En een betonnen paaltje.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:27 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Gesink is ook op de weg gevallen. Hoogerland in het gras.(met een beetje prikkeldraad)
Ik had dit wel verwacht. Mentaal niet in orde.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:26 schreef marcodej het volgende:
Gesink valt wel erg tegen hoor. Is helemaal niet goed.
ja, ongelofelijk maar waarquote:
Rightquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:27 schreef Caland het volgende:
GesinkDe grootste sportfaal sinds die verkeerde wissel van Kramer.
hout en verrotquote:
Met die blonde kop van hemquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:28 schreef Szura het volgende:
Ik vind het trouwens echt bizar dat Gilbert hier nou ook alweer bij zit.
Kan die gast tegenwoordig alles ofzo? Straks rijdt ie nog top-5 in deze etappe.
Zo bizar is dat niet, want hij hoort wel bij de beste 30 klimmers. Dat mannen als Klöden en Gesink lossen komt door valpartijen, waar Gilbert dus geen last van heeft gehad.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:28 schreef Szura het volgende:
Ik vind het trouwens echt bizar dat Gilbert hier nou ook alweer bij zit.
Kan die gast tegenwoordig alles ofzo? Straks rijdt ie nog top-5 in deze etappe.
altijd al geweestquote:
Dat mentale aspect wordt veel te overschat. Ook als hij chagrijnig zou zijn zou hij harder dan dit kunnen trappen. Het lijkt me iets fysieks.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik had dit wel verwacht. Mentaal niet in orde.
Nee die is voor Thomasquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:28 schreef krapula het volgende:
Ruijgh voor de witte trui, is dat reeël?
Renners die zo er doorheen zakken zijn meestal gelijk over voor de rest van de TDF. Gesink is geen Vino die even een zakje bloed haalt en de volgende dag weer knalt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:27 schreef opgebaarde het volgende:
Beter komt Gesink binnen in de bus, kan die misschien nog ergens voor een etappe overwinning gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |