Dan zit ik gelukkig wel goed.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:40 schreef monkyyy het volgende:
Mannen hoeven niet bang te zijn hoor, de gemiddelde penislengte van 28cm is genoeg om elke vrouw te bevredigen.
hoe kan ik mn plays op youtube zien?quote:
kan niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:42 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
hoe kan ik mn plays op youtube zien?
vroegah wel toen was alles beterquote:
tja, als je met rechts fapt...quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:41 schreef JApieman het volgende:
steken in mn rechterarm ineens weenie wat het is
Die van mij is nie zo langquote:Op donderdag 14 juli 2011 03:40 schreef monkyyy het volgende:
Mannen hoeven niet bang te zijn hoor, de gemiddelde penislengte van 28cm is genoeg om elke vrouw te bevredigen.
mijne wordt dan altijd stijver omdat het dan zo prikt enzo moet je wel met geodriehoek doen dan want daar zitten punten aanquote:Op donderdag 14 juli 2011 03:57 schreef SalveRegina het volgende:
penis meten is lastig weet je want met zo;n centimeter pielen en shizz maakt die penis gelijk weer slap enzo
Toch doen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb alleen een liniaal van 30cm
Je mag zeker geen klacht maken over gesloten kwaliteitstopics
Nee, vraag maar aan gamezz/lees het topic door.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:01 schreef CyberJesus het volgende:
Hahaha zeker gingen ze haten op ons in dit topic
quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, vraag maar aan gamezz/lees het topic door.
quote:
quote:
die wumbo tochquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:02 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
haha wumbo okkels doet het hem weer
Zeg eens geoden nummerquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik had het over gisteravond. :S bemoei je niet met mijn priveleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |