Net of die buiten komen, gekkiequote:Op donderdag 14 juli 2011 16:17 schreef Swomp het volgende:
Irritante mensen daar langs de kant, het konden wel fok!kers zijn
hehe zou ook kunnenquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:17 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik dacht dat het pinda's waren; vroeg me al af of het supporters voor Aziaten waren of zo.
Leipo ook al gelost dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar is Zubeldia (serieus, dit keer)? Laatste man van Radioshack nog nu kloden ook afhaakt denk ik?
Anders hebben die ook mooi een kutte tour.
Ik zeg DOEN!quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:19 schreef Joeriii het volgende:
Gewoon eerst dit vooruit laten rijden:
[ afbeelding ]
Heerlijk dit 10 dagen doen alsof je kopman bent en dan de eerste de beste keer dat er wordt doorgetrokken vallen er veel benen in duigenquote:
Die was niet onbedoeld tong.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:19 schreef tong80 het volgende:
Leuke onbedoelde woordspeling van Herbert.
Roi een bergkoning noemen.
Enige manier voor Gesink om snel terug te komenquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:20 schreef Tornadovis het volgende:
Nou als je hier naar beneden valt, ben je echt meteen onderaan
daar dacht ik ook aanquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:21 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Enige manier voor Gesink om snel terug te komen.
Kost te veel energie in je eentje tegen zo'n groep. Kan alleen echt tijd opleveren man tegen man.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:20 schreef Yonjuuni het volgende:
Hup Sanchez, wegspringen in de afdaling!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:21 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Enige manier voor Gesink om snel terug te komen.
Als je nu zo rijdt? Denk dat het gewoon over en sluiten is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:20 schreef Pro_Shifty het volgende:
Gesink winnaar op Alpe D'Huez dit jaar?
Daar mag hij voor gaan sparen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
pff, staan die mensen van de daklozenkrant nu ook al daar?
Arroyo pakt een krantje om m in de afdaling te gaan lezen. Die ouwe chillertquote:
Ja hij nam de Metroquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:21 schreef Karina het volgende:
Ten Dam pakte volgens mij de kranten voor onder zijn shirt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |