abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:22:03 #251
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_99732792
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:19 schreef Hockeystick het volgende:

[..]

serieus, haal je nu REUTERS aan als bron....
Die vertrouw al al helemaal niet meer na die Palestijnse vloot in Israel na een beetje fotoshoppen, dit zijn de ergste journalisten van eerste uur.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:21 schreef shameonyou het volgende:

[..]

Kom je nou echt met een NRC bron :?
_O-
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:23:38 #252
pi_99732857
quote:
Libyan rebels push towards Zlitan

Rebel forces in Misrata say they are making gains amid heavy fighting, while minefields hamper progress in battle for Brega

Libyan rebel forces in Misrata, supported by Nato air strikes, launched an offensive towards the government-held town of Zlitan on Wednesday morning, with fighters saying they were making gains amid heavy fighting.

"We are now one and a half kilometres from Zlitan," said a rebel fighter, Mohammed Ashanobah, of the Shaheed (Martyr) Brigade. "The revolutionaries attacked at eight this morning."

In eastern Libya, rebels continue to try to capture Brega, a key government-held town that is home to an oil refinery. They said they were being hampered in their efforts by extensive minefields.

Nato said it destroyed six government artillery pieces around Misrata on Monday and planes hit a further 12 targets on Tuesday, marking a sharp escalation in alliance air strikes around the besieged city.

Hikma hospital in Misrata reported seven fighters killed and 14 wounded by midday. Tripoli issued no casualty figures. Among the wounded were two government soldiers brought to the hospital for treatment by the man who shot them.

Hiden Hassan, 37, another Shaheed Brigade fighter, said the two soldiers had driven towards them as they advanced. "They came in a Toyota and they were shooting at us," he said. "We fired back. The Toyota stopped and they jumped out, still firing their weapons. So I shot at them, I hit them both in the legs."

He said he called on his comrades to drag the wounded men behind the frontline, and then accompanied them in a rebel pickup truck to the hospital. "They are Muslims, I am Muslim, they are Libyans, I am Libyan," he said. "It was my duty to help."

Rebel units have failed to break the six-week deadlock around the city, and the latest offensive is important politically and militarily. Together with the Brega offensive, the rebel National Transitional Council in Benghazi hope to demonstrate to coalition forces that they can win the war and avert talk of a compromise political solution that may divide the country.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_99732871
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ze hebben de legerbasis met bulldozers en zelfgemaakt "vuurwerk" overvallen nadat een begrafenisstoet vanuit die basis werd beschoten.

Maar je (geveinsde) onwetendheid heb je reeds zeer duidelijk gemaakt.
MacGeyvers en the-A team serieus zou je niet even wat nachtrust nemen, heel de dag wakker heeft geen positieve invloed op je hersen capaciteit.
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:25:49 #254
pi_99732923
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:24 schreef Hockeystick het volgende:

[..]

MacGeyvers en the-A team serieus zou je niet even wat nachtrust nemen, heel de dag wakker heeft geen positieve invloed op je hersen capaciteit.
Als je verder niks zinnigs te melden hebt kan je ook stoppen met posten. Je overschat je invloed op Fok!.
pi_99732924
quote:
Wat vertel ik je vriendje frikandel nou over media,oorlog en propaganda.
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:26:56 #256
pi_99732960
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:25 schreef Hockeystick het volgende:

[..]

Wat vertel ik je vriendje frikandel nou over media,oorlog en propaganda.
Ik kan uitstekend zelf bepalend welke bronnen ik in hoeverre betrouwbaar acht. Jou ken ik totaal niet, dus ik zal zeker niet op jouw mening afgaan.
pi_99732999
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als je verder niks zinnigs te melden hebt kan je ook stoppen met posten. Je overschat je invloed op Fok!.
Ik ben hier niet om mensen te beinvloeden, wat jou motieven zijn weet ik niet
Vuurwerk bommen, dus jij gaat mij vertellen dat ze met astronautjes een leger eenheid hebben overvallen..
pi_99733037
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik kan uitstekend zelf bepalend welke bronnen ik in hoeverre betrouwbaar acht. Jou ken ik totaal niet, dus ik zal zeker niet op jouw mening afgaan.
je reageert niet meer inhoudelijk op de feiten, alleen nog maar persoonlijk, ik stel voor dat je terug gaat naar 5 post erboven en weer inhoudelijk gaat reageren, koekje erbij?

je bron
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3286966,00.html

in het nederlands voor jouhttp://www.nujij.nl/algem(...)foto-s.8876855.lynkx
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:30:29 #259
pi_99733100
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:27 schreef Hockeystick het volgende:

[..]

Ik ben hier niet om mensen te beinvloeden, wat jou motieven zijn weet ik niet
Vuurwerk bommen, dus jij gaat mij vertellen dat ze met astronautjes een leger eenheid hebben overvallen..
Je had beter op moeten letten bij de revolutie in Egypte. We hebben op Fok! geleerd om kritisch te zijn.
pi_99733153
ho Egypte een no-go onderwerp graag bij Libië houden.

quote:
Tijdens de korte oorlog tussen de radicaal islamitische Hezbollah in Libanon en het Israëlische leger in juli en augustus 2006 bleek al snel dat Reuters fotograven rommelde met foto’s om ondermeer de schade aan Libanon en het dodental erger te doen lijken dan in werkelijkheid het geval was. Tevens werden er foto’s in scene gezet uit anti-Israëlische motieven.
Wat zou de reden zijn dat media gaan manipuleren
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:36:51 #261
350891 shameonyou
You should be ashamed.
pi_99733319
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ze hebben de legerbasis met bulldozers en zelfgemaakt "vuurwerk" overvallen nadat een begrafenisstoet vanuit die basis werd beschoten.

Maar je (geveinsde) onwetendheid heb je reeds zeer duidelijk gemaakt.
In de eerste 3 dagen van de geoorganiseerde rellen en aanvallen op politie buro's en leger bassissen in het hele land tegelijk waren er slechts 126 doden gevallen.

NAVO heeft al 1500+ burgers gedood en duizenden verwond.

EN zoals al eerder aangegeven is deze hele burger oorlog dood Moslim Fundamentalisten begonnen.

Lees dit manifesto maar eens.
TIP voor dummies google heeft een vertaal optie.
http://www.libya-nclo.com/أ;راءومقالات/القذافيالعدورقم1للإسلام.aspx

Als je deze url in google voert zie je dat dit op 15 Februari 2010 al online stond.
Ver voordat gadaffi protestanten op at, bombardeerde, vergiftigde of wat dan ook.
"nearly every war that has started in the past 50 years has been a result of media lies."
Julian Assange
pi_99733352
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je had beter op moeten letten bij de revolutie in Egypte. We hebben op Fok! geleerd om kritisch te zijn.
Volgens mij zijn er hier maar een aantal leden in deze topic kritisch betreft deze oorlog:
Ware reden
Olie
Al-qaida
VS macht in n-afrika
media rol in deze oorlog
kudde gedrag massa
Neutraliteit rebellen?
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:37:43 #263
350891 shameonyou
You should be ashamed.
pi_99733361
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wat heeft egypte nu weer met een LIBYE topic te maken?
"nearly every war that has started in the past 50 years has been a result of media lies."
Julian Assange
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:39:54 #264
pi_99733444
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:37 schreef shameonyou het volgende:

[..]

Wat heeft egypte nu weer met een LIBYE topic te maken?
Het staat in hetzelfde sub-forum. Misschien moet je wat bijlezen.
pi_99733484
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:36 schreef shameonyou het volgende:

[..]

Leugen dit willen libiësche staatszenders jou wijs maken,Libiërs hebben nog nooit zulke vrijheden gehad zoals nu, er worden zelfs knikker kampioenschappen gehouden volgens betrouwbare bronnen op twitter
Russische propaganda tegen de NAVO alles wat de NOS niet verteld is een leugen

zucht alles wat cursief staat is discutabel maargoed nu hebben de voorstanders weer wat te schelden
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:41:22 #266
pi_99733495
quote:

[..]

In de eerste 3 dagen van de geoorganiseerde rellen
Leugenaar. Er waren vreedzame demonstraties. Het enige geweld kwam van Ghaddafi zodat de bevolking zich moest verdedigen.
pi_99733526
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het staat in hetzelfde sub-forum. Misschien moet je wat bijlezen.
Nee dan ga je maar in het Egypte topic zitten hier praten wij over Libië, voorbeelden over andere oorlogen zijn alex jones,x-files, en russische propaganda.

Wij mogen deze argumenten niet gebruiken dus jij ook niet, eerlijke discussie toch
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:42:31 #268
pi_99733533
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:41 schreef Hockeystick het volgende:

[..]

Leugen dit willen libiësche staatszenders jou wijs maken,Libiërs hebben nog nooit zulke vrijheden gehad zoals nu, er worden zelfs knikker kampioenschappen gehouden volgens betrouwbare bronnen op twitter
Russische propaganda tegen de NAVO alles wat de NOS niet verteld is een leugen

zucht alles wat cursief staat is discutabel maargoed nu hebben de voorstanders weer wat te schelden
Als je had opgelet had je geweten dat ik de NOS al aan het begin van de Egyptische revolutie al had afgeschreven.

Je bent slecht op de hoogte.
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:43:02 #269
pi_99733553
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:42 schreef Hockeystick het volgende:

[..]

Nee dan ga je maar in het Egypte topic zitten hier praten wij over Libië, voorbeelden over andere oorlogen zijn alex jones,x-files, en russische propaganda.

Wij mogen deze argumenten niet gebruiken dus jij ook niet, eerlijke discussie toch
Het bewijst dat je niets weet en peop praat.
pi_99733606
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Leugenaar. Er waren vreedzame demonstraties. Het enige geweld kwam van Ghaddafi zodat de bevolking zich moest verdedigen.
zucht, hoe kwamen deze passivisten aan wapens, ohja ze staken trektouwtjes af. ben je door je feiten heen? leugenaar? hoe oud ben je nou, je kan miljarden aan MB aan informatie krijgen en je gaat lopen schelden....
dus zo vredelievend waren die protesten niet anders moesten orde troepen zich niet verdedigen
quote:

[..]

In de eerste 3 dagen van de geoorganiseerde rellen en aanvallen op politie buro's en leger bassissen in het hele land tegelijk waren er slechts 126 doden gevallen.

EN zoals al eerder aangegeven is deze hele burger oorlog dood Moslim Fundamentalisten begonnen.

Lees dit manifesto maar eens.
TIP voor dummies google heeft een vertaal optie.
http://www.libya-nclo.com/أ;راءومقالات/القذافيالعدورقم1للإسلام.aspx

Als je deze url in google voert zie je dat dit op 15 Februari 2010 al online stond.
Ver voordat gadaffi protestanten op at, bombardeerde, vergiftigde of wat dan ook.
als je iets wilt zeggen reageer op het bericht
pi_99733689
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:36 schreef svann het volgende:

[..]

Hou eens op met die fantasie-posts.

Ook posts over de Balkan, Irak of Afghanistan zijn hier niet op zijn plaats.

[..]

Infowars.com en Alex Jones is geen betrouwbare nieuwsbron, dat is een conspiracy site.

Bronnen die wij hier doorgaans citeren zijn de laatste maanden redelijk betrouwbaar gebleken.
En ja, ook minder florissante zaken kregen aandacht.
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:25 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Irak is er in deze topics al tig keer bijgehaald lees het even door. Libië en Irak vallen totaal niet te vergelijken.

[..]

[quote]0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:27 schreef svann het volgende:

[..]

[/quote]
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:51 schreef houda het volgende:

[..]

Wat heeft dit te maken met Libie en Gadaffi??
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:49:08 #272
pi_99733761
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:44 schreef Hockeystick het volgende:

[..]

zucht, hoe kwamen deze passivisten aan wapens,
Ze overvielen een legerbasis met bulldozers en militairen liepen over. Nadat Benghazi bevrijdt was hadden ze toegang tot Ghaddafi's enorme wapenarsenalen. Daar heb je je wapens.
quote:
dus zo vredelievend waren die protesten niet anders moesten orde troepen zich niet verdedigen
Je draait het weer lekker om. :') Ik zou mezelf ook verdedigen als mijn regime burgers afslachtte met luchtafweergeschut. En nou zijn de slachters zogenaamd zielig? :') :') :')
quote:
[..]

als je iets wilt zeggen reageer op het bericht
Ik heb gereageerd. Zie boven.
pi_99733847
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wij zijn deze oorlog begonnen? Het begon toen Ghaddafi ongewapende demonstranten met luchtafweer uit elkaar schoot. "Wij" kwamen er pas bij 2 minuten voor Ghaddafi een genocide in Benghazi wilde beginnen.
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Heeft getraind en betaald. Als er 1 grote terrorist is, is het Ghaddafi wel.
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 17:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Leugen

[..]

Nee. Irak en Afghanistan begonnen niet met volksopstanden.

[..]

Zie boven.

[..]

Niet zijn bevolking, tegen de Koerden. Dat is ook niet netjes, maar standaard verdeel-en-heers tactiek van een dictator.

[..]

Ghaddafi had al genoeg gedaan. Ongewapende burgers kapot schietne met luchtafweergeschut, bloedbaden in de straten van Tripoli.

[..]

Ik ben blij dat je er van geniet.
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 19:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je liegt.

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 22:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je liegt :)
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Onzin. De media liepen mijlenver achter de Arabische lente aan.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

je antwoorden zijn zeer eentonig
even een korte samenvatting
JE LIEGT
LEUGENAAR
GADDAFGI MOORDENAAR
JE LIEGT
LEUGENAAR
JE LIEGT

Nieuw in papiers quote 5 met stipt
verdedigen als mijn regime burgers afslachtte met luchtafweergeschut

[ Bericht 1% gewijzigd door Hockeystick op 21-07-2011 00:56:48 (papier's quote en reply) ]
pi_99733926
quote:
[..]
quote:
Ze overvielen een legerbasis met bulldozers en militairen liepen over. Nadat Benghazi bevrijdt was hadden ze toegang tot Ghaddafi's enorme wapenarsenalen. Daar heb je je wapens.
gewoon een domme vraag aan jou
Als die militairen al anti-gadhaffi waren, waarom moesten ze overmeesterd worden met geweld?
[..]
quote:
Je draait het weer lekker om. :') Ik zou mezelf ook verdedigen als mijn regime burgers afslachtte met luchtafweoergeschut. En nou zijn de slachters zgenaamd zielig? :') :') :')
dit is ook één van je top 20 quote's
quote:
Ik heb gereageerd. Zie boven.
wat een verrijking
pi_99733985
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als je had opgelet had je geweten dat ik de NOS al aan het begin van de Egyptische revolutie al had afgeschreven.

Je bent slecht op de hoogte.
Nee, nu lees je Reuters waar de NOS zijn bron vandaan haalt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')