Jij bent zo'n Amerikaan die iemand van 17 jaar 364 dagen en 23 uur als klein onschuldig kind ziet maar zodra ze 18 is mag ze zich vol laten pompen door negerts geschapen als paarden?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:56 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Meestal hebben kleine kindjes nog geen sexdrive he.
Gast, ik lees 'pedofilie' en denk dan niet aan sex tussen een 17 jaar 364 en 23 uur vrouwke en een man van .. laten we zeggen 30. Dan denk ik aan 11 jarigen waar er tussen de beentjes wordt gevoeld.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:02 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Jij bent zo'n Amerikaan die iemand van 17 jaar 364 dagen en 23 uur als klein onschuldig kind ziet maar zodra ze 18 is mag ze zich vol laten pompen door negerts geschapen als paarden?
sinds wanneer is er sprake van consent bij verkrachting?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heeft dat er in hemelsnaam mee te maken? Wel eens van consenting adults gehoord?
Je snapt me niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:59 schreef najazeg het volgende:
sinds wanneer is er sprake van consent bij verkrachting?
Deze dame zou ik keihard vol willen pompen. Dan ga ik me niet eerst afvragen, is ze 15? Dan mag je namelijk nietquote:Op zondag 17 juli 2011 19:34 schreef RickoKun het volgende:
Dan ben ik maar ziek in mijn hoofd
[ afbeelding ]
Gadver. Van 12jarige blijf je af.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen die pedofilie een ziekte noemen
Mensen die denken dat seks willen met mensen tussen 12 en 16 pedofilie is
En wat nou als je 13 ben? Dan is het ook pedofiliequote:Op zondag 17 juli 2011 23:57 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Gadver. Van 12jarige blijf je af.
Hier heb ik het ook over gehad boven al, ik nam even het uiterste voorbeeld ter demonstratie voor de gestoordheid van zijn post.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
En wat nou als je 13 ben? Dan is het ook pedofilie
Pedofilie is een geaardheid en als je 12 -16 wil ben je efebofielquote:Op maandag 18 juli 2011 00:03 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Hier heb ik het ook over gehad boven al, ik nam even het uiterste voorbeeld ter demonstratie voor de gestoordheid van zijn post.
neequote:Op zondag 17 juli 2011 23:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
En wat nou als je 13 ben? Dan is het ook pedofilie
waar maak je uit op dat ik het daar niet mee eens benquote:Op zondag 17 juli 2011 23:57 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Gadver. Van 12jarige blijf je af.
Da's ook smerig, kut.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Pedofilie is een geaardheid en als je 12 -16 wil ben je efebofiel
lezen dipshit
Het feit dat ... huh. Ok.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom zet je me neer als een viespeuk als ik met feiten kom
Pedofilie is een geaardheidquote:
Je gaf de indruk dat je het prima vind om met 12-16 jarigen het bedje in te duiken, sorry dat ik je niet voor je ware mooie karakter zag.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Pedofilie is een geaardheid
12-16 aantrekkelijk vinden valt niet onder pedofilie
vervolgens noem je het een gestoorde post
Oh ik dacht dat we een interessante discussie zouden kunnen hebbenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:10 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Je gaf de indruk dat je het prima vind om met 12-16 jarigen het bedje in te duiken, sorry dat ik je niet voor je ware mooie karakter zag.
Je bent behoorlijk op de hoogte?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Pedofilie is een geaardheid
12-16 aantrekkelijk vinden valt niet onder pedofilie
Waarover, het heeft gewoon een andere naam, wat is daaraan te discussieren?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we een interessante discussie zouden kunnen hebben
Wat.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is allom bekend, jij bent slecht op de hoogte.
pedofielquote:
Ik had het meer over zijn feitenkennis.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
pedofiel
pedo = kinder
fiel = houden van
kinder liefhebber dus eigenlijk, een pedoseksueel is pas een gevaarlijk iemand, een adolescent is geen kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |