quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
ik zat op jou te wachten,je had wat.. tegenvaller hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zodra het aankomt op een nieuwe OP is iedereen stil, net een basisschoolklas
je verwachtingspatronen zijn gewoon te hoog geweest - deal with itquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zat op jou te wachten,je had wat.. tegenvaller hoor
Ik kreeg te weinig tijd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zat op jou te wachten,je had wat.. tegenvaller hoor
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:37 schreef junkiexp het volgende:
Ik ga naar de Zwarte Cross, wish me luck![]()
ik kwam van een rotonde af, trek vol gas op, en toen ik naar 4 wilde spetterde mijn ketting in 2enquote:
wegspoelen lukt beter als doorspoelen op dagen als vandaagquote:
niet echtquote:
Het had met 140 kunnen gebeuren. Dan was die slip geen 60 meter geweest.quote:
Damn dat zuigt... Dat hoort vast niet, zo'n kettingbreuk...quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik kwam van een rotonde af, trek vol gas op, en toen ik naar 4 wilde spetterde mijn ketting in 2enheel de zooi achter vast, slipje van een metertje of 60 gemaakt denk ik. De 'mazzel'; het was 200 meter voor de zaak, dus effe een collega gecharterd die met de heftruck en wat hijsbandjes me op is komen halen, ik kreeg hem niet eens aan de kant geduwd, stond gewoon midden op de weg, muurvast.
Nog een geluk; dat het niet met 140 op de snelweg gebeurde; 2 minuten eerder en ik had hier denk ik niet zo fris gezeten
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik kwam van een rotonde af, trek vol gas op, en toen ik naar 4 wilde spetterde mijn ketting in 2enheel de zooi achter vast, slipje van een metertje of 60 gemaakt denk ik. De 'mazzel'; het was 200 meter voor de zaak, dus effe een collega gecharterd die met de heftruck en wat hijsbandjes me op is komen halen, ik kreeg hem niet eens aan de kant geduwd, stond gewoon midden op de weg, muurvast.
Nog een geluk; dat het niet met 140 op de snelweg gebeurde; 2 minuten eerder en ik had hier denk ik niet zo fris gezeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Mja een motor is dan ook veel veiliger natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:31 schreef 2cv het volgende:
Daarom hebben auto's geen kettingaandrijving meer.
Dat heeft een andere reden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:31 schreef 2cv het volgende:
Daarom hebben auto's geen kettingaandrijving meer.
Dus het wordt laterquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:12 schreef Sounddragon het volgende:
Voorlopig sta ik in de file in een blik van de zaak
Al 3 motorcollega's langs zien vliegen; how depressing
ja, en een peukie roken, en muziek luisteren, en mijn zeiknatte voetjes warmstoken, maar op de brommer was ik nu bijna thuis geweest ipv net op de helftquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:14 schreef Paladijn het volgende:
Een voordeel SD, je kunt 'rijdend' fokken
7 uur kan nog net denk ikquote:
rijdend, duhquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:37 schreef BaraCuda het volgende:
hoe ga je die brommert weer thuis krijgen eigenlijk?
Als je het juiste formaat heftruck neemt heb je helemaal geen last van filesquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:41 schreef 2cv het volgende:
2 spanbandjes en een heftruck gebruiken denk ik, zo te horen maakt het qua snelheid niets uit.
Een beetje heftruck (ook een 'kleintje') schuift zo en auto an de kant ja. Als je een wat grotere neemt ...quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je het juiste formaat heftruck neemt heb je helemaal geen last van files
Dan worden files alleen maar leuker en leuker!quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een beetje heftruck (ook een 'kleintje') schuift zo en auto an de kant ja. Als je een wat grotere neemt ...
Ik doelde op zwarte koffie met suiker.quote:
quote:
Hahaquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik doelde op zwarte koffie met suiker.
Hou je kwat bij je.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha
Achja en zo spuw ik op melk met koffie en cappuccino enzo.
de originelequote:
drink je het dan ook op, of anders moet je er niet op spugenquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha
Achja en zo spuw ik op melk met koffie en cappuccino enzo.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:07 schreef lipje het volgende:
[..]
drink je het dan ook op, of anders moet je er niet op spugen![]()
Spreekwoordelijk.quote:
Wie, zwartmetsuiker?quote:
nee het koffiemeisje komt hier niet zoveel meerquote:
Dat is van voor mijn tijd vrees ikquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:15 schreef lipje het volgende:
[..]
nee het koffiemeisje komt hier niet zoveel meer
Je hebt er niets besteld ?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
was vanmiddag in de oudste kroeg van Fryslân
op kosten van de baas
ze willen graag een busdeur als entree hebben?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
was vanmiddag in de oudste kroeg van Fryslân
op kosten van de baas
de baas zorgt goed voor ons, we kwamen niets te kortquote:
de toekomstplannen werden ontvouwt, en het afgelopen half jaar geanalyseerdquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:19 schreef densmee het volgende:
[..]
ze willen graag een busdeur als entree hebben?
handelquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:20 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb deze week 2 splinternieuwe busdeuren in de schrotbak gegooid. En over 2 weken komen er daar nog 3 bij die gebruikt zijn
Mijn moeder heeft nog albums uit 'r jeugd geloof ik.quote:
zuinig op zijn. Ik heb er ook nog een paar bij mijn ouders liggen. Voor de helft in kleur, de andere helft als kleurplaatquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nog albums uit 'r jeugd geloof ik.
dromen over de heftruck?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:13 schreef Barcaconia het volgende:
Wat een trieste foto
Ik moest maar eens gaan slapen.
Mja, tis nie leuk; begrafenissen ook nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:54 schreef Dingest het volgende:
Wat zonde, SDMooi dat je er verder zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen.
Morgen een begrafenis. De zus van mijn oma is overleden (zal ergens tegen de 95 geweest zijn denk ik). Verder kende ik haar niet, maar mijn oma en moeder willen er wel graag heen natuurlijk. Al mijn derde begrafenis/herdenkingsdienst dit jaar.
had je een halve dag vrij ?quote:
ik zat naar de schoorsteen in Rotterdam te kijkenquote:
Die was ook gevallen dus achquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:19 schreef lipje het volgende:
[..]
ik zat naar de schoorsteen in Rotterdam te kijken
Ik las klit.quote:
Die gast op de achtergrond ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:19 schreef lipje het volgende:
[..]
ik zat naar de schoorsteen in Rotterdam te kijken
Hij staat weer thuisquote:
ik heb hier nog een kettingpons liggen voor fietskettingenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:45 schreef Sounddragon het volgende:
Kettingen klinken is een kunst, en nu kan ik het ook
met 2 hamers?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:45 schreef Sounddragon het volgende:
Kettingen klinken is een kunst, en nu kan ik het ook
Ik was bij die KTM toko, maar die doen alleen zandbrommertjes normaliter, dus hun pons paste ook niet op die dikke jetser van mijquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:04 schreef lipje het volgende:
[..]
ik heb hier nog een kettingpons liggen voor fietskettingen
Jep, dat platmeppen is de kunst niet; het erop krijgen van die zijplaat is een ramp als je dat foefje niet weetquote:
Zoals 99% van de dingen in het levenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik was bij die KTM toko, maar die doen alleen zandbrommertjes normaliter, dus hun pons paste ook niet op die dikke jetser van mij
[..]
Jep, dat platmeppen is de kunst niet; het erop krijgen van die zijplaat is een ramp als je dat foefje niet weetIk heb een uur zitten tobben, en toen heb ik de boel uitelkaar gerukt, alles in mijn koffer getieft, brommer ruim een halve km naar die KTM boer geduwd, daar alles weer erondergegooid, en toen had hun monteur het binnen 2 minuten gefikst
![]()
![]()
Nu weet ik hoe het moet; eigenlijk is het doodsimpel
quote:
Jep, met een beetje mazzel kan ik weer 20.000 km vooruit, dus ik kan nog even oefenen, tot halverwege volgend jaar of zoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Zoals 99% van de dingen in het leven
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, met een beetje mazzel kan ik weer 20.000 km vooruit, dus ik kan nog even oefenen, tot halverwege volgend jaar of zo
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Pinokkio die aanstellerige pop
[ afbeelding ]
In dit tempo ga ik ook 2 3 achterbandjes per jaar oprijdenquote:
Niet allemaalquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:26 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Je gaat toch niet al die smileys van daar posten hmm.
op de foto gezet toen ik hem zag staan, tof ding ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:24 schreef lipje het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)375.html?q=T3+pickup
voor Lexxxxxxxie
Fie had onze melkman vroeger maar dan dicht en helemaal oranje.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op de foto gezet toen ik hem zag staan, tof ding ja.
Ik word nu echt nieuwschierig wat dat 'truucje' dan is, ik heb namelijk zoveel kettingen aan elkaar gemaakt zonder noemenswaardige moeite ....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik was bij die KTM toko, maar die doen alleen zandbrommertjes normaliter, dus hun pons paste ook niet op die dikke jetser van mij
[..]
Jep, dat platmeppen is de kunst niet; het erop krijgen van die zijplaat is een ramp als je dat foefje niet weetIk heb een uur zitten tobben, en toen heb ik de boel uitelkaar gerukt, alles in mijn koffer getieft, brommer ruim een halve km naar die KTM boer geduwd, daar alles weer erondergegooid, en toen had hun monteur het binnen 2 minuten gefikst
![]()
![]()
Nu weet ik hoe het moet; eigenlijk is het doodsimpel
Alsof je daar wat mee kunt. Je hebt altijd de veiligheidscode achterop de kaart erbij nodig en tegenwoordig voor online aankopen ook nog de pincode en/of het password van de kaart.quote:
Voor veel zaken heb je aan nummer + vervaldatum genoeg toch? En die staan beide voorop. CVC-code is volgens mij niet overal voor nodig. En dat met een pincode is er nog niet zó lang.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Alsof je daar wat mee kunt. Je hebt altijd de veiligheidscode achterop de kaart erbij nodig en tegenwoordig voor online aankopen ook nog de pincode en/of het password van de kaart.
Voor iedere internetaankoop heb je sowieso de code op de achterkant nodig en tegenwoordig ook altijd een wachtwoord.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Voor veel zaken heb je aan nummer + vervaldatum genoeg toch? En die staan beide voorop. CVC-code is volgens mij niet overal voor nodig. En dat met een pincode is er nog niet zó lang.
Arbeidsloon is veel vervelenderquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bougies zijn best duur. ¤7,- per stuk.
Gelukkig krijg ik korting, maar dan nog.
Ik hoop voor je dat het droog blijft.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:27 schreef daNpy het volgende:
Eerst mn haren laten knippen dan naar Extrema
Ik reken geen geld als ik mijn broertje helpquote:
Nice. Wat voor bolide heeft je broer?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik reken geen geld als ik mijn broertje help
Ik ook. Het word wel warm als het goed is (20+ graden)quote:
Valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bougies zijn best duur. ¤7,- per stuk.
Gelukkig krijg ik korting, maar dan nog.
Zeker met de groente van?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Hak eindelijk postbare foto's gevonden
Kuttopic, slotje.quote:
rot eens op met die kuttopicsquote:
quote:
Dan is het leuk maar niet als ik na een dag hard werken met mijn eigen auto aan de gang wilquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niets mis mee, mits op het juiste moment
-knip, zo het was weer leuk-quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:09 schreef Alfisti het volgende:
[me=Alfisti] danst mee met Balkonia
[/me]
Fijn SD en pAnneWaar gaat jullie huis mogelijk wonen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Sounddragon op 16-07-2011 21:45:11 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
-knippie-
Offroad rijden = verplicht om thuis te komen, no addressik heb nog wel wat hout om op het vuurtje te gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Sounddragon op 16-07-2011 21:45:33 ]Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Jonguh, het IS in het bosquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:36 schreef lipje het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat hout om op het vuurtje te gooien
Jij leest nog niet lang genoeg mee hier blijkbaarquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
maar jij bent geen haardman anders had je geweten dat het best een tijd moet drogen
t is t lokale camperparkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat soort shit allemaal. Hebbie daar ook bomen lopen zagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Goedkope autootjes fixen ftwquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:41 schreef lipje het volgende:
[..]
t is t lokale camperparkDat kent ie wel
IK heb het niet over een open haard gehad toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Een bad, vaatwasser, open haard, midden in het bos.... WTF. Ik hoop dat het een vakantiewoning is en anders ben ik stinkend jaloersFeli
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:41 schreef lipje het volgende:
[..]
t is t lokale camperparkDat kent ie wel
Streetview doettut niet daar, maar die zandvlakte een stukkie verder zuidwestelijk belooft veel goeds, mijn noppen moeten iig meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
ok dat was een nare aanname op basis van het hout wat besproken werdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
IK heb het niet over een open haard gehad toch?
Aannames iddquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok dat was een nare aanname op basis van het hout wat besproken werd
Tis een sjaalet met een terrassie en een schuurtje, niks spannendsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
picas van de woning / camper / tent?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tis een sjaalet met een terrassie en een schuurtje, niks spannends
klinkt iig als leuk wonen - zeker voor een tijdjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tis een sjaalet met een terrassie en een schuurtje, niks spannends
We paasen je het adres als we eruit gaanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en het hoort ook bij mijn droomwoninkje. openhaard, bad, mooi gelegen
dealquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
We paasen je het adres als we eruit gaan
nice boomrijk toch? beetje gras maaien en je hebt een mooie bbq locatie voor je deurquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:58 schreef Anne het volgende:
Foto van het schuurtje; Meer krijg je niet te zien.
[ afbeelding ]
In Uje heb ik nog nooit bomen afgedaan, wel daar in Vorstenbosch aan de Nistelrodesedijkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat soort shit allemaal. Hebbie daar ook bomen lopen zagen?
Ook anti-kraak ? In elk geval geveeliciteerd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:01 schreef Anne het volgende:
Als het goed is hebben SD-tje en ik een huisje gevonden voor tijdelijk, per 1 oktober!
SD mag de grasmaaier ophalen in Nwk, t staat al aardig hoogquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:58 schreef Anne het volgende:
Foto van het schuurtje; Meer krijg je niet te zien.
[ afbeelding ]
Deur wordt opgehangen, en maaien zal ik idd zelf moeten doen, maar ik denk dat het eerder platrijden wordt, en ik zal een stuk dicht moeten gooien met tegels of klinkers of iets dergelijks om de boel te verharden zodat de motoren voor de deur kunnen staan, want het zand eindigt aan het terras zeg maarquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:18 schreef lipje het volgende:
[..]
SD mag de grasmaaier ophalen in Nwk, t staat al aardig hoogen de deur weer ophangen
wut?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:54 schreef Barcaconia het volgende:
waarom staat de grasmaaier in Newark?
onze `belgische amerikaan` kent alleen afkortingen van vliegveldenquote:
Feli met de overbrugging.... Zo had ik een flatje in Delft gehuurd voor maximaal een jaar.... dat werden er vijfquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Deur wordt opgehangen, en maaien zal ik idd zelf moeten doen, maar ik denk dat het eerder platrijden wordt, en ik zal een stuk dicht moeten gooien met tegels of klinkers of iets dergelijks om de boel te verharden zodat de motoren voor de deur kunnen staan, want het zand eindigt aan het terras zeg maar![]()
Wel knus om een paar handjes wilde bloemen zaadjes neer te gooien, veel meer ga ik er niet aan doen vrees ik; dit is alleen ter overbrugging tot we een huisje naar onze zin vinden ergens
Newark is KEWR. Is alleen wel mijn eerste gedachte bij nwk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:14 schreef lipje het volgende:
[..]
onze `belgische amerikaan` kent alleen afkortingen van vliegvelden
Niet goed, we 'vinden' zat, maar op de één of andere manier kom je nooit in aanmerking. Je zou bijna zeggen dat er gesjoemeld wordt, of op zijn minst voorgepiept ofzoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:16 schreef lipje het volgende:
[..]
Feli met de overbrugging.... Zo had ik een flatje in Delft gehuurd voor maximaal een jaar.... dat werden er vijf
Enne hoe gaat de zoektocht?
ok, die staat daar omdat ik hem daar nodig heb, niet hier, hier groeien wat sprietjes en polletjes op een zandbedje, en in nwk heb ik 150 m² kergezond groeiend gazon wat ik één keer in de 2 a 3 weken moet ontginnenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Newark is KEWR. Is alleen wel mijn eerste gedachte bij nwk.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:01 schreef Anne het volgende:
Als het goed is hebben SD-tje en ik een huisje gevonden voor tijdelijk, per 1 oktober!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Weet ik niet want ik ben in Amsterdamquote:
Ja dat ook. Volgende week zondag dus het wordt spannend.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:39 schreef Duvel het volgende:
Zo lang het de komende week nog niet is... het blijft de hele week kutweer volgens mij.
Hoe lang ga je naar Noord Holland?quote:Op zondag 17 juli 2011 10:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja dat ook. Volgende week zondag dus het wordt spannend.
Tien of elf dagen.quote:
Camping zit tegen het Markermeerquote:Op zondag 17 juli 2011 10:47 schreef Duvel het volgende:
Ja, dat hoopt iedereen als ie op vakantie gaat... En zeker als je ergens aan het strand zit...
Je kunt altijd nog naar de kaasboerderij bij Monnickendam.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maargoed straks balen we dat we in Nederland op vakantie gaan haha.
of de artiestentoer door Volendamquote:Op zondag 17 juli 2011 10:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog naar de kaasboerderij bij Monnickendam.
quote:Op zondag 17 juli 2011 10:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog naar de kaasboerderij bij Monnickendam.
Wauw de vakantie krijgt ineens een compleet andere dimensie: cultuur!quote:
Briequote:
We've got regular cheesequote:
Gewoon proberen; ieshe lekkel op een vitalu krekkertjequote:Op zondag 17 juli 2011 11:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Brie![]()
Ik een keer: volgens mij is dit niet helemaal goed meer, moet je ruiken.
De ander: nee man da's juist lekker!
Ik zal die mensen nooit begrijpen
Is net als met wijn: ik laat het liever over aan mensen die er wel van kunnen genieten.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gewoon proberen; ieshe lekkel op een vitalu krekkertje
Mjah, da's een keuze, ik hoef er ook geen wijn bijquote:Op zondag 17 juli 2011 11:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Is net als met wijn: ik laat het liever over aan mensen die er wel van kunnen genieten.
Net als de rest van het belegquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 11:46 schreef Sounddragon het volgende:
Aai sink samwan is heving donuts for brekfust in aur kitsjun
* Alfisti lacht de smurfen uitquote:Op zondag 17 juli 2011 11:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Op zondag boodschappen doen. Ik wens ons tweetjes veel sterkte strakkies
.
vergeet de tenenkaas nietquote:
er is gisteren voor 97 eur aan boodschappen de kasten in gegaan, er ligt best nog wel iets anders denk ikquote:
De donuts worden duur betaald.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
er is gisteren voor 97 eur aan boodschappen de kasten in gegaan, er ligt best nog wel iets anders denk ik
Je weet niet hoeveel ik er hebquote:
Hotlink beveiligingquote:
Fixed,quote:
Hehe.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel ik er heb.
Nee grapje, ik heb dit keer maar één doosje meegenomen, waar er vijf in zitten.
mishap; er záten er 5 in, nu nog 1 denk ikquote:Op zondag 17 juli 2011 12:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hehe.
En de volgende keer weer als je naar de keuken loopt?
Wat grote smurf zegtquote:Op zondag 17 juli 2011 12:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hehe.
En de volgende keer weer als je naar de keuken loopt?
Vast wel, en anders merk je dat vanzelfquote:Op zondag 17 juli 2011 12:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb trouwens in de koelkast twee zalmmoten liggen die houdbaar waren tot en met gister. Kan dat vandaag nog?
Da's waar. Ik zal vanmiddag eens kijken. Als het er nog goed uitziet ga ik ze wel grillen.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vast wel, en anders merk je dat vanzelf![]()
Als ze nog goed ruiken zou ik ze gewoon oppeuzelen; het is 'tenminste houdbaar tot', he
vooral in de prijsquote:Op zondag 17 juli 2011 13:29 schreef Tompsen het volgende:
Zit het verschil tussen een BMW 318 en een BMW 320 't in de motor? Of zijn er nou echt uiterlijke verschillen die ik gewoon niet zie
zo heb ik wel eens een collega onder gebaggerd toen ik vast zat, hij ging achter mijn auto staan kijken hoe ik bezig was met loskomenquote:
probeer het BMW topic eensquote:Op zondag 17 juli 2011 13:29 schreef Tompsen het volgende:
Zit het verschil tussen een BMW 318 en een BMW 320 't in de motor? Of zijn er nou echt uiterlijke verschillen die ik gewoon niet zie
dan houd jij je hier nogal inquote:Op zondag 17 juli 2011 13:45 schreef densmee het volgende:
[..]
zo heb ik wel eens een collega onder gebaggerd toen ik vast zat, hij ging achter mijn auto staan kijken hoe ik bezig was met loskomen
Da's ook wel een vrij stupide actie hè...quote:Op zondag 17 juli 2011 13:45 schreef densmee het volgende:
[..]
zo heb ik wel eens een collega onder gebaggerd toen ik vast zat, hij ging achter mijn auto staan kijken hoe ik bezig was met loskomen
andere aanwezigen hebben een uur staan lachenquote:Op zondag 17 juli 2011 14:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's ook wel een vrij stupide actie hè...
Ik een clublid toen ik vast zat met de Twinquote:Op zondag 17 juli 2011 13:45 schreef densmee het volgende:
[..]
En bedanktquote:Op zondag 17 juli 2011 15:00 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb een toffe klassieker OP in de startblokken, maar er is weer eens niemand aanwezig hier
Roetquote:Op zondag 17 juli 2011 14:41 schreef Anne het volgende:
Ik heb een keer de Pontiac van mijn neef gestart en blijkbaar stond mijn vriendin met een (nieuwe) witte broek ergens achter de uitlaat. Ik weet niet wat er uit kwam, maar ze heeft het er nooit meer uitgekregen
![]()
![]()
.
Ze heeft er serieus om moeten janken..
afhankelijk van het type kan een 320 een 4 of 6 cilinder zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:29 schreef Tompsen het volgende:
opaquote:
hoe is het met de peuSchroot?quote:
nog zo'n post en we hebben de 2e nuttige bijdragequote:
Nope, doet het nog steeds geweldig!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:50 schreef lipje het volgende:
[..]
hoe is het met de peuSchroot?
issie alweer ter reparatie aangeboden?
Ik overweeg wel ernstig om een rammelende roestbak erbij te kopenquote:Op zondag 17 juli 2011 15:51 schreef lipje het volgende:
of mis je dat gerammel van een Alfa zo erg dat je m verkocht hebt en weer zo'n rommelende roestbak gekocht hebt?
Neen!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:53 schreef lipje het volgende:
zit onze caffeïnejunkie XXL nu te f5-en op een nieuw topic?
als ik een goede overdekte warme stalling zou hebben, mag die rammelende roestbak voor 1986 gebouwd zijnquote:Op zondag 17 juli 2011 15:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nope, doet het nog steeds geweldig!![]()
[..]
Ik overweeg wel ernstig om een rammelende roestbak erbij te kopen
watje, wel de Fipo zetten dalijkquote:
Waar ik naar kijk is tussen 95 en 03 gebouwdquote:Op zondag 17 juli 2011 15:55 schreef lipje het volgende:
[..]
als ik een goede overdekte warme stalling zou hebben, mag die rammelende roestbak voor 1986 gebouwd zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |