Agosj, das gewoon zieligquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:00 schreef lady-wrb het volgende:
hahaha zit ik lekker te bladeren op marktplaats, kom ik deze dolende ziel tegen
http://link.marktplaats.nl/460117831
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, hij is niet eens heel erg lelijk. Hij kan toch wel gewoon een vrouwtje krijgen>quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:00 schreef lady-wrb het volgende:
hahaha zit ik lekker te bladeren op marktplaats, kom ik deze dolende ziel tegen
http://link.marktplaats.nl/460117831
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zoek op 'ontstoken amandelen'.![]()
OMFGquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:34 schreef lady-wrb het volgende:
uit de categorie: kijk mij eens stoer zijn
http://link.marktplaats.nl/464500814
Volgens mij heeft hij hem in het Duits geschreven en via Google transelate vertaald, en idd als hij 49 vreet ik een bezem..quote:hij is 49, zegtie, hij lijkt wel 89en waarom 5 x dezelfde foto?
http://link.marktplaats.nl/464229029
He is scarryquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:49 schreef Ssserpente het volgende:
Sjieke piercing...
WhatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat moet toch niet gezond zijn en heul pijnlijk
Be happy with the little things in life
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:57 schreef lady-wrb het volgende:
heb je dan niet constant een slikreflex?
is het hip om op idiote plaatsen te piercen oid?
nou weet je wat? bij de volgende poliep laat ik de gyn dr een piercing inzetten
oh jij kijkt sbs!quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
OMFG
[..]
Volgens mij heeft hij hem in het Duits geschreven en via Google transelate vertaald, en idd als hij 49 vreet ik een bezem..
[..]
He is scarry![]()
Net was Rinus bij SBS6 hij verovert AmerikaIk hoop dat ze niet denken dat iedere Nederlander zo is
![]()
Whaha KD![]()
Ik denk niet dat het minder vervelend is. Het zal even vervelend zijn dunkt me.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Of bij je kinderen een prince Albert... nu is het minder vervelend en dan zijn ze later hip
Fair pointquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het minder vervelend is. Het zal even vervelend zijn dunkt me.
In Spanje is het gewoon om bij een klein meisje (pasgeboren) oorbellen te plaatsen.quote:
Angry Birds (aldus mijn dochter)quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:03 schreef lady-wrb het volgende:
wat is nou een leuk spelletje voor op mijn foon?
ik heb nu bug village, patience en drie soorten coin pushers.
ieuwieuwiew! Die bovenste is eigenlijk een pooier, Bij de tweede schiet mij het lied: oh was ik maar bij moeder thuisgebleven te binnen en de laatste is een boer-zoekt-vrouw.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
OMFG
[..]
Volgens mij heeft hij hem in het Duits geschreven en via Google transelate vertaald, en idd als hij 49 vreet ik een bezem..
[..]
He is scarry![]()
Net was Rinus bij SBS6 hij verovert AmerikaIk hoop dat ze niet denken dat iedere Nederlander zo is
![]()
Whaha KD![]()
Mijn dochter draagt ze wel, en wat anderen er van vinden boeit me niet zo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:12 schreef freecell het volgende:
Mja, piercings zoeken kinderen zelf maar uit als ze 16+ zijn. Ook oorbellen
Daarvoor gewoon niet geloof ikMaar ik heb het makkelijk, geen meisjes
En herinderen is irritant
Net als sobieso
alle vormen van sowieso die verkeerd zijn geschreven zijn storendquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:12 schreef freecell het volgende:
Mja, piercings zoeken kinderen zelf maar uit als ze 16+ zijn. Ook oorbellen
Daarvoor gewoon niet geloof ikMaar ik heb het makkelijk, geen meisjes
En herinderen is irritant
Net als sobieso
foto van het plakplaatje? Is het een muisje?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:25 schreef moussy het volgende:
Ik ben nog steeds blij met mijn "plakplaatje" die op mijn 15de gezet werd
en de man die hem gezet heeft is vandaag gecremeerd, wat ik overigens nog steeds 'gek' vindt dat ie zo maar ineens dood is![]()
66 en veel te jong
Tis een hartje, uit een boek, dus eigenlijk niks bijzonders aan, maar wel een verjaardagskadootje van mijn ouders, mijn moeder was ook mee toen hij gezet werdquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
foto van het plakplaatje? Is het een muisje?
Ik wil nog 2 madeliefjes ofzo.
Ja, maar jij komt ook uit H......, toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:28 schreef mefke79 het volgende:
ik heb nu twee gaatjes. Had er ooit 4, maar er zit er 1 definitief dicht en de ander min of meer en dat laten we maar zo. En plakplaatjes moet iedereen zelf weten, ik hoef ze niet. Wat ik hier wel (te) veel zie is een naam in de nek en dat vind ik dus echt niet kunnen.
Ja H'mond ja, logies.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:28 schreef mefke79 het volgende:
ik heb nu twee gaatjes. Had er ooit 4, maar er zit er 1 definitief dicht en de ander min of meer en dat laten we maar zo. En plakplaatjes moet iedereen zelf weten, ik hoef ze niet. Wat ik hier wel (te) veel zie is een naam in de nek en dat vind ik dus echt niet kunnen.
ik wist wel dat jij het ook storend zou vindenquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:30 schreef Kleurdoos het volgende:
herinderen en meschien en nieuwschierigik zag t ymme vandaag nog doen
Ik heb een gebroken hart op mn rugquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Tis een hartje, uit een boek, dus eigenlijk niks bijzonders aan, maar wel een verjaardagskadootje van mijn ouders, mijn moeder was ook mee toen hij gezet werd
ik duim ook meequote:Op donderdag 14 juli 2011 20:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh mijn god, sommige van die advertenties![]()
![]()
![]()
![]()
En die piercings brrrrrrrrrrrr![]()
Oeke, we willen graag emigreren ja
Afgezaagd? Dus ze staan er maar half op? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Foto ter verduidelijking aub.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:33 schreef Kleurdoos het volgende:
ik was 4 bij mn eerste gaatjes, lieveheersbeestjes.
14 bij t 2e paar en 24 bij t derde paar
verder ooit nog een tong, tepel en lippiercing gehad
en 2 plakplaatjes, een windroosje op mijn atlas en 3 afgezaagdesterretjes op mijn heup
Juf, kijk jij het werk nog naar?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:36 schreef mefke79 het volgende:
Ja ik kom uit plakplaatjescity ja. Maar ik heb er zelf geen een. Sowieso, als je ergens aan het water ligt in de zomer of rondkijkt in de sauna, iedereen lijkt ze wel te hebben.
Ook ergerlijk: me zusje, me hond, me vader en ergens na toe gaan. Leer toch een spellen denk ik dan.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/566/quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:36 schreef mefke79 het volgende:
DML, waar in la Suisse zou je dan naar toe gaan? (of is het le Suisse?)
De hypotheek wordt toch alleen maar hoger als je meer geld leent?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:24 schreef amaranta het volgende:
Over dat extreme home make over he.
Is het dan ook zo dat de waarde van het huis veranderd dus ook de hoogte van de hypotheek, of doen ze daar in Amaarika niet aan?
Hoe kan je nou door omstandigheden gaten in je oor krijgen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:39 schreef amaranta het volgende:
Ik heb zes gaatjes (door omstandigheden) in elk oor, maar gebruik er maar 3 per oor. Zou er wel vier willen gebruiken, maar de bovenste zit pot dicht.
Geen idee, wij willen naar die Schweizquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:36 schreef mefke79 het volgende:
DML, waar in la Suisse zou je dan naar toe gaan? (of is het le Suisse?)
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:36 schreef mefke79 het volgende:
Ja ik kom uit plakplaatjescity ja. Maar ik heb er zelf geen een. Sowieso, als je ergens aan het water ligt in de zomer of rondkijkt in de sauna, iedereen lijkt ze wel te hebben.
Ook ergerlijk: me zusje, me hond, me vader en ergens na toe gaan. Leer toch eens spellen denk ik dan.
Nou de 1e omstandheid was mijn geboorte. Maar die zat dus ergens bovenin mijn oorlel. Zag er niet uit. Vonden mijn ouders ook, want ik moest terug voor een nieuw gaatje, dat is er onder gemaakt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Hoe kan je nou door omstandigheden gaten in je oor krijgen?
Ik heb er 11 her en der in den oren, en dan de onderste gaten zijn 8mm, ik twijfel nog steeds of ik tóch nog 1 stapje verder ga en ze 10 mm maak.. oh en dan nog een belletje in mn neus en 1 in mn tong.
oh ja, de is/eens verwisseling zeer storendquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:49 schreef Grunsfan het volgende:
Of: ik ga is kijken, of: doe is normaal...![]()
![]()
ik zat het idd net te googlen, kwijtschelden, studies die betaald worden, x jaar gratis gaswaterlicht etcquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Geen idee, wij willen naar die Schweiz![]()
We zouden naar Luzern gaan verhuizen en Mr.DML zou in Zurich gaan werken.
Simmu, waar in Swiss willen jullie gaan wonen dan?
Regelmatig wordt bij Extreme Home makeover ook gewoon de hypotheek kwijt gescholden. Dat wil ik ook wel
Zeker waarquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, ze hebben ook vaak een horrelvoet, plopogen en kinderen met de meest bizarre allergieen en verschijningsvormen. Al dan niet dood.
laat mij dan maar lekker sappelen op mijn hypotheekje en het gas water en licht, en dat iedereen het verder naar behoren doet.
nope. tis meer dat de gave baanoptie daar isquote:
een dermal anchor?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:00 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind zo'n ding dat in je huid geplaatst wordt wel tof.
ik ben alleen allergisch voor alle soorten oorbellen, dus ik durf niet zo.
maar het lijkt me zo gaaf
hoe heet zoiets nou eigenlijk?
Ah. Zurich zelf is namelijk weinig aanquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:02 schreef simmu het volgende:
[..]
nope. tis meer dat de gave baanoptie daar is
Na een snelle google. Die ken ik toch welquote:
haha, ik had m net geedit.quote:
Dat had ik net gemist.quote:
oh, zo bedoelde ik het niet hoor.quote:
Dat lijkt me idd eng! Maar misschien vindt je parelkettingman het wel fijnquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, zo bedoelde ik het niet hoor.meer dat het op het puntje van mijn tong lag (figuurlijk, niet letterlijk gelukkig!) en dat ik het éindelijk bedacht had. En dat ik tot ik jou reactie las niet zeker was of het wel echt klopte.
Whatsapp ligt er sowieso uit.. Kan niks versturen en krijg niks binnenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:20 schreef Ssserpente het volgende:
Potver, mn whatsapp is ermee gekapt en nu krijg ik m niet meer geïnstalleerd. Tenminste, wel geïnstalleerd, maar bij het verifiëren van mn telefoonnummer loopt ie vast. Iemand tips?
Die wil ik ook nog wel, in mn decoletaat of zoquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:00 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind zo'n ding dat in je huid geplaatst wordt wel tof.
ik ben alleen allergisch voor alle soorten oorbellen, dus ik durf niet zo.
maar het lijkt me zo gaaf
hoe heet zoiets nou eigenlijk?
weet jij een goeie (waar ze er niet na een tijdje uitvallen enzo en hygienisch) waar ze dat doen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:29 schreef moussy het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog wel, in mn decoletaat of zo
nee, maar als je ff geduld hebt, 3 collega's gaan er voor, 1 op dr flutsemuts, de ander binnenkant pols en weer een ander in dr hals, dan wachten we gewoon die verhalen afquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
weet jij een goeie (waar ze er niet na een tijdje uitvallen enzo en hygienisch) waar ze dat doen?
quote:
uh ik heb een samsung en geen iphone of bb, misschien dat dat het verschil is?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:31 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Hmm maar eens proberen dan, hij lag er hier en bij vrienden er namelijk uit...
Dat zou ook nog eens kunnen.. Ach ja en anders hebben we sms of twitter nog hahaquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
uh ik heb een samsung en geen iphone of bb, misschien dat dat het verschil is?
Lekkere plek ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:31 schreef moussy het volgende:
[..]
nee, maar als je ff geduld hebt, 3 collega's gaan er voor, 1 op dr flutsemuts, de ander binnenkant pols en weer een ander in dr hals, dan wachten we gewoon die verhalen af
Schijnt niet pijnlijk te zijn.. Heb ik van horen zeggen, ik moet er zelf niet aan denken.quote:
Goh wist niet dat fok nu ook al een taalschool was.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:30 schreef Kleurdoos het volgende:
herinderen en meschien en nieuwschierigik zag t ymme vandaag nog doen
Ga je nog langs de route staan. Pap loopt weer meequote:Op donderdag 14 juli 2011 18:22 schreef chacama het volgende:
wrb, je hebt het gehad. Nu lekker bijkomen.
Amarante, we duimen hier ook!
En Oeke leuk.. ik zit vanaf zaterdag om de hoek in malden. Hoop dat hetallemaal goedi s gegaan met de tent.
Nee joh je bent niet bejaard, ik vraag me dat ook af en ik ben pas 27quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
maar waarom wil je zo'n technologische puist dan?
gawd, ik word echt in rap tempo een bejaarde ook hè.
Vast niet. Maar sommige dingen kun je leren, een aangezien je niet dom bent, er zijn immers, hele slimme dyslectici, kun je leren hoe je een woord schrijft.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:39 schreef ymme het volgende:
[..]
Goh wist niet dat fok nu ook al een taalschool was.
Kom jij mij even van mijn dislectie (zie weet niet eens hoe je dat schrijft joh) afhelpen en 100% goed nl praten/schrijven leren.
parelketting-broekrokquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
maar waarom wil je zo'n technologische puist dan?
gawd, ik word echt in rap tempo een bejaarde ook hè.
quote:
Omdat je dat altijd zegt, dus ook hier op fok!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]![]()
ha ja.hoe weet jij dat nou weer dat ik dat altijd zeg
Ach mijn kennis en specialiteiten liggen ergens anders.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vast niet. Maar sommige dingen kun je leren, een aangezien je niet dom bent, er zijn immers, hele slimme dyslectici, kun je leren hoe je een woord schrijft.
Dus het is niet nieuwschierig met ch maar met een g. Nieuwsgierig.
ja maar op je onderrug drukt toch constant je broek of rok op dat ding? en dat is volgens de informatie die ik heb gelezen niet goed. dan gaat het ontstekenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:47 schreef Ssserpente het volgende:
Vriendin had er één op dr onderrug. Zwaar gaan ontsteken, ha heeft m eruit moeten slopen samen met een hoop pus.
Ik vond het wel erg mooi trouwens.
Ze had er twee, volgens mij!
Nee, maar dat is wat ik mezelf ook voor hou omdat het hele idee me de rillingen bezorgd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:48 schreef amaranta het volgende:
Zo, ik zap Orlando toch weg. Nu Derek.
Geloven jullie in geesten?
ik geloof best in geestenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:48 schreef amaranta het volgende:
Zo, ik zap Orlando toch weg. Nu Derek.
Geloven jullie in geesten?
Klopt. het bleef ook vaak aan dr broek hangen als ze m uittrok.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar op je onderrug drukt toch constant je broek of rok op dat ding? en dat is volgens de informatie die ik heb gelezen niet goed. dan gaat het ontsteken
En iedereen die beschuldigd wordt van een taalfout noemt zich ook meteen dyslectisch als excuus...quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vast niet. Maar sommige dingen kun je leren, een aangezien je niet dom bent, er zijn immers, hele slimme dyslectici, kun je leren hoe je een woord schrijft.
Dus het is niet nieuwschierig met ch maar met een g. Nieuwsgierig.
Ik ben er geweest. Er zaten idd een hoop treffers in, maar minstens het dubbele aan missers. Maar het is wel een leuke entertainer. Het publiek bestond trouwens voornamelijk uit tokkies.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik geloof best in geesten
ik geloof alleen niet in derek. moet je her en der eens op fok lezen of kijk eens op google.
krijg je een heel andere kijk op het programma.
ze zenden natuurlijk alleen de kloppende stukken uit. hij zit er ook vaak naast volgens kritische mensen die zijn shows bezoeken
Maar jij hebt toch een goede band met je inner tokkie?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:55 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik ben er geweest. Er zaten idd een hoop treffers in, maar minstens het dubbele aan missers. Maar het is wel een leuke entertainer. Het publiek bestond trouwens voornamelijk uit tokkies.
En ik.
Ik las een stuk op zw.pagina van een vrouw die 2 keer naar een show was geweest, en dat het 2 keer xact dezelfde show was. Alleen de personen tegen wie hij het had, waren anderen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik geloof best in geesten
ik geloof alleen niet in derek. moet je her en der eens op fok lezen of kijk eens op google.
krijg je een heel andere kijk op het programma.
ze zenden natuurlijk alleen de kloppende stukken uit. hij zit er ook vaak naast volgens kritische mensen die zijn shows bezoeken
ja! zeiden wij ook al!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:49 schreef droomvrouwtje het volgende:
Derek ogeldinges is op tv bij een gezin uit tegelen en die man lijkt op de zanger van Bløf
Ineens geloof ik niet meer zo in die parelketting-broekrokquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja! zeiden wij ook al!
en die mevrouw heeft wat mijn vader een Geitekut zou noemen.(van die lijntjes rond je lippen van het roken.
)
verder kom ik uit een keurig gezin hoor.
Nee hoor, in de 5de of 6de klas is het uitgebreid getest. Testen die zn 4 uur in beslag namen. Kleuren, puzzels weet ik al het allemaal wat nog meer. Echt een soort van spelender wijs. Heb op school ook altijd extra begeleiding gehad. Het vooral het dt f en v gebeuren wat niet blijft hangen bij mijquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:54 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
En iedereen die beschuldigd wordt van een taalfout noemt zich ook meteen dyslectisch als excuus.... Nog eentje dan voor jou Amaranta... mijn laatste irritatie: rede, ipv reden. Als in 'de rede dat ik fouten maak..."
![]()
(sluipt weer weg)
Ik vind haar een beetje op Rachel Hazes lijkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja! zeiden wij ook al!
en die mevrouw heeft wat mijn vader een Geitekut zou noemen.(van die lijntjes rond je lippen van het roken.
)
verder kom ik uit een keurig gezin hoor.
ik kan me idd vrij goed aanpassen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch een goede band met je inner tokkie?
Maar nu staat het hier op Fok, en een beetje redactie heeft dat zo gevonden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:02 schreef lady-wrb het volgende:
hij zou in mijn achting stijgen als hij idd die twee nietgeboren kinderen van mij zou noemen.
dat weet bijna niemand.
aan de andere kant vind ik dat nou ook weer niet zo belangrijk.
Haha.. Tja dat dacht ik ook, maar iedereen die er was merkte dat er iets rondhing, ik laat me snel gek maken zeg maar. Mijn rationeel denkvermogen deed het toen ineens niet meerquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De mobile hier geeft ook nog wel eens een stuiptrekking
eigenlijk wel he? maar het gaat prima. beetje vage kramp maar goed te doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:03 schreef simmu het volgende:
hoor jij niet lekker met een kruikje in bed lady?
wel fijn dat het ok gegaan is en dat het achter de rug is!
Dit is 10 jaar geleden. Het was gewoon een bel en ophang mobiel. Niks bijzonders.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
oh wacht, jij hebt het over een andere mobilequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou, ik heb ook weleens de geesten uit Eva's kamer weggestuurd. Stom he. En toch geloof ik er niet in. Of misschien wel, maar doe ik gewoon heel hard mn best om er niet in te geloven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:11 schreef moussy het volgende:
René heeft heel vaak avonden wakker gelegen en gerotzooit in dr kamer en vertelde dan dat Mink bij dr was komen spelen. Of ze brulde dat ze niet wilde spelen, maar dat ze moe was. Drie was ze toen..
ik ook wel, maar kreeg haast een soort achtervolgingswaan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:16 schreef Incantrix het volgende:
DV, was het ook een koude/enge sfeer dan?
Ik heb wel wat 'ervaringen' maar meestal is dat wel positief eigenlijk..
Dat heb ik ook tegen mijn broer gezegd. Prima als je langskomt, maar ik wil je niet zien en ik wil je ook niet voelen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook wel, maar kreeg haast een soort achtervolgingswaan.nu kan ik het beter sturen en afsluiten met name. Mijn moeder ziet echt bizarre dingen
dat vind ik echt vrij uncool. dus ik zeg ook vaak in het blaue hinein dat ik NIKS wens te zien/voelen/ruiken. en tot nog toe gaat dat goed.
Ze wist ook al dat ie overleden was, ook al kon ze niet weten dat ie al overleden was. Op dat moment stond ze in de sluis naar de zaal waar hij lag en was ze vreselijk aan het krijsen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook weleens de geesten uit Eva's kamer weggestuurd. Stom he. En toch geloof ik er niet in. Of misschien wel, maar doe ik gewoon heel hard mn best om er niet in te geloven.
Ohja, ik heb één ervaring die wel heel naar was en sindsdien sluit ik me min of meer af en zeg ik idd heel vaak dat 'ze' weg moeten gaan.. Heel stom, maar het werktquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook wel, maar kreeg haast een soort achtervolgingswaan.nu kan ik het beter sturen en afsluiten met name. Mijn moeder ziet echt bizarre dingen
dat vind ik echt vrij uncool. dus ik zeg ook vaak in het blaue hinein dat ik NIKS wens te zien/voelen/ruiken. en tot nog toe gaat dat goed.
Dat is wel eng ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:22 schreef moussy het volgende:
[..]
Ze wist ook al dat ie overleden was, ook al kon ze niet weten dat ie al overleden was. Op dat moment stond ze in de sluis naar de zaal waar hij lag en was ze vreselijk aan het krijsen.
René wilde ook eens naar het kerkhof, voor de zo maarineens loopt ze vanuit het niets naar het graf van een vroegere vriend van mij. Die ken ik zei ze! Die is wel eens bij me op visite geweest
Dat vond ik eng, heel eng, vooral omdat ze hem tot in detail kon omschrijven. Ze kan hem niet 'kennen' ik was 18 toen hij dood ging.
Nee, niks, want ik heb geen foto's van hem, die zijn allemaal verloren gegaan bij een verhuizing.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is wel eng ja.
Heeft ze ook nooit een foto gezien? Met zijn naam erbij ofzo?
dat je daar niet hoeft in te breken omdat de deur vast politiekeur heeft?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:24 schreef snoopy het volgende:
Ach, het is best opvallend dat Derek weet dat iemand 3 jaar geleden een nieuwe voordeur heeft gekregen, maar wat hebben we aan die info?
Ik heb ook wel positieve ervaringen, maar wat de buuf zegt, ik wil je niet, zien, ruiken of horen. Ik weet vrijwel zeker dat de oma en moeder van manlief en mijn opa om de beurt op visite komen, maar ik merk daar amper wat van.. Geen gezeik in mijn huis met rare dingen zoals lichten die knipperen of dingen die verplaatsen. Dus toen dat gebeurde vond ik het eerder eng dan dat het goed voelde..quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:16 schreef Incantrix het volgende:
DV, was het ook een koude/enge sfeer dan?
Ik heb wel wat 'ervaringen' maar meestal is dat wel positief eigenlijk..
Ik schrok vooral en wist niet goed wat ik er mee moest, ik heb haar maar gewoon laten vertellen en dagen later ging ze pas vragen, ze weet alleen ook hoe hij dood is gegaan, niet precies, maar dt vertel ik voorlopig ook niet. Ze weet dat hij op het aanrecht lag met een zak.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
wow, dat lijkt me wel vrij bizar Mous. maar zolang René er goed mee is is het niet eng toch?
Dat dus kom dan met iets concreets ofzo. Mijn nichtje is laatst naar Derek geweest en die moest eerst en formulier invullen en die vulde het gewoon verkeerd in maar ze werd er niet uitgehaald maar allemaal van de basisdingen werden er gevraagd dat is toch ook vreemd?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:24 schreef snoopy het volgende:
Ach, het is best opvallend dat Derek weet dat iemand 3 jaar geleden een nieuwe voordeur heeft gekregen, maar wat hebben we aan die info?
He bah. En hoe weet ze dat dan? HEeft hij het haar verteld, of ziet ze dat?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik schrok vooral en wist niet goed wat ik er mee moest, ik heb haar maar gewoon laten vertellen en dagen later ging ze pas vragen, ze weet alleen ook hoe hij dood is gegaan, niet precies, maar dt vertel ik voorlopig ook niet. Ze weet dat hij op het aanrecht lag met een zak.
Daar heb je het al. Hij wist dat zij het fout had ingevuldquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:29 schreef Books het volgende:
[..]
Dat dus kom dan met iets concreets ofzo. Mijn nichtje is laatst naar Derek geweest en die moest eerst en formulier invullen en die vulde het gewoon verkeerd in maar ze werd er niet uitgehaald maar allemaal van de basisdingen werden er gevraagd dat is toch ook vreemd?
Mous ze zeggen toch dat iedereen ermee geboren wordt (het zesde zintuig) en dat je het op een gegeven moment vergeet/verleerd of afgeleerd wordt om er mee om te gaan maar niet iedereen en als ze er goed mee om kan gaan helemaal fijn toch? En dat van Mink is echt kippenvel waardig hoor.
Weet ik niet, ze kon ook precies het huis aanwijzen. Ik durf niet te veel te vragen, ben bang dat ik te veel vraag, of het verkeerde waardoor ze niks meer zou vertellen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
He bah. En hoe weet ze dat dan? HEeft hij het haar verteld, of ziet ze dat?
Maar dan nog heb je het over een hoge hypotheek en niet over een hoge waarde van je huis.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:44 schreef mefke79 het volgende:
Be, maar soms betaal je toch een toeslag omdat je hypotheek vrij hoog is in relatie tot de waarde van je huis? Ach, in Amerika zal dat wel allemaal anders zijn. In Nederland doen ze dat anders, daar spannen ze gewoon een rechtszaak aan omdat niet tevreden zijn.
inderdaadquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:37 schreef droomvrouwtje het volgende:
Dat zou ik ook niet willen, moet er niet aan denken dat mijn kind ooit gaat zien hoe mijn schoonmoeder precies is overleden, volgens mijn schoonvader is reanimeren met schokken erbij best heftig om te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of liggen, of zitten. Met gezicht naar de trein of met rug ernaartoe.. ja ja hersensspinsels....quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
Euh nee, dat lijkt me ook niet. Als machinist lijkt me dat ook heftig als er eentje bedenkt om voor jou trein te springen
Brr daar moet je niet te veel over nadenkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of liggen, of zitten. Met gezicht naar de trein of met rug ernaartoe.. ja ja hersensspinsels....
Neh doe ik ook niet (meer). Heb me erbij neergelegd dat ik dat nooit zal weten. Maar vraag het me wel soms af.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:46 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Brr daar moet je niet te veel over nadenken
Strak plan, straks durf ik niet te slapenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:48 schreef amaranta het volgende:
Maargoed, ander onderwerp wmb hoor....
Oeh ja, of als het mislukt of ze dan spijt hebben of zoquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:49 schreef droomvrouwtje het volgende:
Kan ik me voorstellen, ik vraag me vooral af wat de laatste gedachtes zouden zijn geweest.
Ik vermoed mijn moeder (hij heeft haar gesmst vlak voordat het gebeurde). En verder gewoon dat je dood wilt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:49 schreef droomvrouwtje het volgende:
Kan ik me voorstellen, ik vraag me vooral af wat de laatste gedachtes zouden zijn geweest.
Spijt dat het mislukt is misschienquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Oeh ja, of als het mislukt of ze dan spijt hebben of zo
Bah.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:53 schreef ferrari_rood het volgende:
En waarom op zo'n manier.
Ik kan mij nog zo goed herinneren dat ik de trap van het station afliep naar het perron en een schim zag die terug ketste tegen iemand anders aan. Die man spring net te laat en werd door de trein terug gelanceerd op het perron tegen iemand aan die precies op het bankje zat waar ik altijd op ging zitten ik was die dag net een paar min later dan normaal.
Opvallend is dat meer van dit soort instellingen in de buurt van een spoorbaan liggen, ook in de rest van Nederland. En dat daar dus vaak zelfdodingen plaatsvinden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik snap wel waarom ze voor springen kiezen. Het kan eigenlijk niet mislukken maar er worden zoveel andere mensen de dupe van.
Vroeger sprongen ze heel vaak bij de grote beek en mijn vader zat toen dagelijks in die intercity die ging al niet vooraan zitten want elke week kwamen er wel mensen kotsend verder de trein ingelopen.
Ik dnek eerlijk gezegd niet dat dat bord gaat helpen, maar ik hoop natuurlijk van wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:04 schreef mefke79 het volgende:
bij de grote beek springen ze steeds minder, er staan nu hekken geloof ik. En dus springen ze nu bij Nuenen, daar schijnt een bankje bij het spoor te staan. En dus staat er nu ook een bord van een hulporganisatie. Benieuwd of het helpt.
Of tussen Eindhoven en Best. Bij de sportvelden, net waar het bos eindigt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:04 schreef mefke79 het volgende:
bij de grote beek springen ze steeds minder, er staan nu hekken geloof ik. En dus springen ze nu bij Nuenen, daar schijnt een bankje bij het spoor te staan. En dus staat er nu ook een bord van een hulporganisatie. Benieuwd of het helpt.
Hoe weet je dat hij gesprongen is? Heeft de machinist dat gezegd? Ik weet het niet hoor, van mn broer. In de volksmond heet het springen, maar ik geloof gewoon niet dat hij gesprongen is. Maar dat zei ik net al, dat ik me afvraag hoe het is gegaan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:04 schreef ferrari_rood het volgende:
waarom ze die daar vestigen snap ik ook niet. Nu springen ze daar niet meer zo vaak.
Ik heb 1x gezien dat iemand sprong en iemand die ik kende is ook gesprongen dus in mijn gedachten springen mensen altijd voor de trein i.p.v. dat ze er voor gaan liggen.
Dat denk ik ook en anders proberen ze het wel op een andere manierquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:07 schreef mefke79 het volgende:
ik denk dat mensen die echt willen zich niet laten tegenhouden door een bord. En zeker niet op die plaats, want het is niet echt doorgaande weg ofzo.
dat is alleen maar logisch, tuurlijk frustratie alom, ik doe t ook wel eens hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Niks zo irritant als mensen op Marktplaats die bieden op je product en als je dan mailt dat je akkoord gaat dat ze dan niks meer van zich laten horen![]()
![]()
Zo dat moest ik even kwijt nog op dit tijdstip
Ik was toen net moeder... ik wens ook nog even geen oma te wordenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:38 schreef lady-wrb het volgende:
opa op je 28 ste![]()
toen ik 28 was had ik luca nog niet eens
quote:De werkloze Brit
Ik hou het bij het fatsoen om mijn eigen biedingen af te melden, ok?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:34 schreef Kleurdoos het volgende:
Nou dan vraag ik de volgende keer of jij het even voor me wil doen, okay?
Ja en als je dat hier nou ook doet (afmelden) dan ben ik ook tevredenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik hou het bij het fatsoen om mijn eigen biedingen af te melden, ok?![]()
Laten we het er op houden dat wat ik aanbied er niet nog 10x op staat. Bovendien werk ik zelf altijd via het mijn biedingen lijstje. Als je daar dan de rest van je biedingen in trekt krijgt de eigenaar van de advertentie ook een automatisch berichtje via MP.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat is alleen maar logisch, tuurlijk frustratie alom, ik doe t ook wel eens hoor
dan wil ik 1 ding, waar er 12 van worden aangeboden, dan bied ik op allemaal en wie er reageert (op t laagste bod) daar ga ik mee in zee..
en meestal heb ik geen zin om die andere 11 dan af te mailen![]()
koppelstones, cobblestones, volgens mij is het hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:38 schreef RockabeIIa het volgende:
heet het nu cobblestones of koppelstones?
Ik heb cobblestones volgens mij!
Is echt mooi geworden. Dalijk een afspraak en daarna duik ik gewoon met winterjas de tuin in, denk ik...
oja, nadat ik nog 10 andere dings gedaan heb....
Over een kwartiertje komt er volgens buienradar een buitje aan, als ik buienradar mag geloven is het droog en daarna weer regen en daarna weer droog en daarna weer regen..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kan iemand op buienradar kijken of het over een uur droog is in Assen?
Of is buienradar stuk? Bij mij loopt hij telkens vast.
Ja is het ook, al heb ik een oom die was op zn 35e opa. 28 is inderdaad wel heel erg jong. Moet je toch niet aan denken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:42 schreef droomvrouwtje het volgende:
36 is al vrij jong volgens mij, terwijl op je 18 mama worden vooral vroeger heel normaal was.. Maar ik vind 28 wel heul jong.. Maar ik vind het wel typisch iets wat vaker voorkomt in GB, die britten sporen echt niet..
Omdat ik het zelf zag gebeurenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij gesprongen is? Heeft de machinist dat gezegd? Ik weet het niet hoor, van mn broer. In de volksmond heet het springen, maar ik geloof gewoon niet dat hij gesprongen is. Maar dat zei ik net al, dat ik me afvraag hoe het is gegaan.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:15 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik zit eerste hulp bij opvoeden te kijken. 3 losgeslagen meiden waarvan de jongste van 4 nog met speen rondloopt
Nee!?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:10 schreef moussy het volgende:
[..]dat deden die van mij ook nog toen ze vier waren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |