Mja weenie, omdat niet alle FOK!kers autistisch en arm zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:15 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
Snap ik, maar hoezo is dat niet zo, mijn ervaringen
Ga niet zeggen, dat merendeel hier niet autistisch isquote:Op donderdag 14 juli 2011 03:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mja weenie, omdat niet alle FOK!kers autistisch en arm zijn.
Het merendeel vast wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:16 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
Ga niet zeggen, dat merendeel hier niet autistisch is
Dan valt voor bijna iedereen toch dat tieten gedeelte afquote:
Maar je bent toch niet autistisch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:18 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
Dan valt voor bijna iedereen toch dat tieten gedeelte af
Ik zit hier nu alleen beneden dus tiete heb ik nu niet, en bier staat in de schuur maar dan moet ik bewegen
Neequote:Op donderdag 14 juli 2011 03:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar je bent toch niet autistisch?
God god het zal een keer meezitten ...quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:28 schreef Frietkraam het volgende:
ben ik weer net even geslapen nu weer werken
Leuke tijd om te beginnen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:28 schreef Frietkraam het volgende:
ben ik weer net even geslapen nu weer werken
ja hequote:
Het leven op de frietkraam is hard. Je moet om 5 uur s'nachts alweer in de woonwagenparken staan zodat die mensen hun nachtelijke maaltijd kunnen krijgenquote:
Goed filmpje broeder.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:31 schreef SalveRegina het volgende:
ok WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH
zigeuners moeten ook gevoerd worden he + ik ben ook nog parttime nacht apothekerquote:Op donderdag 14 juli 2011 03:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het leven op de frietkraam is hard. Je moet om 5 uur s'nachts alweer in de woonwagenparken staan zodat die mensen hun nachtelijke maaltijd kunnen krijgen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:31 schreef SalveRegina het volgende:
ok WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH
wtf is dis shitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |