Je was gewoon te laat!quote:
Welkom thuis!quote:
quote:
Als het me überhaupt zou interesseren waar je bij zat had ik het me misschien kunnen herinneren en zelfs een spitsvondige opmerking kunnen plaatsen, maar neen...quote:
Dit wordt ook een van je standaard reacties...quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als het me überhaupt zou interesseren waar je bij zat had ik het me misschien kunnen herinneren en zelfs een spitsvondige opmerking kunnen plaatsen, maar neen...
quote:
Hopelijk duurt het dan nog een goede tijd voordat hij met pensieon gaatquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:40 schreef EllaN het volgende:
Nog eventjes en dan is het zomerverlof joepie.
Dat wordt weer ruzie in de tent, omdat we niet gewend zijn elkaar zoveel te zien![]()
.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:33 schreef Maitje het volgende:
naam topic!!
Anywee, officieel ontslag genomen... nu echt echt echt vakantie..
Haha dat is wel de hoop inderdaad.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hopelijk duurt het dan nog een goede tijd voordat hij met pensieon gaat
Duurde de formaliteiten aan de grens lang?quote:
Ben je niet de enige die doorweekt is thuisgekomenquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:55 schreef Thaboel het volgende:
Totaal doorweekt thuis gekomen! Moest zonodig ff naar de paardjes
Ga je naakt de hond uitlaten, heb je geen last van natte kledingquote:
Ghehehequote:Op donderdag 14 juli 2011 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga je naakt de hond uitlaten, heb je geen last van natte kleding
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:23 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee joh, natte kleding in de drogert en klaarie!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:23 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee joh, natte kleding in de drogert en klaarie!
Hahaha... kan ik meteen weer opbokken!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Buiten dat, kans dat jouw eventuele toekomstige collega's je oppakken voor "onzedelijk gedrag"
Een wat?!quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Good lord, Lotusss heb een zgn "Super slicer" gekocht
Zekers. Met het nieuws van Maitje kan deze week niet meer stuk natuurlijk.quote:
Mooi zo, ouwequote:Op donderdag 14 juli 2011 18:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zekers. Met het nieuws van Maitje kan deze week niet meer stuk natuurlijk.
Neuk elkaar!quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zekers. Met het nieuws van Maitje kan deze week niet meer stuk natuurlijk.
TheValk? Quequote:
Goed idee!quote:
Onze grote geheime vriendjes hebben al één lid.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
TheValk? Que![]()
Ik weet dat de Torenvalk het symbool van LMB is ja, maar wat bedoel je nu?
Ohhh, die clubquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Onze grote geheime vriendjes hebben al één lid.
Een stelletje grapjurken die virtueel de held willen uithangenquote:
quote:Het is een organisatie die binnen nederland blijft.
Wij gaan daarom soms invallen doen voor als mensen aan mensen handel doen of drugs aan het handelen.
Verdere informatie krijg je als je je hebt opgegeven en we je aksepteren!
quote:
Gebruik die super slicer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Zodadelijk m'n kop maar weer ff scheren, is veels te lang
quote:
Alleen die laatste is dan weer briljant. Die eerste twee zijn gewoon kut.quote:
Komen de Luchtverdedigings-cie's van Kmarns en LMB nu echt bij het 13de?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:33 schreef Remco026 het volgende:
Jazeker, alleen niet meer bij het opgeheven 11e luchtverdedigingsbatterij, maar de Fennek pelotons (die niet wegbezuinigd worden) zijn samengevoegd in de 13e batterij
Wat de huidige Stingers van LMB niet weten is of ze nu die rode baret af moeten leggen indien alles echt doorgaat. Dat is een grote frustratie voor ze.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:41 schreef Remco026 het volgende:
de 11e luchtverdedigings cie LMB wordt opgeheven en officieel gaat die functie bij ons takenpakket horen, ik zeg officieel, omdat ik er in de praktijk weinig van verwacht.
Verder gaan er hier ook geruchten de de Marns naar Vredepeel komen, maar er is niks zeker, aangezien er ook geruchten gaan dat Vredepeel dicht gaat
Tis toch gewoon eens rooie baret, altijd rooie baret? Al val je niet meer onder 11 LMB mag die baret toch nog wel gedragen worden? Zijn toch zat gevallen waar dat gebeurd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat de huidige Stingers van LMB niet weten is of ze nu die rode baret af moeten leggen indien alles echt doorgaat. Dat is een grote frustratie voor ze.
Waar dan? Je draagt het hoofddeksel van de eenheid waar je bij hoort.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:47 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Tis toch gewoon eens rooie baret, altijd rooie baret? Al val je niet meer onder 11 LMB mag die baret toch nog wel gedragen worden? Zijn toch zat gevallen waar dat gebeurd.
Nee, zogauw je geen luchtmobiele functie meer draait, moet je de standaard baret opquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:47 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Tis toch gewoon eens rooie baret, altijd rooie baret? Al val je niet meer onder 11 LMB mag die baret toch nog wel gedragen worden? Zijn toch zat gevallen waar dat gebeurd.
Dat klopt. Enige wat je dan nog mag dragen is dit op het DT en meen ook GVT.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:53 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Nee, zogauw je geen luchtmobiele functie meer draait, moet je de standaard baret op
Op de KMA liepen een paar kaderinstructeurs/ LO/s'ers met de rode baret. Ook een met een groene.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar dan? Je draagt het hoofddeksel van de eenheid waar je bij hoort.
De meeste instructeurs op de KMA zijn daar, voor een paar jaar, in "bruikleen". En maken nog deel uit van hun eigen onderdeel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Op de KMA liepen een paar kaderinstructeurs/ LO/s'ers met de rode baret. Ook een met een groene.
Alleen als je er gedetacheerd wordt. Zo draagt commandant B-Cie school Luchtmobiel een... groene baret.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Op de KMA liepen een paar kaderinstructeurs/ LO/s'ers met de rode baret. Ook een met een groene.
Haai Leo ! Hoe is het?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:30 schreef leovanw het volgende:
[..]
Alleen als je er gedetacheerd wordt. Zo draagt commandant B-Cie school Luchtmobiel een... groene baret.
Waar heb ik het fout dan?quote:
Toevallig Andrea J.?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:32 schreef hoogvlieger het volgende:
Volgens mij was er een vrouwelijke LO/s'er die het LO/s embleem op de rode baret droeg. Zover ik weet behoord zij gewoon tot de LO/s groep van de KMA.
Leg ik je prive nog een keer uit met een sapje erbij, oke?quote:
Deal.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:36 schreef leovanw het volgende:
[..]
Leg ik je prive nog een keer uit met een sapje erbij, oke?
KVOquote:
GVT? No...quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat klopt. Enige wat je dan nog mag dragen is dit op het DT en meen ook GVT.
[ afbeelding ]
Da's een afkorting die ik al tijden niet heb gezien.quote:
Nog immer bij de KL (KCT, LMB) in gebruik, dus.... misschien bij jou eenheid niet meerquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's een afkorting die ik al tijden niet heb gezien.
"Kennisgeving van ontvangst"quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:44 schreef Thaboel het volgende:
Kvo? Wel eens gehoort maar de betekenis
Idd toen ik Stuco was, was het "DOOR" bericht het zelfde als "begrepen".quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
"Door" ken ik ook nog wel ja. Maar die heb ik voor het laatst in '92 gebruikt.
Yepquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:47 schreef Thaboel het volgende:
Schiet iets door van radio: Kvo bericht over. Kan dat kloppen?
In dat geval: Jup word nog gebruikt bij de kl en in de amo gebruikt voor radio procedures.quote:
That's a new for mequote:Op donderdag 14 juli 2011 20:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
In dat geval: Jup word nog gebruikt bij de kl en in de amo gebruikt voor radio procedures.
Zal straks ff thuis zoeken of ik me Ik radio procedures nog heb. Maar 'kvo bericht, over' heb ik nog door mn radio gehad bij de amo. Dus ik weet niet of het amo breed is maar in ons peloton werd het gebruikt.quote:
Gebruik ROGER als een bericht begrepen is en WILCO als ik ik mededeel dat ik een gegeven opdracht ga uitvoeren. Zoiso worden beiden volgens mij vrijwel altijd gevolgd door UIT, omdat het toch altijd wel om het einde van een bericht gaat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:52 schreef leovanw het volgende:
WILCO betekent "Will Comply", eigenlijk het zelfde als "ROGER" in een radiobericht... correct me if I'm wrong...
Yepquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:01 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gebruik ROGER als een bericht begrepen is en WILCO als ik ik mededeel dat ik een gegeven opdracht ga uitvoeren. Zoiso worden beiden volgens mij vrijwel altijd gevolgd door UIT, omdat het toch altijd wel om het einde van een bericht gaat.
quote:
Kan. Wist het nl. niet zekerquote:
WILCO was geloof ik dat er gehoor gegeven word aan order en geen tegenbericht meer komt van dat gesprek.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:52 schreef leovanw het volgende:
WILCO betekent "Will Comply", eigenlijk het zelfde als "ROGER" in een radiobericht... correct me if I'm wrong...
Wij ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Btw Leo, we moeten snel weer eens een bakkie doen
Prik maar een datumquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wij ookBier staat hier al koud
BBQ, whisky en sigaren bij ons!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kan. Wist het nl. niet zeker
Op DT zeker wel. CDS v. Uhm (mijn oude Brigade Commandant) draagt hem ook nog. Btw Leo, we moeten snel weer eens een bakkie doen
Ik zeg, doen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kan. Wist het nl. niet zeker
Op DT zeker wel. CDS v. Uhm (mijn oude Brigade Commandant) draagt hem ook nog. Btw Leo, we moeten snel weer eens een bakkie doen
Beterzzz....quote:
Ons werd geleerd om na WILCO niks meer te zeggen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:01 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gebruik ROGER als een bericht begrepen is en WILCO als ik ik mededeel dat ik een gegeven opdracht ga uitvoeren. Zoiso worden beiden volgens mij vrijwel altijd gevolgd door UIT, omdat het toch altijd wel om het einde van een bericht gaat.
Ook geen UIT er achteraan? Das volgens mij toch staandaard om een bericht te eindigen: of Over of UIT (niet beidequote:Op donderdag 14 juli 2011 21:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ons werd geleerd om na WILCO niks meer te zeggen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:20 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ook geen UIT er achteraan? Das volgens mij toch staandaard om een bericht te eindigen: of Over of UIT (niet beide)
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:20 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ook geen UIT er achteraan? Das volgens mij toch staandaard om een bericht te eindigen: of Over of UIT (niet beide)
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:19 schreef ErwinRommel het volgende:
U R right
[..]
Ons werd geleerd om na WILCO niks meer te zeggen.
Wanneer?quote:
@gmail.comquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is jouw mail adres nog hetzelfde?
Boeiiee...quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:23 schreef hoogvlieger het volgende:
Oh zie dat ik net mn 2000e post heb gemaakt![]()
In meer dan 3 jaar tijd
AFAIK geen "UIT". Zo werd dat ons geleerd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:20 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik 53000 zie ik net.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:23 schreef hoogvlieger het volgende:
Oh zie dat ik net mn 2000e post heb gemaakt![]()
In meer dan 3 jaar tijd
Tja, LMB. Elk woordje minder maakt hen minder moe.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
AFAIK geen "UIT". Zo werd dat ons geleerd.
Verschil moet er zijn.quote:
Wie is rogerquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:52 schreef leovanw het volgende:
@ 11 tank.. in ieder geval Bravo eskadron.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:00 schreef leovanw het volgende:
KVO wordt nog steeds gebruikt, gisteren zelfs nog...
quote:
Oeh ff checken...quote:
De instructeurs op de opleidingsonderdelen (KMS, KMA) worden hier gewoon geplaatst. Zij mogen hun rode/groene baret blijven dragen mits zij toestemming vragen en krijgen van de C-LMB cq C-KCT. Hiervoor moeten zij wel de FIT-test van het betreffende niveau doen en halen. Als ze vervolgens naar een niet opleidingsonderdeel gaan en niet terug naar LMB/KCT, is het idd einde baret.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De meeste instructeurs op de KMA zijn daar, voor een paar jaar, in "bruikleen". En maken nog deel uit van hun eigen onderdeel.
Maar ga je over naar een andere eenheid, dan ga je hun hoofddeksel dragen. Bv een verbindelaar die overgaat naar 11 AfdRa. Die legt zijn baret in de kast en gaat de kwartiersmuts dragen.
Die ken je niet?quote:
zoiezo radio berichten zo kort mogelijk houden, na een tijdje als de eenheid op elkaar is ingespeeld is dat allemaal niet meer nodig.. ook "hier" en "uit" etc.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dat grapje niet ken. Ik ben KLu.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:43 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Die ken je niet?
Roger.. en wilco. klinken als namen van een persoon.
Als iemand bij ons als bevestiging van iets Roger, of Wilco gebruikte.. zeiden we altijd..
Wie is roger ? of.. Wilco in dat geval
dacht dat zoiets wel KL breed was doorgetrokken
Dat heet gewoon medelijden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:46 schreef Pumatje het volgende:
als ik bij mijn nieuwe eenheid kom.. mag ik ook gewoon mijn zwarte baret houdenalgemene stoel
Kijk zulke info hebben we wat aanquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:39 schreef forpro het volgende:
[..]
De instructeurs op de opleidingsonderdelen (KMS, KMA) worden hier gewoon geplaatst. Zij mogen hun rode/groene baret blijven dragen mits zij toestemming vragen en krijgen van de C-LMB cq C-KCT. Hiervoor moeten zij wel de FIT-test van het betreffende niveau doen en halen. Als ze vervolgens naar een niet opleidingsonderdeel gaan en niet terug naar LMB/KCT, is het idd einde baret.
Staat dat niet los van gedetacheerd of overgeplaatst zijn?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:45 schreef forpro het volgende:
Nope, ze mogen/moeten na 3 jaar plaatsing gewoon solliciteren op een andere functie
(net nog gecheckt bij Hoofd LO/S KMA, maatje van me)
in zoverre, dat als je gedetacheerd bent, dit in principe voor een beperkte tijd is, iig geen volledige plaatsingsduur en niet in de formele OT staat. En je nog onder je moeder-eenheid valt waarnaar je terugkeert en vanuit daar dan verder gaat.(dat er bij mindef de nodige afwijkingen/uitzonderingen zijn....)quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Staat dat niet los van gedetacheerd of overgeplaatst zijn?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:05 schreef forpro het volgende:
[..]
in zoverre, dat als je gedetacheerd bent, dit in principe voor een beperkte tijd is, iig geen volledige plaatsingsduur en niet in de formele OT staat. En je nog onder je moeder-eenheid valt waarnaar je terugkeert en vanuit daar dan verder gaat.(dat er bij mindef de nodige afwijkingen/uitzonderingen zijn....)
Precies... rest my casequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:05 schreef forpro het volgende:
[..]
dat er bij mindef de nodige afwijkingen/uitzonderingen zijn....
Truste Cobra4!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:38 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe dan ook. Radiostilte voor mij. Ik ga maffen.
RIAT @ Fairford?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:14 schreef hoogvlieger het volgende:
Morgen na het werk lekker met de bus naar onze westerburen. Red Arrows, Frecce Tricolori, A-10 demoteam, B-52, Su-27, ons Neerlands trots natuurlijk en ga zo nog maar ff door. Ik heb dr zin an
Heb dat geweldige formulier van hen eens ingevuld met een oud hotmail-adres dat ik niet meer gebruik... ze hebben een flinke fantasie in elk gevalquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:53 schreef Rave_NL het volgende:
En we hebben weer een update van onze vriendjes!
http://ss98.simpsite.nl/Nieuws
quote:De invallen zijn bedoelt om drugs en mensen handelaars enzo optepakken.
We hebben dan ook wapens (die worden over 4 weken verwacht)
Bijvoorveeld een uzzi of een sniper glock17 enzo.
Wil je meedoen soms met invallen?
(soms verdien je er ook geld mee)
Sowieso moet de KL eens kappen met dat 'ge-over' en 'ge-uit'. Is irritant, komt dom over en is puur overbodig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jazeker, en een goeie ook!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:22 schreef Schild het volgende:
Weet iemand of er op De Peel nog een autoclub zit?
Dat dus, echter niet alleen KMS/KMA ook de reguliere AMO-opleiding zijn "algemene stoelen" ook daar mag men de baret dus dragen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:39 schreef forpro het volgende:
[..]
De instructeurs op de opleidingsonderdelen (KMS, KMA) worden hier gewoon geplaatst. Zij mogen hun rode/groene baret blijven dragen mits zij toestemming vragen en krijgen van de C-LMB cq C-KCT. Hiervoor moeten zij wel de FIT-test van het betreffende niveau doen en halen. Als ze vervolgens naar een niet opleidingsonderdeel gaan en niet terug naar LMB/KCT, is het idd einde baret.
Het laatste bericht wat ik hoorde was dat wij de taken er eventueel wel bij gaan doen, maar dan wel op onze eigen manier. Dus niet plotseling manpad optreden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:41 schreef Remco026 het volgende:
de 11e luchtverdedigings cie LMB wordt opgeheven en officieel gaat die functie bij ons takenpakket horen, ik zeg officieel, omdat ik er in de praktijk weinig van verwacht.
Vooralsnog zijn het allemaal geruchten idd, ik heb ook al iets gehoord over de Peel als groeilocatie gezien de ruimte. Het kan maar zomaar zijn dat er meer eenheden bijkomen.quote:Verder gaan er hier ook geruchten de de Marns naar Vredepeel komen, maar er is niks zeker, aangezien er ook geruchten gaan dat Vredepeel dicht gaat
Tja, dat is de pofoprot/radioprot/procquote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:27 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Sowieso moet de KL eens kappen met dat 'ge-over' en 'ge-uit'. Is irritant, komt dom over en is puur overbodig.
degene die het net opent sluit het ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:33 schreef Esses het volgende:
Dat geuit allemaalDoet toch alleen de Romeo?
Tuurlijk! Waarom?quote:
Die vriend van mijn zus dwarsboomt mij op alle manieren en haalt serieus het bloed onder mijn nagels vandaan!!quote:
Waarin dwarsboomt hij jou? Je bent toch niet met hem getrouwd?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Die vriend van mijn zus dwarsboomt mij op alle manieren en haalt serieus het bloed onder mijn nagels vandaan!!
Dingen die ik bijv. met mijn zus ga doen, doet hij snel eerder. Opmerkingen maken die nergens op slaan... gewoon treiteren..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waarin dwarsboomt hij jou? Je bent toch niet met hem getrouwd?
Ik over drie weken. 1 week vakantie dan.quote:
Gewoon eerlijk tegen hem zeggen dat het een vuile rat is, doet soms wonderenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dingen die ik bijv. met mijn zus ga doen, doet hij snel eerder. Opmerkingen maken die nergens op slaan... gewoon treiteren..
Gewoon een schop onder zijn hol verkopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dingen die ik bijv. met mijn zus ga doen, doet hij snel eerder. Opmerkingen maken die nergens op slaan... gewoon treiteren..
Ik vertrek dadelijk voor een paar dagen met de familie naar Duitsland, weekendje weg omdat m'n opa en oma maandag 60 jaar getrouwd zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik over drie weken. 1 week vakantie dan.Und wir fahren, und wir farhen,....fahren gegen Deutschland an, Deutschland an.....
Waar in de VS?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:33 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik vertrek dadelijk voor een paar dagen met de familie naar Duitsland, weekendje weg omdat m'n opa en oma maandag 60 jaar getrouwd zijn.
En daarna naar de VS
Hij doet dingen snel voordat jij het kan?quote:
Leuk!!!! Ben ik na m'n uitzending van 1994 ook allemaal (5 weken) doorheen geredenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:42 schreef Royyy het volgende:
[..]
Het zuid-westen. California, Nevada, Utah en Arizona.
Haha... en nu ben ik een stoephoer..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Heb er ook echt enorm veel zin inquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Leuk!!!! Ben ik na m'n uitzending van 1994 ook allemaal (5 weken) doorheen gereden![]()
Ga je met een huurauto op pad? Of hoe en wat?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:00 schreef Maitje het volgende:
[..]
Haha... en nu ben ik een stoephoer....
ow lord.. please help me!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ja lach maar..quote:
ff "pepperen"quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja lach maar..
Ze staat serieus de hele tijd hysterisch te doen.... goeie politie training:
Wat doen als vrouw hysterisch naar uw staat te schreeuwen?
En jij wilt stadswacht worden?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:20 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hahaha.. nee das zielig
Ik heb ergens nog wel een schrijntje liefde zitten
Stadswacht...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:23 schreef Maitje het volgende:
[..]
Stadswacht...
Nou, dit is een ernstige situatie hoor!!!
Ze heeft der vriendje al huilend zitten opbellen.. bla bla bla.. en ze gaat waarschijnlijk zo zielig doen bij mijn oma...
Oftewel... i did it..Wat een tuttebel zeg,....pffffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:23 schreef Maitje het volgende:
[..]
Stadswacht...
Nou, dit is een ernstige situatie hoor!!!
Ze heeft der vriendje al huilend zitten opbellen.. bla bla bla.. en ze gaat waarschijnlijk zo zielig doen bij mijn oma...
Oftewel... i did it..Gewoon zelf heel rustig en rationeel blijven. En vooral niet je stem verheffen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Zet die voicemail nou eens af pikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:29 schreef Cobra4 het volgende:
Maar gaat het om 1 van de opties die Rave beschrijft?
Gaat helemaal goedkomen!quote:
Heb ik ook niet gedaan...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gewoon zelf heel rustig en rationeel blijven. En vooral niet je stem verheffen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gedaan.... Eer aan mijzelf houden.
Aan je zus kenbaar maken dat je merkt dat dit gebeurt. Het is haar verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Eerste nuttige post van vandaagquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:58 schreef Thaboel het volgende:
Maitje pak hem gewoon snachts eens als hij de deur uitgaat. Knuppel in ze nek ofzo
Yeah, die schrijf ik op me CVquote:
De eerste post die je vandaag leest bedoel je.quote:
Nope ik ben al weer helemaal ingelezenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De eerste post die je vandaag leest bedoel je.
En geen andere mening?quote:
Wat voor baret dragen ze normaliter, en dragen de instructeurs gewoon de Otco patch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:30 schreef leovanw het volgende:
[..]
Alleen als je er gedetacheerd wordt. Zo draagt commandant B-Cie school Luchtmobiel een... groene baret.
Nee mensen die niet nadenken en andere zitten te zieken ben ik meestal heel snel klaar mee. Net zoals degene die mij gisteren vroeg hoe laat de trein ging waarop ik antwoorden, "zo meteen en het bord hangt 10 meter verderop" als bedankje kreeg ik te horen dat ik een k*anker hoer was.quote:
Dus over een post over iemand om/neerleggen is wel nagedacht?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:23 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee mensen die niet nadenken en andere zitten te zieken ben ik meestal heel snel klaar mee. Net zoals degene die mij gisteren vroeg hoe laat de trein ging waarop ik antwoorden, "zo meteen en het bord hangt 10 meter verderop" als bedankje kreeg ik te horen dat ik een k*anker hoer was.
Nouja omleggen? sarcasme was niet te vinden in mijn post?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus over een post over iemand om/neerleggen is wel nagedacht?
Met het tweede deel van je reactie ben ik het wel eens.
Nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:29 schreef m.k het volgende:
[..]
Nouja omleggen? sarcasme was niet te vinden in mijn post?
Bij een opleidingsinstituut (algemene stoel) gewoon je eigen baret met eigen wapen- /dienstvak embleem.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:20 schreef Clan het volgende:
[..]
Wat voor baret dragen ze normaliter, en dragen de instructeurs gewoon de Otco patch?
O nou ja... ik was dus sarcastisch, een beetje.quote:
En denken dat mijn reactie serieus was?:')quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus over een post over iemand om/neerleggen is wel nagedacht?
Met het tweede deel van je reactie ben ik het wel eens.
Kijk eens naar de topic titelquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En denken dat mijn reactie serieus was?:')
Gotcha!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En denken dat mijn reactie serieus was?:')
Maar het is wel goeie oplossingquote:
Godver jullie spelen onder 1 hoedjequote:
Done...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:09 schreef EllaN het volgende:
[..]
Aan je zus kenbaar maken dat je merkt dat dit gebeurt. Het is haar verantwoordelijkheid.
-edit Oh, gebeurd.
Nee, je lost niets op met geweld!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:58 schreef Thaboel het volgende:
Maitje pak hem gewoon snachts eens als hij de deur uitgaat. Knuppel in ze nek ofzo
Was verder wel gezellig hoor en met die oud-marinier is het weer goed gemaakt (vermoed ook een restje PTSS bij hem), maar nu ik thuis op bed lig is het even bijkomen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:10 schreef Braamyo het volgende:
Whoop, Lotusss to the rescue !!!
Wel fijne avond gehad voor de rest?
Fok doet dat met jequote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Was verder wel gezellig hoor en met die oud-marinier is het weer goed gemaakt (vermoed ook een restje PTSS bij hem), maar nu ik thuis op bed lig is het even bijkomen.
Vooral omdat ik de laatste tijd niet zo lekker in mijn vel zit duurt het wat langer voordat ik zoiets achter me kan laten.
Gelukkig dat ik nog op de cruciale momenten mijn emoties weet uit te schakelen en rationeel kan handelen.
De tweede alinea of de laatste?quote:
Helaas is Fok! niet de redenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:19 schreef Pumatje het volgende:
in de put zitten, niet lekker in je vel,dat soort dingen
maar verder.. wel heavy lotusss..
goed gehandeld.. al had ik graag gehoord dat erwin een flinke rechtse had uigedeeld en thuis was gekomen en met een koud biertje zijn blauwe oog had gevierd..
Is inderdaad persoonlijk... ik PM het wel...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:23 schreef Pumatje het volgende:
de eckte reden is persoonlijk neem ik aan.. anders hadden we een interresant gespreks onderwer
Ik hoop dat het open kan blijven. Heb er momenteel ook één naast me liggen die het niet echt eens is met de uitspraak over de verantwoording van NL en schadevergoeding enzo....quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:35 schreef Pumatje het volgende:
roger..
btw lotusss, mind het dutchbat topic.
Grote kans op fout lopen..
Hij is over max 30 minuten wel dicht denk ik... ook al probeer ik er een draai aan te geven...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:54 schreef m.k het volgende:
Fok is niet de plek, en zal het ook niet worden. Ik zou hem lekker dichtgooien als ik jullie was.
Ik ga tukken
Geen idee. Was gewoon LMB - Marns geplaag. De oud marinier zei niks maar flipte ineens. Wat ik al zei: restje PTSS van zijn kant vermoed ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:10 schreef Rave_NL het volgende:
Hoe kwam het gesprek ineens op mariniers?
'navond trouwens..
Degene waar ER mee praten was een oud marinierquote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:10 schreef Rave_NL het volgende:
Hoe kwam het gesprek ineens op mariniers?
'navond trouwens..
Bleek achteraf staat er, vandaar m'n vraag.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Degene waar ER mee praten was een oud marinier
ErwinRommel kan in bepaalde situaties een rode waas krijgen en dus ineens flippen wegens zijn PTSS.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:13 schreef Thaboel het volgende:
Wow lotus wel vreemd om te horen hoor. Sowieso ken ik ER niet als een vechtersbaas maar dit slaat wel alles al ken ik het gespreks onderwerp niet enzo
Maar ik moet slapen over 5uur op om naar haarlem te gaan
In de zin van allemaal gezellig aan één tafel of jullie gezellig met zijn tweetjes?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geen idee. Was gewoon LMB - Marns geplaag. De oud marinier zei niks maar flipte ineens. Wat ik al zei: restje PTSS van zijn kant vermoed ik.
10 minuten later weer alles koek en ei gelukkig.
Allemaal gezellig aan een tafel. Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
In de zin van allemaal gezellig aan één tafel of jullie gezellig met zijn tweetjes?
Ik herkende in zijn gedrag heel veel van wat ik ook bij ErwinRommel zie. Dat werd mijns inziens ook bevestigd door de weinige woorden die hij over zijn uitzendingen kwijt wilde.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:23 schreef Rave_NL het volgende:
Dan vind ik het alsnog kortzichtig om het op PTSS te gooien.
Enfin, ik ga inliggen.
In het kader waarvan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:04 schreef Amootje het volgende:
vanmiddag op 27.000 ft geweest in hypobare kamer
edit: hallo!
Ook een goeie morgen lightningquote:
??quote:
+1quote:
In het kader van een interne cursus bij de Kmar, welke me voorbereid op extreme situaties abv vliegtuigen.quote:
en die Note is extreem overdreven. Het blijkt maar weer dat ze geen moddereter zou mogen zijn. Ze lult voor een andere user én moddereert zelf de reacties daarop, om persoonlijke redenen. Ik denk dat dit maar nog een keertje aangekaart moet worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:52 schreef Druid het volgende:
[..]
Beetje overdreven om die post meteen te moderaten
Kun je niet zien dat dat 0,0 met PTSS te maken heeft maar met infantiel gedrag wat daar aan vooraf gaat? Hell, ik zou er vrolijk naast gaan zitten met een bak popcorn..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:57 schreef Lotusss het volgende:
Ik zal wel geen humor hebben dan. Want PTSS is grappig. Echt. Lig compleet dubbel.
Ik denk dat er weinig mensen op fok! zijn die het inmiddels nog niet weten..quote:En ja, ER heeft dus PTSS en is daarvoor gediagnosticeerd voordat men daar weer wijze opmerkingen over gaat maken.
Ik ga dagelijks met iemand om die PTSS heeft. Ik herken de symptomen écht wel, zeker als men ook nog eens aangeeft waar het vandaan komt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:01 schreef Bouke-p het volgende:
Dan nog, het is een beetje makkelijk om ALLES op ptss te gooien. en nee het is niet grappig, maar ook zeker geen excuus voor lomp/onbeschoft/achterlijk gedrag.
En ik heb die post niet gelezen...
Dat doe je maar in FB. En stuur maar een mailtje naar de (F)A's als je daar zo mee zit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:02 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
en die Note is extreem overdreven. Het blijkt maar weer dat ze geen moddereter zou mogen zijn. Ze lult voor een andere user én moddereert zelf de reacties daarop, om persoonlijke redenen. Ik denk dat dit maar nog een keertje aangekaart moet worden.
Succes iedereen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:06 schreef Amootje het volgende:
nou nog even 9 posts zo doorgaan (8 na de mijne) en het topic kan weer dicht
Klopt.. mooi nummer. Elke keer als ik hem zag op tv kreeg ik kippenvelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:20 schreef Amootje het volgende:
leuk muziekje van de nikon reclame
*klik*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |