Ach kijk al meer dan 20 jaar naar TDF's waar Nederlanders in feite geen ruk in voorstellen, dat went wel. Die paar dagsuccesjes en paar goede klassementen van Boogerd waren nou ook weer niet van het kaliber dat je mocht hopen dat het echt beter zou gaan een jaar later.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:18 schreef VDBisgod het volgende:
Lachen met die gefrustreerde Nederlanders.
Het zou best kunnen dat Contador beter wordt (hoewel je in 99% van de renners die een Giro in de benen hebben voor de Tour juist ziet dat ze slechter worden naarmate de wedstrijd vordert), maar zelfs die kon in 2009 (in de vorm van zijn leven, daar komt hij nu echt niet bij in de buurt, zelfs niet als hij spectaculair verbetert) maar 1.45 op Andy terugpakken, de tijdrit dit jaar heeft een vergelijkbaar parcours, ik denk dat mannen als Evans en Contador zelfs op een goede dag niet meer dan een minuut op Andy gaan terugpakken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:18 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Nou, Wiggins is weg, maar Contador komt denk ik nog deze Tour tot een beter niveau. Of dat voldoende zal zijn om behoorlijke afstand te nemen in de tijdrit is afwachten.
Rob Ruighquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:24 schreef Falco het volgende:
Wordt Gesink nu afgevoerd en gaan we en masse een nieuw talent ondersteunen en bombarderen tot podiumkandidaat? Steven Kruiswijk lijkt me wel een gewillig slachtoffer!
Liever niet zo maken we die mensen al dood voor ze topper kunnen worden..quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:24 schreef Falco het volgende:
Wordt Gesink nu afgevoerd en gaan we en masse een nieuw talent ondersteunen en bombarderen tot podiumkandidaat? Steven Kruiswijk lijkt me wel een gewillig slachtoffer!
Is ook zon toptalent, 28 jaar :Squote:Op donderdag 14 juli 2011 18:26 schreef Caland het volgende:
Hoogerland natuurlijk, die is soberso beter dan Gesink. Zagen we vandaag wel.
Jongee, zijn beste jaren moeten nog komen. Het is een Zeeuw.quote:
Nederland kennende wel ja...quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:24 schreef Falco het volgende:
Ik heb nog niemand gehoord die er nog in gelooft terwijl eerst iedereen hem top 3 inschatte in dit forum. In dat opzicht idd wel stil..quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:26 schreef TUFKAL het volgende:
Zo al 4800 Posts over deze etappe. Wat is het toch rustig hè PSV bachir?
die piekt hem precies op tijdquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Jongee, zijn beste jaren moeten nog komen. Het is een Zeeuw.
Als ie courst als nu dus op de beste momenten demareren zoals een berg waar geen punten meer te verdienen zijn zie ik de toekomst met vertoruwen tegemoet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Jongee, zijn beste jaren moeten nog komen. Het is een Zeeuw.
Standaard Nederlandse actie wat dat betreft, zit het even niet mee dan ben je gelijk afgeschreven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:24 schreef Falco het volgende:
Oja wie is er dan afgeschreven. Ze krijgen veel te lang krediet in mij opzicht.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Standaard Nederlandse actie wat dat betreft, zit het even niet mee dan ben je gelijk afgeschreven.
Iedereen ja? Dus gemiddeld 3000 Posts gingen over Gesink top3? Troll.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:27 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand gehoord die er nog in gelooft terwijl eerst iedereen hem top 3 inschatte in dit forum. In dat opzicht idd wel stil..
Haha iedereen letterlijknemen, zo autistisch als wat. en dan noem je mij een troll..quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Iedereen ja? Dus gemiddeld 3000 Posts gingen over Gesink top3? Troll.
Toch wil ik het nog zien deze Tour.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:25 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat Contador beter wordt (hoewel je in 99% van de renners die een Giro in de benen hebben voor de Tour juist ziet dat ze slechter worden naarmate de wedstrijd vordert), maar zelfs die kon in 2009 (in de vorm van zijn leven, daar komt hij nu echt niet bij in de buurt, zelfs niet als hij spectaculair verbetert) maar 1.45 op Andy terugpakken, de tijdrit dit jaar heeft een vergelijkbaar parcours, ik denk dat mannen als Evans en Contador zelfs op een goede dag niet meer dan een minuut op Andy gaan terugpakken.
Soberso, is dat Duits?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:26 schreef Caland het volgende:
Hoogerland natuurlijk, die is soberso beter dan Gesink. Zagen we vandaag wel.
Wie krijgt teveel krediet ? Gaat over wielrennen overigens he, je lijkt me de snuggerste overigens niet (of je bent 12, kan ook natuurlijk).quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:29 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Oja wie is er dan afgeschreven. Ze krijgen veel te lang krediet in mij opzicht.
Ow dus je geeft toe dat je onzin typt?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:30 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Haha iedereen letterlijknemen, zo autistisch als wat. en dan noem je mij een troll..
Hoe kan je fan zijn van Basso? Oprechte vraag hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:33 schreef Ericr het volgende:
In ieder geval, BassoOok afgeschreven door velen maar zit er nu wel gewoon bij. Afwachten of hij dat volhoudt maar hij zag er sterk uit.
Nee, aangezien ik mijn mening kan funderen en er ook altijd gewoon serieuze reacties op komen, dus ik vermoed dat het in mijn geval niet wordt gezien als trollen, wat logisch is, aangezien ik geen troll ben en dus meestal kan zeggen wat ik wil, waar ik wil en wanneer ik wil, zonder dat iemand daar zich aan stoort. Ik vind het gewoon "interessant" dat mensen, die een bepaald gedrag vertonen, anderen er (zelfs enigszins geïrriteerd) op gaan aanspreken dat ze hetzelfde doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:15 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zit het zo diep dan die frustratie dat je geen opmerking mag maken over de geestelijke gesteldheid van Gesink zonder dat er reacties op komen? Het is en blijft een forum en reacties (positief of negatief) zijn altijd te verwachten, tegenwoordig dan vooral troll-reacties.
Hij had wel hoger gestaan als ie geen lekke band(en) had gehad denk ikquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:35 schreef BechirPSV het volgende:
31. VELITS Peter 179 HTC - HIGHROAD 6h 05' 30" + 04' 15"
Knap hersteld, die wijsneus student bij Mart had hem als 1 gestipt
Ik zal t voor jouw herformuleren. Alle De meeste mensen titpe gesink in top 3.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ow dus je geeft toe dat je onzin typt?
De meeste? Jij gaat dat bewijs zelf maar eens aanleveren, je bent overtuigt...quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:36 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Ik zal t voor jouw herformuleren. Alle De meeste mensen titpe gesink in top 3.
En kijk de oude topics maar eens terug
Hij rijdt misschien saai maar ik heb al jaren een zwak voor hem, 1 van mijn vogels heet zelfs Basso (beestje is nu 7)quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hoe kan je fan zijn van Basso? Oprechte vraag hoor.
Ja dat zal idd wel. Hij loste vrij vroeg maar kwam toch op 4 minuten binnen, dan kan je geod tempo rijden bergop.. Goede renner daar niet van. ALeen hoe kom j erbij hem als titelkandidat te zienquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:36 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Hij had wel hoger gestaan als ie geen lekke band(en) had gehad denk ik
De meeste mensen hoopte op top 3, da's wat anders.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:36 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Oke Nicequote:Op donderdag 14 juli 2011 18:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hij rijdt misschien saai maar ik heb al jaren een zwak voor hem, 1 van mijn vogels heet zelfs Basso (beestje is nu 7)In Wateringen 2009 nog een handtekening van hem gekregen, toen bijna niemand hem zag staan vlak nadat hij terugkwam van zijn dopingschorsing. Basso heeft een bepaalde klasse die ik kan waarderen en ook een instelling die gewoon zeer professioneel is.
Duidelijk maar maak dan ook het onderscheid tussen de reacties op de trollen en degenen die serieus reageren. Als je op onderbouwde wijze vraagtekens zet bij het falen van Gesink is dat wel iets anders dan het standaard getroll waar deze sectie door geplaagd wordt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, aangezien ik mijn mening kan funderen en er ook altijd gewoon serieuze reacties op komen, dus ik vermoed dat het in mijn geval niet wordt gezien als trollen, wat logisch is, aangezien ik geen troll ben en dus meestal kan zeggen wat ik wil, waar ik wil en wanneer ik wil, zonder dat iemand daar zich aan stoort. Ik vind het gewoon "interessant" dat mensen, die een bepaald gedrag vertonen, anderen er (zelfs enigszins geïrriteerd) op gaan aanspreken dat ze hetzelfde doen.
Ik erger me niet zozeer aan trolls, eerder aan hypocrisie. En zelfs dan is het niet eens zo dat ik me er echt aan stoor, ik wijs er gewoon op.
en wat is er mis met een beetje chauvinisme. Wees blij dat wielrennen leeft! (vergelijkbaar met het barny effect)quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:38 schreef Nober het volgende:
[..]
De meeste mensen hoopte op top 3, da's wat anders.
Dit dus.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:38 schreef Nober het volgende:
[..]
De meeste mensen hoopte op top 3, da's wat anders.
Oh en Basso (de vogel) is de beul qua formaat van de kooi. Heb ook nog Pantani wat een beetje het sukkeltje van de kooi is. Volgens mij moet ik Pantani toch wat meer CERA voeren voortaan.quote:
Gesink in goede doen is ook in staat om top 3 te rijden (en zeker top5). Alleen heeft het hem in de tour eigenlijk nog nooit echt mee gezeten. Geduld; Gesink zn tijd komt nog wel... Hij is nog steeds vrij jong en heeft nog steeds groei-potentie. Volgend jaar of het jaar daarna valt een keertje wel alles op zn plek en staat hij daar wel op de Champs Elyseesquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:36 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Niks mis mee, zelfs zonder Nederlanders kijk ik de Tour...quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:41 schreef Jumparound het volgende:
[..]
en wat is er mis met een beetje chauvinisme. Wees blij dat wielrennen leeft! (vergelijkbaar met het barny effect)
Dat zou ik niet doenquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
En nu lekker 5 volle topics doorspitten.
Kijk deze twee topcis maar eens naquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De meeste? Jij gaat dat bewijs zelf maar eens aanleveren, je bent overtuigt...
Samenvatting:quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
En nu lekker 5 volle topics doorspitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
Oh! Je komt je gram halen, zeg dat dan meteen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:45 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Kijk deze twee topcis maar eens na
Het grote Robert Gesink topic. De aanstaande Nederlandse Tour winnaar.
Robert Gesink dans Le Tour #1 - Op weg naar iets moois?
En wil je bij voorkeur de reacties van wijsneusen zoals jij die gelijk fel reageerden wanneer iemand top 5 Gesink in twijfel namen goed bekijken.. Faalhazen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:45 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Samenvatting:Je vergeet: GehahahahahasinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
En mensen die elkaar uitschelden om niets.. Troll is het FOK!-woord van dit jaarquote:
Basso heeft iets stylistisch. Moeilijk te zeggen waar hem dat in zit, maar het is een 'mooie' renner.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hij rijdt misschien saai maar ik heb al jaren een zwak voor hem, 1 van mijn vogels heet zelfs Basso (beestje is nu 7)In Wateringen 2009 nog een handtekening van hem gekregen, toen bijna niemand hem zag staan vlak nadat hij terugkwam van zijn dopingschorsing. Basso heeft een bepaalde klasse die ik kan waarderen en ook een instelling die gewoon zeer professioneel is.
Als je al voelt dat het niets is dan kan je net zogoed lossen he.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:49 schreef Eenskijken het volgende:
gesink faalt ook wel hard. hij moest al lossen bij de sprinters_!
als ie nu gelost had bij laurens ten dam had niemand er iets van gezegd, maar dit was gewoon een schande.
Zeg t nie nog eens of je krijgt 100 gefrustreerde chauvounistische fokkers aan je broek..quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:49 schreef Eenskijken het volgende:
als ie nu gelost had bij laurens ten dam had niemand er iets van gezegd, maar dit was gewoon een schande.
Ik weet niet waarom ik zoveel energie in je stop, maar vooruit dan maarquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:45 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Kijk deze twee topcis maar eens na
Het grote Robert Gesink topic. De aanstaande Nederlandse Tour winnaar.
Robert Gesink dans Le Tour #1 - Op weg naar iets moois?
En wil je bij voorkeur de reacties van wijsneusen zoals jij die gelijk fel reageerden wanneer iemand top 5 Gesink in twijfel namen goed bekijken.. Faalhazen
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:59 schreef tdrone het volgende:
mensen die denken dat Gesink meekan komen in de top 5
met wat geluk haalt hij de top tien. Ik denk dat hij de eerste bergetappes goed kan meekomen maar uiteindelijk de lange adem mist.
quote:
Verder spreken weinig mensen over een top3. Hoogstens wat hoop. Wederom overtuig je niet....quote:Op zondag 3 juli 2011 19:11 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk wel hopen tegen beter weten in maar als je naar de uitslagen van Giro, Dauphine en Zwitserland kijkt, is de vierde plek waarschijnlijk het meest haalbare gezien de explosiviteit om te demarreren, die Gesink dus gewoon niet heeft. Dus als hij de komende dagen niet al te vaak op de weg ligt te zwemmen en dus eens een keer op z'n fiets blijft zitten, want als er gevallen wordt is Gesink er wel verdacht vaak bij, dan zie ik dat wel zo gebeuren. Die VDB heeft vandaag toch een aardig tikkie gekregen en zit zich nu suf te rekenen waar hij die seconden weer terug kan pakken.
Hoera weer een n00bquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:49 schreef Eenskijken het volgende:
Wat niet gaat, gaat niet heh? Dan kan je wel op je tandvlees mee gaan zitten stoempen, maar het resultaat blijft hetzelfde en je hebt jezelf dan het snot voor je ogen gereden terwijl er nog de nodige ritjes aan komen. Dan kan hij beter wachten op een dag dat hij zich wel goed voelt en een ritwinst gaan proberen te pakken om toch nog iets van de tour te maken...quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:49 schreef Eenskijken het volgende:
Jaaaa quoten (ik zoek de mijne ook opquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgens mij heette die iemand SnufEn toen werd ik uitgescholden. Ajacied ooktrouwens
hij heeft 17 minuten achterstand he.. dat gaan de klassementsrenners nooit meer weggegeven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:55 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Wat niet gaat, gaat niet heh? Dan kan je wel op je tandvlees mee gaan zitten stoempen, maar het resultaat blijft hetzelfde en je hebt jezelf dan het snot voor je ogen gereden terwijl er nog de nodige ritjes aan komen. Dan kan hij beter wachten op een dag dat hij zich wel goed voelt en een ritwinst gaan proberen te pakken om toch nog iets van de tour te maken...
Maar zeg zelf, dit had je toch ook wel kunnen bedenken?
Tot dat inzicht kwam Gesink zelf ook wel toen hij niet meer mee kon komen. Had je dat nu echt niet zelf kunnen bedenken? Hoe vaak kijk je eigenlijk de tour?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:56 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij heeft 17 minuten achterstand he.. dat gaan de klassementsrenners nooit meer weggegeven.
Dat had ik dramatischer gevonden dan wat hij nu laat zien. Nu is het gewoon duidelijk dat er iets mis is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:49 schreef Eenskijken het volgende:
Dat ging dus niet meer. En op 7 minuten staan of op 25 minuten, het maakt niet meer uit...quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:57 schreef Eenskijken het volgende:
Prima als je lost, maar zorg dan dat je wel binnen een aantal minute blijft, nu verpest je de hele tour voor jezelf...
De enige conclusie die ik kan trekken is dat gesink gewoon slecht in vorm is en dan zijn de reacties als 'gesink faalt' dus wel enigszins begrijpelijk. Maarja, je mag nooit kritiek hebben he?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tot dat inzicht kwam Gesink zelf ook wel toen hij niet meer mee kon komen. Had je dat nu echt niet zelf kunnen bedenken? Hoe vaak kijk je eigenlijk de tour?
Het lijkt me toch wel de moeite om als ronderenner je best te doen om niet in de eerste bergetappe alles te verliezen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:55 schreef kroegtijger het volgende:
Wat niet gaat, gaat niet heh? Dan kan je wel op je tandvlees mee gaan zitten stoempen, maar het resultaat blijft hetzelfde en je hebt jezelf dan het snot voor je ogen gereden terwijl er nog de nodige ritjes aan komen. Dan kan hij beter wachten op een dag dat hij zich wel goed voelt en een ritwinst gaan proberen te pakken om toch nog iets van de tour te maken...
Maar zeg zelf, dit had je toch ook wel kunnen bedenken?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:52 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik zoveel energie in je stop, maar vooruit dan maar
[..]
Haha dit is de mooiste reactie. 3 reacties eruit halen die negatief zijn pver zijn kansen, en dan nog mild negatief. En jij denkt er je gelijk uit te halen. Over trollen gesproken..
[..]
[..]
Verder spreken weinig mensen over een top3. Hoogstens wat hoop. Wederom overtuig je niet....
Wat snap je niet aan voor een ritwinst gaan rijden?? Dat betekend dat je het klassement laat varen. Dat realiseerde hij zich ook wel toen hij liet lopenquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:56 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij heeft 17 minuten achterstand he.. dat gaan de klassementsrenners nooit meer weggegeven.
alleen vorm verklaart die 17 minuten niet, een gesink die uit vorm is kan echt wel wat langer mee.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:58 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
De enige conclusie die ik kan trekken is dat gesink gewoon slecht in vorm is en dan zijn de reacties als 'gesink faalt' dus wel enigszins begrijpelijk. Maarja, je mag nooit kritiek hebben he?
Blinde adoratie van zelfbenoemde kenners die het niet kunnen verkroppen dat nu Gesink weer geen top-5 haalt ze er zelf enorm naast zitten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:58 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
De enige conclusie die ik kan trekken is dat gesink gewoon slecht in vorm is en dan zijn de reacties als 'gesink faalt' dus wel enigszins begrijpelijk. Maarja, je mag nooit kritiek hebben he?
gesink is niet explosief genoeg om een rit te gaan winnen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:59 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan voor een ritwinst gaan rijden?? Dat betekend dat je het klassement laat varen. Dat realiseerde hij zich ook wel toen hij liet lopen
Kritiek is prima maar de onderbouwing erbij is van tenenkrommend niveau, dat irriteert.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:58 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Alsof elke bergetappe winnaar met explosie wint....quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:00 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
gesink is niet explosief genoeg om een rit te gaan winnen.
Dan trek je toch een gruwelijk verkeerde conclusiequote:Op donderdag 14 juli 2011 18:58 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Alsof explosiviteit een voorwaarde is voor een ritzegequote:Op donderdag 14 juli 2011 19:00 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
De kans dat Gesink weg mag van het peloton is 0.0.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:59 schreef kroegtijger het volgende:
Wat snap je niet aan voor een ritwinst gaan rijden?? Dat betekend dat je het klassement laat varen. Dat realiseerde hij zich ook wel toen hij liet lopen
Hoeft ook niet, je moet gewoon hard tempo bergop rijden. Kijk hoe Sastre de Tour won of Basso de Giro.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:00 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Dat is nu wel anders...quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:01 schreef thumbnail het volgende:
[..]
De kans dat Gesink weg mag van het peloton is 0.0.
En dan gaan we het verhaal van eerder van de dag weer tevoorschijn halenquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:00 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer is dan die valpartij. Kom op zeg, hij reed op een gegeven moment nog net niet bij Cavendishquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:00 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Dan trek je toch een gruwelijk verkeerde conclusie![]()
Hij is prima in vorm, maar heeft een blessure aan zn rug opgelopen in die valpartij. Aan zn vorm lag het niet; aan de gevolgen van de val wel
*zucht*quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer is dan die valpartij. Kom op zeg, hij reed op een gegeven moment nog net niet bij Cavendish
Alles wees erop dat Gesink in bloedvorm was tot die valpartij... Of heb jij andere aanwijzingen dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer is dan die valpartij. Kom op zeg, hij reed op een gegeven moment nog net niet bij Cavendish
Pardon, waar zag jij die bloedvorm dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:03 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Alles wees erop dat Gesink in bloedvorm was tot die valpartij... Of heb jij andere aanwijzingen dan?
Bloedvorm? Dat is ook overdreven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:03 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Alles wees erop dat Gesink in bloedvorm was tot die valpartij... Of heb jij andere aanwijzingen dan?
Dat zullen we dus nooit weten hoe het met zijn vorm was. Jammer dat er elke grote ronde wel iets is, waardoor we nooit inzicht krijgen in zijn ware mogelijkheden van dat moment.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:00 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Dan trek je toch een gruwelijk verkeerde conclusie![]()
Hij is prima in vorm, maar heeft een blessure aan zn rug opgelopen in die valpartij. Aan zn vorm lag het niet; aan de gevolgen van de val wel
Het NK.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:03 schreef kroegtijger het volgende:
O.a. in de Dauphiné in de laatste ritten zag je dat hij daar naartoe aan het groeien was. En juist deze en volgende week zou hij, door de hoogtestages en trainings-schema zn piek horen te bereiken, maar door de valpartij komt dat er niet uit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:03 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Pardon, waar zag jij die bloedvorm dan?
Een demarrage en dan jezelf opblazen. In de Dauphine je sparen en Voeckler - met alle respect - er niet afrijden. Men dacht dat hij vorig jaar te vroeg piekte met zn goede rijden in TdS, maar toen reed ie prima in de Tour. Men dacht dat het beter kon, maar we zullen het nooit weten, maar ik denk niet dat ie in orde was voor aanvang deze Tour .quote:
Het NK is de dag nadat hij van hoogtestage terug kwam gereden. Dan is een dergelijke prestatie niet meer dan logischquote:
In de Dauphiné was een beetje testen mag ik hopen. Als ie denkt te kunnen rijden zoals Andy Schleck in een TdS dan moet ie dat doen, maar niet elke renner kan dat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:06 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
O.a. in de Dauphiné in de laatste ritten zag je dat hij daar naartoe aan het groeien was. En juist deze en volgende week zou hij, door de hoogtestages en trainings-schema zn piek horen te bereiken, maar door de valpartij komt dat er niet uit.
Als dat zo zou zijn dan is het gek dat hij vol gaat rammen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:07 schreef kroegtijger het volgende:
Het NK is de dag nadat hij van hoogtestage terug kwam gereden. Dan is een dergelijke prestatie niet meer dan logisch
Lukte ze vandaag ook niet andersquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:07 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
In de Dauphine je sparen en Voeckler - met alle respect - er niet afrijden.
Voeckler bewees vandaag eens te meer maar weer eens er niet zomaar af te poefen te zijn; da's dus niet echt een goede graadmeter in dat opzicht. Volgens mij was hij bij aanvang prima in orde en is het allemaal naar die val terug te voeren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:07 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Een demarrage en dan jezelf opblazen. In de Dauphine je sparen en Voeckler - met alle respect - er niet afrijden. Men dacht dat hij vorig jaar te vroeg piekte met zn goede rijden in TdS, maar toen reed ie prima in de Tour. Men dacht dat het beter kon, maar we zullen het nooit weten, maar ik denk niet dat ie in orde was voor aanvang deze Tour .
We kunnen morgen nog even afwachten want het kan zijn dat hij even diep moet gaan om op niveau te komen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:07 schreef Lagrinta het volgende:
Een demarrage en dan jezelf opblazen. In de Dauphine je sparen en Voeckler - met alle respect - er niet afrijden. Men dacht dat hij vorig jaar te vroeg piekte met zn goede rijden in TdS, maar toen reed ie prima in de Tour. Men dacht dat het beter kon, maar we zullen het nooit weten, maar ik denk niet dat ie in orde was voor aanvang deze Tour .
Hoezo is dat gek? De tactiek was gek, maar de fysieke prestatie was helemaal niet gekquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:08 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan is het gek dat hij vol gaat rammen.
zoals?quote:Nee, ik denk dat er iets helemaal mis is gegaan wat pas op het NK naar boven kwam.
Ik vraag het me af.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:09 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat we door die valpartij nooit kunnen weten hoe hij gereden zou hebben. Bij Rabo houden ze het overigens nog steeds puur op de naweeën van die valpartij.
Dat is toch een wereld van verschil?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:11 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.
Als je wel mee kunt in pijlsnelle ritten op heuvelachtige wegen dan lijkt het me wel gek dat je er op de eerste berg af moet.
Voeckler kregen ze er vandaag ook niet makkelijk af.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:07 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Oh oh oh, al dat gezeik op Gesink dat voortkomt uit teleurstelling bij de mensen ...
Staan om het hardst te juichen als ie de komende jaren wel weer met de besten meeklimt
Dat is een heel ander terrein. Neemt niet weg dat ook ik er wat meer van had gehoopt na de afgelopen twee dagen waarin hij weer redelijk in normale doen leek te komen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:11 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.
Als je wel mee kunt in pijlsnelle ritten op heuvelachtige wegen dan lijkt het me wel gek dat je er op de eerste berg af moet.
Het worden er steeds meer. Morgen nog een schroef?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:12 schreef Drebbelman het volgende:
Mensen hebben duidelijk geen idee hoeveel energie een lichaam nodig heeft om te bekomen van een driedubbele salto over het asfalt bij een tempo van ruim 60 per uur.
Maar kennelijk moet de pijn zichtbaar zijn (schaafwonden etc) om indruk te maken, zoals bij Hoogerland.
Als het zo is dat men weet dat Gesink na zo'n hoogtestage niet super is dan lijkt het me vreemd dat hij zo diep gaat op het NK.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:10 schreef kroegtijger het volgende:
Hoezo is dat gek? De tactiek was gek, maar de fysieke prestatie was helemaal niet gek
Te lang op hoogtestage of te veel training.quote:zoals?
De Breuk had het over de rug die in de bergen zwaar belast wordt maar wat te denken over wegen met 60 in het uur?quote:
te laat toch?quote:
Het is een hele andere belasting. Maar jij en ik weten het vast beter van achter onze pc.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:15 schreef thumbnail het volgende:
[..]
De Breuk had het over de rug die in de bergen zwaar belast wordt maar wat te denken over wegen met 60 in het uur?
Als je rug het daar kan houden dan kan dat niet de reden zijn van het niet kunnen meekomen op de eerste klim.
Na een hoogte-stage is het heel lastig om in te schatten waar je dan staat. De dag daarvoor reed je nog prima, en eenmaal terug op zeeniveau komt er dan een klap overheen waardoor je jezelf zomaar compleet op kan blazen. Dat gebeurde dus op het NK en daarom was het allemaal heel verklaarbaar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:14 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Als het zo is dat men weet dat Gesink na zo'n hoogtestage niet super is dan lijkt het me vreemd dat hij zo diep gaat op het NK.
Er is niets dat daarop wijst; tot de valpartij ging alles helemaal volgens planning. Na de valpartij zie je m meteen het heel moeilijk hebben en daar heeft hij niet op tijd van kunnen herstellen helaas. So be itquote:Te lang op hoogtestage of te veel training.
Totaal niet te vergelijken... Klim zelf eens op zo'n fiets en probeer het dan nog eens. Bergop rijden en op het vlakke (zelfs heuvelachtige) rijden zijn compleet verschillende dingen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:15 schreef thumbnail het volgende:
[..]
De Breuk had het over de rug die in de bergen zwaar belast wordt maar wat te denken over wegen met 60 in het uur?
Als je rug het daar kan houden dan kan dat niet de reden zijn van het niet kunnen meekomen op de eerste klim.
Want Evans en de Schleckjes hebben ook zo lekker een dergelijke klap als Gesink mee gemaakt deze tourquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:24 schreef buzz1291 het volgende:
Zoals ik wel vaker zeg, Gesink is een aardige krabbelaar, maar ook niet meer dan dat. Dat blijkt vandaag weer eens. Veel te veel gehypt en uiteindelijk wordt er niet gepresteerd wanneer dat volgens het opbouw schema verwacht mag worden.
Maar Evans doet gewoon nog lekker mee en rijdt die paar seconden met Schleck-drek er in ieder geval in de TT er wel af.
Ik ben amateur wielrenner geweest dus ik weet wel een beetje hoe het voelt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:23 schreef TUFKAL het volgende:
Het is een hele andere belasting. Maar jij en ik weten het vast beter van achter onze pc.
Mûr de Bretagne. Een Gesink in bloedvorm kan ook mee op die klimmen. Hij zat helemaal van voren, maar zakt helemaal naar achteren en laat zich er door Hushovd afrijden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:03 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Die secondes verloor hij vorig jaar op die klim naar Mende ook al en kon later ook met de besten mee omhoog in de bergen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:28 schreef Zelva het volgende:
[..]
Mûr de Bretagne. Een Gesink in bloedvorm kan ook mee op die klimmen. Hij zat helemaal van voren, maar zakt helemaal naar achteren en laat zich er door Hushovd afrijden.
Toen wist ik al het dat het niet goed zat.
Maar ze moeten toch weten wat zijn reactie is op zo'n hoogtesatge>quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:23 schreef kroegtijger het volgende:
Na een hoogte-stage is het heel lastig om in te schatten waar je dan staat. De dag daarvoor reed je nog prima, en eenmaal terug op zeeniveau komt er dan een klap overheen waardoor je jezelf zomaar compleet op kan blazen. Dat gebeurde dus op het NK en daarom was het allemaal heel verklaarbaar.
Vergelijkbaar met de Amstel Gold; dat is niet Gesink zijn terrein en dat wist iedereen ook van tevorenquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:28 schreef Zelva het volgende:
[..]
Mûr de Bretagne. Een Gesink in bloedvorm kan ook mee op die klimmen. Hij zat helemaal van voren, maar zakt helemaal naar achteren en laat zich er door Hushovd afrijden.
Toen wist ik al het dat het niet goed zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |