Idd. Volgens mij is dit gewoon een teken dat hij zichzelf niet goed genoeg voelt om de Tour te winnen. Die leuter dat het een te gevaarlijke afdaling is, nonsens.quote:
Jeannesson.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:15 schreef Redefine het volgende:
Ja Andy, dat willen we ook zien ja. Afdalen is ook een onderdeel van wielrennen. En er is toch niemand gevallen?
Doen ze al jaren ja. Een beetje onzinnig om daarover te gaan zeuren als je net verloren hebt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
Echt wat een onzin over dat een afdaling niet in de finale hoort.
Wat een gelul van Andy idd, bijna net zo erg als die vrouw aan tafelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:15 schreef JimboSlice het volgende:
Ik begin het steeds meer een flapdrol te vinden die Schleck
Klopt. Niemand moet dus zeiken van de renners.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef PirE het volgende:
Ik ben er ook geen fan van, maar goed dalen is gewoon een kunst en ook een onderdeel van het wielrennen.
Nee, maar ook die twee gasten in het programma er over. Afdalen is een kunst die getest moet worden wil je een Tour de France winnen vind ik, hoort dus juist thuis in de ronde vind ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doen ze al jaren ja. Een beetje onzinnig om daarover te gaan zeuren als je net verloren hebt.
De uitzondering op de regel dan maar.quote:
maar net als in de klim kun je minuten winnen in de afdeling. Erg belangrijk dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |