Meest waardevolle post uit dit topic.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:13 schreef Baszh het volgende:
Wat ziek is of gezond, wat normaal is of abnormaal, wordt door de samenleving en wetenschap bepaald. Afhankelijk van de tijdgeest en cultuur. Als wij het als ziekte definiėren dan is het een ziekte.
Flikker op met je troll.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:00 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Omdat zowiezo ook met een z geschreven mag worden. Spellingsnazi.
Ga nu maar weer terug naar martijn, viespeukquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:35 schreef Charlottemay het volgende:
Ja.Ik wil hier even mijn commentaar kwijt. Waarom wordt hier nooit eens normaal gedacht en gepraat?(Uitzonderingen daargelaten)
Hebben jullie wel door dat efebofilie en ook pedofilie weleens een hele mooie geaardheid kan zijn?
Dat het wel eens om een soort liefde gaat, ipv alleen maar seks/aantrekkingskracht.Ik vind het heel erg dat er ZO gepraat wordt over pedofielen en efebofielen.
Een echte pedofiel denkt niet altijd alleen maar aan seks met een kind in de zin van geslachtsgemeenschap, een efebofiel ook niet. Het is meer een bewondering voor de schoonheid van lichaam en uitstraling.Als je van kinderen houdt wil je juist het beste voor hen en denk je in de verste verte niet aan misbruik.
Is dat verboden dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:36 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik duidde ook niet op een vergelijking met een AA groep. Ik duidde op een vergelijking met stichting Martijn. Dat is een groep pedoa's die elkaar op ideeėn brengen, elkaar voorzien van materiaal, elkaar leren hoe ze bepaalde bestanden goed kunnen beveiligen, etc.
Troll!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:35 schreef Charlottemay het volgende:
Ja.Ik wil hier even mijn commentaar kwijt. Waarom wordt hier nooit eens normaal gedacht en gepraat?(Uitzonderingen daargelaten)
Hebben jullie wel door dat efebofilie en ook pedofilie weleens een hele mooie geaardheid kan zijn?
Dat het wel eens om een soort liefde gaat, ipv alleen maar seks/aantrekkingskracht.Ik vind het heel erg dat er ZO gepraat wordt over pedofielen en efebofielen.
Een echte pedofiel denkt niet altijd alleen maar aan seks met een kind in de zin van geslachtsgemeenschap, een efebofiel ook niet. Het is meer een bewondering voor de schoonheid van lichaam en uitstraling.Als je van kinderen houdt wil je juist het beste voor hen en denk je in de verste verte niet aan misbruik.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Terechten klacht: Als homofilie legaal is zou dit ook mogen. Iig de leeftijd verlagen vanaf 14/15
Homofilie mag omdat 2 volwassen (of iig volwassen genoeg) mensen zelf beslissen dat ze het willen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Terechten klacht: Als homofilie legaal is zou dit ook mogen. Iig de leeftijd verlagen vanaf 14/15
Ook homo's kunnen verkracht worden.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:36 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Homofilie mag omdat 2 volwassen (of iig volwassen genoeg) mensen zelf beslissen dat ze het willen.
Bij pedofilie wordt er betwijfeld of het kind in staat is te beseffen wat het beslist en bestaat de vrees dat het eenvoudig gemanipuleerd kan worden door de volwassene.
Klein verschil.
Wat heeft dat er in hemelsnaam mee te maken? Wel eens van consenting adults gehoord?quote:
Een dochter van kennissen van mij is 12 en zij heeft tieten, een pront cupje B, ik kijk daar natuurlijk niet naarquote:Op zondag 17 juli 2011 20:08 schreef DemonRage het volgende:
Mensen die seksueel opgewonden raken van vervelende schepsels die met hun tengels nergens vanaf kunnen blijven, luidruchtig zijn, overal voor je voeten lopen en alles besmeuren met waar ze buiten in hebben liggen rollen...
Ohjah... en geen tieten hebben.
Tot 10 jaar geleden was de wettelijke leeftijdsgrens voor onbetaalde seks in Nederland 12. Nu is deze 16 (met enkele uitzonderingen).quote:Op zondag 17 juli 2011 20:14 schreef BabeWatcher het volgende:
De leeftijdsgrens is tweehonderd jaar geleden ingesteld, gebaseerd op de leeftijd waarop vrouwen toen borsten kregen. Toen was dat 18 jaar. Het wordt tijd deze totaal achterhaalde regelgeving aan te passen aan de realiteit. Verder moet de straf voor verkrachting verhoogd worden, of desnoods bestraft met castratie, zodat recidive onmogelijk wordt.
Ik zit er dan een paar jaar naast, maar de essentie is dat onze leiders mijlenver van het volk en de werkelijkheid afstaan.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:57 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Tot 10 jaar geleden was de wettelijke leeftijdsgrens voor onbetaalde seks in Nederland 12. Nu is deze 16 (met enkele uitzonderingen).
Hoe kom jij op 200 jaar geleden ?
Kun je wellicht even de post aanwijzen waar men zegt dat gedwongen seks met wie dan ook oke is?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:33 schreef PurpleHazel het volgende:
Sorry hoor maar ik vind dat je van kinderen onder de 18 af moet blijven als ze het niet willen
Meestal hebben kleine kindjes nog geen sexdrive he.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:53 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Kun je wellicht even de post aanwijzen waar men zegt dat gedwongen seks met wie dan ook oke is?
Mensen van 17 ook niet ? Want er werd "onder de 18" gezegd.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:56 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Meestal hebben kleine kindjes nog geen sexdrive he.
Op een dag wordt je wakker, dan ben je ineens 18 jaar. Vrouwen hebben dan ineens tieten en mannen ineens baardgroei.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:58 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Mensen van 17 ook niet ? Want er werd "onder de 18" gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |