Precies.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Iig de leeftijd verlagen vanaf 14/15
zoals hier al vaker is gezecht pedofilie is geen ziektequote:Op donderdag 14 juli 2011 21:53 schreef Smirnoff_Ice_ het volgende:
Het is gewoon niet normaal, het is een ziekte kerel.
Een ziekte die jij hebt. Als jij het normaal vind om met hulpeloze kindjes onder de 10 te neuken, ben je ziek. Als ik aan 1 ding een hekel heb dan zijn het pedofielen. Ik zou ze allemaal de kanker inslaan, allemaal. Vieze mensen zijn dat. En ziek...
Als ze het niet willen? anders wel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:33 schreef PurpleHazel het volgende:
Sorry hoor maar ik vind dat je van kinderen onder de 18 af moet blijven als ze het niet willen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:00 schreef Velma het volgende:
Net als deze knakworst. Vroeger dachten we ook dat homoseksualiteit een ziekte is, maar waarom kan het niet normaal zijn dat mensen van lekkere strakke kutjes onder de 10 houden?
Ik bedoel als je 17 bent en je wilt graag sex met iemand van 25 oké maar niet als je 14 bent en sex wilt met iemand van 25 of ouderquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:55 schreef Queque het volgende:
[..]
Als ze het niet willen? anders wel?
homosexualiteit en pedofilie zijn allebei afwijkingen, het is een kwestie van beschaving hoe je ermee omgaat.
Seks is met ks. We zijn hier niet in de United ShitStates of America.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:14 schreef PurpleHazel het volgende:
Maar zo wie zo volwassen mensen die sex willen hebben met een kind
Hmmquote:maar waarom kan het niet normaal zijn dat mensen van lekkere strakke kutjes onder de 10 houden?
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:51 schreef Skull-splitter het volgende:
In essentie ben ik het met je eens.
Ooit een hele klas op de politieacademie op de kast gekregen door dezelfde stelling in te nemen toen we met zedenwetgeving bezig waren: zedenwetgeving is als geen ander onderhevig aan de tijdsgeest en geldende seksuele moraal.
De wet is daar ook op punten erg grijs in.
Ik praat niets goed, maar het is en blijft net als heteroseksualiteit en homoseksualiteit een seksuele voorkeur. Dat het niet helemaal gezond is op het gebied van leeftijdsverschil en machtspositie staat echter als een paal boven water.
Autistquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Seks is met ks. We zijn hier niet in de United ShitStates of America.
Jij voelt je wel erg aangesproken. Heb je zelf zulke gevoelens? prima als dat zo is trouwens, ik wil niemand veroordelen op basis van gevoelens.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:47 schreef Charlottemay het volgende:
Kunnen we dan eens een keer normaal praten, ik wil het met jullie niet hebben over neuken etc. Mensen die iets bijzonders voelen voor een ander mens, ongeacht leeftijd of andere verschillen, verdienen meer respect.![]()
Zo maken we het maatschappelijke probleem alleen nóg maar groter. Maar dat is denk ook ook de bedoeling van velen hier.
En Zo wie zoquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Seks is met ks. We zijn hier niet in de United ShitStates of America.
Dat een pedofiel niet altijd alleen aan seks met een kind denkt, neemt niet weg dat hij/zij daar wel aan denkt en dat die bewondering ook een seksuele kant heeft.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:35 schreef Charlottemay het volgende:
Een echte pedofiel denkt niet altijd alleen maar aan seks met een kind in de zin van geslachtsgemeenschap, een efebofiel ook niet. Het is meer een bewondering voor de schoonheid van lichaam en uitstraling.Als je van kinderen houdt wil je juist het beste voor hen en denk je in de verste verte niet aan misbruik.
Omdat zowiezo ook met een z geschreven mag worden. Spellingsnazi.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:58 schreef MuRKie het volgende:
[..]
En Zo wie zo
Waarom kunnen mensen nou nooit gewoon sowieso schrijven?! Of qua ipv kwa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |