dat is alleen maar logisch, tuurlijk frustratie alom, ik doe t ook wel eens hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Niks zo irritant als mensen op Marktplaats die bieden op je product en als je dan mailt dat je akkoord gaat dat ze dan niks meer van zich laten horen![]()
![]()
Zo dat moest ik even kwijt nog op dit tijdstip
Ik was toen net moeder... ik wens ook nog even geen oma te wordenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:38 schreef lady-wrb het volgende:
opa op je 28 ste![]()
toen ik 28 was had ik luca nog niet eens
quote:De werkloze Brit
Ik hou het bij het fatsoen om mijn eigen biedingen af te melden, ok?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:34 schreef Kleurdoos het volgende:
Nou dan vraag ik de volgende keer of jij het even voor me wil doen, okay?
Ja en als je dat hier nou ook doet (afmelden) dan ben ik ook tevredenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik hou het bij het fatsoen om mijn eigen biedingen af te melden, ok?![]()
Laten we het er op houden dat wat ik aanbied er niet nog 10x op staat. Bovendien werk ik zelf altijd via het mijn biedingen lijstje. Als je daar dan de rest van je biedingen in trekt krijgt de eigenaar van de advertentie ook een automatisch berichtje via MP.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat is alleen maar logisch, tuurlijk frustratie alom, ik doe t ook wel eens hoor
dan wil ik 1 ding, waar er 12 van worden aangeboden, dan bied ik op allemaal en wie er reageert (op t laagste bod) daar ga ik mee in zee..
en meestal heb ik geen zin om die andere 11 dan af te mailen![]()
koppelstones, cobblestones, volgens mij is het hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:38 schreef RockabeIIa het volgende:
heet het nu cobblestones of koppelstones?
Ik heb cobblestones volgens mij!
Is echt mooi geworden. Dalijk een afspraak en daarna duik ik gewoon met winterjas de tuin in, denk ik...
oja, nadat ik nog 10 andere dings gedaan heb....
Over een kwartiertje komt er volgens buienradar een buitje aan, als ik buienradar mag geloven is het droog en daarna weer regen en daarna weer droog en daarna weer regen..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kan iemand op buienradar kijken of het over een uur droog is in Assen?
Of is buienradar stuk? Bij mij loopt hij telkens vast.
Ja is het ook, al heb ik een oom die was op zn 35e opa. 28 is inderdaad wel heel erg jong. Moet je toch niet aan denken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:42 schreef droomvrouwtje het volgende:
36 is al vrij jong volgens mij, terwijl op je 18 mama worden vooral vroeger heel normaal was.. Maar ik vind 28 wel heul jong.. Maar ik vind het wel typisch iets wat vaker voorkomt in GB, die britten sporen echt niet..
Omdat ik het zelf zag gebeurenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij gesprongen is? Heeft de machinist dat gezegd? Ik weet het niet hoor, van mn broer. In de volksmond heet het springen, maar ik geloof gewoon niet dat hij gesprongen is. Maar dat zei ik net al, dat ik me afvraag hoe het is gegaan.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:15 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik zit eerste hulp bij opvoeden te kijken. 3 losgeslagen meiden waarvan de jongste van 4 nog met speen rondloopt
Nee!?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:10 schreef moussy het volgende:
[..]dat deden die van mij ook nog toen ze vier waren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |