abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99724369
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:29 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
[quote]
Nee ik heb het over de rebellen niet de bandieten in Khadaffi's leger.
Rebellen winnen de oorlog met kusjes uit te delen en met bloemetjes te gooien, als je geen bewijs hebt dan alleen speculaties of zelf met bewijs komt praat jij poep.ik lees genoeg kranten met deze onzin
[..]
quote:
Burgers blijven burgers zelfs nu er eindelijk een fatsoenlijke regering in die regio zit. Ze moeten wel Khadaffi's terroristische aanvallen blijven afslaan. Oftewel je praat peop.
Neutrale burgers die zich afzijdig hielden bij gadhaffi worden door de rebellen als verraders gezien, deze burgers krijgen 3x pakslaag met de roe.
Rebellen nemen geen wraakactie's, nee deze beschaafde mannen lezen verhalen voor uit de kinder koran en staan de teksten bij met muurschilderingen over goed en fout....
[..]
quote:
nee pro khadaffi supporters zitten nu vaak in Khadaffi leger en proberen zelf burgers aan te vallen.
Klopt als pro-Gadhaffi aanhangers in het rebellen leger zouden zitten zou het wel erg verwarrend worden, je zegt zelf, maw dit doen ze uit eigen beweging, Gadhaffi heeft hier nooit een schriftelijk bevel voor afgegeven...In de Abu graib gevangenis werden er ook geen orders gegeven voor het onmenselijk behandelen van soldaten, dit is vast gelegd in het verdrag van Geneve...(abu graib ohnee dit is geen Libië...... voordat je wat zegt dit is een metafoor.....
Dus als je begrijpt wat ik type kan je uit opmaken dat bij elk conflict individuen doorslaan...
Leger of rebel dus...
[..]
quote:
Wapens mogen ze niet krijgen ze krijgen gelukkig wel nieuwe uniformen en kogevrije vesten.
Klopt rebellen lopen vaak in afrika met belgische FN-FAL wapens, bijna elk bevrijdings- leger in afrika gebruikt AK's vaak 47 types en als het echt boefjes zijn hebben de ze 74 variant....
Deze libische rebellen niet, zij hebben ondanks het wapen embargo splinternieuwe Europese scrap in hun handen
[..]
quote:
Gefixed en eensch. En dan nog iets shameonyou het is QATAR. Niet baghrein, niet Quatar en ook niet Qautar en alle andere typo's dat je hebt gemaakt. Komop ik had ook moeite met typen op een forum in de 1ste klas maar zo moeilijk is het woord niet.
Ow dus je argumenten zijn op en ga je over taal,spel en grammatica hebben, jij hebt een grote neus?lekker puh
[..]
quote:
nee gewoon wat brugklassers die denken dat ze intelligent overkomen omdat ze wat x-files sites lezen.

Libische ambassade/consult in Nederland is overgelopen naar de nieuwe regering :)
choosing the winning team is always a coward's choise
Mijn oma zegt altijd in 1945 zat iedereen bij het verzet, zelfs Bernhard.
Als ik deze zin voor je moet gaan uitleggen....
[..]
quote:
ow dus nu is het opeens niet goed meer? Waarom post je het dan? Hoe kom je trouwens bij die NOS onzin die je uitkraamt? De nos heeft het nooit over libie en word hier ook niet over gepost.
Jij baseert je op informatie die als 100% waarheid ziet, wie zegt dat omdat Belgische en Franse TV het ook zeggen, niets geleerd van het Murdoch proces op dit moment in Engeland, die man bezit 97% van het nieuws, als hij zegt dat beatrix een .... kan hij het dmv de media het "waar" maken, iets in de trend van kunst van oorlog voeren, sun-tzu, dan zal je zien dat alles wel heel toevallig is
pi_99725731
quote:
Rebellen winnen de oorlog met kusjes uit te delen en met bloemetjes te gooien, als je geen bewijs hebt dan alleen speculaties of zelf met bewijs komt praat jij poep.ik lees genoeg kranten met deze onzin
Daar begonnen ze wel mee helaas ging Khadaffi ze bombarderen met clusterbommen. Mijn bronnen zijn mijn ogen en mijn hersenen ik kan zelf wel uitmaken wat waar is en niet de x-files.

quote:
Neutrale burgers die zich afzijdig hielden bij gadhaffi worden door de rebellen als verraders gezien, deze burgers krijgen 3x pakslaag met de roe.
Beter dan die clusterbommen die Khadaffi gebruikt. Overigens plegen(of proberen) Pro-Khadaffi mensen aanslagen in Benghazi dus ik vind het terecht dat ze ze uit voorzorg opsluiten zolang ze er verder maar niks mee uitvreten(wat niet gebeurd als ik het zo hoor van Amnesty).

quote:
Klopt als pro-Gadhaffi aanhangers in het rebellen leger zouden zitten zou het wel erg verwarrend worden, je zegt zelf, maw dit doen ze uit eigen beweging, Gadhaffi heeft hier nooit een schriftelijk bevel voor afgegeven...In de Abu graib gevangenis werden er ook geen orders gegeven voor het onmenselijk behandelen van soldaten, dit is vast gelegd in het verdrag van Geneve...(abu graib ohnee dit is geen Libië...... voordat je wat zegt dit is een metafoor.....
Dus als je begrijpt wat ik type kan je uit opmaken dat bij elk conflict individuen doorslaan...
Leger of rebel dus...
Khadaffi heeft geen schriftelijk bevel nodig om zijn bevolking te terroriseren dat doet hij gewoon. Veel mensen in het leger van Khadaffi worden gedwongen maar het is bekend dat er ook echte aanhangers zitten ja. Er zijn altijd mensen die van een Tiran kunnen profiteren.

quote:
Klopt rebellen lopen vaak in afrika met belgische FN-FAL wapens, bijna elk bevrijdings- leger in afrika gebruikt AK's vaak 47 types en als het echt boefjes zijn hebben de ze 74 variant....
Deze libische rebellen niet, zij hebben ondanks het wapen embargo splinternieuwe Europese scrap in hun handen
Al zou dat waar zijn waar is je bewijs dat ze die van de NAVO hebben gekregen?

quote:
Ow dus je argumenten zijn op en ga je over taal,spel en grammatica hebben, jij hebt een grote neus?lekker puh
De pot verwijt de ketel op de vorige pagina zat je op de man te spelen bij Svann. Bovendien mag ik hem best terechtwijzen als ik hem al 3 keer heb uitgelegd hoe hij het moet doen.

quote:
choosing the winning team is always a coward's choise
Mijn oma zegt altijd in 1945 zat iedereen bij het verzet, zelfs Bernhard.
Als ik deze zin voor je moet gaan uitleggen....
Ambassade hier liep na een paar dagen na de opstand over toen zag het er niet zo rooskleurig uit maar ze snapte wel dat ze moesten kappen met een schurk steunen.
En ik snap inderdaad niet wat Bernhard te maken heeft met een rat als Khadaffi beiden verdienen/verdienden een bom op hun hoofd maar de vergelijking houd daar ook wel mee op.

quote:
Jij baseert je op informatie die als 100% waarheid ziet
Nee.

En ik zie wederom niet in wat murdoch te maken heeft met het feit dat een bevolking zo snel mogelijk zijn dictator weg wil hebben. jammer voor je bezineprijs. Murdoch is trouwens eigenaar van je geliefde krant The Telegraph leuk detail :)
Incelfrikandel
pi_99726110
feb17voices Feb 17 voices
AJA breaking from #Benghazi: Mahmood Shamam of NTC reports an explosion, no casualties yet reported, says: flames still visible. #Libya
2 minutes ago

Nieuwe aanslag van Khadaffi? Jezus wat een laffe rat dit is al de vijfde keer :{
Incelfrikandel
pi_99727705
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:09 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
[quote]
Daar begonnen ze wel mee helaas ging Khadaffi ze bombarderen met clusterbommen. Mijn bronnen zijn mijn ogen en mijn hersenen ik kan zelf wel uitmaken wat waar is en niet de x-files.
x-files,eerst alex jones toen infowars nu x-files.
ER gaan geruchten dat mensen in Benzaghi, politie kantoren en overheids kantoren aanviel met molotovcocktails waarbij onschuldige ambtenaren werden gedood.
Lees onschuldig als niets mee te maken met de arrestatie/berechting van een familielid van die bende/mensen, en geloof me nou ajb als ik je zeg dat op de eerste dag van de "protesten" er geen 1.000.000.000 mensen door de straten van Benzaghi protesteerde. kan je mij daar gelijk in geven ja of nee?
Hier in Nederland vlucht de politie uit "kansen"wijken maar in die landen spelen ze het hard tegen hard.ik vindt het geen gekke reactie als agenten worden vermoord en de situatie loopt uit de hand, zelfs in Amerika gaan iedereen tegen de vlakte als er cowboys rond schieten.
[..]
quote:
Beter dan die clusterbommen die Khadaffi gebruikt. Overigens plegen(of proberen) Pro-Khadaffi mensen aanslagen in Benghazi dus ik vind het terecht dat ze ze uit voorzorg opsluiten zolang ze er verder maar niks mee uitvreten(wat niet gebeurd als ik het zo hoor van Amnesty).
even ter info De belangrijkste producenten en gebruikers van clustermunitie, namelijk de Verenigde Staten, waren niet op de bijeenkomst aanwezig en sloten zich dan ook niet bij het verdrag aan. De producenten zijn tegenstander van een verbod. De Verenigde Staten hebben laten weten dat ze doorgaan met het gebruik van clustermunitie
Dus obama is een rat volgens jou, akkoord
Maargoed hoe komt het dat na 300 dagen bombardementen nog steeds howitzers in staat zijn cluster granaten af te schieten....wtf zo granaat schiet je niet vanaf 10.000km afstand en ook niet vanaf 500 meter dus moet iets anders zijn geweest...ik trekt dit bericht en die van je post hierboven in twijfel..

En een vliegtuig kan het niet zijn geweest, no-fly zone alle vliegtuigen uitgeschakeld, wat was het dan Frikandel
[..]
quote:
Khadaffi heeft geen schriftelijk bevel nodig om zijn bevolking te terroriseren dat doet hij gewoon. Veel mensen in het leger van Khadaffi worden gedwongen maar het is bekend dat er ook echte aanhangers zitten ja. Er zijn altijd mensen die van een Tiran kunnen profiteren.
vreemd, gedwongen soldaten.....iets zegt me dat dit niet klopt...
Akkoord dat er mensen profiteren in een oorlog, daarom zie ik oorlog ook als een economische investering niet als ingrijpen, anders was somalië allang van rebellen :o (gaan we weer) gezuiverd
[..]
quote:
Al zou dat waar zijn waar is je bewijs dat ze die van de NAVO hebben gekregen?
Europa= Noord-Atlantische Verdragsorganisatie alle landen die in Europa zitten zijn aangesloten.
Nederland is lid van Europa en Lid van de NAVO...FN-FAL zijn Europeese wapens als tegenhanger van de AK, snap je dit of heb je verdere uitleg nodig.
en nee geen x-files
[..]
quote:
De pot verwijt de ketel op de vorige pagina zat je op de man te spelen bij Svann. Bovendien mag ik hem best terechtwijzen als ik hem al 3 keer heb uitgelegd hoe hij het moet doen.
Zucht dit gevoel heb ik constant met jou...x-files
[..]
quote:
Ambassade hier liep na een paar dagen na de opstand over toen zag het er niet zo rooskleurig uit maar ze snapte wel dat ze moesten kappen met een schurk steunen.
En ik snap inderdaad niet wat Bernhard te maken heeft met een rat als Khadaffi beiden verdienen/verdienden een bom op hun hoofd maar de vergelijking houd daar ook wel mee op.
een politiek statement, een oorlog wordt vaak achter gesloten deuren beslecht.
Misschien zou het raadzaam zijn om speciaal voor jou een topic te starten met politieke,economische en financiele oorlogen....
Ik geef je een voorbeeld dit is geen libië of x-files, Cuba crisis:
voor de wereld zou er een Nuclaire oorlog komen,
Rusland en VS big players pionnen Cuba en Turkije
Achter deur politiek (waar jij en ik geen bericht van krijgen, jij niet van de NOS ik niet van laten we zeggen x-files)
[..]
quote:
Nee.

En ik zie wederom niet in wat murdoch te maken heeft met het feit dat een bevolking zo snel mogelijk zijn dictator weg wil hebben. jammer voor je bezineprijs. Murdoch is trouwens eigenaar van je geliefde krant The Telegraph leuk detail :)
Je ziet het plaatje niet volgens mij, denk eens wat ruimer dan 7 letters lees de zin eens en probeer verbanden en vergelijkingen te trekken, murdoch beheerst de media, dezelfde media die jij ik en iedereen leest, ik geef je weer wat huiswerk mee: Orson Welles’ landing
Jij zult zeggen nee dat geloof ik niet ik ben een nuchtere Hollander eet groente en vlees, maar als jij geen andere bron van informatie hebt dan 1 is dat een bron?
In de rechtspraak geldt zelfs 1 bewijs is geen bewijs

Frikandel, ik denk af en toe dat jij hier de brugklasser bent, je argumenten zijn niet stavend, ik lees ze en weerleg ze, dat doe jij bij mij ook, alleen ik houd me niet krampachtig vast aan nieuws als de NOS en de rest is leugen, x-files in jou geval

[ Bericht 1% gewijzigd door Hockeystick op 20-07-2011 23:18:48 ]
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:12:09 #230
350891 shameonyou
You should be ashamed.
pi_99729492
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:16 schreef Frikandelbroodje het volgende:
feb17voices Feb 17 voices
AJA breaking from #Benghazi: Mahmood Shamam of NTC reports an explosion, no casualties yet reported, says: flames still visible. #Libya
2 minutes ago

Nieuwe aanslag van Khadaffi? Jezus wat een laffe rat dit is al de vijfde keer :{
Bron.... twitter :)

Is DAT nou doe super betrouwbare super onafhankelijke altijd correcte bron van jou?

Ik heb nog niks gehoord op NOS dus jij bent een conspiracy gek.

http://www.twitterrati.co(...)ts-dominate-twitter/

[ Bericht 1% gewijzigd door shameonyou op 20-07-2011 23:25:15 ]
"nearly every war that has started in the past 50 years has been a result of media lies."
Julian Assange
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:24:11 #231
350891 shameonyou
You should be ashamed.
pi_99730116
quote:
Who are Libya's rebels?
--------------------------------------------------------------------------------
The undertones of the Libyan revolt are tinged with religious fundamentalism, rather than liberal democracy.
--------------------------------------------------------------------------------
by Andy Stone
(centrist)
Saturday, March 19, 2011
As the commitment of French, British, Danish, Canadian and US military assets to Libya draws near, the fundamental question of the rebels' identity has not yet been seriously addressed. The international face of the revolt are former Qaddafi officials such as Abdul Jalil. It is, however, also clear that the conflict has been started and sustained by a mass uprising. (It is not a coup d'etat and most of the state apparatus has remained loyal.) Behind it all, who are the people on the ground, and what motivated them to revolt?

The facts are well documented, and at odds with wishful thinking. This is no Solidarnosc movement. The revolt was started in Benghazi on February 15-17th by the group called the National Conference of the Libyan Opposition. The protests had a clear fundamentalist religious motivation, and were convened to commemorate the 2006 Danish cartoons protests, which had been particularly violent in Benghazi.

The NCLO web site (Arabic) [url=http://webcache.googleusercontent.com/search?rlz=1C1_____enUS402US402&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=cache:http://www.libya-nclo.com(...)D9%2585.aspx]carries a document (Arabic; Google Cache[/url]; legible in automatic translation) dated February 15th (the day the protests began), which clearly spells out NCLO's objections to Qaddafi's rule. The main points of "Qaddafi: Islam's no. 1 enemy" are as follows:

• •Qaddafi has closed an Islamic university and a seminary, has forbidden some Islamist publications, and has thrown thousands of Islamist activists into jail.
• •Qaddafi has urged to put the Qur'an on the shelf, as no longer appropriate for this age.
• •Qaddafi has made fun of the Islamic veil, calling it a "rag" and a "tent".
• •Qaddafi has dared to say that Christians and Jews should be allowed to visit Mecca.
• •Qaddafi has rejected the Hadith and Sunnah, and said he follows the Qur'an alone.

(The last claim involves a curious episode. At one point, Qaddafi declared himself a follower of the "Qur'an alone" movement, which rejects orthodox Muslim punishments, like stoning for adultery, death penalty for homosexuals etc. This got him into some serious trouble. An international committee of scholars went to discuss the issue with Qaddafi. After being told that "if he did not repent and take back his statement, he would fall under the law of renegades and infidels [...] which would force true Muslims to kill him", Qaddafi "repented and took back his statement".)

None of this is surprising. The leaked State Department memos describe Eastern Libya (2008) as an area of fervent Islamic sentiment, where "a number of Libyans who had fought and in some cases undergone 'religious and ideological training' in Afghanistan, Lebanon and the West Bank in the late 1970's and early 1980's had returned [...] in the mid to late 1980's". There they engaged into "a deliberate, coordinated campaign to propagate more conservative iterations of Islam, in part to prepare the ground for the eventual overthrow by the Libyan Islamic Fighting Group (LIFG) of Muammar Qadhafi's regime, which is 'hated' by conservative Islamists". While Qaddafi's position was perceived to be strong, the East Libyans sent jihadis to Iraq, where "fighting against U.S. and coalition forces in Iraq represented a way for frustrated young radicals to strike a blow against both Qadhafi and against his perceived American backers".

It is these same religiously and ideologically trained East Libyans who are now armed and arrayed against Qaddafi. Qaddafi's claim that all his opponents are members of Al Qaeda is overblown, but also not very far off, in regards to their sympathies. Anyone claiming that the Eastern Libyans are standing for secular, liberal values needs to overcome a huge burden of proof. First, what is the social basis of such a movement, when neutral observers have been characterizing East Libya as a hotbed of Islamic fundamentalism? Second, if the revolt has started on religious grounds, when and how exactly has it radically changed its character?

These hard facts are not counter-acted by Abdul Jalil's statements of liberal, democratic purpose. As head of the National Transitional Council, he is the West's favorite partner in dialogue (and recognized by France as Libya's legitimate head of state). His reliability and control are, however, questionable. As Qaddafi's Minister of Justice until last month, Abdul Jalil's democratic credentials are dubious; he has not participated in the initiation of the revolt, has latched onto it when it seemed likely to succeed, and his organization's control over the rebel forces is unproven. Overall, the participation of former Qaddafi officials is no reason to assume that the character and aims of a revolt that started on fundamentalist religious principles have changed to liberal, democratic ones

In conclusion, the Western leaders seem to be rushing to replace an already bad regime with one that is likely to be even worse. The French embarrassment with getting the Tunisian and Egyptian revolts wrong (and subsequent change of foreign ministers) and the British embarrassment with close ties to the Qaddafi regime (including the award of a PhD from the prestigious London School of Economics to Qaddafi's son) have caused these two countries to jump in, trying to remedy their perceived previous failings. However, lack of cool reasoning and ignorance of the facts on the ground are only likely to make the remedy (should it succeed) worse than the disease.
http://www.nolanchart.com/article8465_Who_are_Libya's_rebels.html
"nearly every war that has started in the past 50 years has been a result of media lies."
Julian Assange
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:38:05 #232
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_99730809
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 14:25 schreef shameonyou het volgende:

[..]

Deze burgeroorlog had nooit plaats gevonden was het niet voor de media in kwestie.
Onzin. De media liepen mijlenver achter de Arabische lente aan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:38:53 #233
pi_99730849
quote:
4s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:44 schreef svann het volgende:

[..]

Kan je bij dit artikel de niet kloppende bronvermelding even verwijderen en erbij zetten dat het van jouw hand is?

Ik ga de mensen geloven die zeggen dat er professionele opiniemakers op fora rondhangen.
Heeft het ambassadeppersoneel een nieuwe taakomschrijving gekregen?
Sinds de gebeurtenissen in Egypte weet ik dat zeker.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_99730904
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:12 schreef shameonyou het volgende:

[..]

Bron.... twitter :)

Is DAT nou doe super betrouwbare super onafhankelijke altijd correcte bron van jou?

http://www.twitterrati.co(...)ts-dominate-twitter/
Er staat duidelijk AJA leer eens lezen. En leg me geen woorden in de mond :)

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:42 schreef Hockeystick het volgende:

[..]

Weet je wel wat de x-files is?

quote:
ER gaan geruchten dat mensen in Benzaghi, politie kantoren en overheids kantoren aanviel met molotovcocktails waarbij onschuldige ambtenaren werden gedood.
Lees onschuldig als niets mee te maken met de arrestatie/berechting van een familielid van die bende/mensen, en geloof me nou ajb als ik je zeg dat op de eerste dag van de "protesten" er geen 1.000.000.000 mensen door de straten van Benzaghi protesteerde. kan je mij daar gelijk in geven ja of nee?
[..]
Omdat de geruchten in jouw straatje passen zijn ze nu opeens wel betrouwbaar? Lekker logisch.

Gast ik weet hoe een volkopstand werkt op dag 1 zijn er nooit veel mensen omdat die niet meteen op straat durven. Die angst is ook gegrond als je ziet wat Khadaffi allemaal tegen protesteerders inzet.

quote:
even ter info De belangrijkste producenten en gebruikers van clustermunitie, namelijk de Verenigde Staten, waren niet op de bijeenkomst aanwezig en sloten zich dan ook niet bij het verdrag aan. De producenten zijn tegenstander van een verbod. De Verenigde Staten hebben laten weten dat ze doorgaan met het gebruik van clustermunitie
Dus obama is een rat volgens jou, akkoord
obama is geen lieverdje nee. Maar Obama gebruikt ze niet tegen zijn eigen bevolking. Maar wat heeft dit te maken met Libië?

quote:
Maargoed hoe komt het dat na 300 dagen bombardementen nog steeds howitzers in staat zijn cluster granaten af te schieten....wtf zo granaat schiet je niet vanaf 10.000km afstand en ook niet vanaf 500 meter dus moet iets anders zijn geweest...ik trekt dit bericht en die van je post hierboven in twijfel..
300? :') En dat komt gewoon omdat de NAVO zwak bezig en niet goed oplet wat er op de grond gebeurd. Bovendien heeft Khadaffi geen goede maar wel enorm veel wapens de navo heeft al honderden(!) opslagplaatsen gebombardeerd. De clusterbommen die khadaffi gebruikt hoef je niet vanuit een vliegtuig te schieten.

quote:
vreemd, gedwongen soldaten.....iets zegt me dat dit niet klopt...
Waarom niet? Alle russen zaten er in WW2 zeker ook vrijwillig?

quote:
Europa= Noord-Atlantische Verdragsorganisatie alle landen die in Europa zitten zijn aangesloten.
Nederland is lid van Europa en Lid van de NAVO...FN-FAL zijn Europeese wapens als tegenhanger van de AK, snap je dit of heb je verdere uitleg nodig.
en nee geen x-files
Ooit gehoord van wapenhandelaren? Je hoeft me dit echt niet uit te leggen hoor :')

quote:
Zucht dit gevoel heb ik constant met jou...x-files

gefeliciteerd je draait de rollen om :)

quote:
een politiek statement, een oorlog wordt vaak achter gesloten deuren beslecht.
Misschien zou het raadzaam zijn om speciaal voor jou een topic te starten met politieke,economische en financiele oorlogen....
Ik geef je een voorbeeld dit is geen libië of x-files, Cuba crisis:
voor de wereld zou er een Nuclaire oorlog komen,
Rusland en VS big players pionnen Cuba en Turkije
Achter deur politiek (waar jij en ik geen bericht van krijgen, jij niet van de NOS ik niet van laten we zeggen x-files)
Je doet net alsof ik niet weet wat oorlog betekend. Natuurlijk weet ik dat hier vuile spelletjes worden gespeeld maar niet op de manier die jij denkt. En ik vraag je nu al voor de 40ste keer waar je NOS vandaan haalt die schrijft nauwelijks over Libie en word hier niet gepost.

quote:
Je ziet het plaatje niet volgens mij, denk eens wat ruimer dan 7 letters lees de zin eens en probeer verbanden en vergelijkingen te trekken,
Dat doe ik maar dat heeft niks met Libie te maken?

quote:
murdoch beheerst de media, dezelfde media die jij ik en iedereen leest, ik geef je weer wat huiswerk mee: Orson Welles’ landing
Jij zult zeggen nee dat geloof ik niet ik ben een nuchtere Hollander eet groente en vlees, maar als jij geen andere bron van informatie hebt dan 1 is dat een bron?
In de rechtspraak geldt zelfs 1 bewijs is geen bewijs
En hierom moeten duizenden mensen sterven om een paar cent minder voor bezine te hoeven afrekenen? Orson Welles ken ik al enorm boeiende vent ^O^

quote:
Frikandel, ik denk af en toe dat jij hier de brugklasser bent
Wat vervelend voor je.

quote:
je argumenten zijn niet stavend, ik lees ze en weerleg ze, dat doe jij bij mij ook, alleen ik houd me niet krampachtig vast aan nieuws als de NOS en de rest is leugen, x-files in jou geval
lol weer NOS.

Ik kan zelf ook artikelen gaan schrijven over landen waar ik nooit ben geweest en krampachtig eraan vasthouden zelfs bij mensen die hun halve leven al in Libië wonen. Misschien zou het verstandig zijn enig inlevingsvermogen te ontwikkelen en gaan lezen wat voor man Khadaffi is. Misschien snap je dan waarom hij weg moet. Of het nou Al-qaida is of niet.
Incelfrikandel
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:41:36 #235
pi_99730995
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:42 schreef Hockeystick het volgende:

[..]

Dat was nadat ongewapende demonstranten met luchtafweer geschut uit elkaar geschoten werden, smerige leugenaar. Ze verdedigden zichzelf. Ghaddafi heeft van een volksopstand een burgeroorlog gemaakt.
pi_99731095
ben ik nou de enige die het verhaaltje dat Al-Qaida en Amerika weer vriendjes worden en samen Khadaffi gaat vermoorden omdat hij liev is geniaal vind voor de nieuwe South Park? _O-
Incelfrikandel
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:44:48 #237
350891 shameonyou
You should be ashamed.
pi_99731153
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:39 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Quatariaanse Staatstelevisie propaganda.
Kom eens met een serieuze bron.
Julian Assange
pi_99731386
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:44 schreef shameonyou het volgende:

[..]

Quatariaanse Staatstelevisie propaganda.
Kom eens met een serieuze bron.
Ok zal ik dan ook Russische propaganda gaan posten? Of liever die van Khadaffi waar jij zo van houd? ^O^

Of ben je nu boos en begin je eindelijk te realiseren dat Khadaffi een terrorist is?
Incelfrikandel
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:52:02 #239
350891 shameonyou
You should be ashamed.
pi_99731524
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:49 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Ok zal ik dan ook Russische propaganda gaan posten? Of liever die van Khadaffi waar jij zo van houd? ^O^
Alles beter dan eenzijdige Staatspropaganda van een Dictatuur.
Julian Assange
pi_99731823
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:52 schreef shameonyou het volgende:

[..]

Alles beter dan eenzijdige Staatspropaganda van een Dictatuur.
Waarom post je dat dan? Of vind je Rusland een democratie? :D
Incelfrikandel
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:03:00 #241
350891 shameonyou
You should be ashamed.
pi_99732000
quote:

[..]

Ken je deze nog miljoenen mensen op een pleintje :)

En in hetzelfde schermpje 1 miljoen, en jij gelooft deze grappenmakers echt?
Julian Assange
pi_99732183
quote:
[..]

quote:
[..]

Weet je wel wat de x-files is?
agent scully, serieus: samenzweringen ofzo?
[..]
quote:
Omdat de geruchten in jouw straatje passen zijn ze nu opeens wel betrouwbaar? Lekker logisch.

Gast ik weet hoe een volkopstand werkt op dag 1 zijn er nooit veel mensen omdat die niet meteen op straat durven. Die angst is ook gegrond als je ziet wat Khadaffi allemaal tegen protesteerders inzet.
geruchten zijn geruchten zoals ik al 100x zeg het is maar hoe je de woorden draait. dus inderdaad lekker logisch dat de verhalen tegen gadhaffi worden gebruikt
[..]
quote:
obama is geen lieverdje nee. Maar Obama gebruikt ze niet tegen zijn eigen bevolking. Maar wat heeft dit te maken met Libië?
Nee Obamo hongert zijn volk uit, of geloof je niet dat Amerika een ontwikkelingsland is waarbij 2/3 van de bevolking aan de voedselbonnen zit, dit hoor je niet op jou NOS
[..]
quote:
300? :') En dat komt gewoon omdat de NAVO zwak bezig en niet goed oplet wat er op de grond gebeurd. Bovendien heeft Khadaffi geen goede maar wel enorm veel wapens de navo heeft al honderden(!) opslagplaatsen gebombardeerd. De clusterbommen die khadaffi gebruikt hoef je niet vanuit een vliegtuig te schieten.
oke, hier spreek je je gigantisch tegen, de NAVO wist 100000% zeker dat er mensen zouden kunnen worden vermoord vanwege hun BETROUWBARE inlichtingen, nu gadhaffi geen aanhangers meer heeft, blijkt de NAVO niet te weten wat er gebeurd:
Toen Gadhaffi nog baas was wist de NAVO 1000% zeker hoe de vork in de steel zat
NU Gadaffhi de oorlog heeft verloren (volgens jou NOS) weet de NAVO niet waar een howitzer (weet de naam niet van zo'n ding) staat schei toch uit man, dus voordat de oorlog uitbrak waren hun 100% BETROUWBARE INLICHTING ONJUIST nu praat je jezelf ontzettend tegen.
voor de oorlog 100% na de oorlog weten ze niet waar en hoe van af.....
[..]
quote:
Waarom niet? Alle russen zaten er in WW2 zeker ook vrijwillig?
Er waren 3 soorten Russen die vochten in WOII
1 Krijgsgevangen die konden kiezen tussen de kogel nu of je rent het slachtveld op
2 Russen die tijdens de oorlog dienstplichtig werden (is in elk land van de wereld, ook NL kan jou ingeval van oorlog tegen je zin oproepen om te vechten)
3 Russen die vrijwillig het land wilde verdedigen
[..]
quote:
Ooit gehoord van wapenhandelaren? Je hoeft me dit echt niet uit te leggen hoor :')
Raar wapenhandelaar mag je zijn als je voldoet aan criteria, Europese fabrikanten c.q. handelaren moeten aantonen waar zij exporteren en aan wie verkopen moeten met rekeningen werken, niet met koffers met geld zoals je in de film ziet.

Oost-europese handelaren (voornamelijk ex-Socjet materieel) waar West-Europa erg mee in de maag zit is dat je in oost-europa (toen) vrij makkelijk een nucleaire onderzeeër kon kopen koffertje hier bestemming daar.
geen controle door corrupte overheden, ik denk niet dat een oost europeaan moeite gaat doen om west europeese wapens te verkopen waar je volgens het boekje alles moet kopen, die AK's liggen daar toch .
ik weet dat er veel Militair wapens te koop zijn dit omdat in het leger degene die bevoegt is om de wapens te vernietigen ze gewoon achterhoudt en doorverkoopt op de lokale markt.
[..]
quote:
[ afbeelding ]

gefeliciteerd je draait de rollen om :)
[..]
quote:
Je doet net alsof ik niet weet wat oorlog betekend. Natuurlijk weet ik dat hier vuile spelletjes worden gespeeld maar niet op de manier die jij denkt. En ik vraag je nu al voor de 40ste keer waar je NOS vandaan haalt die schrijft nauwelijks over Libie en word hier niet gepost.
De NOS heb ik geïntroduceerd omdat:
mensen mijn media voor leugens en samenzwering complotten aanzien en zelf met geen ander 100% betrouwbare bron kunnen komen dan de NOS.
dus ik val in herhalen je kijkt niet verder dan je neus lang is, je ziet niet dat ik de NOS als synoniem gebruik voor een vage bron die iets meldt, zoals jij mijn bronnen russiatoday enz als onzin verklaard.
[..]
quote:
Dat doe ik maar dat heeft niks met Libie te maken?
NOS
[..]
quote:
En hierom moeten duizenden mensen sterven om een paar cent minder voor bezine te hoeven afrekenen? Orson Welles ken ik al enorm boeiende vent ^O^
Dat is volgens mij inderdaad de reden dat VS / NAVO gadhaffi weg willen hebben,chapeau
[..]
quote:
Wat vervelend voor je.
zucht
[..]
quote:
lol weer NOS.

Ik kan zelf ook artikelen gaan schrijven over landen waar ik nooit ben geweest en krampachtig eraan vasthouden zelfs bij mensen die hun halve leven al in Libië wonen. Misschien zou het verstandig zijn enig inlevingsvermogen te ontwikkelen en gaan lezen wat voor man Khadaffi is. Misschien snap je dan waarom hij weg moet. Of het nou Al-qaida is of niet.
Nee, jij beperkt je weer tot iets.
Gadhaffi was 20 jaar "onze" "bondgenoot" vriend, mattie, en opeens horen wij westerlingen dat gadhaffi zijn mensen onderdrukt, dat hebben wij al 20 jaar toegelaten geen nieuws toch,
opeens komt het nieuws dat hij een massaslachting wilt gaan houden
opeens zijn er vrijheidsstrijders
opeens is heel libië tegen gadhaffi terwijl niemand van ons jij niet ik niet kan vertellen hoeveel procent van de bevolking daadwerkelijk moeite met Gadhaffi had....
Dus nu gaan wij gaan wij bombarderen, rebellen hebben alles onder controlle en opeens schiet gadhaffi een cluster bom af....JA HOOR geloof je het zelf...
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:11:34 #243
pi_99732362
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:07 schreef Hockeystick het volgende:

Gadhaffi was 20 jaar "onze" "bondgenoot" vriend, mattie, en opeens horen wij westerlingen dat gadhaffi zijn mensen onderdrukt, dat hebben wij al 20 jaar toegelaten geen nieuws toch,
opeens komt het nieuws dat hij een massaslachting wilt gaan houden
opeens zijn er vrijheidsstrijders
opeens is heel libië tegen gadhaffi terwijl niemand van ons jij niet ik niet kan vertellen hoeveel procent van de bevolking daadwerkelijk moeite met Gadhaffi had....
Dus nu gaan wij gaan wij bombarderen, rebellen hebben alles onder controlle en opeens schiet gadhaffi een cluster bom af....JA HOOR geloof je het zelf...
Ah! Dat is het probleem: Jij hebt niet opgelet. :Y
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:15:35 #244
350891 shameonyou
You should be ashamed.
pi_99732517
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ah! Dat is het probleem: Jij hebt niet opgelet. :Y
De hele wereld en Mandela ook niet zeker?

quote:
Libya takes human rights role

African nations chose Libya for the human rights role

Libya has been elected chairman of the United Nations Human Rights Commission
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/2672029.stm
Julian Assange
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:18:18 #245
pi_99732626
quote:
‘Zware verliezen rebellen Libië’

Bij gevechten om de controle over de Libische oliestad Brega zijn gisteren en vandaag achttien doden en nog eens honderdvijftig gewonden gevallen aan de kant van de rebellen. Dat zegt een arts in het ziekenhuis van Ajdabiyah, een stad die volledig in handen is van de opstandelingen, tegen persbureau Reuters.

In zes dagen tijd zouden al meer dan vijftig rebellen zijn gedood, meldt een andere arts aan persbureau AP. De stad Brega vormt een belangrijke strategische punt aan oostelijke front in de burgeroorlog, want in de Oost-Libische stad ligt een belangrijke exportterminal voor olie met een raffinaderij en een chemische fabriek.

Maandag werd door woordvoerders van de rebellen nog gemeld dat de stad in handen was van de opstandelingen, maar de zware verliezen die vandaag en gisteren geleden zijn duiden op hevig verzet van de troepen van Gaddafi. Inmiddels zou Brega omsingeld zijn door rebellen en voor een groot deel onder controle hun staan, maar dat wordt bestreden vanuit het kamp-Gaddafi.

In de maanden sinds de opstand tegen de Libische leider is de controle over de olieterminal al meerdere keren van kant gewisseld.
pi_99732631
quote:

[..]

Ja en Nederland heeft een mediacode, leg mij uit wat het verschil is.

Als je al Russische TV zou kijken/lezen dan zou je een ander beeld kunnen vormen (lijkt me lastig als ik je zo beoordeel) van wat er in Libië aan de hand is, daar is geen NOS die twitter berichten als nieuws uitzend.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat was nadat ongewapende demonstranten met luchtafweer geschut uit elkaar geschoten werden, smerige leugenaar. Ze verdedigden zichzelf. Ghaddafi heeft van een volksopstand een burgeroorlog gemaakt.
oke i;m going to diss you right now:

Je zegt ongewapende demonstranten, hoe verdedigden ze zichzelf met Karate?

Mocht er 1 persoon een (vuur)wapen dragen en daarmee een agent of iemand als vertegenwoordiger van de overheid aanvallen is dat een aanval, van de ZWAARSTE CATEGORIE Ook in Nederland mag de politie je dan doden. dus zo vredelievend was jou protest niet van aard...
in nederland krijg je 10uur taakstraf denk even aan Samir A......

Een volksopstand een burgeroorlog gemaakt Hoe verzin je het, hoe komen de vredelievende burgers op het idee een wapendepot te overvallen...

Get your facts right
Ik hoop zo dat Gadhaffi deze oorlog wint, de verraders opknoopt van Tripoli tot Benzhagi, Ik ben dan de eerste toerist die vakantie komt vieren in Libië.
Maarja jij bent de almachtige kenner, kent de in en outs die niemand weet...
of zat je stiekem naar NOS te kijken, jij boefje
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:19:03 #247
pi_99732664
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:15 schreef shameonyou het volgende:

[..]

De hele wereld en Mandela ook niet zeker?

[..]

http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/2672029.stm
We hebben het al gehad over The Monitor pro-Ghaddafi campagne.
pi_99732691
quote:
serieus, haal je nu REUTERS aan als bron....
Die vertrouw al al helemaal niet meer na die Palestijnse vloot in Israel na een beetje fotoshoppen, dit zijn de ergste journalisten van eerste uur.
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:21:02 #249
350891 shameonyou
You should be ashamed.
pi_99732743
quote:
Kom je nou echt met een NRC bron :?
Julian Assange
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:21:33 #250
pi_99732767
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:18 schreef Hockeystick het volgende:

[..]

Ja en Nederland heeft een mediacode, leg mij uit wat het verschil is.

Als je al Russische TV zou kijken/lezen dan zou je een ander beeld kunnen vormen (lijkt me lastig als ik je zo beoordeel) van wat er in Libië aan de hand is, daar is geen NOS die twitter berichten als nieuws uitzend.

[..]

oke i;m going to diss you right now:

Je zegt ongewapende demonstranten, hoe verdedigden ze zichzelf met Karate?
Ze hebben de legerbasis met bulldozers en zelfgemaakt "vuurwerk" overvallen nadat een begrafenisstoet vanuit die basis werd beschoten.

Maar je (geveinsde) onwetendheid heb je reeds zeer duidelijk gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')