Na een snelle google. Die ken ik toch welquote:
haha, ik had m net geedit.quote:
Dat had ik net gemist.quote:
oh, zo bedoelde ik het niet hoor.quote:
Dat lijkt me idd eng! Maar misschien vindt je parelkettingman het wel fijnquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, zo bedoelde ik het niet hoor.meer dat het op het puntje van mijn tong lag (figuurlijk, niet letterlijk gelukkig!) en dat ik het éindelijk bedacht had. En dat ik tot ik jou reactie las niet zeker was of het wel echt klopte.
Whatsapp ligt er sowieso uit.. Kan niks versturen en krijg niks binnenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:20 schreef Ssserpente het volgende:
Potver, mn whatsapp is ermee gekapt en nu krijg ik m niet meer geïnstalleerd. Tenminste, wel geïnstalleerd, maar bij het verifiëren van mn telefoonnummer loopt ie vast. Iemand tips?
Die wil ik ook nog wel, in mn decoletaat of zoquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:00 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind zo'n ding dat in je huid geplaatst wordt wel tof.
ik ben alleen allergisch voor alle soorten oorbellen, dus ik durf niet zo.
maar het lijkt me zo gaaf
hoe heet zoiets nou eigenlijk?
weet jij een goeie (waar ze er niet na een tijdje uitvallen enzo en hygienisch) waar ze dat doen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:29 schreef moussy het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog wel, in mn decoletaat of zo
nee, maar als je ff geduld hebt, 3 collega's gaan er voor, 1 op dr flutsemuts, de ander binnenkant pols en weer een ander in dr hals, dan wachten we gewoon die verhalen afquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
weet jij een goeie (waar ze er niet na een tijdje uitvallen enzo en hygienisch) waar ze dat doen?
quote:
uh ik heb een samsung en geen iphone of bb, misschien dat dat het verschil is?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:31 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Hmm maar eens proberen dan, hij lag er hier en bij vrienden er namelijk uit...
Dat zou ook nog eens kunnen.. Ach ja en anders hebben we sms of twitter nog hahaquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
uh ik heb een samsung en geen iphone of bb, misschien dat dat het verschil is?
Lekkere plek ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:31 schreef moussy het volgende:
[..]
nee, maar als je ff geduld hebt, 3 collega's gaan er voor, 1 op dr flutsemuts, de ander binnenkant pols en weer een ander in dr hals, dan wachten we gewoon die verhalen af
Schijnt niet pijnlijk te zijn.. Heb ik van horen zeggen, ik moet er zelf niet aan denken.quote:
Goh wist niet dat fok nu ook al een taalschool was.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:30 schreef Kleurdoos het volgende:
herinderen en meschien en nieuwschierigik zag t ymme vandaag nog doen
Ga je nog langs de route staan. Pap loopt weer meequote:Op donderdag 14 juli 2011 18:22 schreef chacama het volgende:
wrb, je hebt het gehad. Nu lekker bijkomen.
Amarante, we duimen hier ook!
En Oeke leuk.. ik zit vanaf zaterdag om de hoek in malden. Hoop dat hetallemaal goedi s gegaan met de tent.
Nee joh je bent niet bejaard, ik vraag me dat ook af en ik ben pas 27quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
maar waarom wil je zo'n technologische puist dan?
gawd, ik word echt in rap tempo een bejaarde ook hè.
Vast niet. Maar sommige dingen kun je leren, een aangezien je niet dom bent, er zijn immers, hele slimme dyslectici, kun je leren hoe je een woord schrijft.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:39 schreef ymme het volgende:
[..]
Goh wist niet dat fok nu ook al een taalschool was.
Kom jij mij even van mijn dislectie (zie weet niet eens hoe je dat schrijft joh) afhelpen en 100% goed nl praten/schrijven leren.
parelketting-broekrokquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
maar waarom wil je zo'n technologische puist dan?
gawd, ik word echt in rap tempo een bejaarde ook hè.
quote:
Omdat je dat altijd zegt, dus ook hier op fok!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]![]()
ha ja.hoe weet jij dat nou weer dat ik dat altijd zeg
Ach mijn kennis en specialiteiten liggen ergens anders.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vast niet. Maar sommige dingen kun je leren, een aangezien je niet dom bent, er zijn immers, hele slimme dyslectici, kun je leren hoe je een woord schrijft.
Dus het is niet nieuwschierig met ch maar met een g. Nieuwsgierig.
ja maar op je onderrug drukt toch constant je broek of rok op dat ding? en dat is volgens de informatie die ik heb gelezen niet goed. dan gaat het ontstekenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:47 schreef Ssserpente het volgende:
Vriendin had er één op dr onderrug. Zwaar gaan ontsteken, ha heeft m eruit moeten slopen samen met een hoop pus.
Ik vond het wel erg mooi trouwens.
Ze had er twee, volgens mij!
Nee, maar dat is wat ik mezelf ook voor hou omdat het hele idee me de rillingen bezorgd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:48 schreef amaranta het volgende:
Zo, ik zap Orlando toch weg. Nu Derek.
Geloven jullie in geesten?
ik geloof best in geestenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:48 schreef amaranta het volgende:
Zo, ik zap Orlando toch weg. Nu Derek.
Geloven jullie in geesten?
Klopt. het bleef ook vaak aan dr broek hangen als ze m uittrok.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar op je onderrug drukt toch constant je broek of rok op dat ding? en dat is volgens de informatie die ik heb gelezen niet goed. dan gaat het ontsteken
En iedereen die beschuldigd wordt van een taalfout noemt zich ook meteen dyslectisch als excuus...quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vast niet. Maar sommige dingen kun je leren, een aangezien je niet dom bent, er zijn immers, hele slimme dyslectici, kun je leren hoe je een woord schrijft.
Dus het is niet nieuwschierig met ch maar met een g. Nieuwsgierig.
Ik ben er geweest. Er zaten idd een hoop treffers in, maar minstens het dubbele aan missers. Maar het is wel een leuke entertainer. Het publiek bestond trouwens voornamelijk uit tokkies.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik geloof best in geesten
ik geloof alleen niet in derek. moet je her en der eens op fok lezen of kijk eens op google.
krijg je een heel andere kijk op het programma.
ze zenden natuurlijk alleen de kloppende stukken uit. hij zit er ook vaak naast volgens kritische mensen die zijn shows bezoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |