Deal!quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jouw schuld jij kan de 11e niet
[..]
Precies man, precies
Mozambique bedenk ik me net.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
PSV'er, Israël. Kan gewoon niet, het kan gewoon niet.
Welterusten, Appel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:22 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga maar slapen. Trusten allemaal en kusjes enzo.
Niet nu komen he...quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:22 schreef Dale. het volgende:
Ok dus een meet 11 augustus met als toppunt tequilla wedstrijd flips vs mij
Wie oh wie komt
Nee.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:22 schreef Romanus het volgende:
Werkt de afbeelding nu wel?
[ afbeelding ]
Slaap lekker Appeltjequote:Op donderdag 14 juli 2011 01:22 schreef Omdatappel het volgende:
Slaap zacht Appeltje.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:22 schreef Omdatappel het volgende:
Geen meetquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:22 schreef Dale. het volgende:
Ok dus een meet 11 augustus met als toppunt tequilla wedstrijd flips vs mij
Wie oh wie komt
Succesquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:23 schreef Dalando het volgende:
slaap lekker appel
ff fappen straks terug
kusjequote:Op donderdag 14 juli 2011 01:22 schreef Omdatappel het volgende:
niet doen ook, ik ken alleen de foto'squote:
Check Google afbeeldingen.quote:
dat moet je niet willenquote:
Het boek niet gelezen hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:25 schreef Dale. het volgende:
[..]
Moet ik nog... dus niet spoileren!!!!
Mooi.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:25 schreef Dale. het volgende:
[..]
Help me dan aan herinneren morgen... want ik ben bang dat ik niet veel weet meer xD
Nee, maar wie ben jij?quote:
quote:
Lach me niet uit! Ik kan er niks aan doen ik ben gedwongen... als ik naar het toilet ging deed men steeds weer wodka bij me colaquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:27 schreef Dale. het volgende:
[..]
Lach me niet uit! Ik kan er niks aan doen ik ben gedwongen... als ik naar het toilet ging deed men steeds weer wodka bij me cola
Ja, van wie? Dit had ik al wel door.quote:
Zoals ik er nu over denk wel.quote:
Niet echtquote:
Watquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:28 schreef Dale. het volgende:
[..]
Niet echtme vriend wou dat ik me strepen ging verwijderen... alleen hij had geen borstel dus dat was een no-go voor mij
dat mag ie zelf gaan doen HAHAHAHAAHAHA
Hijs dronken dat weet je tochquote:
LAAT JE PIEMOL SIENENENENNNNNJNBquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:28 schreef Dale. het volgende:
[..]
Niet echtme vriend wou dat ik me strepen ging verwijderen... alleen hij had geen borstel dus dat was een no-go voor mij
dat mag ie zelf gaan doen HAHAHAHAAHAHA
Van dit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, van wie? Dit had ik al wel door.
duiuuuuuuuduudeuudeequote:Op donderdag 14 juli 2011 01:30 schreef Dale. het volgende:
[..]
Je weet wel! Van die remsporen
[ afbeelding ]
goet bezig vrientquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:30 schreef Dale. het volgende:
[..]
Je weet wel! Van die remsporen
[ afbeelding ]
Ik heb 48 uur niet geslapenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zo vroeg Dalando? jij bent meestal een van de laatste waar ik mee overblijf.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
trusten
[..]
Volgens mij wist ik dat
quote:
Dan mag het.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb 48 uur niet geslapen
[..]
[..]
Zoals watquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom zei ik dus wat
maar ehhh kruis dit nu maar wel weg voor je meer zegt
Haiquote:
Nog nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:32 schreef Dale. het volgende:
[..]
Zoals wat? Zoveel ergs komt er niet uit me mond!
Al denk ik nu ook aan Madagaskar.. Moeilijk.quote:
Patserrrquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:34 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ik kan nog erger zijn hoor... dis niks *pats mode*
Rare mensen.quote:Het beroemdste ritueel van Madagaskar is de herbegrafenis of Famadihana. Het is de meest directe manier om in contact te komen met de overleden voorouders. Tijdens dit ritueel worden alle doden uit het familiegraf gehaald. Er wordt met ze gedanst en gefeest om ze te laten zien dat men nog steeds veel om de overledenen geeft.
Komt wel goed schatje.quote:
Oh wacht btw... ik kan voor 20 euro 9 south park knuffels krijgen... 3 van sleutelhanger formaat... 5 van klein knuffel formaat... en 1 grote teddy beer formaatquote:
Ja.quote:
Betwijfel het man, betwijfel het.quote:
Nee.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:37 schreef Dale. het volgende:
[..]
Oh wacht btw... ik kan voor 20 euro 9 south park knuffels krijgen... 3 van sleutelhanger formaat... 5 van klein knuffel formaat... en 1 grote teddy beer formaat![]()
Doen of niet doen?
Nee is nee niet doen... Of nee doen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Betwijfel het man, betwijfel het.
[..]
Nee.
Te lui, maar knuffels zijn niet nodig man.quote:
Dat ziet er niet gezond uit neequote:Op donderdag 14 juli 2011 01:44 schreef Romanus het volgende:
Waarom laad FOK! zo raar? Ik heb dat soms maar meestal als je op F5 drukt gaat dat wel weg
[ afbeelding ]
Vreemd, geen last van hier.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:44 schreef Romanus het volgende:
Waarom laad FOK! zo raar? Ik heb dat soms maar meestal als je op F5 drukt gaat dat wel weg
[ afbeelding ]
Dan word de stylesheet van de website niet of niet volledig geladen, meestal omdat de server overbelast is ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:44 schreef Romanus het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:50 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik associeer jou ook echt met die Rebecca Black avatar
Eerst 1 dan 2 toch, chronologie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:03 schreef MajorTom. het volgende:
Mja mja, Ik kan niet kiezen of ik Silent Hill 1 of 2 wil gaan spelen.
Nja bier en tieten enzo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:07 schreef pratende-paal het volgende:
POKEEEER, en dalijk big bang theory, wat wil een mens nog meer?
Pertinent onwaar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:10 schreef pratende-paal het volgende:
njaa, onbereikbaar voor een fokker, geen geld voor bier, te autistisch om een meisje te fixen enzoo
Mja weenie, omdat niet alle FOK!kers autistisch en arm zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:15 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
Snap ik, maar hoezo is dat niet zo, mijn ervaringen
Ga niet zeggen, dat merendeel hier niet autistisch isquote:Op donderdag 14 juli 2011 03:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mja weenie, omdat niet alle FOK!kers autistisch en arm zijn.
Het merendeel vast wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:16 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
Ga niet zeggen, dat merendeel hier niet autistisch is
Dan valt voor bijna iedereen toch dat tieten gedeelte afquote:
Maar je bent toch niet autistisch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:18 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
Dan valt voor bijna iedereen toch dat tieten gedeelte af
Ik zit hier nu alleen beneden dus tiete heb ik nu niet, en bier staat in de schuur maar dan moet ik bewegen
Neequote:Op donderdag 14 juli 2011 03:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar je bent toch niet autistisch?
God god het zal een keer meezitten ...quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:28 schreef Frietkraam het volgende:
ben ik weer net even geslapen nu weer werken
Leuke tijd om te beginnen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:28 schreef Frietkraam het volgende:
ben ik weer net even geslapen nu weer werken
ja hequote:
Het leven op de frietkraam is hard. Je moet om 5 uur s'nachts alweer in de woonwagenparken staan zodat die mensen hun nachtelijke maaltijd kunnen krijgenquote:
Goed filmpje broeder.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:31 schreef SalveRegina het volgende:
ok WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH
zigeuners moeten ook gevoerd worden he + ik ben ook nog parttime nacht apothekerquote:Op donderdag 14 juli 2011 03:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het leven op de frietkraam is hard. Je moet om 5 uur s'nachts alweer in de woonwagenparken staan zodat die mensen hun nachtelijke maaltijd kunnen krijgen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:31 schreef SalveRegina het volgende:
ok WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH
wtf is dis shitquote:
Dan zit ik gelukkig wel goed.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:40 schreef monkyyy het volgende:
Mannen hoeven niet bang te zijn hoor, de gemiddelde penislengte van 28cm is genoeg om elke vrouw te bevredigen.
hoe kan ik mn plays op youtube zien?quote:
kan niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:42 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
hoe kan ik mn plays op youtube zien?
vroegah wel toen was alles beterquote:
tja, als je met rechts fapt...quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:41 schreef JApieman het volgende:
steken in mn rechterarm ineens weenie wat het is
Die van mij is nie zo langquote:Op donderdag 14 juli 2011 03:40 schreef monkyyy het volgende:
Mannen hoeven niet bang te zijn hoor, de gemiddelde penislengte van 28cm is genoeg om elke vrouw te bevredigen.
mijne wordt dan altijd stijver omdat het dan zo prikt enzo moet je wel met geodriehoek doen dan want daar zitten punten aanquote:Op donderdag 14 juli 2011 03:57 schreef SalveRegina het volgende:
penis meten is lastig weet je want met zo;n centimeter pielen en shizz maakt die penis gelijk weer slap enzo
Toch doen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb alleen een liniaal van 30cm
Je mag zeker geen klacht maken over gesloten kwaliteitstopics
Nee, vraag maar aan gamezz/lees het topic door.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:01 schreef CyberJesus het volgende:
Hahaha zeker gingen ze haten op ons in dit topic
quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, vraag maar aan gamezz/lees het topic door.
quote:
quote:
die wumbo tochquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:02 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
haha wumbo okkels doet het hem weer
Zeg eens geoden nummerquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik had het over gisteravond. :S bemoei je niet met mijn priveleven.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:05 schreef Beetlebum het volgende:
pff dit topic heeft niet eens frietplaatjes
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:11 schreef gamezz het volgende:
[..]
ik zie dit als een ondermijning van mijn autoriteit
Hoe het er daar aan toegaat tussen die users.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom al dat gehaat trouwens. Ik heb het nooit begrepen.
Indien jij je onheus bejegend voelt of het voelt alsof je autoriteit ondermijnd wordt bied ik bij deze mijn oprechte excuses aan. Geen van de twee zijn ooit mijn intentie geweest. Mijn intentie was enkel om de heksenuurtjes door te komen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:11 schreef gamezz het volgende:
[..]
ik zie dit als een ondermijning van mijn autoriteit
True true. Er is ook een gedeelte dat redelijk normaal doet. Het is dan ook voornamelijk SC publiek wat dat rondloopt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoe het er daar aan toegaat tussen die users.dat constante ge e-hossel van die white knights met duizenden
emoticons en gekwijl.
En dat kan niet hier?quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Indien jij je onheus bejegend voelt of het voelt alsof je autoriteit ondermijnd wordt bied ik bij deze mijn oprechte excuses aan. Geen van de twee zijn ooit mijn intentie geweest. Mijn intentie was enkel om de heksenuurtjes door te komen.
Echter is het gedeelte dat redelijk normaal doet flink uitgedund na het begin.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
True true. Er is ook een gedeelte dat redelijk normaal doet. Het is dan ook voornamelijk SC publiek wat dat rondloopt.
Vind ik ook jammer. Eigenlijk nadat half singles in het topic kwam werd het kut. Nu is het eigenlijk een typische SC met veel e-hossel en kusjekroel. Af en toe doe ik mee, af en toe ook niet. Vind het vooral leuk om lekker muziek te draaien, beetje ouwehoeren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Echter is het gedeelte dat redelijk normaal doet flink uitgedund na het begin.
zijn collectie transformers,,. impressivequote:
Ah, dat verklaart een hoop. Singles die in het topic komen, dan kan het ook niet anders dan dat het een grote kwijlzooi wordt he.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind ik ook jammer. Eigenlijk nadat half singles in het topic kwam werd het kut. Nu is het eigenlijk een typische SC met veel e-hossel en kusjekroel. Af en toe doe ik mee, af en toe ook niet. Vind het vooral leuk om lekker muziek te draaien, beetje ouwehoeren.
harde pimpstaff wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:19 schreef SalveRegina het volgende:
tevens radio onz hahahaahaha proletebende haahdasdsakfljdfdfl;l kusje
En weinig vrije tijd naast je frietkraam en nachtapotheek.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:19 schreef Frietkraam het volgende:
sorrie voor alle tjikkies hier ik heb al een vrau
Vooral in het begin van die singles revolutie was het echt vreselijk. Zat ook amper in het onz radio topic. Nu negeer ik die mensen grotendeels.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop. Singles die in het topic komen, dan kan het ook niet anders dan dat het een grote kwijlzooi wordt he.
ja er moeten ook centjes verdient worden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En weinig vrije tijd naast je frietkraam en nachtapotheek.
Topic jongeh. Vieze incestbende daaroquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:20 schreef Beetlebum het volgende:
singles op fok is toch een pleonasme?
Zeker dezelfde mensen die in FOK!kster sexy en gewaagd posten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Topic jongeh. Vieze incestbende daaro
Die jukbeenderen, die krachtige stem, die sexy blik in zijn ogen...quote:
Vergeet z'n tandjes niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die jukbeenderen, die krachtige stem, die sexy blik in zijn ogen...![]()
Ik ben voor verliefd!
Ik ben achter verliefd!quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die jukbeenderen, die krachtige stem, die sexy blik in zijn ogen...![]()
Ik ben voor verliefd!
homo ben ik al sinds juicyhillquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:23 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
ik ook ben homo nu gr salveregino
Volgens mij zitten daar alleen maar lelijke dertigers en veertigers die alleen maar elkaar volblaffen. En die inderdaad foto's laten zien van hun verlepte tieten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zeker dezelfde mensen die in FOK!kster sexy en gewaagd posten.
Godverdomme wat ben jij irritantquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:24 schreef Wumb0 het volgende:
Wie zijn hier dan allemaal wakker? Niemand?
emmersquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:19 schreef SalveRegina het volgende:
tevens radio onz hahahaahaha proletebende haahdasdsakfljdfdfl;l kusje
Jij bent de expert hier, zijn er video's op het strand ofzo van deze halfgod, of als hij zich omkleed, ik wil hem shirt-less zien.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:23 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
ik ook ben homo nu gr salveregino
Ik klikte net op dezelfde, toeval?quote:
JIJ BENT GRASETERquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:25 schreef Frietkraam het volgende:
alleen de eckte bazen en er zit gras op mn nieuwe laptop
vet irritant... kreeg laatst die drugshonden achter me aan op vliegveld... waren nogal geinteresseerd in m'n laptop...quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:25 schreef Frietkraam het volgende:
alleen de eckte bazen en er zit gras op mn nieuwe laptop
Volgens mij is je doosje gewoon te grootquote:Op donderdag 14 juli 2011 03:40 schreef monkyyy het volgende:
Hij komt er welquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:32 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
15 en hij is ook lid van het team van moviemakerstv
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze jongen is every woman's fantasy.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy digged hem, dat ventje gaat het wel maken.
ok nja wee nie manquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:35 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
jan, tenminste dat zegt hij, ik misschien, nog een aantal mensen weenie
als wesley komt dan moeten we sowieso gaanquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:38 schreef SalveRegina het volgende:
wesley vloger komt ook, weenie of moviemakerstv komt
Hij heeft Penisbaard waarschijnlijk aan zijn zijde, als ik hem was zou ik me geen zorgen maken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:39 schreef gamezz het volgende:
[..]
confrontatie met de haters, deze man durft het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |