat om deze te winnen. Contador is normaal gesproken wel iets beter, maar het zijn geen gigantische verschillen. Dus vind ik het wel logisch dat Andy vol voor de Tour gaat. Al vind ik de manier van rijden in voorbereidingskoersen van Andy niet om aan te zien. Hij mag dan van mij best wel wat meer zijn best doen.
Kan alleen in de toerquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:47 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Een sprint leggen op de Alpe-D'huez
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |