kwamen drie mannen uit, waarvan de eerste zei ; 'je bent te laat gert'quote:
Was de bandquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:04 schreef franklop het volgende:
[..]
kwamen drie mannen uit, waarvan de eerste zei ; 'je bent te laat gert'
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Band van Danny Veraquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Je bent een paar maanden oud?quote:
En Ruijgh is een klimmerstype.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:04 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom Ruigh nu steeds de beste is? Omdat er geen bergen zijn geweest...
dat herken ik nog nietquote:
Comedy Centralquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:06 schreef Karina het volgende:
Nu moet ik weer een uurtje vol zien te maken, kijken of ik dat red.
Beetje met je knopjes spelen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:06 schreef Karina het volgende:
Nu moet ik weer een uurtje vol zien te maken, kijken of ik dat red.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat zo'n vent een VIP-arrangement wint als 'kenner.'quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je daar nog over door gaan man
steve urkle?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
Morgen deze baas toch?
[ afbeelding ]
O ok, je bent dus flink jaloers.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Omdat zo'n vent een VIP-arrangement wint als 'kenner.'
Welkom op fok! he, zo gaat dat hierquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
O ok, je bent dus flink jaloers.
Zoek 1 post waarin ik mijzelf kenner noem, of waarin ik roep dat ik het dik verdiend had om dit te winnen.
Nee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
O ok, je bent dus flink jaloers.
Die ga ik niet vinden.quote:Zoek 1 post waarin ik mijzelf kenner noem, of waarin ik roep dat ik het dik verdiend had om dit te winnen.
Ben ik ook.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dan kun je dus ook gewoon blij voor me zijn.
Ohja diequote:
Inderdaad, ze kunnen beter Gert weghalen van tafel en daar Dries neerzetten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moet ook zeggen dat het programma steeds beter wordt. Op één heel storende factor na.
Herstel, op twéé heel storende factoren na.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, ze kunnen beter Gert weghalen van tafel en daar Dries neerzetten.
Idd, als we die vergelijken mogen we wel stellen dat Tour du Jour een doorslaand succes is voor RTL7.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Die kijkcijfers evenaren het vi oranje succes inmiddels, toch wel een bijzondere prestatie van Wilbert Genee.
Die enorme piek bij de avondetappe was dat de dag dat Hoogerland viel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Idd, als we die vergelijken mogen we wel stellen dat Tour du Jour een doorslaand succes is voor RTL7.
[ afbeelding ]
En dat terwijl wielrennen geen voetbal is, Nelissen en Jacobs geen Derksen en vdGijp zijn én we nu dieper in de zomervakantie zitten.
Toch apart dat je dat effect bij TdJ dan weer niet terugziet, want die piek is wel heel extreem zeg.quote:
Komt ook doordat ze nu echte interessante wielrenners/vader van wielrenners uitnodigen. Dat gesprek met Johan van der Velde was voor mij onthullend en interessant bijvoorbeeld en dat zou je nooit bij Smeets gehoord hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Idd, als we die vergelijken mogen we wel stellen dat Tour du Jour een doorslaand succes is voor RTL7.
[ afbeelding ]
En dat terwijl wielrennen geen voetbal is, Nelissen en Jacobs geen Derksen en vdGijp zijn én we nu dieper in de zomervakantie zitten.
Dat zijn allemaal mensen die de TdF niet volgen, iets op het nieuws gehoord hebben en willen weten wat er aan de hand is. Het 8 uur journaal had ook een piek en daar mocht Smeets een reclamepraatje doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toch apart dat je dat effect bij TdJ dan weer niet terugziet, want die piek is wel heel extreem zeg.
NoFi, maar die zouden eerder naar TdJ gaan dan naar de Avondetappe...quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:20 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal mensen die de TdF niet volgen, iets op het nieuws gehoord hebben en willen weten wat er aan de hand is. Het 8 uur journaal had ook een piek en daar mocht Smeets een reclamepraatje doen.
Uhm....dat gesprek is een jaar of 10 geleden al geweest bij de NOS, incl. een hele docu over zijn verslaving, inbraakjes ,gevangenisstraf, afkicken en terugkeer in maatschappij.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
gesprek met Johan van der Velde was voor mij onthullend en interessant bijvoorbeeld en dat zou je nooit bij Smeets gehoord hebben.
Denk niet dat ze überhaupt van het bestaan daarvan afweten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
NoFi, maar die zouden eerder naar TdJ gaan dan naar de Avondetappe...
Dijkstra is bij VI zeker een rare vogel, maar zijn reportages vind ik in dit programma juist wel iets toevoegen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Erik Dijkstra is maar een rare vogel vind ik.
Marcel Maijer is echt heel aardig irl.
Mwah, tegenover die Fransen kan ik dat wel waarderenquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat agressieve stijltje van Dijkstra is ook niet alles.
Echt waar? Ik volg zijn Twitter af en toe en door dit soort tweets komt hij op mij juist niet zo aardig en nogal gefrustreerd over:quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Marcel Maijer is echt heel aardig irl.
twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 28-05-2011 om 10:59:16Groot sportman, maar ook enorm saai en vaak onvriendelijk. Waarom lees ik dat nooit terug als het over van der Sar gaat. Ik gun het 'm niet! reageer retweet
twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 10:00:57Hoop dat Schleck-broertjes het Parijse podium niet gaan halen. Wat een onbeleefde, bijna onbeschofte types. #tourdujour reageer retweet
Ik vond dat met die maffiose Italiaanse ploegleider wel mooi.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mwah, tegenover die Fransen kan ik dat wel waarderen
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
Morgen deze baas toch?
[ afbeelding ]
Wtf, zijn die tweets echt? Ik heb nogal een hekel aan hem, zijn stem en zijn vragen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:51 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Echt waar? Ik volg zijn Twitter af en toe en door dit soort tweets komt hij op mij juist niet zo aardig en nogal gefrustreerd over:twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 28-05-2011 om 10:59:16Groot sportman, maar ook enorm saai en vaak onvriendelijk. Waarom lees ik dat nooit terug als het over van der Sar gaat. Ik gun het 'm niet! reageer retweet
twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 10:00:57Hoop dat Schleck-broertjes het Parijse podium niet gaan halen. Wat een onbeleefde, bijna onbeschofte types. #tourdujour reageer retweet
Dat zijn inderdaad niet de meest sympathieke tweetsquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:51 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Echt waar? Ik volg zijn Twitter af en toe en door dit soort tweets komt hij op mij juist niet zo aardig en nogal gefrustreerd over:twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 28-05-2011 om 10:59:16Groot sportman, maar ook enorm saai en vaak onvriendelijk. Waarom lees ik dat nooit terug als het over van der Sar gaat. Ik gun het 'm niet! reageer retweet
Hij komt idd een beetje over als een net-niet sportjournalist. Zo'n iemand die droomde van Studio Sport, maar nu op de late vrijdagavond dartsamenvattingen aan elkaar mag pratenquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:51 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk het gemiddelde kijkcijfer van VI Oranje over de hele periode en wat is het gemiddelde kijkcijfer van Tour du Jour tot nu toe?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:10 schreef Symer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dries.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moet ook zeggen dat het programma steeds beter wordt. Op één heel storende factor na.
Ieder zn ding, maar wie ik prachtig vind met filmpjes is Eric van Dijk. Vind ik echt goed. Ben benieuwd wat hij vanavond verzint. Al lijkt het veel op de Jakhals, en hem vond ik ook de beste jakhals. Samen met Frank.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dries is een cultheld die het programma maakt
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:30 schreef maril het volgende:
[..]
Ieder zn ding, maar wie ik prachtig vind met filmpjes is Eric van Dijk. Vind ik echt goed. Ben benieuwd wat hij vanavond verzint. Al lijkt het veel op de Jakhals, en hem vond ik ook de beste jakhals. Samen met Frank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:05 schreef timm_95 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik ken hem het best als Jakhals maar goed Dijkstra it is.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
Het is slecht weer dus tv kijkweer ,maar ik denk ook echt dat de mensen nieuwsgierig zijn naar het wielrennen plus dat pa Hoogerland er zit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:57 schreef planethugo het volgende:
opmerkelijk van die kijkcijfers, er was niet echt aanleiding om massaal af te stemmen. Dan ben ik benieuwd hoeveel er vanavond gaan kijken na de bergetappe
Precies en het is grappig dat hij elke avond gewoon weer terugkomt en Genee er elke keer een grapje over maakt, zo van "Dries had toch niets anders te doen"quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dries is een cultheld die het programma maakt
De grap hebben ze wel een beetje van Jensen afgekeken, die nodigde Dries ook een aantal weken achter elkaar uit, waarna hij alleen 15 seconden gedurende de aftiteling mocht optreden en soms helemaal nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies en het is grappig dat hij elke avond gewoon weer terugkomt en Genee er elke keer een grapje over maakt, zo van "Dries had toch niets anders te doen"
Zijn vader is dood, dus het zal zijn manager wel wezen..quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:24 schreef Veerboot het volgende:
Wie is trouwens die opa die je vaak tijdens het gezang van Dries in beeld ziet? Zijn vader? Zijn manager?
Niemand, die is s' middags.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:57 schreef planethugo het volgende:
opmerkelijk van die kijkcijfers, er was niet echt aanleiding om massaal af te stemmen. [b]Dan ben ik benieuwd hoeveel er vanavond gaan kijken na de bergetappe[/b]
Oh my. Een grapje willen maken omdat je denkt dat "na" echt "naar" betekent.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh my. Een grapje willen maken omdat je denkt dat "na" echt "naar" betekend.
Feel sorry kid...
Psst. Ietwat trage ninja editquote:
idd een compleet mislukte grap, op alle fronten eigenlijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh my. Een grapje willen maken omdat je denkt dat "na" echt "naar" betekent.
Feel sorry kid...
Was het wel een grapje?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh my. Een grapje willen maken omdat je denkt dat "na" echt "naar" betekent.
Feel sorry kid...
VI Oranje was wel om 18:00, dat is toch een stuk mindere tijd dan 20:30. Maar goed, erg sterke cijfers inderdaad van Tour du Jourquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:10 schreef Symer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
VI Oranje kwam toch twee keer op een avond? Dus om 18 uur, maar dan ook weer later op de avond?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
VI Oranje was wel om 18:00, dat is toch een stuk mindere tijd dan 20:30. Maar goed, erg sterke cijfers inderdaad van Tour du Jour
Klopt, ze zaten telkens vlak na de wedstrijd op het WK, dus eigenlijk best een gunstige tijd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
VI Oranje kwam toch twee keer op een avond? Dus om 18 uur, maar dan ook weer later op de avond?
Dat krijg je ervan als je van die stomme opmerkingen maakt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:44 schreef Nober het volgende:
@Dasandman, die etappe is niet vanavond dus die ziet niemand... lees eens goed.
+Er is iets met dit topic, als ik wil quoten beweegt dit topic op en neer, ook bij invoeren trouwens.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je van die stomme opmerkingen maakt.
Zijn schoenen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:48 schreef Paul-89 het volgende:
Zei Gert niet dat als Voeckler de gele trui vandaag zou behouden hij de stoel zou opeten ?
Genee kennende zal hij het fragmentje wel even laten instarten vanavond.
Slechtste woordgrap ooit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk dat American Filetmon weer aan tafel zit.
...quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk dat American Filetmon weer aan tafel zit.
Leuke wedstrijd tot nu toe? Beetje vuurwerk? Gaat het dak er al af?quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:26 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Leuke wedstrijd tot nu toe? Beetje vuurwerk? Gaat het dak er al af?0-3 na 18 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GreenEdge waarschijnlijk.quote:
Die begint in Luik. 30 Juni dus hij heeft minder dan een jaarquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:33 schreef marcodej het volgende:
Wat doet Pieter hier? Die moet trainen, die moet de Tour van 2012 winnen!
Movistar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Niet om aan te horen, oprotten met die gastquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:33 schreef Lagrinta het volgende:
Weening en UHHHHHHHHHH en UHHHHHHHHHHHHHHHH en UHHHHHHHHHHH.
Slokje whisky en gaanquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
Echt een leuke gast, Filemon. Hij is nu wat losser dan vorige keer.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:48 schreef Paul-89 het volgende:
Zei Gert niet dat als Voeckler de gele trui vandaag zou behouden hij de stoel zou opeten ?
Genee kennende zal hij het fragmentje wel even laten instarten vanavond.
Ohquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
Weet ik, maar dat zei Wilbert.
juist niet, prima regel, hoe lichter de fiets, hoe groter de kans iets afbreekt. Goed dat ze een grens stellenquote:
omdat?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Weening niet fijn. Geef me maar Boogerd
weening zn praten is onprettig om naar te luisterenquote:
daar zit idd wat in.Niet echt vloeiend.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:44 schreef franklop het volgende:
[..]
weening zn praten is onprettig om naar te luisteren
Omdat ie een Fries accent heeft? Wat een flauwekul...quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:44 schreef franklop het volgende:
[..]
weening zn praten is onprettig om naar te luisteren
nee hoor niks met accent te makenquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Omdat ie een Fries accent heeft? Wat een flauwekul...
Hij is ook een Zeeuw!quote:
Ik vrees ook weer zo'n opportunistisch praatje van Danny, onze huisdemagoog...quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Gesink heeft gefaald = Klaagzang van Dennie
Gewoon een AK-47 uit je auto trekken.. Geluid moet er zijn!quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:50 schreef Bastiefcg het volgende:
Moeilijk he een pistooltje regelen dat geluid maakt
Dat je het even weten.quote:Joannathan Duinkerke
@JoanBoskamp dat hand kusje wat ik ga geven he vanavond voor de tv is spechaal voor jouw he
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:54 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Fotos als je op Joan Boskamp zoekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |