Maar jij hebt toch een goede band met je inner tokkie?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:55 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik ben er geweest. Er zaten idd een hoop treffers in, maar minstens het dubbele aan missers. Maar het is wel een leuke entertainer. Het publiek bestond trouwens voornamelijk uit tokkies.
En ik.
Ik las een stuk op zw.pagina van een vrouw die 2 keer naar een show was geweest, en dat het 2 keer xact dezelfde show was. Alleen de personen tegen wie hij het had, waren anderen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik geloof best in geesten
ik geloof alleen niet in derek. moet je her en der eens op fok lezen of kijk eens op google.
krijg je een heel andere kijk op het programma.
ze zenden natuurlijk alleen de kloppende stukken uit. hij zit er ook vaak naast volgens kritische mensen die zijn shows bezoeken
ja! zeiden wij ook al!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:49 schreef droomvrouwtje het volgende:
Derek ogeldinges is op tv bij een gezin uit tegelen en die man lijkt op de zanger van Bløf
Ineens geloof ik niet meer zo in die parelketting-broekrokquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja! zeiden wij ook al!
en die mevrouw heeft wat mijn vader een Geitekut zou noemen.(van die lijntjes rond je lippen van het roken.
)
verder kom ik uit een keurig gezin hoor.
Nee hoor, in de 5de of 6de klas is het uitgebreid getest. Testen die zn 4 uur in beslag namen. Kleuren, puzzels weet ik al het allemaal wat nog meer. Echt een soort van spelender wijs. Heb op school ook altijd extra begeleiding gehad. Het vooral het dt f en v gebeuren wat niet blijft hangen bij mijquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:54 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
En iedereen die beschuldigd wordt van een taalfout noemt zich ook meteen dyslectisch als excuus.... Nog eentje dan voor jou Amaranta... mijn laatste irritatie: rede, ipv reden. Als in 'de rede dat ik fouten maak..."
![]()
(sluipt weer weg)
Ik vind haar een beetje op Rachel Hazes lijkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja! zeiden wij ook al!
en die mevrouw heeft wat mijn vader een Geitekut zou noemen.(van die lijntjes rond je lippen van het roken.
)
verder kom ik uit een keurig gezin hoor.
ik kan me idd vrij goed aanpassen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch een goede band met je inner tokkie?
Maar nu staat het hier op Fok, en een beetje redactie heeft dat zo gevonden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:02 schreef lady-wrb het volgende:
hij zou in mijn achting stijgen als hij idd die twee nietgeboren kinderen van mij zou noemen.
dat weet bijna niemand.
aan de andere kant vind ik dat nou ook weer niet zo belangrijk.
Haha.. Tja dat dacht ik ook, maar iedereen die er was merkte dat er iets rondhing, ik laat me snel gek maken zeg maar. Mijn rationeel denkvermogen deed het toen ineens niet meerquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De mobile hier geeft ook nog wel eens een stuiptrekking
eigenlijk wel he? maar het gaat prima. beetje vage kramp maar goed te doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:03 schreef simmu het volgende:
hoor jij niet lekker met een kruikje in bed lady?
wel fijn dat het ok gegaan is en dat het achter de rug is!
Dit is 10 jaar geleden. Het was gewoon een bel en ophang mobiel. Niks bijzonders.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
oh wacht, jij hebt het over een andere mobilequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |