Mijn dochter draagt ze wel, en wat anderen er van vinden boeit me niet zo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:12 schreef freecell het volgende:
Mja, piercings zoeken kinderen zelf maar uit als ze 16+ zijn. Ook oorbellen
Daarvoor gewoon niet geloof ikMaar ik heb het makkelijk, geen meisjes
En herinderen is irritant
Net als sobieso
alle vormen van sowieso die verkeerd zijn geschreven zijn storendquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:12 schreef freecell het volgende:
Mja, piercings zoeken kinderen zelf maar uit als ze 16+ zijn. Ook oorbellen
Daarvoor gewoon niet geloof ikMaar ik heb het makkelijk, geen meisjes
En herinderen is irritant
Net als sobieso
foto van het plakplaatje? Is het een muisje?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:25 schreef moussy het volgende:
Ik ben nog steeds blij met mijn "plakplaatje" die op mijn 15de gezet werd
en de man die hem gezet heeft is vandaag gecremeerd, wat ik overigens nog steeds 'gek' vindt dat ie zo maar ineens dood is![]()
66 en veel te jong
Tis een hartje, uit een boek, dus eigenlijk niks bijzonders aan, maar wel een verjaardagskadootje van mijn ouders, mijn moeder was ook mee toen hij gezet werdquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
foto van het plakplaatje? Is het een muisje?
Ik wil nog 2 madeliefjes ofzo.
Ja, maar jij komt ook uit H......, toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:28 schreef mefke79 het volgende:
ik heb nu twee gaatjes. Had er ooit 4, maar er zit er 1 definitief dicht en de ander min of meer en dat laten we maar zo. En plakplaatjes moet iedereen zelf weten, ik hoef ze niet. Wat ik hier wel (te) veel zie is een naam in de nek en dat vind ik dus echt niet kunnen.
Ja H'mond ja, logies.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:28 schreef mefke79 het volgende:
ik heb nu twee gaatjes. Had er ooit 4, maar er zit er 1 definitief dicht en de ander min of meer en dat laten we maar zo. En plakplaatjes moet iedereen zelf weten, ik hoef ze niet. Wat ik hier wel (te) veel zie is een naam in de nek en dat vind ik dus echt niet kunnen.
ik wist wel dat jij het ook storend zou vindenquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:30 schreef Kleurdoos het volgende:
herinderen en meschien en nieuwschierigik zag t ymme vandaag nog doen
Ik heb een gebroken hart op mn rugquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Tis een hartje, uit een boek, dus eigenlijk niks bijzonders aan, maar wel een verjaardagskadootje van mijn ouders, mijn moeder was ook mee toen hij gezet werd
ik duim ook meequote:Op donderdag 14 juli 2011 20:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh mijn god, sommige van die advertenties![]()
![]()
![]()
![]()
En die piercings brrrrrrrrrrrr![]()
Oeke, we willen graag emigreren ja
Afgezaagd? Dus ze staan er maar half op? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Foto ter verduidelijking aub.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:33 schreef Kleurdoos het volgende:
ik was 4 bij mn eerste gaatjes, lieveheersbeestjes.
14 bij t 2e paar en 24 bij t derde paar
verder ooit nog een tong, tepel en lippiercing gehad
en 2 plakplaatjes, een windroosje op mijn atlas en 3 afgezaagdesterretjes op mijn heup
Juf, kijk jij het werk nog naar?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:36 schreef mefke79 het volgende:
Ja ik kom uit plakplaatjescity ja. Maar ik heb er zelf geen een. Sowieso, als je ergens aan het water ligt in de zomer of rondkijkt in de sauna, iedereen lijkt ze wel te hebben.
Ook ergerlijk: me zusje, me hond, me vader en ergens na toe gaan. Leer toch een spellen denk ik dan.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/566/quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:36 schreef mefke79 het volgende:
DML, waar in la Suisse zou je dan naar toe gaan? (of is het le Suisse?)
De hypotheek wordt toch alleen maar hoger als je meer geld leent?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:24 schreef amaranta het volgende:
Over dat extreme home make over he.
Is het dan ook zo dat de waarde van het huis veranderd dus ook de hoogte van de hypotheek, of doen ze daar in Amaarika niet aan?
Hoe kan je nou door omstandigheden gaten in je oor krijgen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:39 schreef amaranta het volgende:
Ik heb zes gaatjes (door omstandigheden) in elk oor, maar gebruik er maar 3 per oor. Zou er wel vier willen gebruiken, maar de bovenste zit pot dicht.
Geen idee, wij willen naar die Schweizquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:36 schreef mefke79 het volgende:
DML, waar in la Suisse zou je dan naar toe gaan? (of is het le Suisse?)
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:36 schreef mefke79 het volgende:
Ja ik kom uit plakplaatjescity ja. Maar ik heb er zelf geen een. Sowieso, als je ergens aan het water ligt in de zomer of rondkijkt in de sauna, iedereen lijkt ze wel te hebben.
Ook ergerlijk: me zusje, me hond, me vader en ergens na toe gaan. Leer toch eens spellen denk ik dan.
Nou de 1e omstandheid was mijn geboorte. Maar die zat dus ergens bovenin mijn oorlel. Zag er niet uit. Vonden mijn ouders ook, want ik moest terug voor een nieuw gaatje, dat is er onder gemaakt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Hoe kan je nou door omstandigheden gaten in je oor krijgen?
Ik heb er 11 her en der in den oren, en dan de onderste gaten zijn 8mm, ik twijfel nog steeds of ik tóch nog 1 stapje verder ga en ze 10 mm maak.. oh en dan nog een belletje in mn neus en 1 in mn tong.
oh ja, de is/eens verwisseling zeer storendquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:49 schreef Grunsfan het volgende:
Of: ik ga is kijken, of: doe is normaal...![]()
![]()
ik zat het idd net te googlen, kwijtschelden, studies die betaald worden, x jaar gratis gaswaterlicht etcquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Geen idee, wij willen naar die Schweiz![]()
We zouden naar Luzern gaan verhuizen en Mr.DML zou in Zurich gaan werken.
Simmu, waar in Swiss willen jullie gaan wonen dan?
Regelmatig wordt bij Extreme Home makeover ook gewoon de hypotheek kwijt gescholden. Dat wil ik ook wel
Zeker waarquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, ze hebben ook vaak een horrelvoet, plopogen en kinderen met de meest bizarre allergieen en verschijningsvormen. Al dan niet dood.
laat mij dan maar lekker sappelen op mijn hypotheekje en het gas water en licht, en dat iedereen het verder naar behoren doet.
nope. tis meer dat de gave baanoptie daar isquote:
een dermal anchor?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:00 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind zo'n ding dat in je huid geplaatst wordt wel tof.
ik ben alleen allergisch voor alle soorten oorbellen, dus ik durf niet zo.
maar het lijkt me zo gaaf
hoe heet zoiets nou eigenlijk?
Ah. Zurich zelf is namelijk weinig aanquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:02 schreef simmu het volgende:
[..]
nope. tis meer dat de gave baanoptie daar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |