Net als deze knakworst. Vroeger dachten we ook dat homoseksualiteit een ziekte is, maar waarom kan het niet normaal zijn dat mensen van lekkere strakke kutjes onder de 10 houden?quote:"Het draagt bij aan de heksenjacht op pedoseksuelen, die er alleen maar voor zorgt dat ze zich niet laten behandelen, maar dat ze ondergronds gaan", stelt van Marle.
Terechten klacht: Als homofilie legaal is zou dit ook mogen. Iig de leeftijd verlagen vanaf 14/15quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Net als deze knakworst. Vroeger dachten we ook dat homoseksualiteit een ziekte is, maar waarom kan het niet normaal zijn dat mensen van lekkere strakke kutjes onder de 10 houden?
Waarom kan pedofilie ook niet een vorm van seksuele voorkeur zijn? Ik heb zo mijn grenzen natuurlijk, maar vanaf een jaartje of 15-16 wil ik ze gewoon legaal kunnen neuken hoor.. Nu loop ik kans om à la DSK of Julian Assange genakt te worden snapje?
klacht: chicks van 15 moeten gewoon legaal geneukt kunnen worden, maar mag niet, want wordt als een ziekte gezien
Niet dat jij ooit een kans zou maken, of het nou kneitergeile milfs betreft of 14/15jarigen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Terechten klacht: Als homofilie legaal is zou dit ook mogen. Iig de leeftijd verlagen vanaf 14/15
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Anders lees je even wat pedofilie inhoudt
Waar jij het over hebt, is efebofilie![]()
Faalhaas
Hallo Martijn, hoe is het met je?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Faalhaas
ik wou het net zeggen maar je was me voor. Bovenstaande dusquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Faalhaas
Dat. Voor eens en altijd svp.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Faalhaas
Niet alle chicks van 15 jaar zijn al aan het puberen/geslachtsrijp, dus in feite kan het gewoon pedofilie zijn. Dat is niet te ruiken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Faalhaas
Nou, daar zijn de meningen over verdeeld of dat te ruiken isquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet alle chicks van 15 jaar zijn al aan het puberen/geslachtsrijp, dus in feite kan het gewoon pedofilie zijn. Dat is niet te ruiken.
Dus jij vind het goed als een meerderjarige jouw zoon/dochter even onder handen neemt?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Net als deze knakworst. Vroeger dachten we ook dat homoseksualiteit een ziekte is, maar waarom kan het niet normaal zijn dat mensen van lekkere strakke kutjes onder de 10 houden?
Waarom kan pedofilie ook niet een vorm van seksuele voorkeur zijn? Ik heb zo mijn grenzen natuurlijk, maar vanaf een jaartje of 15-16 wil ik ze gewoon legaal kunnen neuken hoor.. Nu loop ik kans om à la DSK of Julian Assange genakt te worden snapje?
klacht: chicks van 15 moeten gewoon legaal geneukt kunnen worden, maar mag niet, want wordt als een ziekte gezien
Ik heb niet zo'n goede reukorganen, maar zal het vast wel ruiken als ik met mijn neus met haar clitje aan het stoeien ben, maar dan is het al te laat of niet?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, daar zijn de meningen over verdeeld of dat te ruiken is.
Redelijke hypothetische vraag, aangezien ik pas 21 ben en voorlopig nog niet aan kinderen krijgen denkquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dus jij vind het goed als een meerderjarige jouw zoon/dochter even onder handen neemt?
Terechte klacht, het is dat onze maatschappij het niet okee vindt. In andere landen is het wel okee en wordt er niet moeilijk over gedaan, daar wordt het niet gezien als een ziekte (mits je echt onder de 14 zakt).quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik betwijfel of pedofielie wérkelijk een 'sexuele voorkeur' genoemd kan worden omdat je toch vaak ziet dat het deel lijkt te zijn van een psychische sociale ontwikkelingsstoornis waarbij de betreffende persoon zeer veel moeite heeft een gelijkwaardige relatie aan te gaan...quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik praat niets goed, maar het is en blijft net als heteroseksualiteit en homoseksualiteit een seksuele voorkeur. Dat het niet helemaal gezond is op het gebied van leeftijdsverschil en machtspositie staat echter als een paal boven water.
Jij bent zeker 12?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:59 schreef Bombvis het volgende:
Ik mis plaatjes om de klacht te kunnen begrijpen
Ik vind het trouwens ook typisch dat, voornamelijk de pedo's die het nieuws halen, mannelijk zijn en ook voornamelijk mannelijke slachtoffertjes maken..quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:03 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik betwijfel of pedofielie wérkelijk een 'sexuele voorkeur' genoemd kan worden omdat je toch vaak ziet dat het deel lijkt te zijn van een psychische sociale ontwikkelingsstoornis waarbij de betreffende persoon zeer veel moeite heeft een gelijkwaardige relatie aan te gaan...
veelal zijn pedofielen zelf duidelijk homo- of hetereoseksueel georienteerd, maar hebben een zekere 'angst' deze seksuele belevenis aan te gaan met een 'gelijkwaardig' persoon en hiermee ook en duidelijk sociaal contact te hebben.
het is ook niet voor niks dat de meste pedofielen zélf een verleden hebben van sexueel of lichamelijk/geestelijk misbruik in hun kindheid.
Overigens is er nog wat anders wat me vaak stoort aan de discussie over pedofielen en pedoseksuelen: deze concentreert zich veelal volledig op de daders, stelt die daders in het centrum en maakt ook soms makkelijk ongewild slachtoffers tot daders..
Imho begint een beter bestrijding van pedofilie ook bij een véél betere en effectievere begeleiding en ondersteuning aan de slachtoffers, ook enige tijd _na_ het misbruik warvan deze slachtoffer werden....
het is imho schandelijk dat de staat meer investeert in het bestraffen van daders, maar fiks bespaart op verdere hulp aan de slachtoffers
Vandaar mijn laatste zin.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:03 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik betwijfel of pedofielie wérkelijk een 'sexuele voorkeur' genoemd kan worden omdat je toch vaak ziet dat het deel lijkt te zijn van een psychische sociale ontwikkelingsstoornis waarbij de betreffende persoon zeer veel moeite heeft een gelijkwaardige relatie aan te gaan...
veelal zijn pedofielen zelf duidelijk homo- of hetereoseksueel georienteerd, maar hebben een zekere 'angst' deze seksuele belevenis aan te gaan met een 'gelijkwaardig' persoon en hiermee ook en duidelijk sociaal contact te hebben.
het is ook niet voor niks dat de meste pedofielen zélf een verleden hebben van sexueel of lichamelijk/geestelijk misbruik in hun kindheid.
Overigens is er nog wat anders wat me vaak stoort aan de discussie over pedofielen en pedoseksuelen: deze concentreert zich veelal volledig op de daders, stelt die daders in het centrum en maakt ook soms makkelijk ongewild slachtoffers tot daders..
Imho begint een beter bestrijding van pedofilie ook bij een véél betere en effectievere begeleiding en ondersteuning aan de slachtoffers, ook enige tijd _na_ het misbruik warvan deze slachtoffer werden....
het is imho schandelijk dat de staat meer investeert in het bestraffen van daders, maar fiks bespaart op verdere hulp aan de slachtoffers
Dit dus.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:04 schreef MuRKie het volgende:
De romeinen Grieken deden vroeger niet anders dan seks hebben met kleine jongetjes..
Was onderdeel van hun training/levensles
quote:
Mis je die tijd?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:04 schreef MuRKie het volgende:
De romeinen deden vroeger niet anders dan seks hebben met kleine jongetjes..
Was onderdeel van hun training/levensles
Mis ik die tijd? Ik weet niet maar als je een beetje kan rekenen dan kom je tot de conclusie dat ik die tijd niet meegemaakt kan hebben en dus ook niet zou kunnen missen.quote:
Alsof ik weet hoe oud jij bent..quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:14 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Mis ik die tijd? Ik weet niet maar als je een beetje kan rekenen dan kom je tot de conclusie dat ik die tijd niet meegemaakt kan hebben en dus ook niet zou kunnen missen.
En nee ik ben het er ook niet mee eens. Ik geef alleen aan dat het niet alleen van deze tijd is.. En dat het ooit geaccepteerd is geweest. Het is iets wat door de huidige maatschappij afgekeurd is/wordt.. Daar ben ik het echter wel 100% mee eens!
Zolang ze dat soort praatgroepen niet gaan gebruiken om elkaar te stimuleren of elkaar op ideeën te brengen ofzo. Want dan zou het juist een soort van Stichting Martijn worden en dat is juist wat je niet moet willen naar mijn idee.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:12 schreef zoefschildpad het volgende:
In tegenstelling tot homoseksualiteit is er bij pedoseksualiteit meestal sprake van een slachtoffer. Dit gaat niet om het verlagen van de leeftijd waarop geneukt mag woden met 1 of 2 jaar, maar om kineren van 10 die niet geslachtsrijp zijn en daarom ook geen piemels in hun lichaam willen hebben. En als je ze toch overtuigt om mee te werken kan het zo zijn dat je ze overtuigd vanuit een machtspositie simpelweg omdat kinderen doen wat volwassenen zeggen (zeker tot de puberteit).
that said, er zijn naar schatting minstens 100.000 pedofielen in nederland (stond op wikipedia, kan het niet zo snel weer terugvinden) de overgrote meerderheid daarvan doet geen kind kwaad. al dat gezeur over hun ballen eraf snijden schiet niemand iets mee op. Ik zou daarom pleiten voor de stichting van een praatgroep, vergelijkbaar met AA, waarin pedofielen kunnen bespreken hoe ze om moeten gaan met hun seksuele orientatie.
Hier geloof ik niets van. hetero's hebben net zo goed vaak een seksuele interresse in iemand waar ze niet achteraan durven gaan en er zijn zeker ook pedofielen die een gelijkwaardige relatie met een kind als ideaal zien.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:03 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van een AA groep die omsloeg naar een massaal zuipfeest. nou ja, het kan best dat dat gebeurt maar dat is uiteraard niet de opzet. Een groot genoege groep zou dit moeten voorkomen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:18 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Zolang ze dat soort praatgroepen niet gaan gebruiken om elkaar te stimuleren of elkaar op ideeën te brengen ofzo. Want dan zou het juist een soort van Stichting Martijn worden en dat is juist wat je niet moet willen naar mijn idee.
Ik duidde ook niet op een vergelijking met een AA groep. Ik duidde op een vergelijking met stichting Martijn. Dat is een groep pedoa's die elkaar op ideeën brengen, elkaar voorzien van materiaal, elkaar leren hoe ze bepaalde bestanden goed kunnen beveiligen, etc.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:28 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van een AA groep die omsloeg naar een massaal zuipfeest. nou ja, het kan best dat dat gebeurt maar dat is uiteraard niet de opzet. Een groot genoege groep zou dit moeten voorkomen.
ik vrees dat je mn post niet goed begrijpt... ik stel nu juist dat je geén vergelijking kunt treffen met enerzijds heteroseksuelen/homoseksuelen en anderszijds pedofielie alsof dat óók een secuele voorkeur is....quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:24 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Hier geloof ik niets van. hetero's hebben net zo goed vaak een seksuele interresse in iemand waar ze niet achteraan durven gaan en er zijn zeker ook pedofielen die een gelijkwaardige relatie met een kind als ideaal zien.
Sorry dat ik altijd zo op je topics reageer jongen!!! Was niet mijn bedoeling om je te kwetsen.....quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:48 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Niet dat jij ooit een kans zou maken, of het nou kneitergeile milfs betreft of 14/15jarigen.
Ik zie je punt wel, en dat zal zeker voor een subset van de pedofielen gelden, en die zijn dan inderdaad meer sociaal vreemd dan pedofielen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik vrees dat je mn post niet goed begrijpt... ik stel nu juist dat je geén vergelijking kunt treffen met enerzijds heteroseksuelen/homoseksuelen en anderszijds pedofielie alsof dat óók een secuele voorkeur is....
Pedofielen hébben gewoon zelf ook een homo- of heteroseksuelen voorkeur en sommigen lijken zelfs biseksueel te zijn, alhoewel dat meestal de ergste groep is die vooral geweldadig misbruik maakt uit sexuele frustratie.
Bij pedofilie speeltjuist altijd als esentieel punt mee dat de pedofielen zulke kinderen als 'ongevaarlijk' ervaren en tevens dat deze een gelijkwaardige relatie niet aan durven of kunnen gan met een gelijkwaarig persoon van ongeveer de gelijke leeftijd...
De meeste pedofielen hebben inderdaad een erg, maar ook onrealistisch ideaalbeeld van kinderen als 'altijd goed', of 'engeltjes'...
punt hierbij is altijd dat de ongelikwaardigheid een onmiskenbaar element is....
Veelal ook in een mate waarbij de pedofielen zélf niet goed doorhebben date r een grote ongelikwaarigheid bestaat en de 'relatie' die ze denken te hebben per definitie geen realistisch beeld is van een gelijkwaardige omgang tussen mensen
Daar gaat de discussie niet om: zeden zijn de ultieme uiting van een tijdsgeest. In de middeleeuwen mocht je echt geen seks hebben, wellicht dat daar de voedingsbodem voor het huidige kindermisbruik in de kerk in terug te vinden is, want het is gewoon de aard van het beest.quote:
vast, de meeste pedofielen houden zichzelf voor dat ze alles doen 'met instemming van dat kind'...quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:27 schreef zoefschildpad het volgende:
Ik denk dat een grote hoeveelheid pedofielen een kind niet willen ontvoeren en bruut verkrachten, maar het op een meer traditionele manier lief wil hebben, en die liefde ook terug wil voelen voor er ook maar iets seksueels zou gebeuren.
Dus niks verandert?quote:
Laat ik even duidelijk zijn en zeggen dat het overgrote merendeel van de pedofielen nog nooit een kind kwaad heeft gedaan en dat over het algemeen ook niet van plan is. wat pedoseksuelen denken kan me niets schelen, die moeten de cel in.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
vast, de meeste pedofielen houden zichzelf voor dat ze alles doen 'met instemming van dat kind'...
Ik weet ook dat een <insert mooie filmster hier> mij niet wil neuken, waarom zou dat betekenen dat ik er niet van zou dromen?quote:enkel, en dat is juist ook een vand e redenen dat ik pedofilie als psycho-sexuele stoornis benoem, die pedofielen hebben niet tot nauwelijks door dat een kind dus geen 'volwassen' en 'bewuste' keuzes kan maken in een vermeend 'gelijkwaardige omgang' die de pedofiel misschien zich voorstelt te hebben,
Again, als er inderdaad sprake is van een pedoseksueel dan deugt hij niet en moet hij de cel in met tbs en dwangverpleging. we hebben het over pedofielen, niet pedoseksuelen. seksuele voorkeur en niet seksuele realiteit.quote:Al helemaal niet waar de omgang ook sexuele aspecten kent, dingen die de pedofiel al door jarenlange ervaring zeer bekend zijn, maar voor een kind net nieuw zijn en voroal iets is wat ze nog maar net aan het ontdekken zijn...
Dàt maakt de sexuele omgang tussen een pedofiel, zelfs als die pedofiel en enorme opgehemeld 'ideaal-beeld' zich voorhoud zo onverantwoordelijk
pedoseksuelen zijn idd zelf al direkt strafbaar...quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:42 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Laat ik even duidelijk zijn en zeggen dat het overgrote merendeel van de pedofielen nog nooit een kind kwaad heeft gedaan en dat over het algemeen ook niet van plan is. wat pedoseksuelen denken kan me niets schelen, die moeten de cel in.
Dit dus, de meesten zijn voor totdat het eigen kinderen betreft.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dus jij vind het goed als een meerderjarige jouw zoon/dochter even onder handen neemt?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:15 schreef mymoodfentje het volgende:
15 jarige willen neukengadverdamme
ze moet toch minimaal 18 zijn.
15 jaarga met je poppen spelen
Ik denk dat onze denkbeelden dichter bij elkaar liggen dan jij denkt. die mensen die jij nu beschrijft is de risicogroep, die mensen hebben hulp nodig. Als mensen zoals confetti hierboven vaak genoeg tegen ze zeggen dat ze ziek zijn en zieke geesten hebben en dat iedereen die ze wil helpen dan maar zelf zijn kinderen verkracht moet krijgen, dan gaan ze dat accepteren. en als ze hun gedrag daarmee kunnen rationaliseren dan hebben ze al drie van de vier stimulansen binnen. namelijk motief, gelegenheid en de mogelijkheid hun gedrag te rationaliseren, dan moeten ze alleen nog een manier vinden om er mee weg te komen en dan is er geen reden meer om het niet te doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
pedoseksuelen zijn idd zelf al direkt strafbaar...
maar pedofielen die zelf bewust de omgang met kinderen opzoeken en weten dat ze daar seksuele gevoelens bijhebben, brengen zichzelf ook in een omstandigheid dat ze gewoon vroeger of later overgaan tot pedoseksueel gedrag...
waarbij dus ook bv het bekijken van kinderen in de douche-ruimte, het aanraken van hun lichaam en daarbij sexuele gevoelens hebben eigenlijk óók al een vorm van #anranding' of sexuele belastiging inhoudt... juist ook omdat die kinderen dat mogelijk niet goed doorzien...
die hogstens hetw at vreemd vinden als die aardige jongen die op de sportvereniging helpt ook altijd de kleedkamer komt binnenlopen als ze douchen of hun bij het helpen bij sport of speelactiviteiten zo vremd 'vastpakt'...
Ik denk wel degelijk dat hierbij pedofielen ook voordat ze zelf tot daadwerkelijk strafbaar en eenvoudiger te vervolgens seksueel misbruik kunnen overgaan zélf ook dit moeten realiseren en ook zelf verantwoordelijkheid nemen dat sluiipende pedofiele grens-opzoekend gedrag te voorkomen...
Overigens ben ik verder wel wat ruimdenkender, ik vind het een beetje onzin dat er zo hard opgetreden wordt enkel tegen 'bezit' van pedofiele beeldmaterialen, zelfs bv virtuele kinderprono...
zelf denk ik ook dat daarachter eerder ook andere groepen dit als 'lobby-middel' uitbaten, bv de Copyrightorganisaties die pleiten voor bestrijding via methodes die ze hopen later ook breder toe te passen voor _alle_ content
Wie is er voor mannen die kinderen neuken dan? ik heb niemand gezien in dit topic...quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:13 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Dit dus, de meesten zijn voor totdat het eigen kinderen betreft.
Meer dat het veel mannen wel lekker lijkt om even een 14 jarige te verschalken, maar een man die naar hun dochter kijkt hangen ze het liefste gelijk op.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:17 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Wie is er voor mannen die kinderen neuken dan? ik heb niemand gezien in dit topic...
ah ok, ik dacht even dat het een aanval op mij was.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:21 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Meer dat het veel mannen wel lekker lijkt om even een 14 jarige te verschalken, maar een man die naar hun dochter kijkt hangen ze het liefste gelijk op.
Dit een ander toewensen vind ik tot nu toe het kwalijkste wat gezegd is in dit topic. Ga je schamen, mafkeesquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:59 schreef Confetti het volgende:
Ik hoop dat een pedofiel je 8-jarige dochter verkracht.
Ik zou niet weten waarom je dit persoonlijk op zou vatten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:35 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
ah ok, ik dacht even dat het een aanval op mij was.
Dat is juist het zieke eraan. Kankerdebielen snappen blijkbaar niet dat zo'n kind daar nog niet toe in staat is..quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:27 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Ik denk dat een grote hoeveelheid pedofielen een kind niet willen ontvoeren en bruut verkrachten, maar het op een meer traditionele manier lief wil hebben, en die liefde ook terug wil voelen voor er ook maar iets seksueels zou gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[IMG]http://i.imgur.com/MP0P6.gif[/IMG]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:39 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Dat is juist het zieke eraan. Kankerdebielen snappen blijkbaar niet dat zo'n kind daar nog niet toe in staat is..
Kijk 'm is staan met zijn lieve onschuldige kutkop :
[ afbeelding ]tenzij hij daar in zijn blote pik staat op de rest van die foto of dat hij zijn handen heeft op de intieme delen van dat kind, zie ik niet in waarom het feit dat een pedo een kind in zijn armen heeft, verkeerd is. Als hij niets verkeerds doet, doet ie niets verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:39 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Dat is juist het zieke eraan. Kankerdebielen snappen blijkbaar niet dat zo'n kind daar nog niet toe in staat is..
Kijk 'm is staan met zijn lieve onschuldige kutkop :
[ afbeelding ]wie zegt dat ze dat niet snappen? er zijn ook zat mensen die verliefd worden op celebrities, die snappen ook wel dat ze hun liefde nooit zullen neuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en waarom heb jij een irrationale hekel aan mensen die niemand kwaad willen doen? De pedoseksuelen moeten de gevangenis in en wegrotten wat mij betreft, maar de pedofielen die nooit wat misdaan hebben hebben jou toch nooit wat gedaan?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:59 schreef Bombvis het volgende:
Ik mis plaatjes om de klacht te kunnen begrijpen
Als 15 jarigen dr zelf om vragen, dan vragen ze er ook om...quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:00 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
[ [url=http://i55.tinypic.com/x3wk14.jpghttp://i52.tinypic.com/fb(...)kdlcz.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
gr gr Krokante.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |