En dat kan niet hier?quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Indien jij je onheus bejegend voelt of het voelt alsof je autoriteit ondermijnd wordt bied ik bij deze mijn oprechte excuses aan. Geen van de twee zijn ooit mijn intentie geweest. Mijn intentie was enkel om de heksenuurtjes door te komen.
Echter is het gedeelte dat redelijk normaal doet flink uitgedund na het begin.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
True true. Er is ook een gedeelte dat redelijk normaal doet. Het is dan ook voornamelijk SC publiek wat dat rondloopt.
Vind ik ook jammer. Eigenlijk nadat half singles in het topic kwam werd het kut. Nu is het eigenlijk een typische SC met veel e-hossel en kusjekroel. Af en toe doe ik mee, af en toe ook niet. Vind het vooral leuk om lekker muziek te draaien, beetje ouwehoeren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Echter is het gedeelte dat redelijk normaal doet flink uitgedund na het begin.
zijn collectie transformers,,. impressivequote:
Ah, dat verklaart een hoop. Singles die in het topic komen, dan kan het ook niet anders dan dat het een grote kwijlzooi wordt he.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind ik ook jammer. Eigenlijk nadat half singles in het topic kwam werd het kut. Nu is het eigenlijk een typische SC met veel e-hossel en kusjekroel. Af en toe doe ik mee, af en toe ook niet. Vind het vooral leuk om lekker muziek te draaien, beetje ouwehoeren.
harde pimpstaff wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:19 schreef SalveRegina het volgende:
tevens radio onz hahahaahaha proletebende haahdasdsakfljdfdfl;l kusje
En weinig vrije tijd naast je frietkraam en nachtapotheek.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:19 schreef Frietkraam het volgende:
sorrie voor alle tjikkies hier ik heb al een vrau
Vooral in het begin van die singles revolutie was het echt vreselijk. Zat ook amper in het onz radio topic. Nu negeer ik die mensen grotendeels.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop. Singles die in het topic komen, dan kan het ook niet anders dan dat het een grote kwijlzooi wordt he.
ja er moeten ook centjes verdient worden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En weinig vrije tijd naast je frietkraam en nachtapotheek.
Topic jongeh. Vieze incestbende daaroquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:20 schreef Beetlebum het volgende:
singles op fok is toch een pleonasme?
Zeker dezelfde mensen die in FOK!kster sexy en gewaagd posten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Topic jongeh. Vieze incestbende daaro
Die jukbeenderen, die krachtige stem, die sexy blik in zijn ogen...quote:
Vergeet z'n tandjes niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die jukbeenderen, die krachtige stem, die sexy blik in zijn ogen...![]()
Ik ben voor verliefd!
Ik ben achter verliefd!quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die jukbeenderen, die krachtige stem, die sexy blik in zijn ogen...![]()
Ik ben voor verliefd!
homo ben ik al sinds juicyhillquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:23 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
ik ook ben homo nu gr salveregino
Volgens mij zitten daar alleen maar lelijke dertigers en veertigers die alleen maar elkaar volblaffen. En die inderdaad foto's laten zien van hun verlepte tieten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zeker dezelfde mensen die in FOK!kster sexy en gewaagd posten.
Godverdomme wat ben jij irritantquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:24 schreef Wumb0 het volgende:
Wie zijn hier dan allemaal wakker? Niemand?
emmersquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:19 schreef SalveRegina het volgende:
tevens radio onz hahahaahaha proletebende haahdasdsakfljdfdfl;l kusje
Jij bent de expert hier, zijn er video's op het strand ofzo van deze halfgod, of als hij zich omkleed, ik wil hem shirt-less zien.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:23 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
ik ook ben homo nu gr salveregino
Ik klikte net op dezelfde, toeval?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |