Precies.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Iig de leeftijd verlagen vanaf 14/15
zoals hier al vaker is gezecht pedofilie is geen ziektequote:Op donderdag 14 juli 2011 21:53 schreef Smirnoff_Ice_ het volgende:
Het is gewoon niet normaal, het is een ziekte kerel.
Een ziekte die jij hebt. Als jij het normaal vind om met hulpeloze kindjes onder de 10 te neuken, ben je ziek. Als ik aan 1 ding een hekel heb dan zijn het pedofielen. Ik zou ze allemaal de kanker inslaan, allemaal. Vieze mensen zijn dat. En ziek...
Als ze het niet willen? anders wel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:33 schreef PurpleHazel het volgende:
Sorry hoor maar ik vind dat je van kinderen onder de 18 af moet blijven als ze het niet willen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:00 schreef Velma het volgende:
Net als deze knakworst. Vroeger dachten we ook dat homoseksualiteit een ziekte is, maar waarom kan het niet normaal zijn dat mensen van lekkere strakke kutjes onder de 10 houden?
Ik bedoel als je 17 bent en je wilt graag sex met iemand van 25 oké maar niet als je 14 bent en sex wilt met iemand van 25 of ouderquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:55 schreef Queque het volgende:
[..]
Als ze het niet willen? anders wel?
homosexualiteit en pedofilie zijn allebei afwijkingen, het is een kwestie van beschaving hoe je ermee omgaat.
Seks is met ks. We zijn hier niet in de United ShitStates of America.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:14 schreef PurpleHazel het volgende:
Maar zo wie zo volwassen mensen die sex willen hebben met een kind
Hmmquote:maar waarom kan het niet normaal zijn dat mensen van lekkere strakke kutjes onder de 10 houden?
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:51 schreef Skull-splitter het volgende:
In essentie ben ik het met je eens.
Ooit een hele klas op de politieacademie op de kast gekregen door dezelfde stelling in te nemen toen we met zedenwetgeving bezig waren: zedenwetgeving is als geen ander onderhevig aan de tijdsgeest en geldende seksuele moraal.
De wet is daar ook op punten erg grijs in.
Ik praat niets goed, maar het is en blijft net als heteroseksualiteit en homoseksualiteit een seksuele voorkeur. Dat het niet helemaal gezond is op het gebied van leeftijdsverschil en machtspositie staat echter als een paal boven water.
Autistquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Seks is met ks. We zijn hier niet in de United ShitStates of America.
Jij voelt je wel erg aangesproken. Heb je zelf zulke gevoelens? prima als dat zo is trouwens, ik wil niemand veroordelen op basis van gevoelens.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:47 schreef Charlottemay het volgende:
Kunnen we dan eens een keer normaal praten, ik wil het met jullie niet hebben over neuken etc. Mensen die iets bijzonders voelen voor een ander mens, ongeacht leeftijd of andere verschillen, verdienen meer respect.![]()
Zo maken we het maatschappelijke probleem alleen nóg maar groter. Maar dat is denk ook ook de bedoeling van velen hier.
En Zo wie zoquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Seks is met ks. We zijn hier niet in de United ShitStates of America.
Dat een pedofiel niet altijd alleen aan seks met een kind denkt, neemt niet weg dat hij/zij daar wel aan denkt en dat die bewondering ook een seksuele kant heeft.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:35 schreef Charlottemay het volgende:
Een echte pedofiel denkt niet altijd alleen maar aan seks met een kind in de zin van geslachtsgemeenschap, een efebofiel ook niet. Het is meer een bewondering voor de schoonheid van lichaam en uitstraling.Als je van kinderen houdt wil je juist het beste voor hen en denk je in de verste verte niet aan misbruik.
Omdat zowiezo ook met een z geschreven mag worden. Spellingsnazi.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:58 schreef MuRKie het volgende:
[..]
En Zo wie zo
Waarom kunnen mensen nou nooit gewoon sowieso schrijven?! Of qua ipv kwa
Meest waardevolle post uit dit topic.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:13 schreef Baszh het volgende:
Wat ziek is of gezond, wat normaal is of abnormaal, wordt door de samenleving en wetenschap bepaald. Afhankelijk van de tijdgeest en cultuur. Als wij het als ziekte definiëren dan is het een ziekte.
Flikker op met je troll.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:00 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Omdat zowiezo ook met een z geschreven mag worden. Spellingsnazi.
Ga nu maar weer terug naar martijn, viespeukquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:35 schreef Charlottemay het volgende:
Ja.Ik wil hier even mijn commentaar kwijt. Waarom wordt hier nooit eens normaal gedacht en gepraat?(Uitzonderingen daargelaten)
Hebben jullie wel door dat efebofilie en ook pedofilie weleens een hele mooie geaardheid kan zijn?
Dat het wel eens om een soort liefde gaat, ipv alleen maar seks/aantrekkingskracht.Ik vind het heel erg dat er ZO gepraat wordt over pedofielen en efebofielen.
Een echte pedofiel denkt niet altijd alleen maar aan seks met een kind in de zin van geslachtsgemeenschap, een efebofiel ook niet. Het is meer een bewondering voor de schoonheid van lichaam en uitstraling.Als je van kinderen houdt wil je juist het beste voor hen en denk je in de verste verte niet aan misbruik.
Is dat verboden dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:36 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik duidde ook niet op een vergelijking met een AA groep. Ik duidde op een vergelijking met stichting Martijn. Dat is een groep pedoa's die elkaar op ideeën brengen, elkaar voorzien van materiaal, elkaar leren hoe ze bepaalde bestanden goed kunnen beveiligen, etc.
Troll!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:35 schreef Charlottemay het volgende:
Ja.Ik wil hier even mijn commentaar kwijt. Waarom wordt hier nooit eens normaal gedacht en gepraat?(Uitzonderingen daargelaten)
Hebben jullie wel door dat efebofilie en ook pedofilie weleens een hele mooie geaardheid kan zijn?
Dat het wel eens om een soort liefde gaat, ipv alleen maar seks/aantrekkingskracht.Ik vind het heel erg dat er ZO gepraat wordt over pedofielen en efebofielen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Terechten klacht: Als homofilie legaal is zou dit ook mogen. Iig de leeftijd verlagen vanaf 14/15
Homofilie mag omdat 2 volwassen (of iig volwassen genoeg) mensen zelf beslissen dat ze het willen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Terechten klacht: Als homofilie legaal is zou dit ook mogen. Iig de leeftijd verlagen vanaf 14/15
Ook homo's kunnen verkracht worden.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:36 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Homofilie mag omdat 2 volwassen (of iig volwassen genoeg) mensen zelf beslissen dat ze het willen.
Bij pedofilie wordt er betwijfeld of het kind in staat is te beseffen wat het beslist en bestaat de vrees dat het eenvoudig gemanipuleerd kan worden door de volwassene.
Klein verschil.
Wat heeft dat er in hemelsnaam mee te maken? Wel eens van consenting adults gehoord?quote:
Een dochter van kennissen van mij is 12 en zij heeft tieten, een pront cupje B, ik kijk daar natuurlijk niet naarquote:Op zondag 17 juli 2011 20:08 schreef DemonRage het volgende:
Mensen die seksueel opgewonden raken van vervelende schepsels die met hun tengels nergens vanaf kunnen blijven, luidruchtig zijn, overal voor je voeten lopen en alles besmeuren met waar ze buiten in hebben liggen rollen...
Ohjah... en geen tieten hebben.
Tot 10 jaar geleden was de wettelijke leeftijdsgrens voor onbetaalde seks in Nederland 12. Nu is deze 16 (met enkele uitzonderingen).quote:Op zondag 17 juli 2011 20:14 schreef BabeWatcher het volgende:
De leeftijdsgrens is tweehonderd jaar geleden ingesteld, gebaseerd op de leeftijd waarop vrouwen toen borsten kregen. Toen was dat 18 jaar. Het wordt tijd deze totaal achterhaalde regelgeving aan te passen aan de realiteit. Verder moet de straf voor verkrachting verhoogd worden, of desnoods bestraft met castratie, zodat recidive onmogelijk wordt.
Ik zit er dan een paar jaar naast, maar de essentie is dat onze leiders mijlenver van het volk en de werkelijkheid afstaan.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:57 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Tot 10 jaar geleden was de wettelijke leeftijdsgrens voor onbetaalde seks in Nederland 12. Nu is deze 16 (met enkele uitzonderingen).
Hoe kom jij op 200 jaar geleden ?
Kun je wellicht even de post aanwijzen waar men zegt dat gedwongen seks met wie dan ook oke is?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:33 schreef PurpleHazel het volgende:
Sorry hoor maar ik vind dat je van kinderen onder de 18 af moet blijven als ze het niet willen
Meestal hebben kleine kindjes nog geen sexdrive he.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:53 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Kun je wellicht even de post aanwijzen waar men zegt dat gedwongen seks met wie dan ook oke is?
Mensen van 17 ook niet ? Want er werd "onder de 18" gezegd.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:56 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Meestal hebben kleine kindjes nog geen sexdrive he.
Op een dag wordt je wakker, dan ben je ineens 18 jaar. Vrouwen hebben dan ineens tieten en mannen ineens baardgroei.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:58 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Mensen van 17 ook niet ? Want er werd "onder de 18" gezegd.
Jij bent zo'n Amerikaan die iemand van 17 jaar 364 dagen en 23 uur als klein onschuldig kind ziet maar zodra ze 18 is mag ze zich vol laten pompen door negerts geschapen als paarden?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:56 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Meestal hebben kleine kindjes nog geen sexdrive he.
Gast, ik lees 'pedofilie' en denk dan niet aan sex tussen een 17 jaar 364 en 23 uur vrouwke en een man van .. laten we zeggen 30. Dan denk ik aan 11 jarigen waar er tussen de beentjes wordt gevoeld.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:02 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Jij bent zo'n Amerikaan die iemand van 17 jaar 364 dagen en 23 uur als klein onschuldig kind ziet maar zodra ze 18 is mag ze zich vol laten pompen door negerts geschapen als paarden?
sinds wanneer is er sprake van consent bij verkrachting?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heeft dat er in hemelsnaam mee te maken? Wel eens van consenting adults gehoord?
Je snapt me niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:59 schreef najazeg het volgende:
sinds wanneer is er sprake van consent bij verkrachting?
Deze dame zou ik keihard vol willen pompen. Dan ga ik me niet eerst afvragen, is ze 15? Dan mag je namelijk nietquote:Op zondag 17 juli 2011 19:34 schreef RickoKun het volgende:
Dan ben ik maar ziek in mijn hoofd
[ afbeelding ]
Gadver. Van 12jarige blijf je af.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen die pedofilie een ziekte noemen
Mensen die denken dat seks willen met mensen tussen 12 en 16 pedofilie is
En wat nou als je 13 ben? Dan is het ook pedofiliequote:Op zondag 17 juli 2011 23:57 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Gadver. Van 12jarige blijf je af.
Hier heb ik het ook over gehad boven al, ik nam even het uiterste voorbeeld ter demonstratie voor de gestoordheid van zijn post.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
En wat nou als je 13 ben? Dan is het ook pedofilie
Pedofilie is een geaardheid en als je 12 -16 wil ben je efebofielquote:Op maandag 18 juli 2011 00:03 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Hier heb ik het ook over gehad boven al, ik nam even het uiterste voorbeeld ter demonstratie voor de gestoordheid van zijn post.
neequote:Op zondag 17 juli 2011 23:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
En wat nou als je 13 ben? Dan is het ook pedofilie
waar maak je uit op dat ik het daar niet mee eens benquote:Op zondag 17 juli 2011 23:57 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Gadver. Van 12jarige blijf je af.
Da's ook smerig, kut.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Pedofilie is een geaardheid en als je 12 -16 wil ben je efebofiel
lezen dipshit
Het feit dat ... huh. Ok.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom zet je me neer als een viespeuk als ik met feiten kom
Pedofilie is een geaardheidquote:
Je gaf de indruk dat je het prima vind om met 12-16 jarigen het bedje in te duiken, sorry dat ik je niet voor je ware mooie karakter zag.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Pedofilie is een geaardheid
12-16 aantrekkelijk vinden valt niet onder pedofilie
vervolgens noem je het een gestoorde post
Oh ik dacht dat we een interessante discussie zouden kunnen hebbenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:10 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Je gaf de indruk dat je het prima vind om met 12-16 jarigen het bedje in te duiken, sorry dat ik je niet voor je ware mooie karakter zag.
Je bent behoorlijk op de hoogte?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Pedofilie is een geaardheid
12-16 aantrekkelijk vinden valt niet onder pedofilie
Waarover, het heeft gewoon een andere naam, wat is daaraan te discussieren?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we een interessante discussie zouden kunnen hebben
Wat.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is allom bekend, jij bent slecht op de hoogte.
pedofielquote:
Ik had het meer over zijn feitenkennis.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
pedofiel
pedo = kinder
fiel = houden van
kinder liefhebber dus eigenlijk, een pedoseksueel is pas een gevaarlijk iemand, een adolescent is geen kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |