Iets zegt me dat ze dat niet helemaal per ongeluk doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:21 schreef Redefine het volgende:
Cancellara spreekt het al helemaal als Fuckler uit.
Duitse commentatoren doen het ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze dat niet helemaal per ongeluk doen.
Zeker ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:24 schreef Redefine het volgende:
Vind Cancellara trouwens minder goed ogen dan vorige jaren.
Motorpechquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:24 schreef Redefine het volgende:
Vind Cancellara trouwens minder goed ogen dan vorige jaren.
die is leuk... maar ik ga er van uit dat hij het op eigen kracht doet, ondanks de bedenkingen.quote:
Ik ook hoor. In tegenstelling tot de Schlecks kan ik Cancellara wel goed pruimen en heb ik respect voor zijn manier van koersen. Jammer dat hij zich het schompes moet rijden voor die twee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:26 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
die is leuk... maar ik ga er van uit dat hij het op eigen kracht doet, ondanks de bedenkingen.
Joost Posthuma is ook niet al te best. En Andy zelf lijkt ook minder scherp dan vorig jaar te zijn.quote:
Hoezo? Ze staan 2e over het gehele jaar gezien in de ploegenranking van de UCI, paar punten achter HTC.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:31 schreef Redefine het volgende:
Sowieso merken ze bij Leopard wel dat je niet zomaar even een top ploeg samen stelt.
Zo hoog, heb ze onderschat.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoezo? Ze staan 2e over het gehele jaar gezien in de ploegenranking van de UCI, paar punten achter HTC.
Ja, maar wel zonder grote overwinningen. En dat kan niet met een ploeg als deze.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoezo? Ze staan 2e over het gehele jaar gezien in de ploegenranking van de UCI, paar punten achter HTC.
Ik verwacht niet dat ze snel weer uit elkaar zullen gaan. Ze vormen wel een sterkte team.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:34 schreef Contador_The_Best het volgende:
Het probleem bij Leopard is gewoon dat er twee Schleckjes bij fietsen. Gewoon allebei in een aparte ploeg. Dan is het toch beter voor hun beiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |