abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99470274
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:11 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Ik vraag het me af.
Als je wel mee kunt in pijlsnelle ritten op heuvelachtige wegen dan lijkt het me wel gek dat je er op de eerste berg af moet.
Dat is toch een wereld van verschil?
pi_99470280
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:07 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Een demarrage en dan jezelf opblazen. In de Dauphine je sparen en Voeckler - met alle respect - er niet afrijden. Men dacht dat hij vorig jaar te vroeg piekte met zn goede rijden in TdS, maar toen reed ie prima in de Tour. Men dacht dat het beter kon, maar we zullen het nooit weten, maar ik denk niet dat ie in orde was voor aanvang deze Tour .
Voeckler kregen ze er vandaag ook niet makkelijk af. ;) Het was duidelijk dat Gesink niet in supervorm stak in de Dauphiné. Hij reed Voeckler niet los, maar hij speelde (mede door wat sparen) wel gewoon mee in de bergetappes met de toppers. Dan kun je nu niet zo slecht zijn ineens. Of er is iets gebeurd tijdens die hoogtestage, of het is puur die val, of het is wat mentaals. Er moet iets zijn.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_99470289
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Oh oh oh, al dat gezeik op Gesink dat voortkomt uit teleurstelling bij de mensen ...

Staan om het hardst te juichen als ie de komende jaren wel weer met de besten meeklimt _O-
pi_99470301
Mensen hebben duidelijk geen idee hoeveel energie een lichaam nodig heeft om te bekomen van een driedubbele salto over het asfalt bij een tempo van ruim 60 per uur.

Maar kennelijk moet de pijn zichtbaar zijn (schaafwonden etc) om indruk te maken, zoals bij Hoogerland.
In the coolest little capital of the world
pi_99470315
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:12 schreef wimderon het volgende:

[..]

Maar wel met een nieuwe username dan he? ;)
pi_99470337
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:11 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Ik vraag het me af.
Als je wel mee kunt in pijlsnelle ritten op heuvelachtige wegen dan lijkt het me wel gek dat je er op de eerste berg af moet.
Dat is een heel ander terrein. Neemt niet weg dat ook ik er wat meer van had gehoopt na de afgelopen twee dagen waarin hij weer redelijk in normale doen leek te komen.
pi_99470348
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:12 schreef Drebbelman het volgende:
Mensen hebben duidelijk geen idee hoeveel energie een lichaam nodig heeft om te bekomen van een driedubbele salto over het asfalt bij een tempo van ruim 60 per uur.

Maar kennelijk moet de pijn zichtbaar zijn (schaafwonden etc) om indruk te maken, zoals bij Hoogerland.
Het worden er steeds meer. Morgen nog een schroef?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_99470374
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:10 schreef kroegtijger het volgende:

Hoezo is dat gek? De tactiek was gek, maar de fysieke prestatie was helemaal niet gek

Als het zo is dat men weet dat Gesink na zo'n hoogtestage niet super is dan lijkt het me vreemd dat hij zo diep gaat op het NK.
quote:
zoals?
Te lang op hoogtestage of te veel training.
pi_99470412
Galimzyanov al ergens gezien?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:15:26 #110
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_99470432
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:15 schreef franklop het volgende:
Galimzyanov al ergens gezien?
Kwam op 58 minuten binnen :P
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_99470458
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:12 schreef TUFKAL het volgende:

Dat is toch een wereld van verschil?
De Breuk had het over de rug die in de bergen zwaar belast wordt maar wat te denken over wegen met 60 in het uur?
Als je rug het daar kan houden dan kan dat niet de reden zijn van het niet kunnen meekomen op de eerste klim.
pi_99470472
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:15 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Kwam op 58 minuten binnen :P
te laat toch?
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:16:39 #113
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_99470490
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:16 schreef franklop het volgende:

[..]

te laat toch?
Jep
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_99470762
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:15 schreef thumbnail het volgende:

[..]

De Breuk had het over de rug die in de bergen zwaar belast wordt maar wat te denken over wegen met 60 in het uur?
Als je rug het daar kan houden dan kan dat niet de reden zijn van het niet kunnen meekomen op de eerste klim.
Het is een hele andere belasting. Maar jij en ik weten het vast beter van achter onze pc. :Y
pi_99470774
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:14 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Als het zo is dat men weet dat Gesink na zo'n hoogtestage niet super is dan lijkt het me vreemd dat hij zo diep gaat op het NK.

Na een hoogte-stage is het heel lastig om in te schatten waar je dan staat. De dag daarvoor reed je nog prima, en eenmaal terug op zeeniveau komt er dan een klap overheen waardoor je jezelf zomaar compleet op kan blazen. Dat gebeurde dus op het NK en daarom was het allemaal heel verklaarbaar.
quote:
Te lang op hoogtestage of te veel training.
Er is niets dat daarop wijst; tot de valpartij ging alles helemaal volgens planning. Na de valpartij zie je m meteen het heel moeilijk hebben en daar heeft hij niet op tijd van kunnen herstellen helaas. So be it
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:24:00 #116
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_99470808
Zoals ik wel vaker zeg, Gesink is een aardige krabbelaar, maar ook niet meer dan dat. Dat blijkt vandaag weer eens. Veel te veel gehypt en uiteindelijk wordt er niet gepresteerd wanneer dat volgens het opbouw schema verwacht mag worden.

Maar Evans doet gewoon nog lekker mee en rijdt die paar seconden met Schleck-drek er in ieder geval in de TT er wel af.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_99470869
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:15 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Totaal niet te vergelijken... Klim zelf eens op zo'n fiets en probeer het dan nog eens. Bergop rijden en op het vlakke (zelfs heuvelachtige) rijden zijn compleet verschillende dingen.
pi_99470901
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:24 schreef buzz1291 het volgende:
Zoals ik wel vaker zeg, Gesink is een aardige krabbelaar, maar ook niet meer dan dat. Dat blijkt vandaag weer eens. Veel te veel gehypt en uiteindelijk wordt er niet gepresteerd wanneer dat volgens het opbouw schema verwacht mag worden.

Maar Evans doet gewoon nog lekker mee en rijdt die paar seconden met Schleck-drek er in ieder geval in de TT er wel af.
Want Evans en de Schleckjes hebben ook zo lekker een dergelijke klap als Gesink mee gemaakt deze tour :')
pi_99471009
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:23 schreef TUFKAL het volgende:

Het is een hele andere belasting. Maar jij en ik weten het vast beter van achter onze pc. :Y
Ik ben amateur wielrenner geweest dus ik weet wel een beetje hoe het voelt.
Tegenwoordig heet dat elite zonder contract geloof ik.
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:28:51 #121
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_99471024
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:03 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Alles wees erop dat Gesink in bloedvorm was tot die valpartij... Of heb jij andere aanwijzingen dan?
Mûr de Bretagne. Een Gesink in bloedvorm kan ook mee op die klimmen. Hij zat helemaal van voren, maar zakt helemaal naar achteren en laat zich er door Hushovd afrijden.

Toen wist ik al het dat het niet goed zat.
pi_99471040
pi_99471065
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:28 schreef Zelva het volgende:

[..]

Mûr de Bretagne. Een Gesink in bloedvorm kan ook mee op die klimmen. Hij zat helemaal van voren, maar zakt helemaal naar achteren en laat zich er door Hushovd afrijden.

Die secondes verloor hij vorig jaar op die klim naar Mende ook al en kon later ook met de besten mee omhoog in de bergen.
pi_99471182
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:23 schreef kroegtijger het volgende:

Na een hoogte-stage is het heel lastig om in te schatten waar je dan staat. De dag daarvoor reed je nog prima, en eenmaal terug op zeeniveau komt er dan een klap overheen waardoor je jezelf zomaar compleet op kan blazen. Dat gebeurde dus op het NK en daarom was het allemaal heel verklaarbaar.

Maar ze moeten toch weten wat zijn reactie is op zo'n hoogtesatge>
Hij fietst al jaren bij die toko en ze kennen hem van top tot teen dus hoe kan het dan dat hij op dat NK zichzelf opblies?
Ik snap dat niet of het moet een medische oorzaak hebben natuurlijk.
Volgens mij is dat nog steeds een probleem want elke keer als hij diep moet gaan lukt het niet.
pi_99471189
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:28 schreef Zelva het volgende:

[..]

Vergelijkbaar met de Amstel Gold; dat is niet Gesink zijn terrein en dat wist iedereen ook van tevoren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')