Mijn dochter draagt ze wel, en wat anderen er van vinden boeit me niet zo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:12 schreef freecell het volgende:
Mja, piercings zoeken kinderen zelf maar uit als ze 16+ zijn. Ook oorbellen
Daarvoor gewoon niet geloof ikMaar ik heb het makkelijk, geen meisjes
En herinderen is irritant
Net als sobieso
alle vormen van sowieso die verkeerd zijn geschreven zijn storendquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:12 schreef freecell het volgende:
Mja, piercings zoeken kinderen zelf maar uit als ze 16+ zijn. Ook oorbellen
Daarvoor gewoon niet geloof ikMaar ik heb het makkelijk, geen meisjes
En herinderen is irritant
Net als sobieso
foto van het plakplaatje? Is het een muisje?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:25 schreef moussy het volgende:
Ik ben nog steeds blij met mijn "plakplaatje" die op mijn 15de gezet werd
en de man die hem gezet heeft is vandaag gecremeerd, wat ik overigens nog steeds 'gek' vindt dat ie zo maar ineens dood is![]()
66 en veel te jong
Tis een hartje, uit een boek, dus eigenlijk niks bijzonders aan, maar wel een verjaardagskadootje van mijn ouders, mijn moeder was ook mee toen hij gezet werdquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
foto van het plakplaatje? Is het een muisje?
Ik wil nog 2 madeliefjes ofzo.
Ja, maar jij komt ook uit H......, toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:28 schreef mefke79 het volgende:
ik heb nu twee gaatjes. Had er ooit 4, maar er zit er 1 definitief dicht en de ander min of meer en dat laten we maar zo. En plakplaatjes moet iedereen zelf weten, ik hoef ze niet. Wat ik hier wel (te) veel zie is een naam in de nek en dat vind ik dus echt niet kunnen.
Ja H'mond ja, logies.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:28 schreef mefke79 het volgende:
ik heb nu twee gaatjes. Had er ooit 4, maar er zit er 1 definitief dicht en de ander min of meer en dat laten we maar zo. En plakplaatjes moet iedereen zelf weten, ik hoef ze niet. Wat ik hier wel (te) veel zie is een naam in de nek en dat vind ik dus echt niet kunnen.
ik wist wel dat jij het ook storend zou vindenquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:30 schreef Kleurdoos het volgende:
herinderen en meschien en nieuwschierigik zag t ymme vandaag nog doen
Ik heb een gebroken hart op mn rugquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Tis een hartje, uit een boek, dus eigenlijk niks bijzonders aan, maar wel een verjaardagskadootje van mijn ouders, mijn moeder was ook mee toen hij gezet werd
ik duim ook meequote:Op donderdag 14 juli 2011 20:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh mijn god, sommige van die advertenties![]()
![]()
![]()
![]()
En die piercings brrrrrrrrrrrr![]()
Oeke, we willen graag emigreren ja
Afgezaagd? Dus ze staan er maar half op? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Foto ter verduidelijking aub.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:33 schreef Kleurdoos het volgende:
ik was 4 bij mn eerste gaatjes, lieveheersbeestjes.
14 bij t 2e paar en 24 bij t derde paar
verder ooit nog een tong, tepel en lippiercing gehad
en 2 plakplaatjes, een windroosje op mijn atlas en 3 afgezaagdesterretjes op mijn heup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |