quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
ik zat op jou te wachten,je had wat.. tegenvaller hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zodra het aankomt op een nieuwe OP is iedereen stil, net een basisschoolklas
je verwachtingspatronen zijn gewoon te hoog geweest - deal with itquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zat op jou te wachten,je had wat.. tegenvaller hoor
Ik kreeg te weinig tijd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zat op jou te wachten,je had wat.. tegenvaller hoor
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:37 schreef junkiexp het volgende:
Ik ga naar de Zwarte Cross, wish me luck![]()
ik kwam van een rotonde af, trek vol gas op, en toen ik naar 4 wilde spetterde mijn ketting in 2enquote:
wegspoelen lukt beter als doorspoelen op dagen als vandaagquote:
niet echtquote:
Het had met 140 kunnen gebeuren. Dan was die slip geen 60 meter geweest.quote:
Damn dat zuigt... Dat hoort vast niet, zo'n kettingbreuk...quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik kwam van een rotonde af, trek vol gas op, en toen ik naar 4 wilde spetterde mijn ketting in 2enheel de zooi achter vast, slipje van een metertje of 60 gemaakt denk ik. De 'mazzel'; het was 200 meter voor de zaak, dus effe een collega gecharterd die met de heftruck en wat hijsbandjes me op is komen halen, ik kreeg hem niet eens aan de kant geduwd, stond gewoon midden op de weg, muurvast.
Nog een geluk; dat het niet met 140 op de snelweg gebeurde; 2 minuten eerder en ik had hier denk ik niet zo fris gezeten
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik kwam van een rotonde af, trek vol gas op, en toen ik naar 4 wilde spetterde mijn ketting in 2enheel de zooi achter vast, slipje van een metertje of 60 gemaakt denk ik. De 'mazzel'; het was 200 meter voor de zaak, dus effe een collega gecharterd die met de heftruck en wat hijsbandjes me op is komen halen, ik kreeg hem niet eens aan de kant geduwd, stond gewoon midden op de weg, muurvast.
Nog een geluk; dat het niet met 140 op de snelweg gebeurde; 2 minuten eerder en ik had hier denk ik niet zo fris gezeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Mja een motor is dan ook veel veiliger natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:31 schreef 2cv het volgende:
Daarom hebben auto's geen kettingaandrijving meer.
Dat heeft een andere reden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:31 schreef 2cv het volgende:
Daarom hebben auto's geen kettingaandrijving meer.
Dus het wordt laterquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:12 schreef Sounddragon het volgende:
Voorlopig sta ik in de file in een blik van de zaak
Al 3 motorcollega's langs zien vliegen; how depressing
ja, en een peukie roken, en muziek luisteren, en mijn zeiknatte voetjes warmstoken, maar op de brommer was ik nu bijna thuis geweest ipv net op de helftquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:14 schreef Paladijn het volgende:
Een voordeel SD, je kunt 'rijdend' fokken
7 uur kan nog net denk ikquote:
rijdend, duhquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:37 schreef BaraCuda het volgende:
hoe ga je die brommert weer thuis krijgen eigenlijk?
Als je het juiste formaat heftruck neemt heb je helemaal geen last van filesquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:41 schreef 2cv het volgende:
2 spanbandjes en een heftruck gebruiken denk ik, zo te horen maakt het qua snelheid niets uit.
Een beetje heftruck (ook een 'kleintje') schuift zo en auto an de kant ja. Als je een wat grotere neemt ...quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je het juiste formaat heftruck neemt heb je helemaal geen last van files
Dan worden files alleen maar leuker en leuker!quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een beetje heftruck (ook een 'kleintje') schuift zo en auto an de kant ja. Als je een wat grotere neemt ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |