abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99469248
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:45 schreef BechirPSV het volgende:

[..]

Kijk deze twee topcis maar eens na

Het grote Robert Gesink topic. De aanstaande Nederlandse Tour winnaar.

Robert Gesink dans Le Tour #1 - Op weg naar iets moois?

En wil je bij voorkeur de reacties van wijsneusen zoals jij die gelijk fel reageerden wanneer iemand top 5 Gesink in twijfel namen goed bekijken.. Faalhazen
Oh! Je komt je gram halen, zeg dat dan meteen. :P
pi_99469267
gesink faalt ook wel hard. hij moest al lossen bij de sprinters :')_!

als ie nu gelost had bij laurens ten dam had niemand er iets van gezegd, maar dit was gewoon een schande.
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:49:13 #53
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99469273
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:45 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Samenvatting:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet: Gehahahahahasink :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99469338
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Je vergeet: Gehahahahahasink :')
En mensen die elkaar uitschelden om niets.. Troll is het FOK!-woord van dit jaar ;(.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_99469344
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:37 schreef Ericr het volgende:

[..]

Hij rijdt misschien saai maar ik heb al jaren een zwak voor hem, 1 van mijn vogels heet zelfs Basso (beestje is nu 7) _O- In Wateringen 2009 nog een handtekening van hem gekregen, toen bijna niemand hem zag staan vlak nadat hij terugkwam van zijn dopingschorsing. Basso heeft een bepaalde klasse die ik kan waarderen en ook een instelling die gewoon zeer professioneel is.
Basso heeft iets stylistisch. Moeilijk te zeggen waar hem dat in zit, maar het is een 'mooie' renner.
pi_99469389
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:49 schreef Eenskijken het volgende:

als ie nu gelost had bij laurens ten dam had niemand er iets van gezegd, maar dit was gewoon een schande.
Als je al voelt dat het niets is dan kan je net zogoed lossen he.
pi_99469406
quote:

Zeg t nie nog eens of je krijgt 100 gefrustreerde chauvounistische fokkers aan je broek..
pi_99469420
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:45 schreef BechirPSV het volgende:

[..]

Kijk deze twee topcis maar eens na

Het grote Robert Gesink topic. De aanstaande Nederlandse Tour winnaar.

Robert Gesink dans Le Tour #1 - Op weg naar iets moois?

En wil je bij voorkeur de reacties van wijsneusen zoals jij die gelijk fel reageerden wanneer iemand top 5 Gesink in twijfel namen goed bekijken.. Faalhazen
Ik weet niet waarom ik zoveel energie in je stop, maar vooruit dan maar :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:59 schreef tdrone het volgende:
mensen die denken dat Gesink meekan komen in de top 5 _O-

met wat geluk haalt hij de top tien. Ik denk dat hij de eerste bergetappes goed kan meekomen maar uiteindelijk de lange adem mist.
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:07 schreef buzz1291 het volgende:
Pfff, dat wordt dus top 4 op zijn max.
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:11 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk wel hopen tegen beter weten in maar als je naar de uitslagen van Giro, Dauphine en Zwitserland kijkt, is de vierde plek waarschijnlijk het meest haalbare gezien de explosiviteit om te demarreren, die Gesink dus gewoon niet heeft. Dus als hij de komende dagen niet al te vaak op de weg ligt te zwemmen en dus eens een keer op z'n fiets blijft zitten, want als er gevallen wordt is Gesink er wel verdacht vaak bij, dan zie ik dat wel zo gebeuren. Die VDB heeft vandaag toch een aardig tikkie gekregen en zit zich nu suf te rekenen waar hij die seconden weer terug kan pakken.
Verder spreken weinig mensen over een top3. Hoogstens wat hoop. Wederom overtuig je niet....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2011 18:52:49 ]
pi_99469467
quote:

Hoera weer een n00b
pi_99469571
quote:

Wat niet gaat, gaat niet heh? Dan kan je wel op je tandvlees mee gaan zitten stoempen, maar het resultaat blijft hetzelfde en je hebt jezelf dan het snot voor je ogen gereden terwijl er nog de nodige ritjes aan komen. Dan kan hij beter wachten op een dag dat hij zich wel goed voelt en een ritwinst gaan proberen te pakken om toch nog iets van de tour te maken...

Maar zeg zelf, dit had je toch ook wel kunnen bedenken?
pi_99469578
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:22 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Volgens mij heette die iemand Snuf _O_ En toen werd ik uitgescholden. Ajacied ooktrouwens
Jaaaa quoten (ik zoek de mijne ook op :D)
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_99469607
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:55 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Wat niet gaat, gaat niet heh? Dan kan je wel op je tandvlees mee gaan zitten stoempen, maar het resultaat blijft hetzelfde en je hebt jezelf dan het snot voor je ogen gereden terwijl er nog de nodige ritjes aan komen. Dan kan hij beter wachten op een dag dat hij zich wel goed voelt en een ritwinst gaan proberen te pakken om toch nog iets van de tour te maken...

hij heeft 17 minuten achterstand he.. dat gaan de klassementsrenners nooit meer weggegeven.
pi_99469621
Prima als je lost, maar zorg dan dat je wel binnen een aantal minute blijft, nu verpest je de hele tour voor jezelf...
pi_99469646
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:56 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

hij heeft 17 minuten achterstand he.. dat gaan de klassementsrenners nooit meer weggegeven.
Tot dat inzicht kwam Gesink zelf ook wel toen hij niet meer mee kon komen. Had je dat nu echt niet zelf kunnen bedenken? Hoe vaak kijk je eigenlijk de tour?
pi_99469653
quote:
Dat had ik dramatischer gevonden dan wat hij nu laat zien. Nu is het gewoon duidelijk dat er iets mis is.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_99469675
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:57 schreef Eenskijken het volgende:
Prima als je lost, maar zorg dan dat je wel binnen een aantal minute blijft, nu verpest je de hele tour voor jezelf...
Dat ging dus niet meer. En op 7 minuten staan of op 25 minuten, het maakt niet meer uit...
pi_99469682
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:57 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Tot dat inzicht kwam Gesink zelf ook wel toen hij niet meer mee kon komen. Had je dat nu echt niet zelf kunnen bedenken? Hoe vaak kijk je eigenlijk de tour?
De enige conclusie die ik kan trekken is dat gesink gewoon slecht in vorm is en dan zijn de reacties als 'gesink faalt' dus wel enigszins begrijpelijk. Maarja, je mag nooit kritiek hebben he?
pi_99469698
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:55 schreef kroegtijger het volgende:

Het lijkt me toch wel de moeite om als ronderenner je best te doen om niet in de eerste bergetappe alles te verliezen.
Daar trainen ze het hele jaar voor.

Hoe kan het dat hij zo uit vorm is?
pi_99469702
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:52 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom ik zoveel energie in je stop, maar vooruit dan maar :')

[..]

Haha dit is de mooiste reactie. 3 reacties eruit halen die negatief zijn pver zijn kansen, en dan nog mild negatief. En jij denkt er je gelijk uit te halen. Over trollen gesproken..

[..]

[..]

Verder spreken weinig mensen over een top3. Hoogstens wat hoop. Wederom overtuig je niet....
pi_99469713
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:56 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan voor een ritwinst gaan rijden?? Dat betekend dat je het klassement laat varen. Dat realiseerde hij zich ook wel toen hij liet lopen
|:(
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:59:49 #71
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_99469729
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:58 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

De enige conclusie die ik kan trekken is dat gesink gewoon slecht in vorm is en dan zijn de reacties als 'gesink faalt' dus wel enigszins begrijpelijk. Maarja, je mag nooit kritiek hebben he?
alleen vorm verklaart die 17 minuten niet, een gesink die uit vorm is kan echt wel wat langer mee.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_99469735
quote:

[..]

Blinde adoratie van zelfbenoemde kenners die het niet kunnen verkroppen dat nu Gesink weer geen top-5 haalt ze er zelf enorm naast zitten.
pi_99469743
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:59 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan voor een ritwinst gaan rijden?? Dat betekend dat je het klassement laat varen. Dat realiseerde hij zich ook wel toen hij liet lopen
|:(
gesink is niet explosief genoeg om een rit te gaan winnen.
pi_99469753
quote:

[..]

Kritiek is prima maar de onderbouwing erbij is van tenenkrommend niveau, dat irriteert.
pi_99469773
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:00 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

gesink is niet explosief genoeg om een rit te gaan winnen.
Alsof elke bergetappe winnaar met explosie wint....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2011 19:02:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')