Niet beter kunnen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:31 schreef DeMessias het volgende:
Leuke uitzending vandaagGeloven jullie dat de Schleckjes niet beter konden in de Pyreneeën? Of sparen ze zich zoals De Gendt zei voor de Alpen?
Ik vermoed dat Andy wel beter kon, maar dat hij alleen weg wilde of dat hij zijn broer Fränk niet wilde lossen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:31 schreef DeMessias het volgende:
Leuke uitzending vandaagGeloven jullie dat de Schleckjes niet beter konden in de Pyreneeën? Of sparen ze zich zoals De Gendt zei voor de Alpen?
Denk je dat hij véél beter kon? Volgens mij niet als ik hem zag binnenkomen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Andy wel beter kon, maar dat hij alleen weg wilde of dat hij zijn broer Fränk niet wilde lossen.
Ge het Top Gear gemist verrekte koekwaus!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:35 schreef Ambrosius het volgende:
Karl begint weer eens te laat, 5 minuten lang naar neushoorn die uit een emmer drinken gekeken.
Niet veel beter, maar hij had wel een paar concurrenten op een kleine afstand kunnen zetten.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:41 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Denk je dat hij véél beter kon? Volgens mij niet als ik hem zag binnenkomen.
Je zou gelijk kunnen hebben, maar ik denk dat hij echt niet beter kon. We gaan het in de Alpen zien. Ik denk eigenlijk dat er morgen al wat gaat gebeuren qua tijdsverschillen. In de afdaling, met wellicht regen, kan er volgens mij veel gaan gebeuren. En wie weet wel op het klimmetje. Nah ja, toch tweede categorie. Onverwachtse aanval Contador of een andere favoriet?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet veel beter, maar hij had wel een paar concurrenten op een kleine afstand kunnen zetten.
Andy was op Plateau de Beille een van de 2 sterksten, maar raakte niet weg. Hij vroeg Voeckler om over te pakken toen ze een gaatje hadden op de andere favorieten, maar die weigerde.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:31 schreef DeMessias het volgende:
Als je niet echt top bent, maar denkt dat later wel te zijn dan kun je jezelf beter sparen voor later inderdaad. Kan net het verschil betekenen tussen winst of verlies. Maar als je meer had gekund, zoals mogelijk Andy Schleck dan is niet echt slim.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:06 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Andy was op Plateau de Beille een van de 2 sterksten, maar raakte niet weg. Hij vroeg Voeckler om over te pakken toen ze een gaatje hadden op de andere favorieten, maar die weigerde.
Evans, Contador en Voeckler waren zaterdag puur op z'n Leipheimer's aan het "koersen". Dan kun je je misschien beter sparen voor de Alpen.
Ja, ze zijn bijna elke dag te laatquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:43 schreef Contador_The_Best het volgende:
Vive le Velo had al om 21:35 moeten beginnen volgens de gids.
Jeps, idd. Leuk dat het nu gaat beginnen. Ik kijk er écht naar uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, ze zijn bijna elke dag te laat. Maar het gaat ongeveer beginnen.
Idd. Volgens mij is dit gewoon een teken dat hij zichzelf niet goed genoeg voelt om de Tour te winnen. Die leuter dat het een te gevaarlijke afdaling is, nonsens.quote:
Jeannesson.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:15 schreef Redefine het volgende:
Ja Andy, dat willen we ook zien ja. Afdalen is ook een onderdeel van wielrennen. En er is toch niemand gevallen?
Doen ze al jaren ja. Een beetje onzinnig om daarover te gaan zeuren als je net verloren hebt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
Echt wat een onzin over dat een afdaling niet in de finale hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |