Het laatste stuk tot de finish is recht lijkt me.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Ik snap dat van die bochten ook niet, wel de finish gehaald, maar niet alle bochten?
Nee andersom, niet de finish, wel alle bochten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Ik snap dat van die bochten ook niet, wel de finish gehaald, maar niet alle bochten?
Na de laatste bocht heb je nog 2 km...quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Same here.. whatszup guys.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Andersom dus: wel alle bochten, maar niet de finish gehaald.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Andersom, hij had alle bochten, maar kwam niet tot de finishquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Net andersom, wel de bochten en niet de finishquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Na de laatste bocht is het nog 3km oid tot de finish. Die km zwakken wel wat af.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Hij ziet er dan wel maf uit maar voor een gehandicapte kun je er heel goed mee praten, no phun.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:53 schreef Specularium het volgende:
Beetje jammer dat ze tegen hem praten alsof ie een kind is.
Hij is ook weer geen idioot. En perfectionistisch.
Beter dan die shemale in jouw ava..quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Lekker ding die Joan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:56 schreef tralalala het volgende:
De terugkomende vraag:
Is het een beetje het terugkijken waard?
Leer eerst eens Fransquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:54 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bon Apetiet!
Ohh, wat een verrassingquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:55 schreef vincerusso het volgende:
hij gaat die schoen niet eten let maar op
Jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:56 schreef tralalala het volgende:
De terugkomende vraag:
Tour de jour terugkijken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:56 schreef tralalala het volgende:
De terugkomende vraag:
Als je 100.000x uuuuuuuh uuuuuh wilt horen wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:56 schreef tralalala het volgende:
De terugkomende vraag:
Ape tieten!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:54 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bon Apetiet!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoeveel dagen reed die gast ook alweer in het roze?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
Wanneer zou Dries een keer komen opdraven in zijn gele zwembroek?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Aangepast, voor zover je er nog last van had.
Iedereen doet het, maar niet zo structureel als Pieter.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:59 schreef Maver24 het volgende:
Als je op mensen gaat letten die uhhhh zeggen dan kom je bij veel mensen uit. Gert doet het ook
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:00 schreef Specularium het volgende:
Helaas is ie hier weer.
[quote]Op donderdag 14 juli 2011 22:00 schreef tomtomaat het volgende:
Helaas is ie hier weer
quote:
netjes het uur uitgeredenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:01 schreef Keano het volgende:
Ik was ff wat te eten halen, wat was de tijd van joannathan?
green edgequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:01 schreef feeling_sinister het volgende:
Over welke nieuwe ploeg voor Weening ging het nou?
De tijd was op, hij moest nog een 1 kilometer naar de streep.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:01 schreef Keano het volgende:
Ik was ff wat te eten halen, wat was de tijd van joannathan?
Greenwich? Of hoe je dat schrijft.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:01 schreef feeling_sinister het volgende:
Over welke nieuwe ploeg voor Weening ging het nou?
Ja dat zekerquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:00 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Iedereen doet het, maar niet zo structureel als Pieter.
dat is zn managerquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:04 schreef Droopie het volgende:
Godver.. ik geef mijn nier om in die polonaise te mogen lopen
Nee hij heeft de gave elke avond exact hetzelfde lied in exact dezelfde toonhoogte te zingen.quote:
Wat een baas toch ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nee hij heeft de gave elke avond exact hetzelfde lied in exact dezelfde toonhoogte te zingen.
Die van gister was geweldigquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:05 schreef franklop het volgende:
jammer, evenaart het einde van gisteren niet
Was volgens mij de enige keer dat het ECHT grappig was.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:05 schreef franklop het volgende:
jammer, evenaart het einde van gisteren niet
Ik heb hem al gezienquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:05 schreef Droopie het volgende:
Shark attack 2...klinkt als een film die ik moet zien
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:04 schreef Droopie het volgende:
Godver.. ik geef mijn nier om in die polonaise te mogen lopen
En ?? En?? moet ik hem kijken of zijn Zack en Cody hotellife een betere optiequote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:08 schreef TheZapster het volgende:
Ik zie nu pas dat een ex van mij achter Wilfried zit in dat gifje in de op
die in het oranje?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:08 schreef TheZapster het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:08 schreef TheZapster het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:10 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die in het Oranje kunnen idd ook ja
Niet die in het Oranjequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:10 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uitleg!
Die in het Oranje kunnen idd ook ja
twitter:DekkerThomas twitterde op donderdag 14-07-2011 om 21:52:45Een leuk wielerprogramma.. Tourdejour.. Zo naar mijn bed en dan morgenochtend weer fris mijn fiets op.. Buonanotte.. Td reageer retweet
Hij had het waars niet eens veel slechter gedaan dan Geesink vandaag.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:13 schreef SanAnt het volgende:
twitter:DekkerThomas twitterde op donderdag 14-07-2011 om 21:52:45Een leuk wielerprogramma.. Tourdejour.. Zo naar mijn bed en dan morgenochtend weer fris mijn fiets op.. Buonanotte.. Td reageer retweet
EPO geeft je vleugelsquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hij had het waars niet eens veel slechter gedaan dan Geesink vandaag.
Slechter dan Anton gaat het inderdaad niet meer worden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Meisje dat zonder make up nog leuker is, jammer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫
VI Oranje (avonduitzendingen): 500.913quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:54 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk het gemiddelde kijkcijfer van VI Oranje over de hele periode en wat is het gemiddelde kijkcijfer van Tour du Jour tot nu toe?
Gheesinck moest in de Pyreneeën maar laten lopen om dan in de Alpen proberen een rit te winnen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
twitter:ikbendries twitterde op donderdag 14-07-2011 om 22:24:43Krijg veel vragen wie die mr is met die paarse stropdas, dat is Gunter. Gunter is al heel lang een vriend van me reageer retweet
Gunter ook echtquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:32 schreef Veerboot het volgende:
twitter:ikbendries twitterde op donderdag 14-07-2011 om 22:24:43Krijg veel vragen wie die mr is met die paarse stropdas, dat is Gunter. Gunter is al heel lang een vriend van me reageer retweet
DM ff wat je zeiquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou zeg. Als dat al niet meer mag
quote:@JoanBoskamp: Super lief dat ik gewoon dat handkusje kreeg van @Joannathan en dat ook nog live op tv bij Tour du Jour... Wat een mannetje he ;-)
Erg lief, het wordt alleen geen neuken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Ah wat liev Joan heeft een reply gestuurd naar Joannathan
[..]
Ach iedereen hier weet toch hoe die no-life gast is. Niks van aantrekken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ging gewoon over de OP en of die meid goed kreunde.
Nou nou Bowachtertje wat ben je grof
Maar goed. Ik zal het niet meer doen Ambro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
Uuuhh,eeeeuuuuuh, uuuhh.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:36 schreef planethugo het volgende:
vond het de eerste vervelende aflevering, die weening mag best wat zeggen maar het leek wel of ie constant aan het woord was met die eentonige stem.
Prima kijkcijfersquote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:21 schreef Veerboot het volgende:
Opnieuw een mooie score gisteren: 636.000
Bijna een exacte kopie van woensdag overigens: 636.000 (t.o.v. 644.000 woensdag) en 998.000 voor De Avondetappe (t.o.v. 996.000 woensdag).
quote:
Zal wel weer een half uur over Been gaan.quote:
Die fout gaan ze niet weer makenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
Zal wel weer een half uur over Been gaan.Hopelijk wint er een Nederlander vandaag, hebben we tenminste feest.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:44 schreef tompsv18 het volgende:
Vrijdag 15-07 zijn naast Gert Jakobs en Danny Nelissen te gast: John de Mol en Johan Derksen.
Ruud Benard is ook te gast. Hij zal de 'Alpe d'Huez' beklimmen.
Is volgens mij ook verzorger bij de TVM-ploeg geweest.quote:
Mooi toch zo'n mediatycoon die automaatkoffie uit een plastic bekertje drinkt?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Wedden dat John de Mol daar weer de hele uitzending zit met een bekertje koffie
Die 12 mensen die in Z-O Drenthe kijken zullen niet echt veel invloed hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:48 schreef Veerboot het volgende:
John de Mol is altijd prima als gast. Misschien kan hij nog een voorspellinkje doen over waar de kijkcijfers van TdJ uiteindelijk op gaan uitkomen? (Zullen die morgen nou trouwens flink lager zijn door de problemen in die zendmasten?)
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:09 schreef BobW het volgende:
Johan heeft zijn schoentjes weer aan
[ afbeelding ]
Nee idd, mensen met een verstandelijke beperking zouden op dit soort momentenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moet Gert niet doen
Hij is geen clown of dorpsidioot
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:27 schreef Eenskijken het volgende:
Johan durft nooit wat te zeggen als de molbaas aan tafel zit.. bang voor z'n hachje.,.
onzinquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:27 schreef Eenskijken het volgende:
Johan durft nooit wat te zeggen als de molbaas aan tafel zit.. bang voor z'n hachje.,.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:31 schreef Gramulanion het volgende:
Genee is bij de haararchitect geweest?
Het is ook niet zo simpel als over voetbal lullen, dat is wat makkelijker afkrakenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:32 schreef Gramulanion het volgende:
"Ik been geen kenner hoor."
Die hebben we nog niet gehoord.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef Geo3kant het volgende:
Ik mis VI .. maar ik vind dat dit programma over wielrennen moet gaan
Met haar pittige kapselquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:39 schreef Specularium het volgende:
Debby heeft 3 kinderen en is lekker gek op zijn tijd.
Ze moeten allemaal 16 zijn? Deze is niet oud hoor, iets meer klasse, primaquote:
Pittig kapsel met een kleurtje hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:39 schreef Specularium het volgende:
Debby heeft 3 kinderen en is lekker gek op zijn tijd.
ach je moet er van houden hequote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze moeten allemaal 16 zijn? Deze is niet oud hoor, iets meer klasse, prima.
Maar Derksen wil ik ff niet missenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |