Ook een goeie morgen lightningquote:
??quote:
+1quote:
In het kader van een interne cursus bij de Kmar, welke me voorbereid op extreme situaties abv vliegtuigen.quote:
en die Note is extreem overdreven. Het blijkt maar weer dat ze geen moddereter zou mogen zijn. Ze lult voor een andere user én moddereert zelf de reacties daarop, om persoonlijke redenen. Ik denk dat dit maar nog een keertje aangekaart moet worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:52 schreef Druid het volgende:
[..]
Beetje overdreven om die post meteen te moderaten
Kun je niet zien dat dat 0,0 met PTSS te maken heeft maar met infantiel gedrag wat daar aan vooraf gaat? Hell, ik zou er vrolijk naast gaan zitten met een bak popcorn..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:57 schreef Lotusss het volgende:
Ik zal wel geen humor hebben dan. Want PTSS is grappig. Echt. Lig compleet dubbel.
Ik denk dat er weinig mensen op fok! zijn die het inmiddels nog niet weten..quote:En ja, ER heeft dus PTSS en is daarvoor gediagnosticeerd voordat men daar weer wijze opmerkingen over gaat maken.
Ik ga dagelijks met iemand om die PTSS heeft. Ik herken de symptomen écht wel, zeker als men ook nog eens aangeeft waar het vandaan komt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:01 schreef Bouke-p het volgende:
Dan nog, het is een beetje makkelijk om ALLES op ptss te gooien. en nee het is niet grappig, maar ook zeker geen excuus voor lomp/onbeschoft/achterlijk gedrag.
En ik heb die post niet gelezen...
Dat doe je maar in FB. En stuur maar een mailtje naar de (F)A's als je daar zo mee zit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:02 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
en die Note is extreem overdreven. Het blijkt maar weer dat ze geen moddereter zou mogen zijn. Ze lult voor een andere user én moddereert zelf de reacties daarop, om persoonlijke redenen. Ik denk dat dit maar nog een keertje aangekaart moet worden.
Succes iedereen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:06 schreef Amootje het volgende:
nou nog even 9 posts zo doorgaan (8 na de mijne) en het topic kan weer dicht
Klopt.. mooi nummer. Elke keer als ik hem zag op tv kreeg ik kippenvelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:20 schreef Amootje het volgende:
leuk muziekje van de nikon reclame
*klik*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |