Net als deze knakworst. Vroeger dachten we ook dat homoseksualiteit een ziekte is, maar waarom kan het niet normaal zijn dat mensen van lekkere strakke kutjes onder de 10 houden?quote:"Het draagt bij aan de heksenjacht op pedoseksuelen, die er alleen maar voor zorgt dat ze zich niet laten behandelen, maar dat ze ondergronds gaan", stelt van Marle.
Terechten klacht: Als homofilie legaal is zou dit ook mogen. Iig de leeftijd verlagen vanaf 14/15quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Net als deze knakworst. Vroeger dachten we ook dat homoseksualiteit een ziekte is, maar waarom kan het niet normaal zijn dat mensen van lekkere strakke kutjes onder de 10 houden?
Waarom kan pedofilie ook niet een vorm van seksuele voorkeur zijn? Ik heb zo mijn grenzen natuurlijk, maar vanaf een jaartje of 15-16 wil ik ze gewoon legaal kunnen neuken hoor.. Nu loop ik kans om à la DSK of Julian Assange genakt te worden snapje?
klacht: chicks van 15 moeten gewoon legaal geneukt kunnen worden, maar mag niet, want wordt als een ziekte gezien
Niet dat jij ooit een kans zou maken, of het nou kneitergeile milfs betreft of 14/15jarigen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Terechten klacht: Als homofilie legaal is zou dit ook mogen. Iig de leeftijd verlagen vanaf 14/15
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Anders lees je even wat pedofilie inhoudt
Waar jij het over hebt, is efebofilie![]()
Faalhaas
Hallo Martijn, hoe is het met je?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Faalhaas
ik wou het net zeggen maar je was me voor. Bovenstaande dusquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Faalhaas
Dat. Voor eens en altijd svp.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Faalhaas
Niet alle chicks van 15 jaar zijn al aan het puberen/geslachtsrijp, dus in feite kan het gewoon pedofilie zijn. Dat is niet te ruiken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Faalhaas
Nou, daar zijn de meningen over verdeeld of dat te ruiken isquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet alle chicks van 15 jaar zijn al aan het puberen/geslachtsrijp, dus in feite kan het gewoon pedofilie zijn. Dat is niet te ruiken.
Dus jij vind het goed als een meerderjarige jouw zoon/dochter even onder handen neemt?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Net als deze knakworst. Vroeger dachten we ook dat homoseksualiteit een ziekte is, maar waarom kan het niet normaal zijn dat mensen van lekkere strakke kutjes onder de 10 houden?
Waarom kan pedofilie ook niet een vorm van seksuele voorkeur zijn? Ik heb zo mijn grenzen natuurlijk, maar vanaf een jaartje of 15-16 wil ik ze gewoon legaal kunnen neuken hoor.. Nu loop ik kans om à la DSK of Julian Assange genakt te worden snapje?
klacht: chicks van 15 moeten gewoon legaal geneukt kunnen worden, maar mag niet, want wordt als een ziekte gezien
Ik heb niet zo'n goede reukorganen, maar zal het vast wel ruiken als ik met mijn neus met haar clitje aan het stoeien ben, maar dan is het al te laat of niet?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, daar zijn de meningen over verdeeld of dat te ruiken is.
Redelijke hypothetische vraag, aangezien ik pas 21 ben en voorlopig nog niet aan kinderen krijgen denkquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dus jij vind het goed als een meerderjarige jouw zoon/dochter even onder handen neemt?
Terechte klacht, het is dat onze maatschappij het niet okee vindt. In andere landen is het wel okee en wordt er niet moeilijk over gedaan, daar wordt het niet gezien als een ziekte (mits je echt onder de 14 zakt).quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik betwijfel of pedofielie wérkelijk een 'sexuele voorkeur' genoemd kan worden omdat je toch vaak ziet dat het deel lijkt te zijn van een psychische sociale ontwikkelingsstoornis waarbij de betreffende persoon zeer veel moeite heeft een gelijkwaardige relatie aan te gaan...quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik praat niets goed, maar het is en blijft net als heteroseksualiteit en homoseksualiteit een seksuele voorkeur. Dat het niet helemaal gezond is op het gebied van leeftijdsverschil en machtspositie staat echter als een paal boven water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |