abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99578040
Frikandel,
Gadaffi die wapens binnen smokkelt?
Hij koopt ze gewoon hoor, in Nederland, België, Rusland en noem maar op...
Ben je vergeten waarom onze koningin naar Oman vertrok...Nederlandse scheepswerf Damen Schelde lucratief wapen order...

Beetje schijnheilig als je onze positie als leverancier van het midden-oosten teniet doet.
En ja de huurlingen die voor Gadaffi vechten doen dat niet gratis, maar ze blijven wel trouw aan hem, hoe komt dat? omdat Gadaffi ze belooft na de overwinning bergen met goud? Nee Huurlingen zijn je vriend zolang de kassa rinkelt, veel nomade stammen vechten inderdaad voor Gadaffi.
Maar: the LIFG is "the most radical element in the Al Qaeda network."
en: tribe is rife with al-Qaeda and actively killed U.S. troops in Iraq. See Webster Tarpley on this, here.
Dan kies ik voor Gadaffi dan voor al-qaeda.

Ik vraag je niet om mijn posts te lezen of voor waarheid aan te zien maar lees dan ook objectieve/andere nieuws berichten dan de censuur die NOS en CNN de wereld in stuurt ;)
  zondag 17 juli 2011 @ 15:36:43 #102
2651 svann
night-hawk
pi_99580033
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:54 schreef Hockeystick het volgende:
Frikandel,

Dat snap ik, ik bedoel alleen te zeggen:
Brega, dus eindelijk hebben engelse,franse of VS grondtroepen ingezet om de patstelling te doorbreken.
Hou eens op met die fantasie-posts.

Ook posts over de Balkan, Irak of Afghanistan zijn hier niet op zijn plaats.
quote:
Het leven gaat "gewoon" door in Tripoli, als ik NOS of CNN kijk hoor ik alleen maar dat 10000% van het Libische volk Gadaffi weg wilt hebben.
Kijk ik andere bronnen, zie ik dat de bevolking alleen maar GEEN OORLOG wilt omdat de bevolking altijd lijdt onder een oorlog.
Gadaffi of al-qaida milities: voor de bevolking kan het alleen maar slechter worden, dus hoe goed wordt de kunst van oorlogsvoering toegepast mbt media.
Als ik op radio538 roep dat Friesland zich heeft afgesloten van Nederland is het geen wereld nieuws, roept iemand op de radio dat Brega is gevallen, is het 100% waar en wereldnieuws..
(ik weet dat je zei dat het nog niet is bevestigd)
Infowars.com en Alex Jones is geen betrouwbare nieuwsbron, dat is een conspiracy site.

Bronnen die wij hier doorgaans citeren zijn de laatste maanden redelijk betrouwbaar gebleken.
En ja, ook minder florissante zaken kregen aandacht.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_99580597
Ja Khadaffi koopt ze inderdaad misschien wel van 'ons' maar omdat er een embargo op zit smokkelt hij ze binnen via Algerije, Tsjaad enz. Dat is wat ik bedoelde

Ik snap niet goed wat je met de huurlingen van Khadaffi wil zeggen. Het overgrote deel van zijn leger komt inderdaad gewoon uit landen als Niger en Tsjaad als huurlingen. En zodra het te gevaarlijk word of Khadaffi ze niet meer kan betalen zijn ze weg. Khadaffi heeft nog meer weinig echte supporters over het passief verzet in Tripoli is groot bijvoorbeeld.

Het gaat er niet om waar jij voor kiest maar waar de bevolking voor kiest. En dat is niet Khadaffi of Al-Qaida. Als het westen (en anderen) niet naar de bevolking luistert drijf je ze juist in de handen van groepen als Al-Qaida. Het westen was de laatste 10 jaar Khadaffi's bondgenoot en heeft zich daardoor impopulair bij de bevolking gemaakt. De kans om dat goed te maken hebben ze met beide handen aangegrepen waardoor ze toch kunnen blijven profiteren van de grondstoffen daar en meer. Ik denk dat het Westen enz genoeg hebben geleerd van de revoluties in oa Iran om dit niet meer grandioos te verneuken.

Ik lees/kijk vrij weinig over de NOS ik kijk meer Al-Jazeera enzo.
Incelfrikandel
pi_99580922
Ik vind dat nogal wat: "Het overgrote deel van zijn leger komt inderdaad gewoon uit landen als Niger en Tsjaad als huurlingen." De afgelopen maanden is gebleken dat het voornamelijk Libiërs zijn die voor de Libische dictator Khaddafi vechten. Er zijn verhalen van donkere Afrikaanse huurlingen, foto's, video's, ja, maar niets wat de stelling dat het overgrote deel van het Libische leger uit niet-Libische huurlingen bestaat, rechtvaardigt. 'Het zijn de buitenlanders en het is een gevecht tussen volk en dictator' is overduidelijke propaganda (nogmaals, niet dat er geen kern van waarheid in zit) die ook is gebruikt in Iran en omgekeerd in Egypte en Bahrein en waar niet. Khaddafi (of het regime) lijkt nog de controle te hebben over het zuiden van het land, Tripoli en een groot gebied eromheen en alles tussen Misrata en Brega. Deze positie kan hij niet nu nog volhouden als hij geen authentieke Libische steun had. Waarschijnlijk stort een groot gedeelte van die steun uiteindelijk wel in.
  zondag 17 juli 2011 @ 16:14:40 #105
2651 svann
night-hawk
pi_99581318
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:29 schreef Hockeystick het volgende:
Frikandel,
Gadaffi die wapens binnen smokkelt?
Hij koopt ze gewoon hoor, in Nederland, België, Rusland en noem maar op...
Hij kocht ze.
Tot duidelijk werd dat hij ze bebruikte tegen protesterende vreedzame burgers en zelfs tot op heden woonwijken van zijn eigen bevolking bombardeert.
Nu koopt hij ze bij sub-Sahara krijgsheren. Wederdienstje van oorlogsmisdadigers onder elkaar.
quote:
Ben je vergeten waarom onze koningin naar Oman vertrok...Nederlandse scheepswerf Damen Schelde lucratief wapen order...
Scheepswerf.
quote:
Beetje schijnheilig als je onze positie als leverancier van het midden-oosten teniet doet.
En ja de huurlingen die voor Gadaffi vechten doen dat niet gratis, maar ze blijven wel trouw aan hem, hoe komt dat? omdat Gadaffi ze belooft na de overwinning bergen met goud? Nee Huurlingen zijn je vriend zolang de kassa rinkelt, veel nomade stammen vechten inderdaad voor Gadaffi.
Je kan er bezwaar tegen hebben dat hij huurlingen inzet tegen zijn eigen bevolking.
Ze zijn eerlijk betaald met de bergen goud die hij binnen heeft gesleept met de exploitatie van de natuurlijke bronnen van zijn land.
Jammer dat de infrastructuur niet bepaald prioriteit had.
quote:
Maar: the LIFG is "the most radical element in the Al Qaeda network."
en: tribe is rife with al-Qaeda and actively killed U.S. troops in Iraq. See Webster Tarpley on this, here.
Dan kies ik voor Gadaffi dan voor al-qaeda.
De keus is niet Gaddafi of Al Qaida.
De keus is Gaddafi of een regering die democratie nastreeft.
quote:
Ik vraag je niet om mijn posts te lezen of voor waarheid aan te zien maar lees dan ook objectieve/andere nieuws berichten dan de censuur die NOS en CNN de wereld in stuurt ;)
Bespaar ons dan je onzin.

Onze bron is meestal niet de NOS of CNN, zoals je uit de bronvermelding die bij artikelen staat kan zien -hoewel die andere bronnen niet veel ontlopen.
In de loop der tijd is wel gebleken welke bronnen meestal betrouwbaar zijn of niet.
Die van jou scoren zacht gezegd nogal beroerd.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_99581371
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:53 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Het westen was de laatste 10 jaar Khadaffi's bondgenoot en heeft zich daardoor impopulair bij de bevolking gemaakt. De kans om dat goed te maken hebben ze met beide handen aangegrepen waardoor ze toch kunnen blijven profiteren van de grondstoffen daar en meer. Ik denk dat het Westen enz genoeg hebben geleerd van de revoluties in oa Iran om dit niet meer grandioos te verneuken.
ik zie dat helemaal niet zo, "het goed maken" voor wie? het westen zag de opstanden in tunesie en egypte niet aankomen en de regimes vielen ook uiteindelijk, dit betekende voor het westen dat ze 2 belangrijke bondgenoten in noord afrika waren kwijtgeraakt, zonder dat ze daar ook maar enige invloed bij hadden, voor het westen is het nu eigenlijk een grote vraagteken wat er met deze landen zal gaan gebeuren, met de opstand in libie hebben ze kans gezien om de opstand te steunen (het westen was toch al geen grote van van K) en daarmee een vette stempel te drukken in de ontwikkeling van het land, dus dat "goed maken" zie er wel in maar anders
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_99581604
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:14 schreef svann het volgende:
Dat is helemaal niet duidelijk. Dat er aan de ene kant Khaddafi is, akkoord, maar dat daartegenover een regering die democratie nastreeft staat, dat vind ik nogal erg optimistisch gedacht. De opstandelingen zijn ongeorganiseerd begonnen en het is nu niet veel beter, enkele overlopers en andere oppositiepersonen hebben daarna een TNC opgericht, die dan de spreekbuis moet zijn voor iedereen die tegen het regime vecht. Uit de onderlinge gevechten blijkt al dat hier geen sprake van is. Er is ook niet duidelijk of de TNC enige daadwerkelijke macht heeft. We weten wel dat het een niet-democratisch orgaan is -kun je ze niet kwalijk nemen-, dat mooie woorden bezigt tegen de Westerse bondgenoten (geholpen door Westerse PR-bedrijven) en dat de grootste verenigende factor is dat Khaddafi weg moet. De keuze is niet tussen Khaddafi en een democratische regering -of eentje die ernaar streeft-, maar tussen Khaddafi en laten-we-hopen-dat-het-allemaal-goed-komt-maar-dat-is-absoluut-niet-zeker-en-chaos-is-niet-onwaarschijnlijk-maar-het-is-geen-Khaddafi. Overigens hadden wij wat mij betreft helemaal geen keuze hoeven maken en was er ook geen sprake van noodzaak daartoe.
pi_99581687
@ monidique Het overgrote deel was inderdaad het verkeerde woord. Volgens de laatste berichten is het ongeveer 50% huurlingen en de rest het gewone leger dat grotendeels bij Khadaffi word gehouden door propaganda, angst en terreur(neerschieten van mensen die willen terugtrekken of overgeven).

@ Slayage
Dat is toch min of meer wat ik zeg? Ik denk dat het eigenlijk wel zeker is dat er geen super Pro-Westerse regeringen komen in Tunesië en Egypte en zo was het misschien ook geworden met Libië.

@Monidique

Volgensmij is het nooit zeker dat er geen chaos komt na een revolutie ;) Echter zeggen alle Westerse landen maar bijv ook Qatar en China dat de TNC een prima overgangsplan heeft. Maar tsja wat moeten we anders?

Bedoel je met je laatste 2 zinnen dat we misschien niet hadden moeten ingrijpen?

[ Bericht 15% gewijzigd door Frikandelbroodje op 17-07-2011 16:37:14 ]
Incelfrikandel
pi_99583098
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:14 schreef svann het volgende:

[..]
[quote]
Hij kocht ze.
Tot duidelijk werd dat hij ze bebruikte tegen protesterende vreedzame burgers en zelfs tot op heden woonwijken van zijn eigen bevolking bombardeert.
Nu koopt hij ze bij sub-Sahara krijgsheren. Wederdienstje van oorlogsmisdadigers onder elkaar.
Eerst werd de bevolking door kadhaffi uitgemoord(dit is niet bewezen) en nu door NAVO bommen
Tijdens de honger winter in 1944 was er officieel geen brood te koop toch at men brood
[..]
quote:
Scheepswerf.
Wat is je punt? dat een fabriek auto's maakt als in autofabriek?
Rolls-Royce levert gepanserde auto's met wapen systeem af als optie, Rolls-Royce is geen wapenfabrikant.
Vervang het woordje auto door boot en dan begrijp je mijn stand punt

[..]
quote:
Je kan er bezwaar tegen hebben dat hij huurlingen inzet tegen zijn eigen bevolking.
Ze zijn eerlijk betaald met de bergen goud die hij binnen heeft gesleept met de exploitatie van de natuurlijke bronnen van zijn land.
Jammer dat de infrastructuur niet bepaald prioriteit had.
Hmmmm alle liquiteiten van Khadaffi is door de wereld afgenomen, hij kan niet even rabobank internet bankieren en via wester union een paar miljoen overmaken.
Als hij bergen met goud bezat zouden die nu toch al opzijn? dus sommige mensen vechten daar niet voor geld maar voor loyaliteit.....
[..]
quote:
democratie...als Taliban regering...

[..]
quote:
Bespaar ons dan je onzin.

Onze bron is meestal niet de NOS of CNN, zoals je uit de bronvermelding die bij artikelen staat kan zien -hoewel die andere bronnen niet veel ontlopen.
In de loop der tijd is wel gebleken welke bronnen meestal betrouwbaar zijn of niet.
Die van jou scoren zacht gezegd nogal beroerd.
Bronnen speciaal voor jou, het is niet in het Nederlands maar misschien wilt google vertalen je best helpen:
http://info.kopp-verlag.d(...)t-russia-today-.html;jsessionid=DC2B9D982E67ECC17F7B68B3E189FE82

http://rt.com
http://www.debka.com/article/21122/

Dit zijn ook nieuws bronnen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Hockeystick op 17-07-2011 17:17:39 ]
pi_99583221
quote:

[..]

Geschiedenis heeft het ons geleerd, de toekomst zal het ons uitwijzen.

Svann als Obama morgen roept dat Terschelling massa vernietigingswapens heeft, geloof je dat ja of nee? en waarom?

Reply alvast, waarom geloofde je wel dat Irak massa vernietigingswapens had? en die oorlog gerechtvaardigd was?
Saddam opgehangen?
geen massa vernietigingswapens gevonden
En nog steeds oorlog, in Irak zit toch ook een democratisch gekozen regering nu..

Even concreet antwoorden ipv bla bla bla bla antwoorden
pi_99583648
Irak is er in deze topics al tig keer bijgehaald lees het even door. Libië en Irak vallen totaal niet te vergelijken.

quote:
democratie...als Taliban regering...
De Taliban is geen voorstander van democratie het Libische volk en de TNC zijn dat wel. Ik begrijp je zorgen wel hoor er hoeven maar een paar personen de revolutie te kapen en je zit in de stront maar de Libiërs laten dit niet gebeuren als ik het zo zie.
Incelfrikandel
  zondag 17 juli 2011 @ 17:27:30 #112
2651 svann
night-hawk
pi_99583714
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:36 schreef svann het volgende:

pi_99583774
Dat snap ik, maar als we inzien dat wij (westerse superieure beschaving) elke keer maar weer voor een flut reden uitrukken(en ik begin niet eens om de olie) om oorlog te voeren dan zijn wij best achterlijk bezig, en vooral omdat we 5,10,15 jaar geleden dezelfde fouten hebben gemaakt en op dezelfde voorwendselen een oorlog zijn begonnen.

Dictatuur kost minder levens dan een oorlog tbv "democratie" of vrede
pi_99584098
http://www.telegraph.co.u(...)-al-Qaeda-links.html

Oh wacht edit...
Ignore bovenstaande link, SVANN verbiedt het uitdrukkelijk over irak en afghanistan te hebben.
Deze strijders hebben een werk/leer stage gehad in Irak en Afghanistan en zijn nu met kerst reces in Libië humanitaire hulp aan het opzetten voor de dakloze straat honden....

[ Bericht 40% gewijzigd door Hockeystick op 17-07-2011 17:47:32 ]
  zondag 17 juli 2011 @ 18:01:07 #115
2651 svann
night-hawk
pi_99584637
Ja, het artikel van 25 maart heeft het over "around 25 men from the Derna".

Oud nieuws. Dat hebben we het in maart al besproken.
De enige actualiteit is waarschijnlijk jouw persoonlijke zekerheid dat de rebellen Al Qaida gezind zouden zijn.
pi_99584688
25 is echt veel inderdaad :') Die bron is er al vaker bijgehaald maar het zegt weinig bovendien is het oud en zo'n beetje het enige bericht op Fox News ( :')!) na dan misschien. Je kunt een leger onmogelijk helemaal schoon houden of dacht je dat sommige Franse soldaten in WW2 geen Communistische ideeën hadden? Of valt dat nu opeens weer niet te vergelijken? Nogmaals Irak en Afghanistan hier totaal niet mee te vergelijken compleet andere situatie.
Incelfrikandel
  zondag 17 juli 2011 @ 18:06:03 #117
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_99584793
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:29 schreef Hockeystick het volgende:
Dat snap ik, maar als we inzien dat wij (westerse superieure beschaving) elke keer maar weer voor een flut reden uitrukken(en ik begin niet eens om de olie) om oorlog te voeren dan zijn wij best achterlijk bezig, en vooral omdat we 5,10,15 jaar geleden dezelfde fouten hebben gemaakt en op dezelfde voorwendselen een oorlog zijn begonnen.

Dictatuur kost minder levens dan een oorlog tbv "democratie" of vrede
En iedere keer dat er wel een goede reden voor is word er niet ingegrepen.

Nou is Libië een keer een goed argument om in te grijpen en dan gaan mensen lopen zeiken. De wereld op z'n kop. 8)7

Natuurlijk hebben politici een dubbele agenda, maar daar zijn we zelf bij. Alle dictators moeten dood, en alle volken moeten de kans krijgen om zich vrij te vechten. And you're not helpful.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_99584820
1 laten we het hopen dat het maar bij 25 man blijft.
2 stel osama bin laden vocht tegen Gadaffi, zou de VS hem aan de frontlinie executeren ten koste van de missie in Libië of zouden ze hem zijn gang laten gaan en als gesprekspartner accepteren als woordvoerder van de vrijheidsstrijders....

ik zet alles in op dat ze hem zouden laten leven
  zondag 17 juli 2011 @ 18:15:27 #119
2651 svann
night-hawk
pi_99585080
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:09 schreef Hockeystick het volgende:

Bronnen speciaal voor jou, het is niet in het Nederlands maar misschien wilt google vertalen je best helpen:
http://info.kopp-verlag.d(...)t-russia-today-.html;jsessionid=DC2B9D982E67ECC17F7B68B3E189FE82

http://rt.com
http://www.debka.com/article/21122/

Dit zijn ook nieuws bronnen.
Het spijt me, maar in het geval van Libië is Russia Today geen betrouwbare bron.
Ze citeren namelijk iets te vaak de libische StaatsTV.

Ook anti-(USA-)goverment en conspiracy sites beschouw ik niet als een betrouwbare bron.

Meer gevestigde westerse media zijn trouwens niet bepaald kritiekloos.
pi_99585113
Wat een vergelijking weer :{ _O- OBL is gewoon dood ondanks dat hij volgens jou 'zogenaamde troepen 'aanvoerde' in Libie.
Incelfrikandel
  zondag 17 juli 2011 @ 18:19:09 #121
2651 svann
night-hawk
pi_99585165
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:06 schreef Hockeystick het volgende:
1 laten we het hopen dat het maar bij 25 man blijft.
Ah, eindelijk iets verstandigs.
quote:
2 stel osama bin laden vocht tegen Gadaffi, zou de VS hem aan de frontlinie executeren ten koste van de missie in Libië of zouden ze hem zijn gang laten gaan en als gesprekspartner accepteren als woordvoerder van de vrijheidsstrijders....

ik zet alles in op dat ze hem zouden laten leven
Kap nou eens met die fantasietjes.

Gezien je voorlifde voor bepaalde bronnen kan ik je dit subforum aanbevelen: Brave New World
pi_99585551
Het is nu één grote chaos daar. In die zin zijn er meerdere facties die aan weerszijde vechten. AQIM, Polisario, NATO troepen, de rebellen, het reguliere leger van Gadaffi etc.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99587190
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:17 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Wat een vergelijking weer :{ _O- OBL is gewoon dood ondanks dat hij volgens jou 'zogenaamde troepen 'aanvoerde' in Libie.
Nee het gaat nu om het morele, het morele verhaal waarom wij deze oorlog zijn begonnen, is om humanitaire redenen dat Gaddafi blijkbaar de rechten van de de Libiërs schond
(hij gaf een libische twitteraar geen ijsje,heeft iemand bewijs?) ??????

Amerika voert oorlog tegen het kwaad en is nu de bondgenoot van hetzelfde kwaad (waar 1500 km verderop elke dag jonge gasten tegen het kwaad omkomen)

quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:19 schreef svann het volgende:

[..]

Ah, eindelijk iets verstandigs.

[..]

Kap nou eens met die fantasietjes.

Gezien je voorlifde voor bepaalde bronnen kan ik je dit subforum aanbevelen: Brave New World
Zucht in Rusland doen ze aan censuur in Nederland noemt met dat de Mediacode.....
Het enige pro-gadaffi nieuws wat ik de laatste tijd heb gelezen in Nederlandse (100% betrouwbare) media is dat die ouwe pik een potje schaakt speelt.... WTF is dit het enige nieuws wat Nederland kan bemachtiging over het Gadaffi kamp?

Ik lees niets over feitelijke gebeurtenissen in Libië, behalve, vrijheidsstrijders hebben 5 meter woestijn veroverd, er zijn 2 vrijheidsstrijders gewond geraakt toen ze van een rijdende jeep zijn gesprongen en hun enkel hebben verstuit, de 2 maken het goed...
Als je deze goednieuwsshows gelooft oke, sinterklaas journaal wordt een uur eerder uitgezonden.
  zondag 17 juli 2011 @ 19:37:36 #124
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_99587304
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:33 schreef Hockeystick het volgende:

[..]

Nee het gaat nu om het morele, het morele verhaal waarom wij deze oorlog zijn begonnen,
Wij zijn deze oorlog begonnen? Het begon toen Ghaddafi ongewapende demonstranten met luchtafweer uit elkaar schoot. "Wij" kwamen er pas bij 2 minuten voor Ghaddafi een genocide in Benghazi wilde beginnen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_99588089
quote:
Nee het gaat nu om het morele, het morele verhaal waarom wij deze oorlog zijn begonnen, is om humanitaire redenen dat Gaddafi blijkbaar de rechten van de de Libiërs schond
(hij gaf een libische twitteraar geen ijsje,heeft iemand bewijs?) ??????
Die kerncentrale uit Fukushima kwam net uit mijn tuin omhoog met Rita Verdonk erbovenop. Dat is ook een moreel verhaal :D
Wij zijn er pas bijgekomen nadat Khadaffi op het punt stond zijn eigen burgers massaal af te maken omdat ze het niet eens met hem waren. Hij gaf die twitteraars misschien geen ijsje maar wel bommen.

quote:
Amerika voert oorlog tegen het kwaad en is nu de bondgenoot van hetzelfde kwaad (waar 1500 km verderop elke dag jonge gasten tegen het kwaad omkomen)
Neen Khadaffi is het kwaad. De democratisch gezinde opstandelingen hebben weinig te maken die van Irak of Afghanistan dat heb ik al enkele keren duidelijk gemaakt. Er is geen enkel bewijs dat deze opstandelingen ons zogenaamd kwaad aan willen doen.

quote:
Ik lees niets over feitelijke gebeurtenissen in Libië, behalve, vrijheidsstrijders hebben 5 meter woestijn veroverd, er zijn 2 vrijheidsstrijders gewond geraakt toen ze van een rijdende jeep zijn gesprongen en hun enkel hebben verstuit, de 2 maken het goed...
Zoals je in dit en het vorige topic kunt lezen boeken de Libiers wel meer dan 5 meter terreinwinst. Het gaat langzaam maar er is wel vooruitgang. De bevrijding laat niet te lang op zich wachten. Overigens heeft een verstuikte enkel op geen enkele manier te maken met hoe Khadaffi zijn tegenstanders behandeld en hoeveel mensen er daar iedere dag sneuvelen voor een betere toekomst.

[ Bericht 0% gewijzigd door Frikandelbroodje op 17-07-2011 20:08:05 ]
Incelfrikandel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')