Net of die buiten komen, gekkiequote:Op donderdag 14 juli 2011 16:17 schreef Swomp het volgende:
Irritante mensen daar langs de kant, het konden wel fok!kers zijn
hehe zou ook kunnenquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:17 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik dacht dat het pinda's waren; vroeg me al af of het supporters voor Aziaten waren of zo.
Leipo ook al gelost dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar is Zubeldia (serieus, dit keer)? Laatste man van Radioshack nog nu kloden ook afhaakt denk ik?
Anders hebben die ook mooi een kutte tour.
Ik zeg DOEN!quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:19 schreef Joeriii het volgende:
Gewoon eerst dit vooruit laten rijden:
[ afbeelding ]
Heerlijk dit 10 dagen doen alsof je kopman bent en dan de eerste de beste keer dat er wordt doorgetrokken vallen er veel benen in duigenquote:
Die was niet onbedoeld tong.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:19 schreef tong80 het volgende:
Leuke onbedoelde woordspeling van Herbert.
Roi een bergkoning noemen.
Enige manier voor Gesink om snel terug te komenquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:20 schreef Tornadovis het volgende:
Nou als je hier naar beneden valt, ben je echt meteen onderaan
daar dacht ik ook aanquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:21 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Enige manier voor Gesink om snel terug te komen.
Kost te veel energie in je eentje tegen zo'n groep. Kan alleen echt tijd opleveren man tegen man.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:20 schreef Yonjuuni het volgende:
Hup Sanchez, wegspringen in de afdaling!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:21 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Enige manier voor Gesink om snel terug te komen.
Als je nu zo rijdt? Denk dat het gewoon over en sluiten is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:20 schreef Pro_Shifty het volgende:
Gesink winnaar op Alpe D'Huez dit jaar?
Daar mag hij voor gaan sparen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
pff, staan die mensen van de daklozenkrant nu ook al daar?
Arroyo pakt een krantje om m in de afdaling te gaan lezen. Die ouwe chillertquote:
Ja hij nam de Metroquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:21 schreef Karina het volgende:
Ten Dam pakte volgens mij de kranten voor onder zijn shirt
DAT, doodeng om aan te kijken maar ook vetquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:22 schreef Cootz het volgende:
F*cking spectaculair, die beelden van die afdaling
Arroyo belt in de afdaling zijn vrouw nog effe dat ie wel lekker rijdtquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:22 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Arroyo pakt een krantje om m in de afdaling te gaan lezen. Die ouwe chillert
Anders kwam hij in de Pers van het pelotonquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Beter dan dat hij in de Spits terecht komt
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:22 schreef Szura het volgende:
Was dat niet Leipo die je van de zijkant zag?
Inderdaad. Hier lijkt toch meer aan de hand, wat niet op te lossen is met een paar dagen sparen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als je nu zo rijdt? Denk dat het gewoon over en sluiten is.
Vandaag ga ik voor mijn ex-adoptierenner en superdaler Geraint Thomas. Nou goed dat laatste dan niet echt.quote:
Rijd op 9 min.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:22 schreef Wilskracht het volgende:
Hoe is het met Gesink (Kijk op de Belg)
Zes minuten achter peloton.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:22 schreef Wilskracht het volgende:
Hoe is het met Gesink (Kijk op de Belg)
Alsof ze nog nooit in de regen van een berg afgefietst zijnquote:
Dat zijn echt acrobaten jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:24 schreef Hammer20 het volgende:
de cameraman die voor het peleton de berg afdendert
Deze tour jwtquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:24 schreef Cootz het volgende:
[..]
Alsof ze nog nooit in de regen van een berg afgefietst zijn
Gaan ze ook nog over de Telegraaf dit jaar?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Beter dan dat hij in de Spits terecht komt
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:24 schreef Agüero het volgende:
[..]
Gaan ze ook nog over de Telegraaf dit jaar?
Nee maar wel over de AD (Alpe D'huez)quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:24 schreef Agüero het volgende:
[..]
Gaan ze ook nog over de Telegraaf dit jaar?
Dood.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:25 schreef Sheepcidus het volgende:
wat als je nou keihard tegen een boom aan rijdt, maarten?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dat is vrij koud in de afdaling
Op het gras met alleen materiaalpechquote:
Nee man, valt wel mee. In deze afdaling kan je doorrollen. Veel pijn en schaaf maar gevolgen vallen meestal wel mee.quote:
Totdat je een rots tegenkomt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:26 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Nee man, valt wel mee. In deze afdaling kan je doorrollen. Veel pijn en schaaf maar gevolgen vallen meestal wel mee.
Gesink vroeg al aan Hoogerland hoe hij ooit verder kon fietsen daarmee. Toch andere mentaliteit?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:26 schreef timm_95 het volgende:
Hoogerland met 33 hechtingen nog voor Gesink
Met 100 over het asfalt is dan denk ik al genoeg om praktisch dood te zijn..quote:
Ja, waar de fuck is diequote:Op donderdag 14 juli 2011 16:26 schreef Snuf. het volgende:
Ik had hier toch wel effe Sammie Sanchez verwacht
Rare verwachtingen heb je dan als je alleen zo simpel denkt dat hij altijd hard gaat afdalen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:26 schreef Snuf. het volgende:
Ik had hier toch wel effe Sammie Sanchez verwacht
Gesink is ook op de weg gevallen. Hoogerland in het gras.(met een beetje prikkeldraad)quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:26 schreef timm_95 het volgende:
Hoogerland met 33 hechtingen nog voor Gesink![]()
En een betonnen paaltje.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:27 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Gesink is ook op de weg gevallen. Hoogerland in het gras.(met een beetje prikkeldraad)
Ik had dit wel verwacht. Mentaal niet in orde.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:26 schreef marcodej het volgende:
Gesink valt wel erg tegen hoor. Is helemaal niet goed.
ja, ongelofelijk maar waarquote:
Rightquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:27 schreef Caland het volgende:
GesinkDe grootste sportfaal sinds die verkeerde wissel van Kramer.
hout en verrotquote:
Met die blonde kop van hemquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:28 schreef Szura het volgende:
Ik vind het trouwens echt bizar dat Gilbert hier nou ook alweer bij zit.
Kan die gast tegenwoordig alles ofzo? Straks rijdt ie nog top-5 in deze etappe.
Zo bizar is dat niet, want hij hoort wel bij de beste 30 klimmers. Dat mannen als Klöden en Gesink lossen komt door valpartijen, waar Gilbert dus geen last van heeft gehad.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:28 schreef Szura het volgende:
Ik vind het trouwens echt bizar dat Gilbert hier nou ook alweer bij zit.
Kan die gast tegenwoordig alles ofzo? Straks rijdt ie nog top-5 in deze etappe.
altijd al geweestquote:
Dat mentale aspect wordt veel te overschat. Ook als hij chagrijnig zou zijn zou hij harder dan dit kunnen trappen. Het lijkt me iets fysieks.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik had dit wel verwacht. Mentaal niet in orde.
Nee die is voor Thomasquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:28 schreef krapula het volgende:
Ruijgh voor de witte trui, is dat reeël?
Renners die zo er doorheen zakken zijn meestal gelijk over voor de rest van de TDF. Gesink is geen Vino die even een zakje bloed haalt en de volgende dag weer knalt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:27 schreef opgebaarde het volgende:
Beter komt Gesink binnen in de bus, kan die misschien nog ergens voor een etappe overwinning gaan
Zou best mogelijk kunnen zijn, weet niet hoe hij presteert in een ronde over drie weken (wie wel?).quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:28 schreef krapula het volgende:
quote:Arroyo negocia con calma la bajada en el grupo de 40 que persigue a Roy y Thomas. 25 km, 3 minutos. #movistarteam #TdF
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:27 schreef Caland het volgende:
GesinkDe grootste sportfaal sinds die verkeerde wissel van Kramer.
U sure, kan dit niet gewoon een hongerklop zijn? Want hij is vandaag wel echt bizar slechtquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:29 schreef Ericr het volgende:
[..]
Renners die zo er doorheen zakken zijn meestal gelijk over voor de rest van de TDF. Gesink is geen Vino die even een zakje bloed haalt en de volgende dag weer knalt.
Wel erg vroeg in de etappe.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
U sure, kan dit niet gewoon een hongerklop zijn? Want hij is vandaag wel echt bizar slecht
denk het wel voor vandaag, maar tamareaaea zit er ook nog bij, en die brit vooraan. En misschien ook nog wel die andere die boven hem staat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:28 schreef krapula het volgende:
dan heeft hij er wel een handje van zeg. Zou dan niet voor het eerst zijnquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
U sure, kan dit niet gewoon een hongerklop zijn?
Betwijfel het.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:30 schreef Pro_Shifty het volgende:
Gesink doet het alleen niet goed nu omdat hij hard gevallen is. Anders had hij wel voor de top 5 mee kunnen doen.
Dat doet alleen die FOK!ker.. Die wil ze omver duwen, moet ie wel snel zijnquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:29 schreef JimboSlice het volgende:
Hoe dom ben je overigens als je als toeschouwer in de afdaling gaat staan kijken, dan zie je ze zelfs nog korter dan in een vlakke rit.
Beide. Je merkt alleen aan alles dat het vertrouwen er niet is. Evans had vorig jaar hetzelfde.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat mentale aspect wordt veel te overschat. Ook als hij chagrijnig zou zijn zou hij harder dan dit kunnen trappen. Het lijkt me iets fysieks.
Er is meer aan de hand manquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:30 schreef Pro_Shifty het volgende:
Gesink doet het alleen niet goed nu omdat hij hard gevallen is. Anders had hij wel voor de top 5 mee kunnen doen.
Lekker boeiend trouwens, waarom hij wel of niet kan meekomen... Hij faalt, punt uit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:30 schreef Pro_Shifty het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:30 schreef Pro_Shifty het volgende:
En dat vertrouwen is er niet omdat zijn fysiek niet top is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Beide. Je merkt alleen aan alles dat het vertrouwen er niet is. Evans had vorig jaar hetzelfde.
Flikker jij maar eens met 60 per uur over de kop en kom dan op het beton terecht.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:30 schreef Drewie het volgende:
je kan wel zeiken over trolls, maar het is gewoon terecht
Breukink heeft de teamorders alleen in het nederlands gegeven en LL denkt dat hij bij Robert moet blijven. Wat een meesterknechtquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:30 schreef Ericr het volgende:
LL Sanchez is volgens mij verkeerd afgedaald, nu al bij Gesink.
Onzin dan snap je de sport gewoon niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:30 schreef Drewie het volgende:
je kan wel zeiken over trolls, maar het is gewoon terecht
Let op Jeannesson, die zit er ook nog steeds bij.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:31 schreef Cara het volgende:
Als TAARAMAE lost is het Robbie in het wit waarschijnlijk
al? Zover was die niet meer voorquote:
Wat dan?quote:
Mja, hij kan die knop niet omzetten, waar anderen dat wel kunnen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dat vertrouwen is er niet omdat zijn fysiek niet top is.
Gesinks blessure in zijn laatste Vuelta was veel zwaarder, toen kon ie ook niet mee uiteindelijk, maar kijk die etappe nog eens en vergelijk het met wat hier gebeurde.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:31 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Flikker jij maar eens met 60 per uur over de kop en kom dan op het beton terecht.
Mag jij daarna even tegen fitte mensen gaan sporten. Ik weet wel wie er gaat winnen.
Er rijden zat gasten in het peloton die ook gevallen zijn. Zwak excuus.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:31 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Flikker jij maar eens met 60 per uur over de kop en kom dan op het beton terecht.
Mag jij daarna even tegen fitte mensen gaan sporten. Ik weet wel wie er gaat winnen.
Iddquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:33 schreef RemcoW23 het volgende:
OMG die reacties op het doorbreken van de zon hier.
Als de echte toppers straks aanzetten...quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:32 schreef marcodej het volgende:
Hup Laurens. Rij ze er bergop allemaal maar af.
Gesink gaat de Tour winnen!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:33 schreef RemcoW23 het volgende:
OMG die reacties op het doorbreken van de zon hier.
Ligt eraan wanneer Contador gaat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Veukleir gaat gewoon geel behouden.
Ik denk dus dat het vermogen van die knop beperkt is. Je kunt wel "Kom op" blijven denken, maar als het fysiek niet wil, dan wil het niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Mja, hij kan die knop niet omzetten, waar anderen dat wel kunnen.
OPquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Idd.
Is ergens een lijstje met punten van de Tourmalet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |