Het laatste stuk tot de finish is recht lijkt me.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Ik snap dat van die bochten ook niet, wel de finish gehaald, maar niet alle bochten?
Nee andersom, niet de finish, wel alle bochten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Ik snap dat van die bochten ook niet, wel de finish gehaald, maar niet alle bochten?
Na de laatste bocht heb je nog 2 km...quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Same here.. whatszup guys.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Andersom dus: wel alle bochten, maar niet de finish gehaald.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Andersom, hij had alle bochten, maar kwam niet tot de finishquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Net andersom, wel de bochten en niet de finishquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Na de laatste bocht is het nog 3km oid tot de finish. Die km zwakken wel wat af.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Hij ziet er dan wel maf uit maar voor een gehandicapte kun je er heel goed mee praten, no phun.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:53 schreef Specularium het volgende:
Beetje jammer dat ze tegen hem praten alsof ie een kind is.
Hij is ook weer geen idioot. En perfectionistisch.
Beter dan die shemale in jouw ava..quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Lekker ding die Joan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:56 schreef tralalala het volgende:
De terugkomende vraag:
Is het een beetje het terugkijken waard?
Leer eerst eens Fransquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:54 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bon Apetiet!
Ohh, wat een verrassingquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:55 schreef vincerusso het volgende:
hij gaat die schoen niet eten let maar op
Jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:56 schreef tralalala het volgende:
De terugkomende vraag:
Tour de jour terugkijken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:56 schreef tralalala het volgende:
De terugkomende vraag:
Als je 100.000x uuuuuuuh uuuuuh wilt horen wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:56 schreef tralalala het volgende:
De terugkomende vraag:
Ape tieten!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:54 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bon Apetiet!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoeveel dagen reed die gast ook alweer in het roze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |