Te lui, maar knuffels zijn niet nodig man.quote:
Dat ziet er niet gezond uit neequote:Op donderdag 14 juli 2011 01:44 schreef Romanus het volgende:
Waarom laad FOK! zo raar? Ik heb dat soms maar meestal als je op F5 drukt gaat dat wel weg
[ afbeelding ]
Vreemd, geen last van hier.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:44 schreef Romanus het volgende:
Waarom laad FOK! zo raar? Ik heb dat soms maar meestal als je op F5 drukt gaat dat wel weg
[ afbeelding ]
Dan word de stylesheet van de website niet of niet volledig geladen, meestal omdat de server overbelast is ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:44 schreef Romanus het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:50 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik associeer jou ook echt met die Rebecca Black avatar
Eerst 1 dan 2 toch, chronologie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:03 schreef MajorTom. het volgende:
Mja mja, Ik kan niet kiezen of ik Silent Hill 1 of 2 wil gaan spelen.
Nja bier en tieten enzo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:07 schreef pratende-paal het volgende:
POKEEEER, en dalijk big bang theory, wat wil een mens nog meer?
Pertinent onwaar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:10 schreef pratende-paal het volgende:
njaa, onbereikbaar voor een fokker, geen geld voor bier, te autistisch om een meisje te fixen enzoo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |