Dit dus.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:04 schreef MuRKie het volgende:
De romeinen Grieken deden vroeger niet anders dan seks hebben met kleine jongetjes..
Was onderdeel van hun training/levensles
quote:
Mis je die tijd?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:04 schreef MuRKie het volgende:
De romeinen deden vroeger niet anders dan seks hebben met kleine jongetjes..
Was onderdeel van hun training/levensles
Mis ik die tijd? Ik weet niet maar als je een beetje kan rekenen dan kom je tot de conclusie dat ik die tijd niet meegemaakt kan hebben en dus ook niet zou kunnen missen.quote:
Alsof ik weet hoe oud jij bent..quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:14 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Mis ik die tijd? Ik weet niet maar als je een beetje kan rekenen dan kom je tot de conclusie dat ik die tijd niet meegemaakt kan hebben en dus ook niet zou kunnen missen.
En nee ik ben het er ook niet mee eens. Ik geef alleen aan dat het niet alleen van deze tijd is.. En dat het ooit geaccepteerd is geweest. Het is iets wat door de huidige maatschappij afgekeurd is/wordt.. Daar ben ik het echter wel 100% mee eens!
Zolang ze dat soort praatgroepen niet gaan gebruiken om elkaar te stimuleren of elkaar op ideeën te brengen ofzo. Want dan zou het juist een soort van Stichting Martijn worden en dat is juist wat je niet moet willen naar mijn idee.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:12 schreef zoefschildpad het volgende:
In tegenstelling tot homoseksualiteit is er bij pedoseksualiteit meestal sprake van een slachtoffer. Dit gaat niet om het verlagen van de leeftijd waarop geneukt mag woden met 1 of 2 jaar, maar om kineren van 10 die niet geslachtsrijp zijn en daarom ook geen piemels in hun lichaam willen hebben. En als je ze toch overtuigt om mee te werken kan het zo zijn dat je ze overtuigd vanuit een machtspositie simpelweg omdat kinderen doen wat volwassenen zeggen (zeker tot de puberteit).
that said, er zijn naar schatting minstens 100.000 pedofielen in nederland (stond op wikipedia, kan het niet zo snel weer terugvinden) de overgrote meerderheid daarvan doet geen kind kwaad. al dat gezeur over hun ballen eraf snijden schiet niemand iets mee op. Ik zou daarom pleiten voor de stichting van een praatgroep, vergelijkbaar met AA, waarin pedofielen kunnen bespreken hoe ze om moeten gaan met hun seksuele orientatie.
Hier geloof ik niets van. hetero's hebben net zo goed vaak een seksuele interresse in iemand waar ze niet achteraan durven gaan en er zijn zeker ook pedofielen die een gelijkwaardige relatie met een kind als ideaal zien.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:03 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik betwijfel of pedofielie wérkelijk een 'sexuele voorkeur' genoemd kan worden omdat je toch vaak ziet dat het deel lijkt te zijn van een psychische sociale ontwikkelingsstoornis waarbij de betreffende persoon zeer veel moeite heeft een gelijkwaardige relatie aan te gaan...
veelal zijn pedofielen zelf duidelijk homo- of hetereoseksueel georienteerd, maar hebben een zekere 'angst' deze seksuele belevenis aan te gaan met een 'gelijkwaardig' persoon en hiermee ook en duidelijk sociaal contact te hebben.
Ik heb nog nooit gehoord van een AA groep die omsloeg naar een massaal zuipfeest. nou ja, het kan best dat dat gebeurt maar dat is uiteraard niet de opzet. Een groot genoege groep zou dit moeten voorkomen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:18 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Zolang ze dat soort praatgroepen niet gaan gebruiken om elkaar te stimuleren of elkaar op ideeën te brengen ofzo. Want dan zou het juist een soort van Stichting Martijn worden en dat is juist wat je niet moet willen naar mijn idee.
Ik duidde ook niet op een vergelijking met een AA groep. Ik duidde op een vergelijking met stichting Martijn. Dat is een groep pedoa's die elkaar op ideeën brengen, elkaar voorzien van materiaal, elkaar leren hoe ze bepaalde bestanden goed kunnen beveiligen, etc.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:28 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van een AA groep die omsloeg naar een massaal zuipfeest. nou ja, het kan best dat dat gebeurt maar dat is uiteraard niet de opzet. Een groot genoege groep zou dit moeten voorkomen.
ik vrees dat je mn post niet goed begrijpt... ik stel nu juist dat je geén vergelijking kunt treffen met enerzijds heteroseksuelen/homoseksuelen en anderszijds pedofielie alsof dat óók een secuele voorkeur is....quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:24 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Hier geloof ik niets van. hetero's hebben net zo goed vaak een seksuele interresse in iemand waar ze niet achteraan durven gaan en er zijn zeker ook pedofielen die een gelijkwaardige relatie met een kind als ideaal zien.
Sorry dat ik altijd zo op je topics reageer jongen!!! Was niet mijn bedoeling om je te kwetsen.....quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:48 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Niet dat jij ooit een kans zou maken, of het nou kneitergeile milfs betreft of 14/15jarigen.
Ik zie je punt wel, en dat zal zeker voor een subset van de pedofielen gelden, en die zijn dan inderdaad meer sociaal vreemd dan pedofielen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik vrees dat je mn post niet goed begrijpt... ik stel nu juist dat je geén vergelijking kunt treffen met enerzijds heteroseksuelen/homoseksuelen en anderszijds pedofielie alsof dat óók een secuele voorkeur is....
Pedofielen hébben gewoon zelf ook een homo- of heteroseksuelen voorkeur en sommigen lijken zelfs biseksueel te zijn, alhoewel dat meestal de ergste groep is die vooral geweldadig misbruik maakt uit sexuele frustratie.
Bij pedofilie speeltjuist altijd als esentieel punt mee dat de pedofielen zulke kinderen als 'ongevaarlijk' ervaren en tevens dat deze een gelijkwaardige relatie niet aan durven of kunnen gan met een gelijkwaarig persoon van ongeveer de gelijke leeftijd...
De meeste pedofielen hebben inderdaad een erg, maar ook onrealistisch ideaalbeeld van kinderen als 'altijd goed', of 'engeltjes'...
punt hierbij is altijd dat de ongelikwaardigheid een onmiskenbaar element is....
Veelal ook in een mate waarbij de pedofielen zélf niet goed doorhebben date r een grote ongelikwaarigheid bestaat en de 'relatie' die ze denken te hebben per definitie geen realistisch beeld is van een gelijkwaardige omgang tussen mensen
Daar gaat de discussie niet om: zeden zijn de ultieme uiting van een tijdsgeest. In de middeleeuwen mocht je echt geen seks hebben, wellicht dat daar de voedingsbodem voor het huidige kindermisbruik in de kerk in terug te vinden is, want het is gewoon de aard van het beest.quote:
vast, de meeste pedofielen houden zichzelf voor dat ze alles doen 'met instemming van dat kind'...quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:27 schreef zoefschildpad het volgende:
Ik denk dat een grote hoeveelheid pedofielen een kind niet willen ontvoeren en bruut verkrachten, maar het op een meer traditionele manier lief wil hebben, en die liefde ook terug wil voelen voor er ook maar iets seksueels zou gebeuren.
Dus niks verandert?quote:
Laat ik even duidelijk zijn en zeggen dat het overgrote merendeel van de pedofielen nog nooit een kind kwaad heeft gedaan en dat over het algemeen ook niet van plan is. wat pedoseksuelen denken kan me niets schelen, die moeten de cel in.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
vast, de meeste pedofielen houden zichzelf voor dat ze alles doen 'met instemming van dat kind'...
Ik weet ook dat een <insert mooie filmster hier> mij niet wil neuken, waarom zou dat betekenen dat ik er niet van zou dromen?quote:enkel, en dat is juist ook een vand e redenen dat ik pedofilie als psycho-sexuele stoornis benoem, die pedofielen hebben niet tot nauwelijks door dat een kind dus geen 'volwassen' en 'bewuste' keuzes kan maken in een vermeend 'gelijkwaardige omgang' die de pedofiel misschien zich voorstelt te hebben,
Again, als er inderdaad sprake is van een pedoseksueel dan deugt hij niet en moet hij de cel in met tbs en dwangverpleging. we hebben het over pedofielen, niet pedoseksuelen. seksuele voorkeur en niet seksuele realiteit.quote:Al helemaal niet waar de omgang ook sexuele aspecten kent, dingen die de pedofiel al door jarenlange ervaring zeer bekend zijn, maar voor een kind net nieuw zijn en voroal iets is wat ze nog maar net aan het ontdekken zijn...
Dàt maakt de sexuele omgang tussen een pedofiel, zelfs als die pedofiel en enorme opgehemeld 'ideaal-beeld' zich voorhoud zo onverantwoordelijk
pedoseksuelen zijn idd zelf al direkt strafbaar...quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:42 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Laat ik even duidelijk zijn en zeggen dat het overgrote merendeel van de pedofielen nog nooit een kind kwaad heeft gedaan en dat over het algemeen ook niet van plan is. wat pedoseksuelen denken kan me niets schelen, die moeten de cel in.
Dit dus, de meesten zijn voor totdat het eigen kinderen betreft.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dus jij vind het goed als een meerderjarige jouw zoon/dochter even onder handen neemt?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:15 schreef mymoodfentje het volgende:
15 jarige willen neukengadverdamme
ze moet toch minimaal 18 zijn.
15 jaarga met je poppen spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |