abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 april 2012 @ 13:38:18 #251
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_110859962
De grotere belangen van de legale drugsindustrie.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 27 april 2012 @ 13:40:42 #252
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_110860065
Een mooie dag voor de maffia, zij zullen de champagne al klaar hebben staan.
"Gravitation is not responsible for people falling in love."
pi_110860250
Ik ga alvast een rondje door de beruchte buurten lopen... even mezelf wegwijs maken.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_110860423
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:30 schreef Basp1 het volgende:

Dat klinkt mij toch in de oren dat de rechtstaat met de voeten getreden wordt, omdat er andere belangen zijn (welke de rechter niet aangeeft) moeten we als burgers dus maar meegaan in de gekte van den haag en hebben we niets meer te vragen of iets rechtsmatig is. :')
Ja en nee. De gekte van Den Haag is nou eenmaal waar de kiezer voor gekozen heeft. Die maken beleid, en dan kan een rechter niet zomaar vaststellen dat dat beleid onrechtmatig is omdat het coffeeshophouders in hun belang treft. Een rechtmatigheidstoetsing is geen vrije belangenafweging.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 27 april 2012 @ 14:42:57 #255
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_110862229
Vertrouwen in de rechtspraak was toch wel laag..
pi_110862908
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 13:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja en nee. De gekte van Den Haag is nou eenmaal waar de kiezer voor gekozen heeft. Die maken beleid, en dan kan een rechter niet zomaar vaststellen dat dat beleid onrechtmatig is omdat het coffeeshophouders in hun belang treft. Een rechtmatigheidstoetsing is geen vrije belangenafweging.
Kom op zeg dat kun je met je gewone boerenverstand toch totaal geen beleid noemen.

Als we dan weten dat denhaag die wietpas wilt invoeren met de argumentatie om de criminaliteit te bestrijden. Maar de coffeeshop gebruikers veroorzaken aan de voorkant niet die criminaliteit, maar de leveranciers aan de achterdeur bij die coffeeshop. Dan zou ik van een rechter toch ook wat van dat boerenverstand verwachten. Helaas had ik het wederom bij het verkeerde eind met mijn inzichten in menselijke logica.

Als we dan ook nog eens moeten constateren dat er in NL en belgie extra agenten moeten worden ingezet omdat men verwacht dat er meer problemen gaan optreden geeft het alleen maar aan dat deze maatregel gewoon totaal contraproductief zijn met de argumenten waarom men deze wilt invoeren. :')
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:04:07 #257
111528 Viajero
Who dares wins
pi_110863061
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Kom op zeg dat kun je met je gewone boerenverstand toch totaal geen beleid noemen.

Als we dan weten dat denhaag die wietpas wilt invoeren met de argumentatie om de criminaliteit te bestrijden. Maar de coffeeshop gebruikers veroorzaken aan de voorkant niet die criminaliteit, maar de leveranciers aan de achterdeur bij die coffeeshop. Dan zou ik van een rechter toch ook wat van dat boerenverstand verwachten. Helaas had ik het wederom bij het verkeerde eind met mijn inzichten in menselijke logica.

Als we dan ook nog eens moeten constateren dat er in NL en belgie extra agenten moeten worden ingezet omdat men verwacht dat er meer problemen gaan optreden geeft het alleen maar aan dat deze maatregel gewoon totaal contraproductief zijn met de argumenten waarom men deze wilt invoeren. :')
Dit inderdaad.

We gaan de wietpas invoeren om overlast te beperken. Ook zetten we extra politie in om de verwachte toename van overlast door de wietpas aan te pakken.

En nog heb je mensen die op dat soort onzinverkopers stemmen...
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_110867485
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:42 schreef Life2.0 het volgende:
Vertrouwen in de rechtspraak was toch wel laag..
Tja, ook onder rechters zullen de effecten van jarenlange antiganjapropaganda wel zijn sporen hebben nagelaten. Te sneu voor woorden inderdaad.

[ Bericht 0% gewijzigd door leRomein op 27-04-2012 17:07:06 ]
celebrate your money
pi_110867544
In dat artikel hiervoor staat dat je alleen lid kunt worden van een coffeeshop in de eigen woonplaats. Volgens mij klopt dat niet. Dat kan ook niet, dat zou echt in strijd zijn met het gelijkheidsbeginsel, niet elke gemeente heeft een coffeeshop, dus dan zou je geen lid kunnen worden.
pi_110867655
quote:
Tilburgse coffeeshop voert regels wietpas niet uit
*UPDATE 14.00* TILBURG/DEN HAAG – De kans bestaat dat een aantal Tilburgse coffeeshophouders per 1 mei de voorschriften rond de dan in te voeren wietpas niet naleeft. Coffeeshop Toermalijn doet dat in ieder geval niet.

Eigenaar Willem Vugs kondigt dat aan, nadat de kortgedingrechter in Den Haag 19 coffeeshophouders in het land en andere belanghebbenden vrijdag in het ongelijk stelde.

Die uitspraak betekent dat coffeeshops over vier dagen alleen nog ingezetenen van Nederland mogen toelaten als lid van een besloten club. Advocaat Maurice Veldman, die een deel van de eisende partijen vertegenwoordigde, kondigde direct na de uitspraak aan dat hij in hoger beroep gaat.

Als voorzitter van de Tilburgse club van shophouders laat Willem Vugs weten ‘zeer teleurgesteld’ te zijn over de uitspraak van de rechter. "Ik kan niet voor collega's spreken in dit geval, zij maken een eigen afweging", benadrukt hij.

Maar als eigenaar van Toermalijn zegt hij: "Wij gaan met onze zaak de maatregelen niet uitvoeren. Het is een principiële kwestie. We moeten discrimineren en worden geacht privacy-gevoelige informatie te overleggen aan de overheid. Dat gaan we niet doen.”

Vugs beseft dat hij daarmee een overtreding begaat. De politie zal wel vanaf 1 mei gaan controleren, vermoedt hij. “Laat het maar een zaak worden. Dan moet een rechter maar bepalen of een burgemeester ons kan dwingen te discrimineren.”

De rechter in Den Haag oordeelt dat het weren van buitenlanders een effectief middel kan zijn om drugstoerisme tegen te gaan, en daarom is toegestaan. Ook is voor de rechter voldoende bewezen dat de softdrugsmarkt voor een groeiend deel in handen is van de georganiseerde misdaad.

Omdat misdaadbestrijding een nationaal belang, zijn lokale bezwaren tegen het beleid niet relevant, vonnist de rechtbank.
Gaat de wietpas net zoiets worden als het rookverbod wat ook in veel kroegen niet meer gehandhaafd wordt. :P

Leuk papieren maatregelen waardoor we een stapel ambtenaren aan het werk zetten maar uiteindelijk toch niet uitgevoerd worden. Ik weet wel waar we flink op kunnen bezuinigen dat zijn die ambtenaren en beleidsmakers die totaal de realiteit van de samenleving uit het oog aan het verliezen zijn. :')
pi_110867790
Heb net even de niet-plaatselijke coffeeshop gebeld, maar je kunt dus ook buiten je eigen gemeente terecht als je maar een uittreksel hebt dat je in een Nederlandse gemeente bent ingeschreven. En de max. van 2.000 deelnemers gaat pas in per 1 januari.

Da's ook raar, dan kunnen er nu bijvoorbeeld 10.000 mensen lid worden en waar blijven die andere 8.000 dan per 1 januari???
pi_110868503
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb net even de niet-plaatselijke coffeeshop gebeld, maar je kunt dus ook buiten je eigen gemeente terecht als je maar een uittreksel hebt dat je in een Nederlandse gemeente bent ingeschreven. En de max. van 2.000 deelnemers gaat pas in per 1 januari.

Da's ook raar, dan kunnen er nu bijvoorbeeld 10.000 mensen lid worden en waar blijven die andere 8.000 dan per 1 januari???
Ligt er denk ik aan hoe het beleid er tegen die tijd voor staat. Mocht men bij het ministerie van Veiligheid en Justitie zo standvastig debiel bezig blijven, dan zullen denk ik de eerste 2000 leden geluk hebben en de rest aangewezen zijn op dealers. Als dit volledig onbegrijpelijke plan toch niet gehandhaafd kan/zal worden (de gemeente Breda heeft bijvoorbeeld al aangegeven niet extra te zullen controleren op de geschifte wietpasmaatregel), dan zou dat hopelijk misschien nog wel loslopen.
celebrate your money
  vrijdag 27 april 2012 @ 17:20:04 #263
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_110868669
He geen moeilijke vragen stellen, opstelten is al verward genoeg!
pi_110871288
Die limiet op pashouders is sowieso debiel. Wat maakt het nou uit of een shop 2000 of 5000 klanten heeft als ze allemaal een legale wietpas hebben?
pi_110871499
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 18:35 schreef -Dries- het volgende:
Die limiet op pashouders is sowieso debiel. Wat maakt het nou uit of een shop 2000 of 5000 klanten heeft als ze allemaal een legale wietpas hebben?
"Ja blowen is en, ehh, blijft gewoon, euh, slecht en dus moet je het aantal consumenten gewoon aanpakken."
celebrate your money
pi_110872583
quote:

[..]

Klopt, maar daar gaat de rechter natuurlijk niet over.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_110872675
quote:

[..]

De rechter toetst alleen de wet. Er is grote kans dat hij het zelf ook onzin vindt, maar dat doet er verder niets toe. Zolang de coffeeshophouders niet onrechtmatig benadeeld worden kan hij zijn boerenverstand in z'n reet steken :P
pi_110873375
De wietpas is bedoeld zodat buitenlanders zoals de Duitse en of Fransen niet meer zo gaan lopen leuren .. op een agressieve manier denk ik maar .. Maar voor de Nederlanders vind ik het niet nodig.
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
  vrijdag 27 april 2012 @ 19:47:39 #269
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_110874117
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:32 schreef AndreaW het volgende:
De wietpas is bedoeld zodat buitenlanders zoals de Duitse en of Fransen niet meer zo gaan lopen leuren .. op een agressieve manier denk ik maar .. Maar voor de Nederlanders vind ik het niet nodig.
Ja! Die buitenlandse dealers zorgen voor overlast :Y
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_110874285
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ja! Die buitenlandse dealers zorgen voor overlast :Y
Dat bedoelde ik niet .. het waren die mensen die de buitenlanders voeren naar de adressen . waar die shit verkocht wordt .. runners?
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
  vrijdag 27 april 2012 @ 20:17:32 #271
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_110875413
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:51 schreef AndreaW het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik niet .. het waren die mensen die de buitenlanders voeren naar de adressen . waar die shit verkocht wordt .. runners?
Dat zijn juist de illigale dealers. Ben bang dat die nu juist meer ruimte krijgen dankzij dit beleid.
吴 曼 迪
  vrijdag 27 april 2012 @ 20:39:03 #272
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_110876437
"De rechter toetst alleen de wet. Er is grote kans dat hij het zelf ook onzin vindt, maar dat doet er verder niets toe. Zolang de coffeeshophouders niet onrechtmatig benadeeld worden kan hij zijn boerenverstand in z'n reet steken :P"

Alleen mensen met een zwarte jas mogen vanaf morgen nog winkelen bij de AH, zou dat niet nadelig zijn voor de AH danwel bevolkingsgroepen op voorhand uitsluiten? :')

En ja drugsrunners (zo noemt de media ze, het zijn geen runners maar pushers (=dealer) krijgen inderdaad vrij spel:
1) meer klanten
2) minder risico
3) minder concurrentie
4) hogere inkomsten
  vrijdag 27 april 2012 @ 20:50:43 #273
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110877005
Gaat de pas nog door eigenlijk?
pi_110890107
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:32 schreef AndreaW het volgende:
Toen ik in Duitsland woonde, kocht ik wekelijks grammetjes kaas in Heerlen. Net als Duitse vrienden van me. Nooit overlast gezien dan wel veroorzaakt. Wat is dat voor kolder?

Het enige wat je nu krijgt, is ongecontroleerde straatverkoop. Dat levert minder overlast???? :N
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_110890118
Op zich is een wietpas geen slecht idee, net als een videotheekpas zeg maar. Maar wel als ie op discriminerende grond wordt uitgegeven.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_110890409
Hopelijk krijgen we weer agekey-achtige taferelen, net zoals met die sigarettenautomaten die alleen op chip zouden werken die je met je paspoort moest activeren op een postkantoor, waarbij achteraf bleek dat het niet kon en daarom we weer teruggingen naar een simpel systeem met een muntje.
Is er verder ook al duidelijkheid over wie het systeem gaat beheren, of mag elke shop zelf bepalen hoe ze het doen? Want in principe blijft de minst fraudegevoelige pas je paspoort of id, en nu zetten we een stap terug met waarschijnlijk een pas waarmee veel makkelijker te frauderen is en het alleen maar makkelijker wordt voor jongeren om wiet te halen.
pi_110890429
Op je paspoort staat niet je woonplaats. ;)

In Heerlen geldt:
- paspoort/ID (geen rijbewijs)
- pasfoto
- uittreksel bevolkingsregister max 4 weken oud

daarmee kan je je wietpas aanvragen.

pi_110892331
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 03:08 schreef El_Matador het volgende:
Op zich is een wietpas geen slecht idee, net als een videotheekpas zeg maar. Maar wel als ie op discriminerende grond wordt uitgegeven.
Een wietpas vergelijken met een videotheekpas is wel heel naief. Dat pasje is het probleem niet de lijsten die voor verschillende overheidsinstanties zomaar beschikbaar moeten zijn is het probleem. Een overheid hoeft toch niet van elke burger zijn gedragingen na te gaan.
pi_110892973
Door deze nieuwe regels ben ik aan het overwegen om vanaf 2013 mn wiet maar bij een "dealer" te kopen... Ik zie het echt niet zitten om mijn gegevens aan een coffeeshop te verlenen.
  zaterdag 28 april 2012 @ 10:59:09 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110893029
Geen enkele coffeeshophouder die ik hierover heb gesproken, gaat een fysieke pas inzetten. Gegevens in de computer en daar blijft het voor de meesten bij. Van een landelijk gelijk systeem lijkt geen enkele sprake te zijn.
Frappant ook dat blijkt dat de gemeente (EHV) in ieder geval bij een digitale uittreksel-aanvraag vraagt naar de reden, waarbij je 'wietpas' kunt aankruisen.

Ik zou ervoor kiezen een andere reden op te geven, je hebt het meest simpele uittreksel nodig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_110893281
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 april 2012 10:59 schreef Copycat het volgende:
Geen enkele coffeeshophouder die ik hierover heb gesproken, gaat een fysieke pas inzetten. Gegevens in de computer en daar blijft het voor de meesten bij. Van een landelijk gelijk systeem lijkt geen enkele sprake te zijn.
Frappant ook dat blijkt dat de gemeente (EHV) in ieder geval bij een digitale uittreksel-aanvraag vraagt naar de reden, waarbij je 'wietpas' kunt aankruisen.

Ik zou ervoor kiezen een andere reden op te geven, je hebt het meest simpele uittreksel nodig.
En hoe zit het met de limieten op het aantal "leden"?
pi_110893295
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 10:13 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Een wietpas vergelijken met een videotheekpas is wel heel naief. Dat pasje is het probleem niet de lijsten die voor verschillende overheidsinstanties zomaar beschikbaar moeten zijn is het probleem. Een overheid hoeft toch niet van elke burger zijn gedragingen na te gaan.
De pas zelf is het probleen niet. Prima dat koffiesjops besloten verenigingen zijn.

Het probleem is dat je in een bepaalde gemeente moet wonen.

Stek je voor dat de HEMA in Nijmegen klanten uit Arnhem zou weigeren...

pi_110893342
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 20:50 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Gaat de pas nog door eigenlijk?
Ja, vanaf a.s. dinsdag in het zuiden.

De besturen van de steden die het meeste last hebben van drugsrunners (Venlo, Maastricht), zijn er trouwens ook erg op tegen. Ze vrezen en merken nu al dat deze drugsrunner toch blijven komen, maar dan in de illegaliteit.
pi_110893349
Waarom wil een gemeente uberhaubt weten waarom je een uitreksel nodig hebt?

Gisteren in tilburg naar een shop geweest en daar is men ook brieven aan het uitdelen dat je een uitreksel van de gemeente nodig hebt. De eerste 500 aanmelders bij die shop krijgen een waardebon.

En wat er ook nog bij staat de pas is 1 jaar geldig en daarna mag je wederom opnieuw een uitreksel bij de gemeente aanvragen.
pi_110893361
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dit hoefde toch niet? Zucht, het is allemaal zo onduidelijk.
pi_110893363
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 april 2012 10:59 schreef Copycat het volgende:

Ik woon in een andere gemeente net buiten Eindhoven en kon juist digitaal uit verschillende redenen kiezen, maar niet wietpas. Dus heb ik maar aangekruist voor een diploma.
  zaterdag 28 april 2012 @ 11:22:36 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110893394
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:15 schreef -Dries- het volgende:

En hoe zit het met de limieten op het aantal "leden"?
Dunno. Wat ik begreep, wordt daar de eerste tijd niet echt op gelet. Maar ik kan me voorstellen dat een aantal hot spots hier, zoals de Pink en High Times, snel aan die limiet zit en ik vraag me af hoe ze dat doen met klant 2001 en verder.
Er zitten zoveel nare haken en ogen aan deze onzin'pas'.
pi_110893395
Nogmaal, je hoeft dus niet in de Gemeente te wonen waar je je wietpas aanvraagt. Dat zou ook wel heel erg in strijd met het gelijkheidsbeginsel zijn omdat niet elke gemeente een coffeeshop heeft.
  zaterdag 28 april 2012 @ 11:24:38 #289
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110893432
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:21 schreef bloodymary1 het volgende:

Ik woon in een andere gemeente net buiten Eindhoven en kon juist digitaal uit verschillende redenen kiezen, maar niet wietpas. Dus heb ik maar aangekruist voor een diploma.
Ik vond het ook heel typisch toen ik het hoorde en later zelf zag. Daar ging mijn laatste greintje vertrouwen in privacy :') .
pi_110893435
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:20 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Dit hoefde toch niet? Zucht, het is allemaal zo onduidelijk.
In Heerlen wel.

pi_110893480
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De pas zelf is het probleen niet. Prima dat koffiesjops besloten verenigingen zijn.

Stek je voor dat de HEMA in Nijmegen klanten uit Arnhem zou weigeren...
Dat is dus juist niet aan de hand zolang je maar ergens in nl woont. Maar een shop zal liever wel een dichtbij wonende klant willen hebben omdat ze maar 2000 klanten in hun bestand mogen hebben.

Waarom is het prima dat shops besloten verenigingen worden daar word ik als cannabisconsument toch ook niet blij van om verplicht altijd bij dezelfde shop te moeten gaan. De argumenten van onze overheid voor het besloten karakter om de criminaliteit terug te dringen is natuurlijk totale waanzin en niet meer als een fantasie wereld beeld wat men heeft van de maatschappij en hoe deze functioneert.
pi_110893485
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Nogmaal, je hoeft dus niet in de Gemeente te wonen waar je je wietpas aanvraagt. Dat zou ook wel heel erg in strijd met het gelijkheidsbeginsel zijn omdat niet elke gemeente een coffeeshop heeft.
Dat moet dus wel; precies het punt...

pi_110893522
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Leuk dan dat gemeentes hun eigen intrepetatie aan deze belachelijk regel mogen geven. Dan open jij je eigen shop in het dorp waar je woont.
  zaterdag 28 april 2012 @ 11:36:26 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110893646
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:27 schreef Basp1 het volgende:

Waarom is het prima dat shops besloten verenigingen worden daar word ik als cannabisconsument toch ook niet blij van om verplicht altijd bij dezelfde shop te moeten gaan.
Zoals ik het begreep, kun je je gewoon inschrijven bj diverse shops. Er is (vooralsnog) geen controle op het aantal inschrijvingen per persoon en je moet natuurlijk je uittreksel enkel tonen, niet achterlaten.
pi_110894000
quote:

[..]

Nee, dat is dus echt niet waar. In heel veel artikelen wordt dat verkeerd gesteld. Maar het is echt niet zo. Die verwarring wordt gemaakt omdat je een uittreksel uit het bevolkingsregister moet halen bij je eigen gemeente. Maar dat is omdat je daarmee aan kunt tonen dat je in Nederland woont. Hier in mijn gemeente is geen coffeeshop, maar ik kan gewoon lid worden van een coffeeshop in een gemeente 15 km verderop. Heb dat al nagevraagd ook.
pi_110894504
quote:

[..]

Lekker duidelijk allemaal :')

Maar die 2000 max klanten regel is dus wel werkelijkheid? Fijn is dat, ik kom maar 1x per 3 weken ofzo in een shop en koop vrij weinig. Zal je zien dat zowat elke coffeeshop mij laat schieten als die 2000 plekken vol zijn. Waar moet je dan heen?
  zaterdag 28 april 2012 @ 12:16:01 #297
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110894578
quote:

[..]

Lijkt me nogal krom voor mijn neef in Lutjebroek. Die mag dan geen wiet meer kopen?
  zaterdag 28 april 2012 @ 12:16:49 #298
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110894615
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zoals ik het begreep, kun je je gewoon inschrijven bj diverse shops. Er is (vooralsnog) geen controle op het aantal inschrijvingen per persoon en je moet natuurlijk je uittreksel enkel tonen, niet achterlaten.
Ik begreep juist dat je je maar kunt inschrijven bij één shop en dat wordt dan als het ware je wiethonk voor de rest van je leven?
pi_110894651
Mooie maatregel dit!
Wordt over een paar dagen ingezet terwijl niemand eigenlijk weet hoe het precies werkt...
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  zaterdag 28 april 2012 @ 12:20:44 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110894744
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 12:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

Ik begreep juist dat je je maar kunt inschrijven bij één shop en dat wordt dan als het ware je wiethonk voor de rest van je leven?
De coffeeshophouders die ik hierover sprak, gaven aan dat dat niet het geval is. Met uittreksel kun je je volgens hen bij meerdere shops inschrijven.
Zo zie je maar weer hoe onduidelijk alles is. Voor iedereen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')