Ach kijk al meer dan 20 jaar naar TDF's waar Nederlanders in feite geen ruk in voorstellen, dat went wel. Die paar dagsuccesjes en paar goede klassementen van Boogerd waren nou ook weer niet van het kaliber dat je mocht hopen dat het echt beter zou gaan een jaar later.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:18 schreef VDBisgod het volgende:
Lachen met die gefrustreerde Nederlanders.
Het zou best kunnen dat Contador beter wordt (hoewel je in 99% van de renners die een Giro in de benen hebben voor de Tour juist ziet dat ze slechter worden naarmate de wedstrijd vordert), maar zelfs die kon in 2009 (in de vorm van zijn leven, daar komt hij nu echt niet bij in de buurt, zelfs niet als hij spectaculair verbetert) maar 1.45 op Andy terugpakken, de tijdrit dit jaar heeft een vergelijkbaar parcours, ik denk dat mannen als Evans en Contador zelfs op een goede dag niet meer dan een minuut op Andy gaan terugpakken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:18 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Nou, Wiggins is weg, maar Contador komt denk ik nog deze Tour tot een beter niveau. Of dat voldoende zal zijn om behoorlijke afstand te nemen in de tijdrit is afwachten.
Rob Ruighquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:24 schreef Falco het volgende:
Wordt Gesink nu afgevoerd en gaan we en masse een nieuw talent ondersteunen en bombarderen tot podiumkandidaat? Steven Kruiswijk lijkt me wel een gewillig slachtoffer!
Liever niet zo maken we die mensen al dood voor ze topper kunnen worden..quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:24 schreef Falco het volgende:
Wordt Gesink nu afgevoerd en gaan we en masse een nieuw talent ondersteunen en bombarderen tot podiumkandidaat? Steven Kruiswijk lijkt me wel een gewillig slachtoffer!
Is ook zon toptalent, 28 jaar :Squote:Op donderdag 14 juli 2011 18:26 schreef Caland het volgende:
Hoogerland natuurlijk, die is soberso beter dan Gesink. Zagen we vandaag wel.
Jongee, zijn beste jaren moeten nog komen. Het is een Zeeuw.quote:
Nederland kennende wel ja...quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:24 schreef Falco het volgende:
Ik heb nog niemand gehoord die er nog in gelooft terwijl eerst iedereen hem top 3 inschatte in dit forum. In dat opzicht idd wel stil..quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:26 schreef TUFKAL het volgende:
Zo al 4800 Posts over deze etappe. Wat is het toch rustig hč PSV bachir?
die piekt hem precies op tijdquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Jongee, zijn beste jaren moeten nog komen. Het is een Zeeuw.
Als ie courst als nu dus op de beste momenten demareren zoals een berg waar geen punten meer te verdienen zijn zie ik de toekomst met vertoruwen tegemoet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Jongee, zijn beste jaren moeten nog komen. Het is een Zeeuw.
Standaard Nederlandse actie wat dat betreft, zit het even niet mee dan ben je gelijk afgeschreven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:24 schreef Falco het volgende:
Oja wie is er dan afgeschreven. Ze krijgen veel te lang krediet in mij opzicht.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Standaard Nederlandse actie wat dat betreft, zit het even niet mee dan ben je gelijk afgeschreven.
Iedereen ja? Dus gemiddeld 3000 Posts gingen over Gesink top3? Troll.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:27 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand gehoord die er nog in gelooft terwijl eerst iedereen hem top 3 inschatte in dit forum. In dat opzicht idd wel stil..
Haha iedereen letterlijknemen, zo autistisch als wat. en dan noem je mij een troll..quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Iedereen ja? Dus gemiddeld 3000 Posts gingen over Gesink top3? Troll.
Toch wil ik het nog zien deze Tour.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:25 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat Contador beter wordt (hoewel je in 99% van de renners die een Giro in de benen hebben voor de Tour juist ziet dat ze slechter worden naarmate de wedstrijd vordert), maar zelfs die kon in 2009 (in de vorm van zijn leven, daar komt hij nu echt niet bij in de buurt, zelfs niet als hij spectaculair verbetert) maar 1.45 op Andy terugpakken, de tijdrit dit jaar heeft een vergelijkbaar parcours, ik denk dat mannen als Evans en Contador zelfs op een goede dag niet meer dan een minuut op Andy gaan terugpakken.
Soberso, is dat Duits?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:26 schreef Caland het volgende:
Hoogerland natuurlijk, die is soberso beter dan Gesink. Zagen we vandaag wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |