abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99469775
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:58 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

De enige conclusie die ik kan trekken is dat gesink gewoon slecht in vorm is en dan zijn de reacties als 'gesink faalt' dus wel enigszins begrijpelijk. Maarja, je mag nooit kritiek hebben he?
Dan trek je toch een gruwelijk verkeerde conclusie :')
Hij is prima in vorm, maar heeft een blessure aan zn rug opgelopen in die valpartij. Aan zn vorm lag het niet; aan de gevolgen van de val wel
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:00:55 #77
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_99469784
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:00 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

gesink is niet explosief genoeg om een rit te gaan winnen.
Alsof explosiviteit een voorwaarde is voor een ritzege :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_99469793
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:59 schreef kroegtijger het volgende:

Wat snap je niet aan voor een ritwinst gaan rijden?? Dat betekend dat je het klassement laat varen. Dat realiseerde hij zich ook wel toen hij liet lopen
|:(
De kans dat Gesink weg mag van het peloton is 0.0.
En de kans dat hij een rit wint in de Tour is ook niet groot omdat hij geen specialiteit heeft.
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:01:12 #79
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_99469796
Wat een gedoe ook allemaal. Een gekneusd bekken, dat komt gewoon niet meer spontaan goed tijdens een grote ronde, dat was heel stiekem al een week duidelijk.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_99469804
quote:

[..]

Hoeft ook niet, je moet gewoon hard tempo bergop rijden. Kijk hoe Sastre de Tour won of Basso de Giro.
pi_99469834
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:01 schreef thumbnail het volgende:

[..]

De kans dat Gesink weg mag van het peloton is 0.0.
Dat is nu wel anders...
pi_99469836
quote:

[..]

En dan gaan we het verhaal van eerder van de dag weer tevoorschijn halen :') Explosiviteit is geen must om een rit te winnen
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:02:20 #83
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99469852
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:00 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Hij is prima in vorm, maar heeft een blessure aan zn rug opgelopen in die valpartij. Aan zn vorm lag het niet; aan de gevolgen van de val wel
Ik denk dat het meer is dan die valpartij. Kom op zeg, hij reed op een gegeven moment nog net niet bij Cavendish :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99469878
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer is dan die valpartij. Kom op zeg, hij reed op een gegeven moment nog net niet bij Cavendish :')
*zucht*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2011 19:03:10 ]
pi_99469887
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Alles wees erop dat Gesink in bloedvorm was tot die valpartij... Of heb jij andere aanwijzingen dan?
pi_99469913
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:03 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Alles wees erop dat Gesink in bloedvorm was tot die valpartij... Of heb jij andere aanwijzingen dan?
Pardon, waar zag jij die bloedvorm dan?
pi_99469917
quote:

[..]

Bloedvorm? Dat is ook overdreven.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_99469918
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:00 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Dat zullen we dus nooit weten hoe het met zijn vorm was. Jammer dat er elke grote ronde wel iets is, waardoor we nooit inzicht krijgen in zijn ware mogelijkheden van dat moment.
pi_99469977
quote:

Het NK.
pi_99470041
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:03 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Pardon, waar zag jij die bloedvorm dan?
O.a. in de Dauphiné in de laatste ritten zag je dat hij daar naartoe aan het groeien was. En juist deze en volgende week zou hij, door de hoogtestages en trainings-schema zn piek horen te bereiken, maar door de valpartij komt dat er niet uit.
pi_99470059
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:05 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Het NK.
Een demarrage en dan jezelf opblazen. In de Dauphine je sparen en Voeckler - met alle respect - er niet afrijden. Men dacht dat hij vorig jaar te vroeg piekte met zn goede rijden in TdS, maar toen reed ie prima in de Tour. Men dacht dat het beter kon, maar we zullen het nooit weten, maar ik denk niet dat ie in orde was voor aanvang deze Tour .
pi_99470063
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:05 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Het NK.
Het NK is de dag nadat hij van hoogtestage terug kwam gereden. Dan is een dergelijke prestatie niet meer dan logisch
pi_99470081
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:06 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

O.a. in de Dauphiné in de laatste ritten zag je dat hij daar naartoe aan het groeien was. En juist deze en volgende week zou hij, door de hoogtestages en trainings-schema zn piek horen te bereiken, maar door de valpartij komt dat er niet uit.
In de Dauphiné was een beetje testen mag ik hopen. Als ie denkt te kunnen rijden zoals Andy Schleck in een TdS dan moet ie dat doen, maar niet elke renner kan dat.
pi_99470102
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:07 schreef kroegtijger het volgende:

Het NK is de dag nadat hij van hoogtestage terug kwam gereden. Dan is een dergelijke prestatie niet meer dan logisch
Als dat zo zou zijn dan is het gek dat hij vol gaat rammen.

Nee, ik denk dat er iets helemaal mis is gegaan wat pas op het NK naar boven kwam.
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:08:35 #95
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_99470103
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:07 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

In de Dauphine je sparen en Voeckler - met alle respect - er niet afrijden.
Lukte ze vandaag ook niet anders :P
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_99470142
Ik denk dat we door die valpartij nooit kunnen weten hoe hij gereden zou hebben. Bij Rabo houden ze het overigens nog steeds puur op de naweeën van die valpartij.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_99470144
quote:

[..]

Een demarrage en dan jezelf opblazen. In de Dauphine je sparen en Voeckler - met alle respect - er niet afrijden. Men dacht dat hij vorig jaar te vroeg piekte met zn goede rijden in TdS, maar toen reed ie prima in de Tour. Men dacht dat het beter kon, maar we zullen het nooit weten, maar ik denk niet dat ie in orde was voor aanvang deze Tour .
Voeckler bewees vandaag eens te meer maar weer eens er niet zomaar af te poefen te zijn; da's dus niet echt een goede graadmeter in dat opzicht. Volgens mij was hij bij aanvang prima in orde en is het allemaal naar die val terug te voeren.
pi_99470166
quote:

We kunnen morgen nog even afwachten want het kan zijn dat hij even diep moet gaan om op niveau te komen.
pi_99470174
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:08 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn dan is het gek dat hij vol gaat rammen.
Hoezo is dat gek? De tactiek was gek, maar de fysieke prestatie was helemaal niet gek
quote:
Nee, ik denk dat er iets helemaal mis is gegaan wat pas op het NK naar boven kwam.
zoals?
pi_99470240
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:09 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat we door die valpartij nooit kunnen weten hoe hij gereden zou hebben. Bij Rabo houden ze het overigens nog steeds puur op de naweeën van die valpartij.
Ik vraag het me af.
Als je wel mee kunt in pijlsnelle ritten op heuvelachtige wegen dan lijkt het me wel gek dat je er op de eerste berg af moet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')